- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
- Telekom mobilszolgáltatások
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
-
Mobilarena
-= Sony Xperia Z3 Compact =-
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Runner_fxr #11072 üzenetére
A fedelek alatti gumi tömítés is állhat félre, a fedél is egy kosz miatt hajszálnyit lehet nyitva stb.
DE.
Pont annyit feltételezek mint te. A legelső hozzászólásod ebben a fórumban az, hogy kinyilatkoztatod hogy átverés, lehúzás stb. Mindezt úgy, hogy a barátnőd testvéréé a telefon, de hétszentség hogy be volt zárva a fedél, és a telefon sosem volt leejtve. Minden pillanatban együtt lélegeztetek?
Ha pedig egy céget nem érsz el telefonon, az "mocskos banda".
"Előtte már mondta egyből a T-nél is az ügyintéző, hogy a beázás a necces lesz, mi se ők nem tudják bizonyítani, hogy ki a hibás"
Ez nem így van.
Az ügyintézők értelemszerűen nem tudnak minden gyártó készülékéhez teljes mértékben felkészültek lenni, így megkérdőjelezhető a véleményük. Jelen esetben ez egy kvázi egyszerű dolog, mert a laborban felteszik nyomáspróbára a telefont, és mint írtam, a vevő tényleg nehezen bizonyítja hogy zárva volt-e a fedél, a gyártó viszont azt tudja bizonyítani hogy zárt fedéllel beázik-e a készülék. Tehát nem arról szól a dolog hogy én vagy a gyártó mit feltételez (mert az nem számít) hanem hogy mivel tudja a vevő és a gyártó az állítását alátámasztani.
A tapasztalat az hogy egy halom telefon beázott úgy, hogy a fedelek zárva voltak, ezeket viszont a Cordon eddig szó nélkül cserélte bevizsgálás után. Ez a vízálló dolog tényleg necces, de a márka és a szerviz szolgáltatást végző cég fikázása egyetlen félig személyes eset alapján azért legalább annyira az. Ha az általad vélelmezett "utasítás" tendencia lesz, majd megkövetlek.
Remélem a biztosító fizetni fog, és mielőbb rendeződik a barátnőd testvérének a problémája.(#11076) Vefy
Egy google fiók eltávolítását majd újbóli hozzáadását megpróbálhatnád. Ha szerencséd van, az is elég (ha google szinkronnal kezeled a névjegyeidet). Nem egy névjegyekkel kapcsolatos beállítási problémát oldott már meg. -
válasz
Runner_fxr #11067 üzenetére
"Nyilván sok beázásos probléma volt és az az utasítás, hogy akit lehet zavarjanak el a fenébe."
Nyilván képben vagy, követed a fórumozók leírásait véleményeit onnan szűrted le.
A szerviz tapasztalat dióhéjban eddig a következő (hogy ne menjen az idő a kereső használatával) a többi fórum társunk elmondása alapján:
A Cordon a beázott készülékeket nyomáspróbának vetette alá, akinek zárt felelek mellett jól zárt a telefonja, annak a garanciális ügyintézését elutasította (szerintem teljesen jogosan). Akiknek a nyomáspróba során bárhol nem zárt (ragasztás, üveg stb) mind egy szálig kicserélte/javította. Az elutasított garanciális igény ritka mint a fehér holló (az ügyszámhoz képest) és ez az itteni tulajok tapasztalata is.
Ha azt nem tudod bizonyítani hogy a fedelek zárt állapotát körültekintéssel ellenőriztétek vízbe mártás előtt, a Cordon viszont tudja azt hogy zárt fedelekkel nem folyik bele víz, akkor sok mindenről nincs értelme tovább beszélni.
Remélem a biztosító fizet és rendeződik az ügyetek minél hamarabb! -
kuk@c
tag
válasz
Runner_fxr #11067 üzenetére
Ha tényleg nem lett leejtve és a fedelek is jó zárva voltak, akkor jogos a két pont...
Nektek szerintem semmit sem kell bizonyítani, nekik kell azt hogy a felhasználó hibázott, ennek okán ázott be és ezért nem garis.
Az biztos, hogy aki vízbe akarja vinni, legyen nagyon körültekintő...
Én pl. mindig megnézem a fedelek tömítését hogy épek-e, és a teló saját szervizmenüjében lévő Pressure Sensor értékeket...@
-
kuk@c
tag
válasz
Runner_fxr #11062 üzenetére
Én is azért vettem ilyen telót hogy vízbe vigyem... Vittem is annak rendje módja szerint... Semmi gondom nem volt ezzel a dologgal...
Egészen addig amíg párszor le nem ejtettem... Nem tört el semmije, de gondolom valahol a ragasztás meggyengülhetett ezzel, mert elkezdett szivárogni a kijelző szélénél bele a víz...Egyébként az lehetett, hogy megnézték zárt fedelekkel nyomásteszten és úgy jó volt... Magyarán nem rakta vissza valamelyik fedelet rendesen és ott beázott... Sajnos ilyenre nincs gari, csak a biztosítás...
Hívjátok fel a biztosítót, a telót elviszi az MPL, majd kb. 12-15 munkanap múlva az önrészt kifizetve a futárnak nagy valószínűséggel kicserélik a telót...
@
Ui.: teljesen jó hogy leírod a dolgot annak aki esetleg ilyen telón gondolkozik. Csak az a bibi, hogy ha tényleg user error a dolog /lejtette korábban, nem rakta vissza a fedelet rendesen/ akkor nem a Sony-t kell szidni...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Légy szíves először a Téma Összefoglalót olvasd el, hátha a kérdésedre már abban megtalálod a választ!
Boldog Karácsonyt minden Z5C tulajnak!
- One mobilszolgáltatások
- Kuponkunyeráló
- Bittorrent topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Cyberpunk 2077
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Tesla topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA CM 750W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest