- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
-
Mobilarena
Motorola DEFY - gyakran ismételt kérdések, hasznos információk
Új hozzászólás Aktív témák
-
GreenEver
csendes tag
válasz morfondőr #16236 üzenetére
Nos... hogy a végén kezdjem: a fényképezéskor keletkező csík NEM hardver hiba.
Az történt, hogy az itt látható fényképező hiba [link] mellé egy másik hibát is felfedeztem, a videó felvétel 3-4 perc után üzembiztosan lefagyasztotta a rendszert.
Vettem tehát egy mély levegőt, és minden meggyőződésem ellenére betértem az egyik legnagyobb - szervizzel is rendelkező - T-Pontba, BP-en a Petőfi Sándor utcában.
De még meg sem szólalhattam, máris közölte egy rendkívül előzékeny munkatárs, hogy ők semmiféle lehetőséggel nem rendelkeznek Defy javításához, a telefont átveszi, és majd két-három hét múlva érdeklődjek. Csere készülék nincs. Nem hogy Defy, de semmilyen. Na mondom, akkor mesélje el, hogy hová küldik? Mondja az előzékeny munkatárs: Budaörs, ilyen-olyan szerviz, ő a márka mindentudó. Kérdem: ha odaviszem, mennyi idő? Mondja előzékeny munkatárs, az jó, akkor max egy nap. Búcsúzom.
Szerencsére nem mindjárt az autóba ültem, hanem használtam a Defy-t, kikerestem a telefonszámát ilyen-olyan szerviznek, ahol - tényleg nagyon kedvesen - elmesélik, hogy ők egy éve nem szervizelnek a T-Mobilnak semmit. Kérdem: Hát kik? Mondják: Cirma... illetve ma már a Cordon Electronics. Újabb telefonszám keresés, nagysokára egy fásult női hang - hatalmas hangzavar közepette - kérdezi: készülék típusa, hibajelenség, elmesélem a fényképezős csíkot, mondja típus hiba, hozzam, két-három nap; mondom van más is, elmesélem a videót, mondja ezt ki kell vizsgálni, nem tud időpontot. Kérdem: cserekészülék van, mondja ők szervíz és nem szolgáltató.
Na erre én felmásztam a panaszfal.hu-ra, és tanulmányoztam az idevágó bejegyzéseket, majd - szerencsére - úgy döntöttem, hogy hát azt már mégsem.
Nekiálltam viszont és - korábbi meggyőződésem ellenére - felraktam a Nordic Froyo-t, (nagyjából fél óra, backup/restorral egy óra) és láss csodát: Mindkét hiba elmúlt! Kiváló fénykép, 30 perces videó (csak 2 G a kártyám).
A szoftver remek, minden működik, néhány pluszt is tartalmaz a 2.1-es Android 2.51.1-es ROM-jához képest. Gyors, fagyásmentes, szóval remek.Minden nap elmúlik valami rossz!
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 14 Pro 128 GB Deep Purple - Garancia 2026-07-4
- IPhone SE2 2020 64GB gyári független új akku 12 hónap szavatosság
- iPhone XR 64GB Black Refurbished
- SAMSUNG Z FLIP4 8GB/128GB GOLD (Fóliás, mindene ÚJ), 2025.DEC-ig GARANCIÁS, ÜZLETBŐL, BESZÁMITÁS
- IPhone 13 Pro 128GB alpesi zöld akku 95% 12 hónap szavatosság
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest