- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Apple Watch
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szóval oké, hogy jó mien fiatalos meg minden, de ha pont ez pontgyűjtés nincs a pre-paidban ami a kulturális mivoltát szolgálhatná, akkor a tarifát tekintve véleményem szerint nem nagy dobás az egész.
Annyit erősködsz ezen, hogy ez mennyire nem nagy dobás, most már légyszíves mutass nekem olyan feltöltőkártyás csomagot, aminek nincs havi/opciós díja és minden irányba egyformán "alacsony" a percdíja.
-
harry
veterán
Jó lenne már elolvasni a tarifacsomagok részleteit, és megérteni a feltöltőkártyás és előfizetéses közti különbségeket... mms-t meg sehol sem venném összehasonlítási alapnak. Meg azt sem, hogy adott időben, adott hálózatba ott nagyon alacsony a percdíj, és akkor az a jobb... nem ártana figyelembe venni a csúcsidő/egyéb időszak tényezőket, és bármely hálózat irányát is.
-
Bog
HÁZIGAZDA
Nagyjából ugyan egyetértek, de van egy fontos különbség. Igen, a többi szolgáltató (beleértve az anya-pannont) is próbálkozott diákok számára kedvező csomagokkal. Nem is voltak (vannak) azok rosszak. Csak kábé senki sem tud róluk, nincs mögötte egy komplett CSR program, image, brand. A Djuice ebben tűnik erősnek, ez bele van tolva az arcodba, észreveszed, s gondolom hétfőtől szépen letisztul az összes részlet, ismerheted, dönthetsz. Igen, ez marketing. Igen, ez kell ahhoz, hogy sikeres legyen egy ilyen kezdeményezés.
És amint kiderül, hogy a különböző kedvezények és programok milyen mennyiésgűek és minőségűek, amint kiderül, hogy a pontgyűjtés milyen feltételekkel működik, valamint láthatjuk azt, hogy ez milyen előnyöket hozhat az ügyfelek számára, máris különbözik ez az egész bármi mástól, ami ezelőtt volt. Nem a tarifák miatt. Azok kicsit tucatszerűek, bár nyilván nem rosszak, de azok számára, akik mélyen bele bírnak kavarodni a tarifákba, nem ez lesz a legjobb alternetíva, mert van flottás családtag, vagy jókor vett Voda sCool csomagot, vagy akármi. De tudotok kell, hogy a hazai felhasználók 80%-ának konkrétan fogalma sincs arról, hogy mennyiért telefonál. Nem tudja a saját percdíját. Ha ez a marketing már azt eléri, hogy az U26 korosztály veszi a fáradtságot és lecsekkolja, hogy ő most konkrétan mennyiért beszél - már megérte. Nem csak a djuice-nak, hanem a komplett mobilos piac U26 részének.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- BestBuy topik
- Spórolós topik
- Elektromos autók - motorok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- PlayStation Plus Premium előfizetések
- Bitcoin Miner Eladó Bitmain Antminer S19 JPro 104 Th 3150 watt
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest