- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Amazfit T-Rex 3 - prehisztorikus idő
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Telekom mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Javaslom fuss neki noch einmal a #58-as kommentednek! Azért nem jó a DX... Egy x éve fejlesztett, azóta maximum csak reszelt rendszeren kéred számon, hogy teljesítse az azóta felmerült igényeket. nem lehetne, hogy a különböző, egymásról nem tudó személyiségeid valahogy megszámozd, hogy tudjuk mikor melyik mit ír?
"Majd felteszi a kérdést: hétszeres gyorsulás megéri?"
Ejj de értetlen vagy. A sebességnél vannak fontosabb tényezők is egy cég életében. vagy neked egy szoftver csak akkor jó, ha sebességben javul, minden más mellékes? Remélem soha nem leszel olyan pozícióban, hogy te dönts arról, milyen szoftvert kelljen használnom napi munkám során.
-
#06658560
törölt tag
Na, akkor az állításaid hozd már összhangba! Magadnak mondasz ellent.
Hatalmas tévedésben vagy. A vevő akkor veszi meg a programot, ha neki megéri. Nézz körbe az iparban! Melyek az aktuális CAD verziók, miket használnak, valamint less rá a Dassault CATIA V6 történetére, különös figyelemmel a Mercedes reakciójára és annak hatására!
-
#06658560
törölt tag
1) Nem pont arról szól a cikk, hogy egy nem szabványos megoldást kapunk?
2) Mantle mennyire szabványos?
3) kompatibilitás nem csak keresztbe, hanem hosszába is. A régi rendszerbeli adatokhoz.Néha nem ártana elszakadnod attól, hogy mindent AMD/NV->programfejlesztők relációban vizsgálsz, sok piacot nem ez mozgat. Sőt, igazán a játékokon kívül egyet sem.
-
Fiery
veterán
"Viszont vannak cégek, akik úgy gondolják, hogy a DX12-nél jobb az AMD saját API-ja, és ezt akarják elsődlegesként használni"
Ez szivuk joga, es termeszetesen siman igazuk lehet, minden szempontbol. A kerdes csupan az, hogy ha mondjuk a DX11-gyel elerhetsz 50 FPS-t egy adott engine-nel, a DX12-vel mondjuk 100-at, a Mantle-lel pedig 110-et (azaz csupan 10%-ot nyersz a DX12-hoz kepest, ez szerintem realis atlag lehet majd a gyakorlatban is, de cafolj meg nyugodtan, ha rosszul sejtem), akkor mennyire van ertelme a Mantle-lel molyolni. Amennyiben persze nem az AMD penzeli a Mantle port fejleszteset, vagy nem kerul nagyon kicsi meloba (es azzal egyutt penzbe ugyebar), valamint minimalis validalasi overheadbe a Mantle tamogatasa. Ha a DX12 mondjuk 95%-ban ugyanugy mukodik, mint a Mantle, akkor megerheti a keves plusz melot beletenni a Mantle portba, de ha ilyen nagy (lenne) az egyezes, akkor meg a ketto kozotti teljesitmeny kulonbseg sem lehetne szamottevo, akkor pedig megint nem eri meg foglalkozni a dologgal -- kiveve ha az AMD-hez fuzi a jatekgyartot valamilyen specialis kotelek.
Az 1.0-s verziot pedig a publikalastol szamitott 14 honap alatt igazan osszelapatolhatta volna az AMD. De majd talan jovore
Mondjuk nem nez ki tul jol a helyzet, hiszen me'g mindig v0.08 (nem pedig v0.8) es hasonlo verzioknal jarnak abban a release-ben, amit nem szegyellnek egyes fejlesztoknek odaadni
-
Fiery
veterán
-
Fiery
veterán
Ha az API nem befolyasolhatja a teljesitmenyt, ha egy API-hoz nem kell optimalizalni a hardvert, ha egy API-t nem a meglevo es varhato hardverek ismereteben kell megtervezni, akkor miert nem jo manapsag a DX11, miert kell nekunk DX12?
"Már most mondom, hogy lesz egy új API-juk."
Miert kell uj API, ha a regi API barmilyen hardverrel optimalis?
A GCN utani AMD vashoz megse olyan franko a Mantle? Akkor miert kene hogy optimalis legyen a nem-GCN Intel es nVIDIA GPU-khoz?
"Nem azért mert a mostani rossz, hanem azért, mert jobb shader nyelvet akarnak a fejlesztők."
Ahhoz nem kellene uj API... A Mantle hivasokba nincs beleegetve a shader nyelv.
Es tovabbra se azon rugozok, hogy lehet-e valamit implementalni. Nyilvan lehet, ha megfelel a vas az API altal tamasztott kovetelmenyeknek. De mas kerdes valamit futtatni, es valamit igazan jol futtatni. Ha 3 db Mantle API hivassal lehet valamit optimalisan megoldani GCN-en, az tok jo, de lehet hogy Maxwellen 2 db hivassal is meg lehetne oldani, ha az adott hivasok kicsit mast csinalnanak Maxwellen. Ha pedig Maxwellen kenyszerusegbol 3 db hivast kell hasznalni, maris van egy overhead, amitol nem lesz a Mantle optimalis a Maxwellhez. Ez nagyon sematikus pelda, de talan ez alapjan Te is erted, hogy mire akarok kilyukadni. Amugy meg tok mindegy, hogy kinek van igaza, a Mantle-t semmilyen mas gyarto nem fogja implementalni, ergo sosem tudjuk meg, van-e ertelme mas vason is hasznalni.
-
Fiery
veterán
Egy dolog implementalni valamit, es egy tok mas dolog optimalisan kihasznalni egy API-val a hardver altal biztositott eroforrasokat. Ennyi erovel barmelyik ARM SoC-on lehetne az x86 "API"-t implementalni, csak rohadt lassu lenne... A Mantle ugyanannyira jol mukodne VLIW5-on, mint GCN-en? Ugyanannyira frankon ki lehetne hajtani egy masik AMD-s architekturat is? Ha a GCN utan jonne egy XYZ AMD-s architektura, amit a Mantle ismerete nelkul terveznenek, azzal is tokeletesen es optimalisan hasznalhato lenne a Mantle? Ketlem... A GCN es a Mantle kez a kezben jar, ez teljesen termeszetes, de ne probald mar meg ugy eladni, mintha az AMD azert tervezte volna a Mantle-t, hogy aztan minden GPU-gyarto felhasznalja. Ha lazabbra terveztek is az API-t, hogy ne kotodjon teljesen a GCN-hez, annak csupan az az oka, mert nyitva akartak hagyni maguknak a lehetoseget arra, hogy a GCN utan is lehessen egy uj GPU architekturajuk, es ahhoz ne kelljen teljesen uj API-t fejleszteni.
-
Sinesol
veterán
Értem az okát, de ez nem javít azon amit tapasztalunk. Persze el lehet készíteni az dokumentációkat, de ha már lesz vagy 10 fajta Gcn, akkor vajon hány fejlesztő fogja venni a fáradtságot? Van egy olyan érzésem, hogy elég lesz ha jó legújabbon, a többiek meg ugyis vesznek uj vga-t. by Ubisoft
Persze a low fpst látva tudni fogom mi az oka, de a tudat nem ad folyamatos játékélményt az a baj -
TTomax
félisten
Nekem azt elég nehéz elhinni,hogy majd egy éve kiadott játékoknál patch fog érkezni a frissen megjelent vgak-hoz...
(#42) Abu85
Aham,hát az dicséretes,de majd a 490X-hez is fog jönni 2016-ban amikor a BF5 kinn lesz,és közben a BF6-on dolgoznak?Pontosan ami az előnye az egyben a hátránya is a low levelnek...Naná a gyártók meglovagolják mert rövidtávon profit realizálódik,ez érdeke egy fogyasztói társadalomnak.. de nekünk semmiképpen nem lesz pénztára barát hosszútávon...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox tulajok OFF topicja
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fujifilm X
- Állítólag megérte kitiltani az okostelefonokat az iskolákból
- Filmvilág
- További aktív témák...
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest