- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- iPhone topik
- Yettel topik
- iPhone 17 képernyővédő üvegek mutatják meg a méretkülönbségeket
- Mobilhasználat külföldön
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petya25
őstag
-
balintka
addikt
válasz
cappa72 #13324 üzenetére
Láttam még Veyron-t, Porsche Taycan-t, 911 RS valamit, Lamborghini Essenza-t, Aventador SVJ-t, csomó Mercedes-t (pl. SLR), Koenigsegg Regera-t, több McLaren-t és Ferrarit is. Persze fotóztam mindet.
Te/ti hogy álltok az idei F1-gyel? Nekem 2 sorozat befejezve, a 3.-at ma nyitottam meg (Mercedes, Red Bull kész, Aston Martin nyitva). Még 4 autó hiányzik, a meglévő 3 csapat/pilóta 2-4-es szint között van.
-
Szbtms
csendes tag
válasz
cappa72 #13262 üzenetére
Ha jól értelmeztem, akkor ezek a nehéz feladatok már akkor is benne voltak, amikor először volt ez az Event
Szóval egy az egyben átrakták, ez talán nem az új verziónak köszönhető.
Az viszont igen, hogy az új menüben nekem mindig hátra rakja ezt az event-et. Lehet itt is lapozgatni... -
Szbtms
csendes tag
válasz
cappa72 #13262 üzenetére
Olvastam olyan trükköt, hogy párszor legyél utolsó és akkor lassulnak. Igazából idáig 1x sikerült eljutni, előtte mindig kicsúsztam annyira, hogy elértem a 3 mp-et. Aztán rájöttem, hogy nem az a 7. autó, aki mellől indulsz az elején. A 7. egy kék McLaren volt nálam, akit láttam már előtte párszor a célegyenesben. Innen az volt a terv, hogy minél gyorsabb köröket menjek és el lehet érni. Eleinte 1:04-05-ös köröket mentem, majd sikerültek már az 1:02-esek is. Végül úgy lett meg, hogy a 4. körig nem volt egyáltalán off track és az utolsó két körben vágtam a sikánt. Így az utolsó előtti kanyar előtt már be tudtam menni a kék McLaren mellé és egyből meg is adta.
Egyelőre sor 3-as fejlesztés van az autón, jó lenne, ha ennyivel meg tudnám csinálni. -
Aladdin
aktív tag
-
tailor
őstag
válasz
cappa72 #13207 üzenetére
Én is a C-t célzom meg, annak már örülök. Nincs annyi időm, hogy kitapasztaljam minden kocsival a féktávokat... Néha jól esik belemerülni, és pár pályát manuális fékkel végigcsinálni, versenyezni egy erősebb ellenfél ellen (persze csoporton belül), de folyamatosan erre "gyúrni" nem tudok
@szaszyka : Melyik csapatban vagy? -
Aladdin
aktív tag
válasz
cappa72 #13162 üzenetére
A legutóbbi leárazásnál megvettem az uccsó hiányzó F1-es autót, mert miért ne, de Nascarból és porszívóból nem tárazok be többet
Itt most azért fulloztam ki, meg szereztem meg, mert teljesen eltérő volt az előző, meg a mostani tuning sor, hogy így most tudok váltani, ha kell. -
Aladdin
aktív tag
válasz
cappa72 #13146 üzenetére
"Lehet, hogy csak a driver levelt emelték max-ra?"
Nézz rá, 10-zel magasabb a PR szintjük, mint a többi embernek...
De hát ugye nálad ez már nem játszik
Hát ez nem. Viszont pár napja a Valkürt megcsináltam, bár megvolt már az autó, 75%-ig el tudtam menni, és hozott 60 aranyat. És azt jó vezetni
-
Szbtms
csendes tag
válasz
cappa72 #13131 üzenetére
95-ig simán elmentem, de most ott a sisak, de nem indul el a reklám és néha ki is lép a játék. Egyelőre egy újraindítással orvosoltam... De a napi 100 már bőven jó!
Én is költök a játékban, de most annyi minden jött és jön még, hogy "hirtelen" 3000 aranyat költöttem. Még van 4400, de 4000 alá nem szeretnék menni.
-
balintka
addikt
válasz
cappa72 #13112 üzenetére
Már akartam kérdezni, mi értelme van ennyi energiát belefektetni a wtt.be? Ennyi idő alatt stresszmentesen ki lehet farmolni ugyanennyi aranyat... én inkább érdemi játékra fordítom az időt, 10-20 meg 50 arany nem ér ennyit... mindenesetre csinálja mindenki úgy ahogy akarja
-
Szbtms
csendes tag
válasz
cappa72 #13112 üzenetére
Fullos autóval, ha az a "legjobb" a 3 közül, akkor a B szinte mindig sikerül. Sor hármas autókkal pedig a C. De nem mindig pár verseny alatt, néha nagyon sokat megyek vele, hogy sikerüljön. De ez az egyik legjobb módja az aranyszerzésnek, ezért erre fordítok időt. A-ba még soha nem kerültem
-
-
Aladdin
aktív tag
válasz
cappa72 #13099 üzenetére
Na ugye, megy az! Kicsit meg hajtasz es meglesz a B is
819. vagyok B-vel es Mercivel. Alapvetoen nem szeretem ezt a palyat, nem is megy tul jol, de meg faragok az idobol.
A WTT-n nagyon az alja vagyok a B-nek, az is benne van, hogy keddig kiturnak belole. Elvileg meg 2-3 tizedet tudnek faragni, de nem biztos, hogy lesz lelki erom. -
Szbtms
csendes tag
válasz
cappa72 #13092 üzenetére
Én jobban éreztem az ePorsche-t és eAudi-t is, mint ezt
Ha megcsúsztam, akkor majdnem a falig csúszott a kavicságyban (nyilván sebességfüggő is, de nagyon sokszor volt off-track). Nagyon érdekes, hogy nektek ez jobban kezelhető, nekem meg a Corvette volt az, pedig azt sokan szidták
-
tailor
őstag
válasz
cappa72 #13053 üzenetére
Most nekifuttam újra. És folyamatosan megcsúszok féktávon, vagy az utána következő kigyorsításnál. Mindig. Tudnám, hogy hogy a vérvörös tarkahéjú rittyenrottyott francba megy ő megcsúszás nélkül, nagy íveket leírva, olyan pontokon gázt adva, ahol ha én próbálkozom, k..v@ nagy megcsúszás lesz a vége?? Egyszerűen frusztráló.
(Porsche, PR 74.2, GTE Endurance tuning setup maxon)
-
Aladdin
aktív tag
válasz
cappa72 #13048 üzenetére
Na persze én folyamatosan nem tudnék így játszani, mert odafigyelést igényel
Nehogy azt gondold. A jól ismert pályákon piszok gyorsan megtanulod majd a fékpontokat, és tök rutinszerűen fog menni a játék. Emlékszem olyanra, hogy már kikapcsolt féksegéddel mentem, de a Lemans-i egyenesben (csak arra a két lassítóra) bekapcsoltam. Aztán már az is elmaradt. Csak a kormány van "low"-ban. Azt is próbálgattam segéd nélkül, de elengedtem a dolgot, mert tableton túl sokat kell forgatniA gáz kézi üzemmódban van, de TT-re visszarakom automatára, mer akkor gyorsabb vagyok.
Az említett fűre menés most nem bug, valahogy nem rémlett, hogy ilyen széles a fű, vagy csak nemrég szélesítettek rajta. Passz...
A múlt héten 6 és fél év után meglett a 100 napos bónusz 50 aranya -
Aladdin
aktív tag
válasz
cappa72 #13041 üzenetére
Ketto nem ment elsore, az egyiknel nem a 3. voltam a vegen, hanem az elso
, a masik meg ez a 260-as atlag, ott karamboloztam es kiloktek.
A benzinsporolasnal kegyetlen sok uzemanyagom maradt a vegere
3 soros tuning volt az auton.
Mas. WTT. Hat egyszer hopp, masszor kopp. E-ben vagyok, talan egy D-t ossze tudnek hozni, de minek. Szinte nincs fejlesztes a McLarenen, aranyat nem nem teszek bele.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lexus, Toyota topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Autós topik
- Gyúrósok ide!
- Garmin Edge 1050 kerékpáros óra: mindenből a legtöbbet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- E-roller topik
- Windows: mi történik valójában Leállításkor, Alvó módban és Újraindításkor?
- BestBuy topik
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3081
- Olcsó Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Xeon 5650X / GTX 1650 / 24GB DDR3 / 250SSD+500HDD
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2983
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3134, 95% Akkumulátor
- Eladó Apple Macbook Pro 2015 / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest