- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Mobil flották
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Honor 400 Pro - gép a képben
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lirion
addikt
válasz
rumos14 #5177 üzenetére
A NASCAR Pre-Season Rumbleben %-os teljesítés után adott aranyat és r$-t és a szponzorok megszerzése után is megkaptam a 250k r$-t. Ebből arra következtetek, hogy a másik 4 szériában is így lehet, de azokban még nem versenyeztem.
Amúgy a szponzoros nascar szériákban kb. 636 goldot kéne beletolni az autókba a 100%-hoz, cserébe kb. 150 gold jönne a teljesítésekért, ez kb. 1100 goldos befektetés.. Ki-ki döntse el, megéri-e.
-
Lirion
addikt
válasz
rumos14 #5034 üzenetére
Én pont a múlt héten nyomtam le a marquist. Korábban se szerettem a catalunya-t, de azóta rettenetesen megutáltam. Viszont a challanget tuning nélkül végig lehet nyomni, csak megfelelően le kell butítani a botokat, amire szerencsére van lehetőség bőven az elimination és endurance versenyeken. Egyedül a 10. nap első versenye volt komolyan nehéz.
-
#40359168
törölt tag
válasz
rumos14 #5031 üzenetére
A 4 Nascar szériához a 4 challenge is kell. A Pre-season-t megcsináltam 100%-ra és nem oldotta fel az utána következőket, el is kezdtem a Toyota-val, 2 napon túl vagyok, a fejlesztések marhadrágák, a szervíz 4 óra... A challenge maga viszont eddig könnyű.
BikaGT: a Fusion-t kimaxoltam, azzal vettem tőgázzal, 328-cal az Indianapolis-i kanyarokat. Amikor viszont mondjuk Suzuka-n megyek, simán megcsúszik 130-nál olyan helyeken, ahol pl. a 918-as 160-nal rongyol. Ki kell ismerni ezeket is, mint a Forma1-es Ferrari-kat. -
Gyurma_13
aktív tag
válasz
rumos14 #5024 üzenetére
Egyik válasz az 5019 hsz. Nincs köze a szélárnyékhoz.
És szerintem továbbra is a belső ív a legjobb, elég ha az egyik oldal fentvan az aszfalton, vagyis kb picivel több mint az autó képzeletbeli középvonala és simán elmész a többiek mellett.Skitter: úgy van ahogy mondod, gázelvétel nélkül körbe lehet menni
-
Kronok
tag
válasz
rumos14 #5013 üzenetére
ezzel a Marquis dologgal nem vagy egyedül, nem nagyon örültem neki, most elkezdtem megcsinálni azt...
a 10 körös verseny azért nem volt olyan könnyű a szakasz végén
4 csapat közül kellett egyet választani, akkor ezek szerint 4 héten keresztül lesz mivel játszani + a Lamborghini amihez október 13. ír, h elérhető3.6 verzió tényleg kisebb lett, 855 mb de a download all assets-re kattintva kicsivel több mint 1 gb akar még lecuppantani, ugyan ott vagyunk szinte
-
Lirion
addikt
válasz
rumos14 #4968 üzenetére
Semmi nem indokolja, hogy leváltsák egy RR4-gyel. Persze lenne még mit fejlődnie (időjárás, szélárnyék, quick race, időmérők a versenyek előtt), de szerintem így is magasan a legjobb mobilos autóverseny mind grafika, irányítás, autó- és pályaválaszték szempontjából. A hiányosságokat pedig betehetik ebbe is (lásd éjszakai/hajnali/délutáni futamok).
-
Gyurma_13
aktív tag
-
Aladdin
aktív tag
válasz
rumos14 #4948 üzenetére
Aha. Nem vettem meg a legdrágább autót. Egyszerűen csak megvettem, hogy legyen goldom
Farmolgattam egy kicsit, 2700 goldnál tartottam. Ésszel nyomom a tuningot, ahol nem éri meg, ott hagyom a francba. Most vettem egy-két autót, maradt 1800 goldom. Mellette gyűjtögetem a pénzt is, jól jöhetnek még -
Petya25
őstag
válasz
rumos14 #4773 üzenetére
Igen, nekem is egy utólag csak pár futamra berakott autó lett, asszem az Aston szériával jött.
Más is járt úgy hogy az júli utolsó napi 15 aranyig nem jutott el?
Nekem tegnap még az utolsó előttin tartott a lépésszámláló ma meg már váltott augusztusra....
És ez a szar folyamatosan a time settings-re panaszkodik akkor is ha van net... -
gabe8719
senior tag
válasz
rumos14 #4746 üzenetére
Mondjuk azt szerencsére úgy is lehetett, hogy vagy nem koccansz, vagy mindenkinek kiütöd a hátsó szélvédőjét, nekem végül így sikerült.
A mostani Porsche eventben eddig 1-es szintig vittem minden fejlesztést, most kezdem a stage 5-öt. Mennyire van esélyem végigvinni?
Nem nagyon szeretnék vagyonokat költeni rá, kuporgatom a goldokat az f1-es ferkára, még hiányzik 200..
Most léptem át a 49-es szintet, várható, hogy 50-től felfelé több gold jár szintenként az eddigi 18-nál?
Szerk.:
Ja, hogy most nézem a stage 7-et...
A gold nélküli, csak $ fejlesztésekkel sikerült valakinek a teljes? -
-
-
Sordoran
addikt
válasz
rumos14 #4335 üzenetére
Hát most már nem számít, amúgy így is végig gépi ellenfeleket kaptam, egy TSM-es ellenfél se volt egész event alatt, hiába voltam online.
Ráadásul offline el se indul frissítés óta a játék, mert kiírja, hogy le kell töltenie 1 MB-ot, mindig. Valamint Vertex szériában is megakadtam, mert 1 cup kell még a Ferrari event feloldásához (ami amúgy már completed), és ha megszerzem kifagy játék, mindegyik verseny végén. -
#40359168
törölt tag
válasz
rumos14 #4324 üzenetére
Cirka 15. nekifutásra, kb. félórával a vége előtt végre beadott egy olyat, hogy egy Shelby volt a leggyorsabb, így sikerült nagy nehezen, megvan az autó. Amúgy tényleg normálisabb volt összességében ez, mint az Aston-os, bár a kedvencem visszatekintve még mindig a 919-es, illetve a Maserati-s challenge volt.
-
-
Pompi
nagyúr
-
Sordoran
addikt
válasz
rumos14 #4286 üzenetére
Gondolom csatlakoztál egy csapathoz, én is jelentkeztem a Real Racing Hungary-hez, és ott a nevem előtt az RRH rövidítés. De a poén, hogy még csak jelentkezést adtam be, nem fogadták el, de már ott van a nevem előtt ez, és Speedway-en futott köröket is hozzá adja elvileg. Érdekes.
Más téma: Renault event meg egyelőre nem tetszik, egy fos az autó röviden, full tier1 tuning pénzes, utána a tier2 már goldos itt is (bár nem drágák), és már problémásak az egyes kihívások 3. napon. Lehet ez lesz első széria amit nem teljesítek, az autó nem tetszik, goldot meg nem tudom érdemes-e áldozni rá, akár fejlesztésre, akár skippelésre (tuti kell majd ha nem fejlesztem kocsit).
-
Sordoran
addikt
válasz
rumos14 #3877 üzenetére
Abból a 8ból az első 3 ugyanaz a kb. 1 perces Autocross más-más autóval. Utána 7-ig el lehet jutni az Aston-al javítás nélkül, eddig összesen nincs 20-25 perc.
Két eventes autó áráról nincs információ még, a GTE tuti goldos lesz (600+ szerintem), de még az N430-as is lehet az (1-200 között), majd kiderül.
Vicces volt reggel ahogy felmentem suliban közölte, nem wifi-n vagyok de szeretne letölteni 1 MB-ot, engedem-e? Hagytam, annyi belefér. -
DigitXT
félisten
válasz
rumos14 #3584 üzenetére
Na megnéztem: nekem ezeket adná fel feladványnak a PR114-es kocsimhoz:
1. F-ECT$ 376.3
2. "P.Z." 369.5
3. NNME 366.7
4. rumos14 366.2 (stimmel)
5. Sordoran 358.7
6. Pepi6 358.0
7. akcir 355.8
A futamot kilőttem, még mielőtt elindult volna, a napi bónusz másra kéne...
(A neveket direkt írtam át: itt a fórumon szerintem maradjunk ennél, ha lehet!) -
Gyurma_13
aktív tag
válasz
rumos14 #3574 üzenetére
A végsebességes, time-os és TT-s feladatoknál izgalmasabb lett az új barátokkal jópár futam, mert a tényleges időket rakja be. De a versenyeknél, mint ahogy fentebb a becopyzott Ferraris LeMans-nál, nincs különbség a barátok és a bot idők között.
Van olyan verseny fajta ahol nagy a különbség, pl. ovális pálya, ott sűrűn belefutok egy ultra hard barát ellenfélbe, és van olyan pálya, pl. ugyan ez az Indy pálya, csak amikor visszafele rajtolunk, hogy ott meg simán nyerek bármikor, bot vagy barát, mindegy, ugyan azt az időt tudják kb. De pl Spa-ban a botokat verem mindig, de a barátok megint erősek. Össze-vissza van ez az egész sajna...DigitXT: Vagy csinálsz egy "alias" FB profilt, amit csak a játék miatt nyitsz.
-
DigitXT
félisten
válasz
rumos14 #3573 üzenetére
aztán egy kicsit idegesítő kezdett lenni a falamon a sok hülyeség
Szerencsére most már van ez az "távoli ismerős" opció, így tkp. olyan,
mintha nem lennék egymás ismerősei, nem posztolgatunk egymásnak.
Csak a játékban látjuk az időket + kapjuk a bónuszt, és ez bőven elég. -
-
magery
tag
válasz
rumos14 #3323 üzenetére
Buszon nem igazán jó a döntögetős módszer. Már csak azért sem mert a busz is dől a kanyarokban és durván beleszól az irányításba. Párszor már játszottam buszon a 10 körös Le Mans-t, ott nem annyira gáz mert az első kör felénél már első szoktam lenni és utána már csak tartani kell a pozíciót.
-
DigitXT
félisten
válasz
rumos14 #3323 üzenetére
Jó, hát buszon-villamoson senki ne akarjon Top 100-as időt futni TT-n.
Amikor tizedeket akarsz faragni, ott nyugalom kell. És most nem viccelek!
Tegnap Barátnőmmel beszélgettem (félig!), miközben benne voltam a farm
futamban, hát.Nem nagyon ment a futam: mikor befogtam, mindjárt jött
valami értelmesebb idő. Mintha ráraktam volna 2-3 goldos tuningot hehe.Pedig nem.
-
DigitXT
félisten
válasz
rumos14 #3320 üzenetére
Pedig ebben qrvajól meg van csinálva...
Bekapcsolod a
Horizont Tilt-et, és mintha a kormányt fognád a kezedben.Szerk: gyors, pontos. Igaz, célszerű hozzá hanyatt dőlni.
(Azért is jó éjjel játszani; mondjuk alvás helyett nem jó...)F-ECT$: bocs, fejből rosszul írtam, helyesen: Horizon Tilt
-
l4ci
tag
válasz
rumos14 #3303 üzenetére
Ahol nagyon lehet érezni a TC off hatását, az pl. LeMansban az autópályára ráfordító utolsó jobbos kanyar: ha bekapcsolt TC-vel mész, akkor igaz, hogy nem csúszol meg, viszont a gyors tempó miatt egy kicsit befékezi az autót, ha kikapcsolod, akkor meg lehet, hogy kicsit megcsúszol, de ha ráfékezel egy kicsit, akkor még mindig gyorsabban érkezel a pályára, mint ha aktív lenne a segítség. Én pl. a TC kikapcsolásával 2-3mp-et javultam itt LeMansban.
-
Sordoran
addikt
válasz
rumos14 #3253 üzenetére
Szerintem csak az relatív mennyire drága, maga a tény, hogy drága az tény.
De ez szinte minden ilyen F2P játékra igaz, ahol pénzt kérnek olyan javak megszerzéséért ami szükséges a játék kijátszásához. Persze, végül is végtelenségig farmolható lenne a gold hozzá szint lépésekkel, de azért nah... Ha egybe kérnének a játékért mondjuk 2000 Ft-ot (első széria csoport lenne csak elérhető ingyen), és a vásárolható arany csak vizuális tuninghoz szükséges akkor sokkal jobb lenne. De ez a jövő sajnos.
Igen, SP-n tolom, igaz fenn van a graphics app hozzá, de így nem dob ki. Hetente 1-2x kell csak újraindítani a telefont hozzá. -
Pompi
nagyúr
válasz
rumos14 #3255 üzenetére
Mi felvettük egymást DigitXT-vel, de csak azért, hogy el legyek verve mindenhol kb.
Nemrég beírtam valamit az RR3 facebook oldalára, ezen felbuzdulva felvett egy angol csóka, 614 óra játékidővel, na ő is megy elég kemény időket helyenként. Szóval kellene valaki akivel fel tudom én is venni a versenyt
-
rumos14
nagyúr
válasz
rumos14 #3251 üzenetére
hozzáteszem rögtön, elnézve itt egy két emberke beírását, hogy hol milyen időket ment, meg hogy rendszeresen a top 10%-ban van a TT-ökben, na hát én nem általában D kategóriás leszek, szóval el leszek gyepálva rendesen általatok
igaz, legtöbbször távolról sem full tuninggal, vagy a lehető legjobb elérhető autóval tolom (mert nincs meg...)
-
DigitXT
félisten
válasz
rumos14 #3241 üzenetére
Győzd le ott őket, ahol 1-2 arany volt a fullos fejlesztés.
Vagy mindenkinek csak 1000 aranyos TT-k vannak hátra?Esetleg akartok erről egy PH!-s tabellát összeírni?Megjegyzem, aki megvásárolja az 1000 aranyat, az csal?!
Mindenkinek van rá lehetőség... Pofátlan az ára? Nagyon!
(Ugyanez igaz az aranyat össze-hackelők- / bányászókra:
van akinek IDEJE van ezzel szarakodni, van akinek pénze,
van aki meg az időt állítgatva hackel magának előnyt, lol.)Ui: ha limitált darabszámú lett volna az F14 olyan módon,
hogy pl. az (időben!) első 10000 játékos kapja meg, akkor
tökugyanolyan "csalás" lenne idő átállításával hozzájutni,
mint arannyal skippelni mindent. Amúgy meg mondhatja,
akinek pl. csak 10 perce volt próbálkozni, másra, hogy fúj,
csaló: 2 órát próbálkozott! Végül nagy nehezen sikerült is,
lepukkant autóval... A másik meg időt ugrott, és szervizelt
autóval könnyedén... Akkor most ki is a csaló? Ugyanmár.Mondjuk lehetőség ott volt: alvás helyett játék hajnalig. -
magery
tag
válasz
rumos14 #3241 üzenetére
Én még most sem értem hogy miért kell időugrásokat csinálni a játékban, kockáztatva ezzel a játék tiltását. Én minden verseny előtt nyomok egy mentést a felhőbe és ha nem sikerül, egyszerűen visszatöltöm a mentést. Csak akkor mentek ha sikerült a verseny. Ha a versenyben elsőnek kell lennem, akkor pedig egy aranyért nyomok egy javító technikust és nem romlik a verda a verseny végére. Ilyen kihívások elején pedig az első dolgom hogy annyi fejlesztést tegyek az autóra amennyit csak tudok, így elkerülve azt hogy a későbbi versenyeken a gyenge autó miatt nem tudok nyerni. A mostani F14 T autóra kb. 150 aranyat költöttem, így 17 fejlesztéssel egyik versenyen sem volt akadálya a nyerésnek. Egy átgondolt játékmenettel nincs szükség semmilyen időcsalásra.
-
Tibcsi21
csendes tag
válasz
rumos14 #3175 üzenetére
...de azt se felejtsétek el, hogy az arany után a pénzes fejlesztés 48 óra alatt élesedik be a 2014-es F1-nél (mivel net kapcsolat kell, így óra manipuláció nem lehetséges szerintem), és annyi idő már nincs a végéig... lekésne a F1-ről
Én most 14/25 fejlesztéssel megyek, és sokszor így is nehéz menni
és azért béna kezűnek sem mondanám magam... (1,5 éve folyamatosan játszom az RR3-al, 95 kocsim van, és sose volt krekkelve a játékom, tehát ez a sok játékidő eredménye)Motor - 1, váltó - 3 (full), kaszni - 2, futómű -3 (full), kip. - 2, fék - 1, gumi - 2
Hát vitte az aranyat.. :-(
De az elmúlt 2 napban muszáj volt belenyomnom, nehéz napok voltak szerintem.. -
F-ECT$
titán
válasz
rumos14 #3158 üzenetére
Fékezni bőven nem kell, 1 pillanatra elengeded a gázt és máris esik 5-10 km/h-t a sebesség.
Pepi6: én az elején toltam be a 24 órás fejlesztést, mert akkor még bőven belefért. Így a széria vége felé sokszor a javítgatások kitöltik az egész napot. Esetleg próbálj meg fennmaradni éjfélig -> csináld meg az aznapi feladatokat (vagy legalább a jó részüket), utána javítás + upgrade, és másnap is éjfél után ugorj neki.
-
DigitXT
félisten
válasz
rumos14 #3131 üzenetére
Azért a mázlifaktort sem szabad elfelejteni.
Tény viszont, hogy HA
nincsenek extra feltételek, akkor pofátlan levágásokkal és erőszakos
előrenyomulással még egy amúgy nehéz futam is könnyűvé tehető...Ha meg nem elég az sem, az AI belassul, és valahogy csak összejön.
Az extra feltételek viszont néha nagyon kemények, és ezeken az sem
segít, hogy az AI (kizárólag kanyarokban!) egyre lassabbá válik. Attól
még lerajtol, attól még lekoccol, attól még balesetezik (beelőzöd) stb.Ui: nekem nem igazán fekszik az F14, úgyhogy minden relatív.
De még pár ilyen könnyű (vagyis inkább laza) napot el tudnék viselni! -
DigitXT
félisten
válasz
rumos14 #3129 üzenetére
És milyen köridőt mentek az ellenfelek? (Szerviz nélküli autóval
sokszor löktek ki, meg nyomtak le egyenesben, mint a bélyeget.
De ha az első kör megvolt, kellőképpen szétszakadt a mezőny.)Igen, volt, hogy negyedik helyen autókáztam, az elengedésekre
kellett volna figyelni, de a levágásnál megcsúsztam, így 7. hely.
(6:23.379-cel: a legjobb köröm azon a futamon 2:05.334 volt.)
De voltam 8. is 6:10.723-mal, szóval szép lassan butult le, noha
jellemzően nem mentem végig, csak Retire/Retry kombóval.
A legelső próbán csak félig piros "szervizállapottal" még 5:55 is
kijött, csak épp 13. helyre volt elég, az eleje 1:47-eket ment.
5:35-5:38 között lehettem volna 6., de az autóban nem volt kraft.
És ami sokkal rosszabb, mire megszokod, mennyire nem tapad,
addig párszor meglátogatod a kavicságyat: megelőz ~mindenki.A kormányműhibás asszem elsőre meglett, olyan könnyű volt.
Mivel a butulást tovább görgeti, így neked később lett könnyebb.
Amúgy szoros volt a befutó, de attól még a 2:01.9 "nem ellenfél". -
l4ci
tag
válasz
rumos14 #3116 üzenetére
Ide kattintva meg tudod nézni pl a 9. nap versenyeit, a többit meg a post alján kattintva.
-
DigitXT
félisten
válasz
rumos14 #3092 üzenetére
Tuning nélkül is megy 1:47-en belül, és nem én vagyok a Vettel...
Mondjuk ezt valaki már pedzegette a Le Mans körkdők kapcsán is.Szerk: amúgy a kölcsönzős autót is tessék megjavíttatni, mert sajna
legközelebb is ugyanazt kapod. (Sőt, ha megveszed is képesek azt a
leharcolt roncsot leszállítani, amit korábban kölcsönöztek: ügyesek!)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! GAMER PC: Új RYZEN 5 4500-5600X +RTX 3060/3070/3080 +Új 16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ
- UHH! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Laptop 14" -45% i5-1145G7 4Mag 32/512 FHD IPS Intel Iris Xe Magyar
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G - 8/256 - Media Markt garancia
- Xiaomi Redmi 9at - 2/32 - szürke
- Xiaomi Mi8 - 6/128 - fekete
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy A22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest