- Yettel topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
válasz
cipofuzo87 #23 üzenetére
"de ezt már 10 éve tudja minden fejlesztő, éppen ezért kevéssel dolgoznak, végeredményben ugyanazt a látványt/fps-t lehet érni."
Legalább is rálátás nélkül ezt hiszed...
-látótáv korlátozások szinte kizárólag emiatt vannak (mert ha rendesen lodolják a modelleket, a távolban lévő pár poligonos lodok már úgy sem terhelik a gpu-t nagyon).
-kevés draw callra optimalizálni egy modellt szintén nem egyszerű dolog, és nem is egy pillanat műve, tehát nem is olcsó, ha magamból indulok ki, kevés draw callra való optimalizálás nélkül kb feleannyi idő alatt összehoznék egy azonos részletességű textúrázott modellt.
-a fenti igaz a játékmotor programozására is, a draw call kötegelés, és instancing elkészítése nem egyszerű dolog, a debugolása meg főleg nem.
-nem csak erős procival szeretnénk játszani, én örülnék ha a low level apiknak köszönhetően csak a gpu számítana, cpu meg kb tökmindegy lenne, és elég lenne mondjuk 10 évente cserélni... mert manapság a játékok miatti cpu cserék szükségessége csak a draw callok api overheadjának köszönhető. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cipofuzo87 #23 üzenetére
A rajzolás mennyiségétől függ a gyorsulás. Átlagosan olyan háromszorosat várnak, de elképzelhető olyan modell, ahol hétszeres is lesz. Nyolcszoros még reális, de ritkaságszámba megy majd.
(#29) Thrawn: De ezt amúgy sem használná másik hardvergyártó. Ezzel nincs semmi baj. Észrevették egy éve, hogy a professzionális piac elindult az AMD API-ja felé, és most csináltak egy olyan kiterjesztést, ami szintén új leképzőt igényel, de AZDO mellett hozható benne az elég jó sebesség, mert sok szempontból megkerüli az OpenGL működését. Probléma->megoldás. Nem különbözik attól, amit az AMD csinál a saját API-jával, csak más a megoldás típusa.
-
Laja333
őstag
válasz
cipofuzo87 #26 üzenetére
Na meg ugye az a baj, hogy nektek az FPS az egyetlen mértékegység. Ettől van jóval fontosabb tényező, amiben a Mantle jobb dx-nél. De ugye amíg az emberek csak az fpst ismerik, addig "nekem nem hozott semmit a mantle".
-
#65675776
törölt tag
válasz
cipofuzo87 #23 üzenetére
Rajzolási parancsok számában mondjuk pl pont elérhető akár a 100x-os növekedés is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! ÚJ 27% 3 év AMD RX 7900 XT / 7900 XTX készletről KAMATMENTESEN!
- Akciós Windows 10 / 11 Pro OEM Licenc Kulcs 100% eredeti, jogtiszta!
- Bomba ár! Dell Inspiron 5405 - Ryzen5 4500U I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
- HP ProBook 430 G4 Pentium 4415U (bios jelszavas)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest