- iPhone topik
- Egy óra, két rendszer
- A Z Fold7, vagy a Magic V5 a vékonyabb valójában?
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Macrodroid
- Légies iPhone halvány színei
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Haugland
aktív tag
dig.fot.mag. -ban olvastam (ez már a 2 példány volt, amit megvettem)
-> kezdő vagyok (vagy legalábbis nagyon amatőr), így minden információ hasznos nekem.
Ha más nem legalább megismerkedem a most használatos objektív csatlakozókkal, stb..Ha manuális objektívvel videózol, akkor ha felvétel közben állítod a blendét (pl. homályosítani akarod a hátteret) akkor a zársebess azonnal korrekciózásra is kerül a gép által?
Jó nehéz lehet manuál fókusszal mozgó dolgot felvenni, pláne ha az ember még ilyenekkel is szórakozni akar.
Ezt (is) nem keveset kell tanulni gondolom... -
Fryskitt
addikt
Újra végigolvasva: erősen szubjektív cikk, a végén összeszedett felsorolástól eltekintve leginkább arra az életvitelre világít rá, amire sokunknak lehetősége sincs
. Így végiggondolva a nem túl szakmai hozzászólások nem lógnak ki a szellemiségből. Ettől függetlenül szórakoztató.
-
Mercutio_
félisten
Szerintem annyira mélyült el bennük mint a valós árakban
Ijk: Több olyan dolgot osszemosol aminek semmi köze egymáshoz (FF megjelenés 4/3 kifuttatása, filmes SLR-re mekkora obik léteznek vs szenzorra tolt jelenlegi obik problematikája, stb) valamint a feltételezéseid legalábbaakkora + előjelet kapnak ha FF-röl van szó mint amennyi mínuszt ratolsz a milc/mikro4/3 dolgokra.
Amúgy nem értem, ha ennyire rá vagy gerjedve az FF-re miért nem vettél már egy 5D-t, azt manapság elég olcsón szórják a használt piacon. -
newd
csendes tag