Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ayg0

    senior tag

    válasz #07746304 #128 üzenetére

    Ha rám hallgatsz, nem veszel. Teljes kormány csere után egy hónappal kezd megint lötyögni az egész, gondolom ismét megkopott a kormányrúd rögzítéséért felelős fő elem, pedig most aztán nagyon kíméletesen mentem vele, és csak ~300km-t raktam bele. Ha ennek ellenére kell telefontartó, vagy egy eladó darabom.

    Tartalék akku felejtős, mert ha haza kisker garral veszed a rollert, a ház megbontása (az alsó műanyag lemez kicsavarozása) garanciavesztéssel jár, legalábbis nekem ezt magyarázták a WayteQ-nél.
    Egyébként sem aprópénz, 60-80E-be fáj egy új (+ÁFa+vám) akkor is ha valamelyik nemzetközi oldalról veszed, garit max fél évet kapsz rá, az érvényesítése meg... Maradjunk annyiban, hogy minimum nem egyszerű.
    Egyébként a cseréje egyszerű, az akkut rögzítő csavarokat csak ki kell csavarozni, a kábeleket széthúzni, majd az új akksin ugyanoda visszadugni, és visszacsavarozni.

    thomasa

    Csak a hátsó sárvédő cseréje 18.000 náluk. Vettem egy közepes minőségű, új imbuszkulcs készletet (5 év gyártói gar), sárvédőt, hátsó lámpát. (utóbbiakra nincs gar) Egy kis utánajárással össz kb 6000Ft-ot fizettem, aminek a nagy része az imbusz volt.
    Nagyjából 10 perc alatt itthon kicseréltem, és maradt egy saját imbusz készletem is. Nem nagyon tudok olyat elképzelni, hogy 3x ennyiért valakinek megérné.

    dave_gahan

    A tömlős változatnál a defekt igen is nagy probléma. Pl ma este jöttem haza vele, egy kb 13km-es szakaszon, szinte mindenhol autó-, és bringaúton (na jó, a Fiumei úti sírkert mellett a járdán csapattam :B) és 5 napon belül a második (összesen meg a harmadik) defektet szedte össze a motor hajtotta kerékre, úgy, hogy fél adag hiper-szuper, "csoda" Slime volt benne. Erről ennyit.
    A sima rollereken (Oxelo és társai) lévő tömörgumikat nem lehet összhasonlítani a Xiaomi-ra gyártottakkal. Ezek nagyobbak, és vastagabbak, ergo néhány kavicstól nem fogsz pofára esni velük, ellenben az esővel nagyon vigyázni kell: munkahelyemről kanyarodok ki enyhén nedves aszfalton, enyhén nedves abronccsal. Úgy ment ki alólam, mintha tükörjégre hajtottam volna. Az volt a szerencsém, hogy még csak akkor kezdtem gyorsítani. :D
    Egyébként van már olyan M365-re való tömörgumi, ami kiváltja a tömlős változatot, és elvileg nem érezni a különbséget, azaz nem keményebb a futása.

    eFeMeR74

    Lehet tuningolni, de elfelejted említeni a roller egyik legnagyobb gyengeségét: a féket. Még a sima, 250W-os M365 is megy 35km/h-t, csak tudj megállni, ha kell. Én szándékosan nem tuningolom, mert 25km/h-ról ha hirtelen kell fékezni, tárcsafék ide vagy oda, 2m fékút kell neki, hogy tisztességesen megálljon, és Bp-en napi szinten minimum 1 satuféket kell nyomnom hülye/figyelmetlen autós miatt.

    [ Szerkesztve ]

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

Új hozzászólás Aktív témák