- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Magisk
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Laja333
őstag
Nem lelkesedünk, csak elmondjuk a tényeket. Aztán jön az ellentábor, és érzelmi alapra helyezik a témát. Jól megsértődnek, mert beletaposnak a lelkükbe, majd fellengzősen, lesajnáló hangsúllyal próbálják palástolni bukásokat, mert hogy a tényekkel már megbuktak.
Én is csak mosolygok, amikor a tények szembesítése után a másik fél csak makogni tud és látszik a komment mögül, hogy majd szétveti a düh, mert a sziklaszilárdnak hitt bizonyítékát fél pillanat alatt lepöckölik. ^^
Jack@l nem fordítva ülök, csak hátra felé nyilazok. Mint a szittya magyarok.
-
pakriksz
őstag
hát igen mint ahogy írták ilyen alapon az i7 is 8 magos, hiszen 4 mag plusz HT ami több mint négy, a FX 8 magja pedig nem 8 teljes mag.
Te azt látsz amit szeretnél, de attól még nem lesz igaz. De ha a HT-t levennénk azokból a magokból, akkor levághatnál a magokból egy jókora részt.
Egyébként ez hogy is jön ide? A játékok mag használatáról volt szó, és te most jó fanboyként intel felsőbbrendűségi kiselőadás felé tereled a dolgot
@Jack@l: keresd meg, talán 1-2 hete volt itt a hír arról, hogy 4 szál alatt fekete képernyőt ad az fc4, ami egy mesterséges korlátozás. Ha jól emlékszem te is benyögtél oda pár "okosságot".
-
pakriksz
őstag
-> draw call téma. Éppen az a probléma hogy 1 szál a rajzolás amit nem lehet többre szétosztani a jelenlegi grafikus apikban, korlátozza az egész játék teljesítményét, ezért számít az 1 szálas teljesítmény. A többi mag meg csak részterhelést kap, tehát lényegében egyenlőtlen a magok terhelése. Meg lehet nézni, minden cpu korlátos játékban az 1 szálas teljesítmény számít, pont ezért.
Az a 4 mag használat a fentin kívül amúgy is úgy szokott kinézni hogy leírják a készítők hogy az 4 magot használ... aztán általában nem használ, vagy csak ritka esetekben, esetleg mesterséges korlátozásokat raknak be mint az fc4-nél
Ha olyan kiválóan sok szálúak lennének a játékok, hasonló eredmények jönnének ki amd fx és core ix procik között mint a sokszálú teszteknél (render, video kódolás stb), de nagyon nem így van. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A GCN a legkisebb probléma, mert megvan minden ahhoz, hogy erre az architektúrára és annak verzióira optimalizáljanak. Ráadásul ha megvan az alap kód, akkor azt egy nap alatt lehet optimalizálni az egyes verziókra. Itt csak a tesztautomatizálást kell jól megoldani.
Sokkal nagyobb gond, hogy a fejlesztők a GCN-en kívül nem ismerik a többi GPU architektúra működését. Valamelyiket nem tanulják meg (Intel), míg valamelyiket nem is tudják megtanulni, mert nincs hozzá dokumentáció (NVIDIA). Ez sokkal nagyobb kihívás lesz a low-level érában, minthogy egy meglévő alapra egy napos munkával készítsenek specifikus optimalizálást. -
Abu85
HÁZIGAZDA
De nem érted meg, hogy ez nem specifikus jelenség. A low-level irány része. A DX12-vel is ugyanez lesz. Amivel ezt ki lehet védeni az nem a szabványos API, hanem minden új architektúra teljes dokumentálása, illetve ezekhez hamar el kell készíteni a fejlesztőeszközöket és a disassemblert. Ha ez megvan, akkor meg lehet kérni a fejlesztőket, hogy írjanak az adott architektúrához specifikus kódot.
A DX12 ebből a szempontból elég rossz lesz egyébként, mert a funkcionális működését nem a PC-hez, hanem az Xbox One-hoz tervezték, tehát az integrált hardverek nagyon előnyben lesznek részesítve. -
Thrawn
félisten
AMD - Mantle -> bárki használhatja (te írtad)
NV - OpenGL_NV_mod -> NV onlyNem ez az első és gondolom nem az utolsó eset sem, hogy valamit kitalál az NVIDIA ami szép is, jó is, hasznos is lehet, de azt akarják, hogy csak nekik legyen jó, ezért zárt szabvány lesz, ami végülis senkinek sem jó igazán. Vagy felajánlják más számára is, de csak ha szépen kiperkálod érte a licenszdíjat, mint ahogyan az alaplapgyártók fizetnek az SLI-támgatásért.
(#25) Sinesol: Egy API-t nem lehet architektúrára optimalizálni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Okos Otthon / Smart Home
- Nem tetszik a Procon-SP-nek, hogy a Nintendo távolról kivégezheti a Switch 2-t
- Villanyszerelés
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Fotók, videók mobillal
- Linux kezdőknek
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- iPad topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 42C4 - 42" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- BESZÁMÍTÁS! Acer Predator Helios 300 Gamer notebook - i7 10750H 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2060 6GB WIN10
- PlayStation Plus Premium előfizetés 3291 Ft / hó áron!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest