Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ayg0

    senior tag

    3 hónap, és 1000km+ utáni tapasztalat:

    Aki teheti, azaz van pénze jobb rollerre, az kerülje az M365-öt. Csak a kormánytartó rúd állandó kilazulása, és az ebből fakadó lötyögése miatt 3x volt "márkaszervízben" (WayteQ). Harmadjára sikerült megcsinálni, úgy, hogy állítólag cserélték a komplett kormányszerkezetet. Lehet benne valami, mert ezúttal nem lazult ki a jó, magyar utakon, amíg hazaértem vele...

    A fék szintén gyenge pont: az enyémen a bowdenház zárósapkája alapból horpadt volt, nem cserélték, mondván nem zavarja fékezést. Azt valóban nem, de fekezés után a pofák visszahúzását igen. A három szervízelésből két alkalommal foglalkoztak vele, de nem tudták rendesen beállítani és hallatszódik, hogy egy-egy fékezést követően a kiengedett fékkar ellenére random módon néha minilisan, máskor jobban koszolják a tárcsát a fékpofák.

    A defekt gyakori velejárója A Xiaomi rollerének. (nem véletlen kapunk 1-1 új szett, köpeny-tömlő párost az európai csomaghoz) A csere/foltozás házilag kínszenvedés, a WayteQ meg cirka 12.000Ft-ért csinálja meg neked, amiben benne van egy új tömlő is. (piaci értéke ~1000Ft) Főnyereremény! Lehet választani...

    Ha letört a "minőségi", kínai, műanyag sérvédőd, az még nem annyira gáz, ha másban nem tett kárt. Akkor Google a barátod, meg egy kis türelem és Chang-ék már küldik is az utángyártottat, amit egy imbuszkulccsal gyorsan kicserélsz. Ha lusta vagy, a WayteQ 18.000 HUF-ot kér ezért az 5-10 perces műveletért. Na jó, a teljesség kedvéért ebben val'szeg benne van az is, hogy átcsavarozzák a hátsó lámpát az új sárvédőbe, a kábelét pedig kézzel bepattintják a neki kialakított helyre... :DDD
    Ha más kárt (pl megrongálódott a hátsó lámpa kábele) is csinált, akkor nem úszod meg a hivatalos utat: pótkábelt (legalábbis azt a felét ami az akkutól jön) csak WayteQ-től tudsz szerezni (ha éppen van nekik) és a beszerelését is velük vagy kénytelen megcsináltatni, mert a roller hátlapjának otthoni megbontása (lecsavarozása) szerintük a garanciális feltételek megsértése, így ugrana a gari is, ami egy alaplap, vagy akkupakk meghibásodás esetén még jól jönne... Tehát kéz megkötve, és csengetheted az ezreseket, ha szabályosan akarsz játszani.

    Pozitívumok:
    - a roller motorjának a teljesítménye, teljesíti a specifikációkban foglalt 25km/h-s sebességet, sőt érződik, hogy hagytak még benne, tudna menni gyorsabban is, ha szoftversen nem korlátoznák
    - az akku is pozitív csalódások közé sorolható, akkor is ha 80kg-os sofőr mellett, a normál sebességgel csak 17km-re elég a benne rejlő kraft, mert azt konstansan hozza
    - a termék köré szerveződött tömeg, és a felhalmozott tapasztalat, illetve a könnyen beszerezhető pótalkatrészek, és több tucat hasznos, és haszontalan kiegészítő

    A negatívumokat már felsoroltam. A roller alapvető fontosságú része, a kormányszerkezet tapasztalataim szerint bóvli, ipari hulladék kategória. Bizonyítja ezt a szervíz a komplett csere után a zárómunkalapon tett intelme: A jövőben kíméletesebb használatot javasolunk. Szóbeli kérdésemre, hogy ez alatt mit értekenek (hogy csak eco módban közlekedhetek vele, esetleg lábbal hajtást, vagy csak toljam? :DDD), sejtelmesen homlok ráncoltáson kívül nem voltak hajlandóak kifejteni. :U

    Aki M365 vásárlás előtt áll, javaslom előbb mérlegeljen, hogy milyen igénybevételnek fogja kitenni. Ha csak a belvárosban gurulgat vele heti pár 10km-t, akkor valószinűleg nem lesz vele probléma. Ennél intenzívebb használatnál viszont számoljon vele, hogy a vételáron túl az eredetinél minőségibb, és drágább javított konstrukciójú orosz pótalkatrészek (dochello.ru) beszerezése javasolt, ha nem akarja, hogy a roller gyárilag rossz minőségű/hibás részei megkeserítsék a mindennapos használatot.

    [ Szerkesztve ]

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz thomasa #124 üzenetére

    Naná, hogy számít! Közúton, és ahol szükség volt rá, ott járdán mentem vele, de ezek többségét is aszfaltozzák már, ergo semmi kirívó. Patkák előtt lelassítottam, vagy megálltam. Csak hát az úthibák... A gyalogos és kerékpár utakon nem javítják őket, ott megy rá az ember a legtöbb bukkanóra.

    Az alábbi csatlakozót nincs tipped honnan lehet újonnan beszerezni?

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz thomasa #126 üzenetére

    A WayteQ? Nincs nekik, és azt sem tudják lesz e egyáltalán. :DDD De szerintem ha lenne, akkor sem vennék tőlük azok alapján amilyen áron mérik a dolgokat.

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz #07746304 #128 üzenetére

    Ha rám hallgatsz, nem veszel. Teljes kormány csere után egy hónappal kezd megint lötyögni az egész, gondolom ismét megkopott a kormányrúd rögzítéséért felelős fő elem, pedig most aztán nagyon kíméletesen mentem vele, és csak ~300km-t raktam bele. Ha ennek ellenére kell telefontartó, vagy egy eladó darabom.

    Tartalék akku felejtős, mert ha haza kisker garral veszed a rollert, a ház megbontása (az alsó műanyag lemez kicsavarozása) garanciavesztéssel jár, legalábbis nekem ezt magyarázták a WayteQ-nél.
    Egyébként sem aprópénz, 60-80E-be fáj egy új (+ÁFa+vám) akkor is ha valamelyik nemzetközi oldalról veszed, garit max fél évet kapsz rá, az érvényesítése meg... Maradjunk annyiban, hogy minimum nem egyszerű.
    Egyébként a cseréje egyszerű, az akkut rögzítő csavarokat csak ki kell csavarozni, a kábeleket széthúzni, majd az új akksin ugyanoda visszadugni, és visszacsavarozni.

    thomasa

    Csak a hátsó sárvédő cseréje 18.000 náluk. Vettem egy közepes minőségű, új imbuszkulcs készletet (5 év gyártói gar), sárvédőt, hátsó lámpát. (utóbbiakra nincs gar) Egy kis utánajárással össz kb 6000Ft-ot fizettem, aminek a nagy része az imbusz volt.
    Nagyjából 10 perc alatt itthon kicseréltem, és maradt egy saját imbusz készletem is. Nem nagyon tudok olyat elképzelni, hogy 3x ennyiért valakinek megérné.

    dave_gahan

    A tömlős változatnál a defekt igen is nagy probléma. Pl ma este jöttem haza vele, egy kb 13km-es szakaszon, szinte mindenhol autó-, és bringaúton (na jó, a Fiumei úti sírkert mellett a járdán csapattam :B) és 5 napon belül a második (összesen meg a harmadik) defektet szedte össze a motor hajtotta kerékre, úgy, hogy fél adag hiper-szuper, "csoda" Slime volt benne. Erről ennyit.
    A sima rollereken (Oxelo és társai) lévő tömörgumikat nem lehet összhasonlítani a Xiaomi-ra gyártottakkal. Ezek nagyobbak, és vastagabbak, ergo néhány kavicstól nem fogsz pofára esni velük, ellenben az esővel nagyon vigyázni kell: munkahelyemről kanyarodok ki enyhén nedves aszfalton, enyhén nedves abronccsal. Úgy ment ki alólam, mintha tükörjégre hajtottam volna. Az volt a szerencsém, hogy még csak akkor kezdtem gyorsítani. :D
    Egyébként van már olyan M365-re való tömörgumi, ami kiváltja a tömlős változatot, és elvileg nem érezni a különbséget, azaz nem keményebb a futása.

    eFeMeR74

    Lehet tuningolni, de elfelejted említeni a roller egyik legnagyobb gyengeségét: a féket. Még a sima, 250W-os M365 is megy 35km/h-t, csak tudj megállni, ha kell. Én szándékosan nem tuningolom, mert 25km/h-ról ha hirtelen kell fékezni, tárcsafék ide vagy oda, 2m fékút kell neki, hogy tisztességesen megálljon, és Bp-en napi szinten minimum 1 satuféket kell nyomnom hülye/figyelmetlen autós miatt.

    [ Szerkesztve ]

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz #07746304 #128 üzenetére

    De ha minden áron ilyesmit akarsz, akkor Alfawise M1-et javaslom.

    Előnyök (M365-höz képest):
    - erősebb, 350W-os motor
    - tubeless (belső nélküli) gumi
    - sebességkijelző a kormányon
    - jobb fékszerkezet, fékkar
    - jobb letámasztó
    - normálisabb töltőcsatlakozást védő gumisapka
    - szinte minden M365 alkatrész jó hozzá

    Hátrány:

    - a hátsó sárvédője négy ponton rögzített, ezért ha törik, a meglévő furatok nem kompatibilisek az M365 sárvédőjével, így az új furatokat sufnituninggal kell kialakítani
    - nincs semmilyen bluetooth-os kapcsolat, ezért nem moddolható, és nincs konkrét információ az akku töltöttségéről, a cellák állapotáról, vagy futott km-ről stb

    [ Szerkesztve ]

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz eFeMeR74 #137 üzenetére

    Koppintás ide, vagy oda ha most vennék rollert ebben az árkategóriában, akkor a felsoroltak miatt inkább azt venném, de nyilván ez szubjektív. Egyébként láttál már ilyet? Netán mentél is vele? Szétszetted/javítottad? Mert én igen, és nem gyengébb, mint a M365. A váza tényleg majdnem ugyanaz, de nehány ponton eltér, néhol előnyére, máskor hátrányára. De ha a gyári állapotukban vetjük őket össze, szvsz jobb, és a vevők többsége is így fogja használni, nem tuningolva.

    Néztem már az M365 Pro kijelző felszerelését M365-re, de a videóban az ipse emiatt le kellett vágjon egy gumisapkát(?) az illesztésipontnál, ami szerintem garanciavesztéssel jár, mert enélkül cserélni nem tudod, ergo amíg garis, addig így biztos nem módosítanám az enyémet. Ráadásul a videó szerint egyedi firmware is szükséges az új kijelző működéséhez, amit a felhasználók többsége nem tudna megcsinálni.

    A gyári fék úgy amblokk, minden részét beleértve egy kalap sz*r, legalábbis az enyémen. Pl a bowdenház végén a fémsapka 0 perces korában be volt horpadva, emiatt kezdettől ráfog a bowdenre, és fekézés után nem engedi vissza a végpontjáig. Azaz a tárcsa folyamatosan koptatja a fékkorongokat, és ha lightosan is, de lassítja a hátsó kereket, és menet közben jobban meríti az akkut is. Ezt ki kellene cserélni, de a szervíz b***ik rá, mindig csak állítanajk rajta, aztán két szakasz után ugyanolyan sz*r, mint volt.

    A tárcsa... Hova teszem a nagyobbat, és mitől lesz jobb a fékhatás, ha a fékkorong ugyanakkora marad? Mert a gyári fékben a tárcsa helye a mostanihoz van kialakítva, ergo egy nagyobb már ütközne magával a féktesttel, nem?

    [ Szerkesztve ]

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz dave_gahan #139 üzenetére

    A Kugoo S1-hez még nem volt szerencsém, de a videók és képek alapján a gumivastagsága félúton van sima rollereken lévő köpeny, és az M365-höz gyártottak között. Az S1 elvileg egy Zoom Stryder EX copy, egy angol fazon itt tesztelte, és az ES2/M365/EX trióból egyértelműen ezt találja a legjobbnak, tehát ha az S1 is ugyanazt motort kapta, csak gyengébb vázzal, akkor nagyon nem fogsz mellé vele.

    eFeMeR74

    Biztosan eredeti, 16133-as. Egyszerűen gyatra az anyagminőség.

    "A minőségi rollok pedig 300 felett kezdődnek😃"

    Én is rengeteget megnéztem már, és szerintem kicsit magasabban kezdődik a "minőség": Dualtron, ZERO stb, azaz olyan $1800 körül ;) Már el is kezdtem gyűjteni egy ZERO 10X-re : )

    [ Szerkesztve ]

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz harylmu #143 üzenetére

    Ha garanciális, akkor biztosan, de több, mint valószinű, hogy ott kell hagynod bevizsgálásra.

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz eFeMeR74 #146 üzenetére

    Kicsit, picit... :U

    Valaki próbált már "10-os gumit a rolleren?

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz eFeMeR74 #148 üzenetére

    Természetesen, azért kérdezem, hogy van e valakinek tapasztalata vele. Hogy fér rá, ha ráfér, kell e valamit módosítani (bár biztos kell, elvégre nagyobb átmérőjű, a váz viszont "8-hoz lett szabva). YT-on egy spanyol srác rollerén láttam 10x2,5-es köpenyeket, de annak a videónak a firmware downgrade volt a témája, ergo a gumiról szó sem esett.
    Csak tubeless köpenyben gondolkodom, tömlőset az életben nem rakok rá többet.

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz eFeMeR74 #150 üzenetére

    Az az első kerék tényleg nagyon passzentos, de legalább nem veri szét oldalra a sarat köpeny barázdája. :DD

    Nekem az orosz/ukrán(?) letámasztós megoldás jobban tetszik. Nem szép, de erősebb, és könyebb pótolni az elemeit, ha valamelyik része törik. A spanyol 3D nyomtatott kiegészítőkkel kapcsolatban fenntartásaim vannak... Már vettem spanyolból egy ilyet, amikor nagyon lötyögött a kormány, de befürödtem vele. Full merev műanyag, az első úton eltörte a kormányrúd.

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz eFeMeR74 #152 üzenetére

    A kormányrúd és a villa közé én sem értem, hogy nincs gyárilag valami surlódást tompító szilikon- vagy gumilap. Az is ugyanúgy elkopna a rengeteg úthibától, és újat kellene venni, de legalább nem amortizálódna le 1-2 hónap aktív használattól a 100E Ft-os roller irányítószerkezete. (kötve hiszem, hogy Kínában csak patent utak lennének)

    Nem akarok tömör gumit, tubeless-en gondolkodok. De példa szerint a 10x2-es is alig fér rá, tubeless-ből meg csak 10x3-as láttam eddig.

    mekkGyver

    Elsősorban a műszaki paraméterein javítottak (nagyobb akku, nagyobb teljesítményű, és jobb dinamikájú motor), de az akku miatt hosszabb, szélesebb, pár cm-el magasabb lett váz, és kicsivel szélesebb kormány is, illetve nagyobb féktárcsa, de elvileg nem lett jobb a fékhatás. A lecsukó mechanika ugyanaz, talán a nyelv kicsit hosszabb, de sajnos ez nem orvosolja a kialakításból fakadó hibákat. (pár hét/hónap használat után lötyögő kormányszerkezet)
    A roller publikált teljesítményét 60kg-os teszalannyal mérték, ergo 100kg+ tömeggel jelentős csökkenéssel számolj az előbbi adatokhoz képest, sőt szerintem a Pro max terhelhetősége is 100kg.

    Ha szeretsz bütykölni/javítgatni, és nem jelent gondot a vételáron felül az önköltséges javítás, akkor külföldről is megveheted. Ha nem, akkor a hazai kisker forgalmazásig szerintem engedd el, mert biztosan lesznek hibái, így szervizeltetni is kell.

    [ Szerkesztve ]

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz mekkGyver #155 üzenetére

    Vásárlásban nem tudok segíteni. (az egyémet aprón vettem)
    Lényeg, hogy magyar kisker gar legyen rá, és magyar nyelvű jótállási jegyet is kapj hozzá.

    Jól értelmezed, jó hozzá. Nem nagy ördöngősség kicserélni, de a működtetése firmware módosítást igényel, ami garanciavesztéssel járhat, és úgy vettem észre, hogy a magyar szervíz rendszerint keresi a fogást, hátha talál valamit amibe belekapaszkodva kihúzhatja magát a vállalt jótállás alól. Ergo ha újonnan veszed a rollert, én 1 évig nem kockáztatnék vele, utána meg úgy is minden a te felelősséged lesz.
    Egyébként szerintem nem nagy durranás a cucc. A okostelefonnal sokkal informatívabb képet kapsz az rollerről az M365 Tools app-ot használva, és ehhez nem kell módosítani semmit, csak egy mobiltartót kell beszerezni a kormányra.

    [ Szerkesztve ]

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz mekkGyver #158 üzenetére

    Nagyon pöpec, csavaros rögzítésű, alu mobiltelefon konzolt lehet hozzá venni GUB márkanév alatt párezer forintért. Abból semmilyen telefon nem esik ki. : )

    Ha nem izgat a garanciavesztés, akkor Pro-t is nyugodtan rendelhetsz külföldről. Felárért többnyire minden nagyobb shopban választható az egy hetes szállítási mód is, amit FEDeX/UPS, vagy hasonló méretű cég bonyolít le.

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz mekkGyver #160 üzenetére

    Mivel zsír új, szerintem elég a legvékonyabb. Nem feszegetni/tágítani akarod az összecsukót, hanem csökkenteni a fémfelületek súrlódásából adódó kopást.

    A legjobb állapotmegörző faktort te tudod hozzáadni: kerüld a kátyukat, fekvőrendőröket, patkákat, föld/salakos/murvás/egyenlőtlen felületű utakat (remélem semmit nem hagytam ki :DD), tehát minden olyan rizikófaktort, amitől rengéscsillapító híján a legcsekélyebb mértékben is "kileng" a kormányrúd. :)

    De ha nagyon venni akarsz rá valamit: 10" gumikat, és valami jobb defektgátló folyadékot.

    Ha normálisan használod a rollert, a gyári fenéklemezre sem lesz gondod, ergo az a fémlap csak felesleges plusz súly.

    [ Szerkesztve ]

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    Komplett új rollert, vagy csak elektronikát kaptál?

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz mekkGyver #165 üzenetére

    Nem véletlen a max 100kg-s terhelhetőség, ha nem ideális a guminyomás, a defektet is könnyebben összeszeded.

    A toldót meg csak annyira csavard rá, ahol már épp benyomja a szeleptűt. Értelmetlen csontig rátekerni (azért amit leírtál), még ha adott is a lehetőség. Egyébként egyszerűbb venni hozzá egy normális extendert, aminek mindkét végén szelep van: pl ezt

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz eFeMeR74 #170 üzenetére

    BoToX-al mi a tapasztalat, mennyire melegszik a moci, és mennyivel rövidül a hatótáv?

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz eFeMeR74 #176 üzenetére

    Ebben az akkunak kedvező külső hőmérsékletben gyárival kihozom belőle a 20km-es távot. És néhány plusz km/h megfelezi? :Y Akkor nem lesz tuning, ha ennyire aránytalan a hatótáv veszteség. Nem éri meg, hogy aztán nekem kelljen tolni... :))

    [ Szerkesztve ]

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz kobandi #181 üzenetére

    Pont így használom, és szerintem egyértelműen keress mást. Ilyen igénybevétel mellett hamar leamortizálódik a kormány lock, és ekkora távot kényelmetlen végigállni rajta, mert nagyon keskeny a pad része, konkrétan lemerevedik az egyik lábam, mert kénytelen vagyok kifelé fordítani a lábfejet, hogy mindkettővel ráférjek.

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz eFeMeR74 #195 üzenetére

    Ilyet akartam, csak az anyagát néztem be. :)

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    Én is a napokban cseréltem tömlőt az elsőn, alaphangon 3/4-1 óra vér-verejtékes meló... : )

    Rezgéscsillapított, tömörgumi kerék nem lenne jobb, mint a sziló? Az utóbbi elég kókány megoldásnak tűnik. Alapból nem ilyen, folyamatos terhelésre fejlesztették ki az anyagot, ergo közúti közlekedés okozta igénybevételnek kitenni a szilót úgy, hogy te vagy a járművön az élő próbaba... Bátor dolog! :)

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    A Dechatlon-os leszedőt próbáltad már? Szerintem jobb a kialakítása, mert szélesebb, a száron lévő bevágásnak köszönhetően pedig bele tud kapaszkodni a felni peremébe, és rugalmasabb is. Mondjuk így is csak a leszedésnél éreztem előnyét, a felrakás szvsz ugyanolyan macerás mindegyik műanyag kanállal, mert rövid az erőkar.
    A motorokhoz használt, ~30cm hosszú, fém leszedővel gyerekjáték lenne, de az biztos lepattintja/megkarcolja a festéket, ahogy YT videókban is látni a végeredményt... : )

    A bónusztipp elméletben nem rossz, de gyakorlatban semmi hasznát nem vettem: csak a hátsó keréknél használható, és ha olyan merev a köpeny, mint az enyémen, akkor a gyorskötöző szorításából is kiszökik a már beszenvedett perem, miközben a többi részével szenvedsz. : )

    [ Szerkesztve ]

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ayg0

    senior tag

    válasz eFeMeR74 #205 üzenetére

    Akku kapacitása: 5Ah

    Ennél beszédesebb adat nem is kell. Aliex-ről beszerezhető, noname akksi van benne. Ha tényleg 25km/h a vége (ami szerintem kozmetikázott érték), akkor az a hatótávon is meglátszik, azaz jó ha alulról karcolja a 10km-t. Tudom, mert az M365 előtt nekem is volt egy ilyesmi.

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

Új hozzászólás Aktív témák