Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz mukibuci #268 üzenetére
Telekommunikációs verseny szempontjából a két ország nyugodtan összevethető. Az életszínvonal ebben a kérdésben irreleváns.
Ha nem hiszed, hasonlítsd össze a vezetékes internet tarifáit. Már alámentünk a nyugati áraknak. Érdemes visszaemlékezni, hogy mekkorát estek az árak a upc (chello) színre lépésekor, és ugyanannak az ADSL-nek az ára hogyan változott egy valós konkurencia nyomására.A többit már nem tudom jobban elmagyarázni. Sajnálom.
#269: Alapvetően Magyarországban élünk, és nem sokat tudunk kezdeni azzal, h Ausztriában mennyivel olcsóbb az egész... Alapvetően Magyarországon élünk, ez így van. Szóval sem mondtam, hogy menjen mindenki Ausztriába. A példa annak kapcsán jött, hogy a reklámban azzal jön a djuice, hogy most jól megmutatja -egyebek közt- a Pannonnak, mi az a szolgáltatás, mennyiért. Én meg röhögtem ezen a kamu szövegen.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
varga.balazs
aktív tag
válasz mukibuci #282 üzenetére
hát, jó én egyébként is úgy vagyok a hívással, hogy nem sokat telefonálok. tehát nekem teljesen mind1. viszont az a baj hogy ez a myvip már nem az ismerősökről szól, csak hogy kinek minél több van, szóval most nem hiszem hogy az a 100 ember aki általában a tényleges ismerős, akkor azok miatt nekem is kellene előfizetni meg nekik is. na jó de ez egy magán vélemény, másnak bejöhet.
-
Zirowe
nagyúr
válasz mukibuci #298 üzenetére
Tehát bemegyek,elmondom,hogy másodperc alapon szeretném,hálón belül ingyenes beszélgetéssel,20ft alatti percdíjjal, feltöltőkártyás konstrukcióban és ott helyben elkészítik nekem?
Mert ez a mondat jó nagy hülyeség volt részükről..
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz mukibuci #303 üzenetére
Ezzel az erővel a többi szolgáltató is meghallgat..
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz mukibuci #305 üzenetére
Ügyfélszolgálatos is meghallgat bhol,és az eredmény ugyanaz: nem lesz belőle semmi..
Eléggé idegesítő,hogy az oldalukon az információs rész halott.. Bmire kattint az ember,nem történik semmi!
[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
-
Anulu79
addikt
válasz mukibuci #374 üzenetére
Hasonlítani azért hasonlítom mert szerintem a legtöbben azok közül akiknek ezt a csomagot szánják azok többet lebeszélnek egy hónapban, mint egy középkategóriás előfizetéses csomag.
harry A részletesebb utána olvasást az üzenet tarifák, netcsomagok meg hasonlókra értettem. A percdíjakat néztem. Értelme mindennek van.
Azt nem értem, hogy miért favorizálja mindenki ennyire ezt a tarifacsomagot amit még nem is ismer tapasztalatból. Nekem semmi bajom nincs vele és nem is lesz valószínűleg.
[ Szerkesztve ]
-
Anulu79
addikt
válasz mukibuci #379 üzenetére
Ehhez nem kell tapasztalat, azért favorizáljuk, mert jelenleg ebben legolcsóbb a percdíj.
Nem tudom, hogy te bele esel-e a korhatárba de azért megkérdezem. Ha te bele esnél/esel akkor te átmennél hozzájuk most. Mert hiába a legolcsóbb meg csábító de mivel de tudja, hogy így "egyedül" meddig lesznek képesek talpon maradni úgy, hogy megtartják a jelenlegi ajánlatukat. Erre kíváncsi leszek. Meg arra is, hogy ez a többi szolgáltatót ösztönöz-e valami hasonlóra.
-
Anulu79
addikt
válasz mukibuci #383 üzenetére
Szinte gondoltam, hogy valami ilyesmi lesz a válaszod. Ha előfizus vagyok és nincs rajta már hűség idő én tuti, hogy nem mennék még át. Mert ha "befuccsol" akkor megint vállalhatnék hűségidőt.
harry Ma már a hálózat függőség nem lehet akadály a telefonban. Persze csak ha nincs garancia. Azt én sem kockáztatnám. Jaja, szerintem is kell még egy kicsit várni, hogy minden "tiszta" legyen.
[ Szerkesztve ]
-
-
harry
veterán
válasz mukibuci #387 üzenetére
Öhm... ez szerintem így nem pontos. Miért lenne a szolgáltatónak haszna abból ha hűség nélkül vehetsz csak sim-et? Szerintem biztos, hogy magára a szolgáltatásra kötsz hűséget, hogy most van telefon vagy sem, az más tészta. Mindenhol alapvetően tarifák szerepelnek és x hűségidő, a telefonválasztás csak ez után jön (avagy a nem-választás).
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz mukibuci #395 üzenetére
"nem kell hűséget vállalni, csak ha új telót is veszel az előfizetés mellé..."
Vagyis előfizura nincs hűség - amit én kétlek. Nekem legalábbis biztos volt 2 év vodánál, bár ez egy business flotta. És bár vettem telefont is, nem volt muszáj, de úgy is lett volna hűség. Na de végül is mindegy.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Shiku
aktív tag
válasz mukibuci #400 üzenetére
Azért nem tudom... Ha más nem akkor ez a myvipes dolog ellenszenvet vált ki belőlem.
Aki normális az max iwiwre megy fel, a myvip a divatmajmok gyülekező helye
Legyek őszinte, én egyikért sem vagyok oda. A myvip nem az én műfajom az iwiw meg inkább annak jó, akinek már annyi (régi) ismerőse van, hogy alig tudja számon tartani. (az utóbbinak legalább értelmet lehet adni.)
De én eddig a myvippel csak chatről találkoztam, és csak amolyan "szimpatikus" személyektől.De csináljon csak a djuice divat"céget" Ő dolguk...
waverider: Ennél sokkal komolyabb és ijesztőbb diszkriminációk is vannak. Azokkal kellene ennyire foglalkozni, nem egy ilyen apróságon problémázni.
Igen diszkrimináció.
De senkivel nem ártanak vele közvetlenül (bele lehet magyarázni, de akinek tényleg annyira fáj az talál kiskapukat)Komolyan... Olyan dolgokkal meg senki nem foglalkozik ami tényleg, nem normális és beteges diszkrimináció..
[ Szerkesztve ]
-
Adamul
tag
válasz mukibuci #442 üzenetére
Hát nézd kinek hogy éri meg jobban, nem akarom magam ismételni mert már mutattam EZT és bár hálón kívül drágább, de szerintem ez nem jobb annyival h ekkora nagy dobás legyen. Na mind1, én csak a meglátásaim írtam le vele kapcsolatban mindenki úgy döntsön ahogy neki kedvezőbb.
-
cocka
veterán
válasz mukibuci #446 üzenetére
Marha jó. Enged regisztrálni de a FAQ még mindig nincs megírva. Honnan a francból lehet tudni, hogy mi után jár pont vagy egyáltalán hogy működik ez az egész, ha sehol sincs leírva?
A 1440-en meg rányomok, hogy 3-mas mylife, aztán ha írásban is szeretném lekérni így meg úgy, várok aztán viszhall. Szóval nem értem.
-
bodrob
csendes tag
válasz mukibuci #467 üzenetére
Ne haragudj, de nekem se időm, se türelmem nincs több mint 400 (feltehetően nagyrészt off, chat-elős jellegű) hozzászólást átböngészni. Nyilván vannak, akiknek tengernyi sok idejük van egész nap a gép előtt ülni és fórumokat böngészgetni, de én sajnos nem tartozom közéjük (tudom, ez persze az én egyéni szocproblémám).
Az viszont tény, hogy nekem, mint lassan nyolc éve hűséges pannon-os fizető ügyfélnek (aki a cég árbevételéhez anyagilag hozzájárul), nem gondolom egy egyébként a változással kapcsolatban felmerülő teljesen logikus és ésszerű kérdésre nekem lenne a kötelességem átmazsolázni négyszáz-akármennyi hsz.-t, hogy választ kaphassak a kérdéseimre... Továbbá azt is gondolom, hogy egy ilyen kérdésre a válasznak nem itt az eldugott négyszáz-akárhányadik hsz,-ban kellene kiderülnie, hanem mondjuk a cég hivatalos honlapján...
Vagy talán tévednék?[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
-
Wilika
aktív tag
válasz mukibuci #493 üzenetére
A U26-ban ottjártamkor kb. volt 4 mosolygólány (az egyenruhájuk szerintem gáz, semmi fantázia nincs benne, és ha nem ugrik elém, hogy "mibensegíthetek" akkor le sem esik, hogy staff), egy IT-s, egy pincér, meg talán egy pultos is.
mitcsinalanyul.com - Tényleg, mit csinál?
-
kerxy
senior tag
válasz mukibuci #535 üzenetére
És az gáz, hogy én még annyira fiatal vagyok, hogy nem sokára töltöm csak a 18-at? Akkor nem köthetek szerződést? Vagy valakit megkérhetek hogy kössön helyettem. Ez annyira hülyeség amúgy, ha így van, mert nekem is van személyim stb, nyílván nem a saját keresetemből venném a feltöltőkártyát..
-
Stunts666
őstag
válasz mukibuci #541 üzenetére
Már kérdezni se lehet???
Az átváltást azért kérdeztem, mert nem gondoltam, hogy ennyire pofátlan a Pannon. Arra gondoltam, hogy lehet van valami buktató a djuiceban. Azért ennyire olcsó. Ezek szerint nincs.
A munkaviszonyt meg azért kédeztem, mert:
1.) Nem az én nevemen van a számla.
2.) Munkanélküli voltam és gondolom nem fogom tudni 1-2 hetes munkaviszonnyal átvállalni az előfizetést.
3.) Gondolom a számlatulajdonos nélkül nem tudom átvállani.Ennyi. Inkább telefonálok meg guglizok. Pá
[ Szerkesztve ]