Új hozzászólás Aktív témák

  • mike1334

    veterán

    válasz Attila57 #2949 üzenetére

    Khm..a samsung márkaboltból ment a telemaxhoz...valószínűleg elhajolt vmikor, vagy a beázáskor (pottyant és keményre érkezett, van is egy kis lapulás a sarkán a keretnek), vagy mikor szétszedték, vagy mikor melegítették, vagy mikor nem volt még présük és csak összeragasztották és csak két héttel később préselték..passzolom. Sajna nem tudnám bizonyítani, hogy a torzulás a javítás során keletkezett (nem is vagyok benne biztos), így a szerviz is csak a cserét tudja ajánlani. A samsung bolt előtt le a kalappal, egyrészt a beázásnál megmentették a telót, semmi sem romlott el, majd még kétszer préselték, végül új ragasztót is rendeltek hozzá, és újrapréselték, de sajnos mindig felvált...jah és mindezt csak az eredeti szárítás áráért, nem kértek pénzt később...szóval nagy plusz pont a márkának (pöpec teló) és a márkaboltnak, de a telemax nem cáfolta meg a hírnevét...(elektronikai hiba a beázás miatt<----ez az indokolás a garanciás csere/javítás megtagadásának, bár filóztam rajta, hogy megérdeklődöm, hogy elektromágnes tartotta e a helyén a kijelzőt vagy mi...).
    Kijelző amúgy tökéletes, se karc se törés...

    ...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

Új hozzászólás Aktív témák