Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vasi89

    addikt

    válasz taranis #49241 üzenetére

    ezt nem a samsung dönti el, hanem a jogszabály és tudtommal azon nem változtattak. Fődarab azaz alaplap vagy egész telefon esetén újraindul az 1 év, minden másra pedig fél év van. úgy látom a szerviz még mindig olyan mint évekkel ezelőtt.

    Eddig iphonet használtam de mindig szolgáltatósat. A gyorsabb ügyintézés miatt elvittem hivatalos szervizbe. Kb. 3 hónap volt hátra a gari időből de cserélték az egészet viszont a gari papíron semmi nem volt jelezve mert, hogy telenorosba ők nem írhatnak bele. Bementem a telenorhoz a csereigazolással, hogy akkor legyenek szívesek ezt bejegyezni, majd több ügyintéző is elhajtott h miért is indulna újra. Visszamentem a szervizhez, ők meg ismét a telenorhoz küldtek aztán mikor elegem lett, telefonon felhívtam a szerviz központi számát és ott mondták, hogy újra indult az 1 év és hozzájuk kell vinni bármi gond esetén. A legjobb az egészben, hogy én ezt tudtam és a telenornál jeleztem is, amire az volt a válasz h rájuk ez nem érvényes :DDD szóval nem szabad hinni a buta ügyintézőknek, ebben az országban a garanciális ügyintézés az még mindig vicc kategória.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák