- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Mint alternatív közlekedési eszköz tetszenek ezek, meg a különböző Segway variációk, de nem mindegy hogy mit autót, vagy kerékpáros, gyalogos közlekdést vált le. Nagyon nem mindegy.
Nem szeretném, ha a WALL-E féle jövő felé mennénk. Így sem mozognak eleget az emberek, ezek az alternatív közlekedési módok pedig egyre divatosabbak lesznek.
Az elektromos rásegítésü kerékpárok esetén legalább megvan a fizikai testgyakorlás és nyugaton sok idősebb embert láttam kerékpározni emiatt. Remélem hogy sokan az autót, tömegközlekedést váltják le ezzel.
Hogy hol kellene haladniuk az jó kérdés. Én a biciklis út, járda felé hajlanék. Az utakon mind nekik, mind az autósoknak csak rosszabb lenne. Ahogy látom itt a legjobb megoldás a biciklis utak hosszának drasztikus növelése. Erre kellene költeni az EU-s TAO-s pénzeket stadionok és kamu turista látványosságok helyett.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
A városfejlesztés, közlekedés fejlesztés sajnos nagyon kevés kivétellel nem zöldmezős. Hozott anyagból lehet csak dolgozni. Külön “rollersávot” nagyon kevés helyen lehetne kialakítani. Jelenleg azon kellene komolyan dolgozni, hogy minél több helyen legyen kerékpáros sáv és azon, hogy akármilyen opciók is vannak, mindenki kultúráltan közlekedjen. Pl. egy biciklis, rolleres lassítson ha gyalogosokkal kell megosztani a járdát, utat, akármit. Persze autós vs. Biciklis, rolleres esetén is ugyanez a helyzet.
A nem odavaló közlekedőket meg le kell szedni az utakról, járdákról, vagyis nem csak az autósokra vonatkozik a Kresz.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Igen, sok helyről átvehetünk jó megoldásokat, de a szemléletváltás nagyon lassan megy. Talán ha a kormány ügyelne a meglévő szabályok betartására, új szabályok behozása helyett, mellett akkor előrébb lennénk.
A bicikli út, járda szélessége, sőt akár megléte jellemzően külső tényezőkön múlik. Minél régebbi a település, vagy a negyed annál valószínűbb hogy se bicikli út, se járda, és még az úttest is inkább csak egy sávos. Budapesten főleg azon kellene dolgozni, hogy ne vigyék be azokat az autósokat a városba, akik nem akarnak bemenni, akiknek semmi keresnivalójuk arra.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üvegfólia iPhone,Samsung Nothing Phone,Sony
- Eredeti Fából - iPhone, Samsung, Huawei tokok - ÁRENGEDMÉNY
- ÚJ iPad Smart Keyboard Folio/Air 4,Air5/iPad 11"/EU Német kiosztás/
- Casehouse.hu - Iphone Samsung Xiaomi Apple Watch Airpods tartozékok
- ÚJ ÁR - Samsung Galaxy S24 Ultra Smart View Wallet gyári tok + 35 W PD power duo töltő (bontatlanok)