Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Makszimusz

    nagyúr

    válasz Runner_fxr #11072 üzenetére

    A fedelek alatti gumi tömítés is állhat félre, a fedél is egy kosz miatt hajszálnyit lehet nyitva stb.

    DE.

    Pont annyit feltételezek mint te. A legelső hozzászólásod ebben a fórumban az, hogy kinyilatkoztatod hogy átverés, lehúzás stb. Mindezt úgy, hogy a barátnőd testvéréé a telefon, de hétszentség hogy be volt zárva a fedél, és a telefon sosem volt leejtve. Minden pillanatban együtt lélegeztetek? :N
    Ha pedig egy céget nem érsz el telefonon, az "mocskos banda".
    "Előtte már mondta egyből a T-nél is az ügyintéző, hogy a beázás a necces lesz, mi se ők nem tudják bizonyítani, hogy ki a hibás"
    Ez nem így van.
    Az ügyintézők értelemszerűen nem tudnak minden gyártó készülékéhez teljes mértékben felkészültek lenni, így megkérdőjelezhető a véleményük. Jelen esetben ez egy kvázi egyszerű dolog, mert a laborban felteszik nyomáspróbára a telefont, és mint írtam, a vevő tényleg nehezen bizonyítja hogy zárva volt-e a fedél, a gyártó viszont azt tudja bizonyítani hogy zárt fedéllel beázik-e a készülék. Tehát nem arról szól a dolog hogy én vagy a gyártó mit feltételez (mert az nem számít) hanem hogy mivel tudja a vevő és a gyártó az állítását alátámasztani.
    A tapasztalat az hogy egy halom telefon beázott úgy, hogy a fedelek zárva voltak, ezeket viszont a Cordon eddig szó nélkül cserélte bevizsgálás után. Ez a vízálló dolog tényleg necces, de a márka és a szerviz szolgáltatást végző cég fikázása egyetlen félig személyes eset alapján azért legalább annyira az. Ha az általad vélelmezett "utasítás" tendencia lesz, majd megkövetlek.
    Remélem a biztosító fizetni fog, és mielőbb rendeződik a barátnőd testvérének a problémája.

    (#11076) Vefy
    Egy google fiók eltávolítását majd újbóli hozzáadását megpróbálhatnád. Ha szerencséd van, az is elég (ha google szinkronnal kezeled a névjegyeidet). Nem egy névjegyekkel kapcsolatos beállítási problémát oldott már meg.

  • Makszimusz

    nagyúr

    válasz Runner_fxr #11067 üzenetére

    "Nyilván sok beázásos probléma volt és az az utasítás, hogy akit lehet zavarjanak el a fenébe."

    Nyilván képben vagy, követed a fórumozók leírásait véleményeit onnan szűrted le. :U
    A szerviz tapasztalat dióhéjban eddig a következő (hogy ne menjen az idő a kereső használatával) a többi fórum társunk elmondása alapján:
    A Cordon a beázott készülékeket nyomáspróbának vetette alá, akinek zárt felelek mellett jól zárt a telefonja, annak a garanciális ügyintézését elutasította (szerintem teljesen jogosan). Akiknek a nyomáspróba során bárhol nem zárt (ragasztás, üveg stb) mind egy szálig kicserélte/javította. Az elutasított garanciális igény ritka mint a fehér holló (az ügyszámhoz képest) és ez az itteni tulajok tapasztalata is.
    Ha azt nem tudod bizonyítani hogy a fedelek zárt állapotát körültekintéssel ellenőriztétek vízbe mártás előtt, a Cordon viszont tudja azt hogy zárt fedelekkel nem folyik bele víz, akkor sok mindenről nincs értelme tovább beszélni.
    Remélem a biztosító fizet és rendeződik az ügyetek minél hamarabb! :K

  • kuk@c

    tag

    válasz Runner_fxr #11067 üzenetére

    Ha tényleg nem lett leejtve és a fedelek is jó zárva voltak, akkor jogos a két pont...

    Nektek szerintem semmit sem kell bizonyítani, nekik kell azt hogy a felhasználó hibázott, ennek okán ázott be és ezért nem garis.

    Az biztos, hogy aki vízbe akarja vinni, legyen nagyon körültekintő...
    Én pl. mindig megnézem a fedelek tömítését hogy épek-e, és a teló saját szervizmenüjében lévő Pressure Sensor értékeket...

    @

  • kuk@c

    tag

    válasz Runner_fxr #11062 üzenetére

    Én is azért vettem ilyen telót hogy vízbe vigyem... Vittem is annak rendje módja szerint... Semmi gondom nem volt ezzel a dologgal...
    Egészen addig amíg párszor le nem ejtettem... Nem tört el semmije, de gondolom valahol a ragasztás meggyengülhetett ezzel, mert elkezdett szivárogni a kijelző szélénél bele a víz...

    Egyébként az lehetett, hogy megnézték zárt fedelekkel nyomásteszten és úgy jó volt... Magyarán nem rakta vissza valamelyik fedelet rendesen és ott beázott... Sajnos ilyenre nincs gari, csak a biztosítás...

    Hívjátok fel a biztosítót, a telót elviszi az MPL, majd kb. 12-15 munkanap múlva az önrészt kifizetve a futárnak nagy valószínűséggel kicserélik a telót...

    @

    Ui.: teljesen jó hogy leírod a dolgot annak aki esetleg ilyen telón gondolkozik. Csak az a bibi, hogy ha tényleg user error a dolog /lejtette korábban, nem rakta vissza a fedelet rendesen/ akkor nem a Sony-t kell szidni...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés