- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Érkezik a Now Bar a Galaxy órákra is
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
icemad
nagyúr
Inkább azt kellene elfogadni, hogy mindenkinél beég. Valakinek előbb, valakinek később. De olyan nincs, hogy nem ég be. Csak valaki nem veszi észre. Erre akartam utalni...
Valaki írta az s3-at, hogy még nem égett be. Te ezt elhiszed? Fizikai képtelenség egy organikus kijelzőnél, ennyi idősen. Szóval 2 lehetőség van. Vagy nem látja a beégést vagy nem akarja látni. -
sgeza
veterán
válasz
icemad #21647 üzenetére
Kinek, mi a normál használat.
"Az én nem látom, szóval nincs is" másik oldala a "Nálam beégett, tehát másnál is"!
Fogadjuk már el, hogy van, akinél beég, van akinél nem. Egyik irányból sem kell általánosítani. Mindenkinek mások a használati szokásai, és nyilván a kisebb nagyobb különbségek ilyen olyan eredménnyel is járnak. (Ez nem konkrétan neked szól, csak kiegészítettem az első mondatot.) -
icemad
nagyúr
Nálam két s6 edge, egy s8 és egy s8+ is beégett másfél éven belül, normál használat mellett. Play áruházban vannak tesztelő programok, azzal kell megnézni. Nem úgy, hogy "én nem látom, szóval nincs is"
-
bandi0000
nagyúr
Bárhogy is csűrjük, csavarjuk, előbb utóbb mind beég, mivel szerves anyagról van szó, pont mi a tv nél, aki nem vette észre, az örüljön, de a technológia milyenségéből adódóan nem lesz örök élet +1 nap
sgeza: Persze nem kifejezetten beégés, csak meglátszódik, lehet kicsit sarkítottam, de napi 4-5h kijelzőidővel igencsak átlagos felhasználó vagyok, és nem hiszem, hogy bármit is máshogy csinálnék mint az, akinél nem làtszik
-
mihail38
senior tag
válasz
bandi0000 #21639 üzenetére
Most még rosszabbul fogalmaztál mert én sem láttam beégést sem az S7 edge, sem az S8-nál minenki ismeri a szervíz menűt pont ezért hogy ne csapjon be a szemed, szerencsére én még nem találkoztam ilyennel, de hallottam már róla hogy ez meg eshet, de azért mert nálad ez meg történt ez még nem azt jelenti, hogy ez általános lenne vagy törvényszerű a kijelző beégés.
-
bandi0000
nagyúr
Rosszul fogalmaztam, nem beég, hanem, a felső sáv világosabb lesz, mert nem sokat van használva
Mostmár azért jobb a helyzet mert vannak teljes képernyös apppok, de pl az S7 edge ,és note 8 nál simán látszott, a szerviz menüben kék hàttérnél, persze valaki lehet nem veszi észre
-
lasse001
senior tag
Sziasztok. Valaki meg tudná mondani hogyan lehet kikapcsolni ezt a smart things az eszköztárból. A lehúzott redőnynél.
-
-
bandi0000
nagyúr
válasz
mihione #21631 üzenetére
Csak azt hagyod ki a képletből, hogy garantàltan be fog égni a kijelző 1-1,5 év után, ha más nem, akkor a felső sàv fog nyomot hagyni, illetve az akksi használódik, amire persze 1 êv gari van, de ha 1,5 évesen kicserélteted a kijelzöt, akkor cserélik vele az akksit is
De persze felőlem 50k ért is vehet bárki telefont akàrhonnan, nekem megéri a pluszt az, hogy nyugodtan használjam 2 évig
-
válasz
GmailOutlook #21629 üzenetére
Kb 30e forintért kapsz egy év plusz garanciát és nagyjából megbízható szervízhátteret (ami a sarki gsm esetében bizonytalanabb). Azt kell mérlegelni, hogy ez megéri-e.
Ha bármi van a telefonnal 1 éven túl vagy felszívódik a bolt és tönkremegy a telefon, akkor belefér-e, hogy bebukod az árát és veszel egy újat? De ugyanez lehet egy betört kijelző esetén, ahol 100+ a javítás és egyik garancia sem tér rá ki, hacsak nem kötsz rá pluszban biztosítást.
Ezekkel érdemes számolni előre... ha annyira fontos, hogy picit olcsóbb legyen a telefon, akkor lehet, hogy megéri inkább egy olcsóbb modellt vagy esetleg használtat venni és kevésbé aggódni ezek miatt. -
Sigma7
aktív tag
válasz
GmailOutlook #21626 üzenetére
Nincs mit!
Annyit tudok, hogy több telefon topicjában dicsérték a Turbado-t. Elég nagy cég, sok éve vannak. Az Árukeresőn 5551 vásárlás után is öt csillagos. Nagy baj nem lehet velük. -
mihail38
senior tag
válasz
mihione #21631 üzenetére
Teljesen egyetértek veled, egy ilyen értékű és minőségű készüléknél a garancia fontos, lassan egy éve használom az S10 + és semmilyen hibával nem találkoztam vagy vettem volna észre, én is szolgáltatónál vásároltam, aki spórol a garancián az meg is érdemli ha vállal ennyi kockázatot mert az általad említett 3 hó alatt is kijöhet akármilyen probléma és ilyenkor nagyon sokat számít a gyári gari, ettől függetlenűl itt B.pesten van 1-2 megbízható gsm bolt, de én személy szerint ezeknél sem vállalnám be, hogy 200-250e ft kidobjam az ablakon...
-
mihione
őstag
Szerintem kicsit tul van lihegve ez a garancia tema mar,az elmult 5 evben 2 db muszaki cuccom ment tonkre 1 kb 7 eves pc tap es egy szinten ilyen kor korul levo ddr3 ram modul.Ami az elso 3 honapban nem hibasodik meg az 2 even belul nagyon minimalis eselyel fog.Amolednel ugyan fenn all a beeges veszelye de ez is csak extrem hasznalat mellett,elozo telomban 1 evig napi szinten 5-6 orat ment google maps es feher hatternel nagyon halvany csik lathato mar,de alig eszreveheto,lassan 3 eves az a telo de meg mindig hibatlanul.hasznalom(egy akku cseret azert kapott tavaly ev vege fele)
En szolgaltatonal vettem biztositassal,ez tobbet er barmilyen garinal -
jeni
félisten
válasz
GmailOutlook #21629 üzenetére
ez igy nem feltétlenül igaz,hogy cserélnek egyben!
a bolti garancia az amit ők küldenek tovább javításra vagy maguk szervizelik meg.
ez függ attól,hogy mennyire gazdaságos megjavítani,függ attól,hogy mit is kell javítani rajta.
lehet a partneri szerviz is nyújthat olyan szolgáltatást mint egy gyári szerviz.
az,hogy kiforrott és minőségi az tág fogalom.
a tökéletesnek hitt ,legyártott alkatrész is elromolhat.
a gyártónak az az érdeke,hogy mindig vásárolj tőle telefont ha lehet mindig a következő kiadást,ami akár lehet az 2 évente is. -
GmailOutlook
tag
Köszönöm a válaszaid!
Akkor ha jól értem a megbízott partneri szerviz = bolti garancia. Ugye?Tehát a bolti garanciánál, amikor azt mondják, hogy majd ők intézik a szervizt (illetve rajtuk keresztül lehet szervizeltetni) ha arra sor kerül, akkor valójában majd nem is javíttatnak, hanem cserélnek kompletten...
Azért kérdeztem a 2 évet Samsung esetében, mert minőségi kiforrott telefonnak gondolom (nem egy kínai) és van ismerősöm aki 4 éves készüléket használ és eddig semmi baja sem volt. Nekem még nem volt Samsungom. Moto Z-m volt, annak sem volt baja csak az akkuja 1 éven túl, de a Motorola a 2 év garanciában cserélte. Magyar márkaszerviz híján román szervizben, ahol az akku cserével tönkretették a telefonom. A lényeg, hogy az is prémiumkategóriás volt anno és az akkun kívül 1 év 9 hó használat alatt más baja nem volt. Szóval a kérdésem arra alapozott, hogy ha pl. a Samsung tervező gárdája cca 4-5 év élettartamra méretezte az S10+ prémiumkategóriás készüléket, akkor 2 évig jó eséllyel nem lesz baja. Ebből próbáltam kiindulni. Hogy minőségi, átgondolt, kiforrott márka és készülék. Vagy tévedek?
23e a különbség a Turbadohoz képest. +10% az nem vészes a 2 év teljeskörű garanciáért.
-
jeni
félisten
válasz
GmailOutlook #21627 üzenetére
-A megbízott partneri szerviz az nem jó?
ez kinek jó? a vevőnek ez nem garancia. mivel bármi gabesz esetén a bolttal kell hadakoznod!
- Egyébként az üzlettel rendelkező webshop bolti garanciája jó, vagy az is felejtős? Vannak ilyen bolti garanciás tapasztalataitok?
vannak kivételek,de erre csakis kizárólag 1 év hardver garancia van ami legtöbb esetben az 1 éven belüli meghibásodás esetén komplett cserét adnak vagy megegyezés szerinti másik készüléket!
-235000Ft
20-30000Ft-al olcsóbban nem sz@raoznék ekkora összeg mellett!
-Akkura is vonatkozik?
Erre 1 év garancia van!
Azon túl, hogy csak 1 évet ad és német szervizbe viszi, mivel rosszabb ez a bolti garancia egy hivatalos 2 éves Samsung garanciától? Mi hátrány ér ezzel?
Világos mint a nap! ,az 1 év garancia az 1 év és a 2 év garancia az 2 év!
Ami elromlik a második évében az el is romlik!
Ezt tudod mivel jár ha csak 1 év garancia van a telóra és a második évében fődarab vagy LCD hibás lesz a mobilod! Esetleg csak úgy felpúposodik az aksid!
Murphy Törvénye!
A 2 évnek van értelme egy Samsungnál egyébként, van reális esélye, hogy meghibásodik 2 éven belül?
Ez nagyon buta kérdés volt! -
GmailOutlook
tag
Felírtam, megnéztem egészen pontosan német Samsung szervizt mondott a Planet GSM-es srác.
- A megbízott partneri szerviz az nem jó?A bolti garanciát csak üzlettel rendelkező webshop adhat hitelesen szerintem. Mert ők legalább megtalálhatók valahol. De egy olyan webshopnál aminek a székhelye is kamu, ott elég nehéz bármilyen garanciát érvényesíteni szerintem. Pl. azt mondják küldjem be a készüléket, ők majd intézik a javítást. Elküldöm egy postacímre és többet nem látom a készüléket. Mit tudok tenni? Semmit. Mehetek Ukrajnába a 19 éves ügyvezető után.
- Egyébként az üzlettel rendelkező webshop bolti garanciája jó, vagy az is felejtős? Vannak ilyen bolti garanciás tapasztalataitok?
-
GmailOutlook
tag
válasz
icemad #21618 üzenetére
Telefonkirály valószínűleg eltünős cég lesz igen. A honlapjukon a Sorador Kft. van feltüntetve, 1 éves cég (19 éves ukrán ügyvezetője van) a telefont nekem pedig egy bejegyzés alatt álló cég küldi a Pretap Corner Kft. (21 éves ukrán ügyvezetője van). Visszamondtam a megrendelést az előbb, pedig holnap hozta volna a futár. De így nem merem megvenni. Félek, hogy probléma esetén futhatok a pénzem után.
Planet az nem fog felszívódni szerintem, 9 éves cég magyar ügyvezetőkkel, bp.-i üzletekkel. 1 év teljes körű gyártó garanciát ír a honlapján az S10+ -nál. [link] Ez a marketing...
Erről derült ki telefonon, hogy ez valójában csak egy szimpla bolti garancia.Azon túl, hogy csak 1 évet ad és német szervizbe viszi, mivel rosszabb ez a bolti garancia egy hivatalos 2 éves Samsung garanciától? Mi hátrány ér ezzel?
A 2 évnek van értelme egy Samsungnál egyébként, van reális esélye, hogy meghibásodik 2 éven belül?
Akkura is vonatkozik a 2 év gari? -
trialboj
őstag
válasz
csorbajeno #21622 üzenetére
Ha inaktív a bixby rutin app, és manuálisan aktiválom az aodt akkor is csak felvillan és elalszik.
-
trialboj
őstag
Segítsetek pls, nem tudom hogy derítsem ki melyik app szivat.
Rutin indítja az Aod órát, reggel 7-10 ig, és este 22-00ig, reggel megy is szépen, sőt nappal is tudom kapcsolni ha úgy akarom, de miután aktiválódik 22.31 kor ha feloldom a képernyőt és lezárom, már nem villan fel többet, és a menüven is inaktív az ikon.Manuálisan aktiválom, lezárom a képernyőt felvillan, de el is tűnik egyből. Már kikapcsoltam szinte minden extra appot. One hand operation, bixby routine, glimpse, aod notify ez amúgy sem megy, bx actions, edge lighting.
A telefon nincs csökkentett energiatakarékossági akármiben, restart után is ezt csinálja, de nem egyből. Pár percig megy, majd aztán lekapcsol, tehát csak valami app lesz a hibás, de hogy deríthetném ki hogy melyik képes ilyesmire?
Az AOD app beállításaiban minden engedélyezve van. Egyszerűen nem tudok rájönni mi kavarhat be. -
jeni
félisten
válasz
GmailOutlook #21617 üzenetére
Nevezzék meg pontosan melyik az a német Samsung márkaszerviz?
Az inkább megbízott partneri szerviz.
A Planet GSM felhívott és elmondta, hogy náluk az a gyári garancia, hogy hozzájuk kell visszavinni a készüléket ha gond van és német Samsung márkaszervizbe küldik. Tehát valójában bolti garancia, de az legalább van,Ez minden GSM boltra IGAZ! ők valószínűleg nem fognak eltűnni, régi cég több bp.-i üzlettel. -
Sigma7
aktív tag
válasz
GmailOutlook #21617 üzenetére
Legolcsóbb korrekt általában a Turbado.
-
icemad
nagyúr
válasz
GmailOutlook #21617 üzenetére
Dehogynem... Egyszerűen nevet változtat és kész. Most telefonkirály, holnap telefonkirály2. Mondjuk ilyen digó nevű cégtől eleve nem vennék egy doboz gyufát sem...
Planet gsm megint a búcsús kétpálcás kategória, ha ilyet mond... Gyári garancia az Samsung garancia. Ennyi. Samsung szervízpontban érvényes a garanciájuk? Ha igen, akkor oké, ha nem, akkor inkább áruljanak zacskós levest...
-
GmailOutlook
tag
válasz
bandi0000 #21611 üzenetére
Lehet 1000-szer le lett írva, itt vagy máshol, de momentán nem olvastam vissza 21609 db hozzászólást, ezért kérdeztem. Nem vettem még ilyen helyről mobilt.
Szóval ne reménykedjek itt valós garanciában?
A Telefonkirály számláját szerintem egy Samsung márkaszerviz sem fogja tőlem elfogani hiába lobogtatom majd ha bajom van. A cég meg egy fantom ahogy elnézem 10 hónapja van fent az árukeresőn, a Kft.-t aki küldi a telefont novemberben alapították 21 éves ukrán ügyvezetővel...
A Planet GSM felhívott és elmondta, hogy náluk az a gyári garancia, hogy hozzájuk kell visszavinni a készüléket ha gond van és német Samsung márkaszervizbe küldik. Tehát valójában bolti garancia, de az legalább van, ők valószínűleg nem fognak eltűnni, régi cég több bp.-i üzlettel.
-
krokk
senior tag
Na találtam egy számomra jó funkciót, de a jól emlékszem másoknál is volt probléma dual simnél (bár mintha inkább default sim kellett volna kontaktokhoz...)
Szóval mindig kérdezte, hogy az adott kontaktot melyik számról hívjam ez idegesített, elég gyorsan meglett, hogy contact callt ki lehet tenni widgetként így valamennyire ez megoldódott.
Viszont most észrevettem, hogy ha a híváslistában jobbra húzom az adott elemet akkor egyből hívja is (azt nem tudom, hogy az ehhez használt simmel vagy a default simmel csinálja-e, ezt tesztelje le akinek fontos). Nekem ez tökéletes, mivel az egyiken inkább csak fogadok a másikon meg 99%ban hívok. -
-
bandi0000
nagyúr
válasz
GmailOutlook #21610 üzenetére
Ha biztosra akarsz menni, akkor google-be beírod, hogy s10+ ár aztán a 240-nél kezdődő árakat nézed és a boltokat
Én elhiszem, hogy spórolni akar mindenki, de akkor vegyétek meg hardveraprorol, és spórolsz, 1000-szer le lett írva, hogy sufni gsm boltból nem veszünk telefont, pláne, hogy nyamvadt 20k-val olcsóbb csak
-
GmailOutlook
tag
Sziasztok!
A Telefonkirálytól (kizárólag online cég) rendeltem egy S10+ telefont, azt írták, hogy náluk 1 év gyári garancia van és nincs külön garanciajegy, hanem a számla van csak, azaz számla garancia van. Meg merjem így venni? Van valakinek ilyen tapasztalata? Többen azt is írták, hogy kibontott dobozú készüléket hozott nekik a futár...Van egy másik cég a Planet GSM, ott is 1 év gyári garancia van, de nem tudom, hogy ők adnak-e garanciajegyet mert nem válaszolnak e-mailre. Viszont nekik több üzletük is van Bp.-en és náluk személyesen venném át.
Van az említett 2 céggel tapasztalatotok? Garanciájukkal?
-
lcdtv
tag
Sziasztok!
Hol találom azt, hogy ha létrejött a kapcsolat illetve ha megszakadt akkor rezegjen egyet.
Köszi! -
Morris
veterán
Na, erről kell szólnia ennek a topiknak!
Öröm olvasni. Jók vagytok! Csak így tovább.
De akkor én is bedobok egy szakmai kérdést.
A hívás közbeni hangerőt nem lehet tovább emelni a maximumnál?
Zajos környezetben jól jönne még egy kis kakaó.
Az s8-nál emlékeim szerint lehetett "boost"-ot rakni rá.
Új hozzászólás Aktív témák
ma A Samsung komolyan átgondolta a jubileumi szériát, a három készülék, amelyek között egy kompaktnak nevezhető is akad, tényleg minden olyan funkcióval rendelkezik, ami ebben az árkategóriában elvárható.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi 13C 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Legion Pro 7 16IRX9H INTEL I9-14900HX RTX 4080 bolti ára 1.35 mill ft
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest