Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Mint alternatív közlekedési eszköz tetszenek ezek, meg a különböző Segway variációk, de nem mindegy hogy mit autót, vagy kerékpáros, gyalogos közlekdést vált le. Nagyon nem mindegy.

    Nem szeretném, ha a WALL-E féle jövő felé mennénk. Így sem mozognak eleget az emberek, ezek az alternatív közlekedési módok pedig egyre divatosabbak lesznek.

    Az elektromos rásegítésü kerékpárok esetén legalább megvan a fizikai testgyakorlás és nyugaton sok idősebb embert láttam kerékpározni emiatt. Remélem hogy sokan az autót, tömegközlekedést váltják le ezzel.

    Hogy hol kellene haladniuk az jó kérdés. Én a biciklis út, járda felé hajlanék. Az utakon mind nekik, mind az autósoknak csak rosszabb lenne. Ahogy látom itt a legjobb megoldás a biciklis utak hosszának drasztikus növelése. Erre kellene költeni az EU-s TAO-s pénzeket stadionok és kamu turista látványosságok helyett.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Zé. #10 üzenetére

    A városfejlesztés, közlekedés fejlesztés sajnos nagyon kevés kivétellel nem zöldmezős. Hozott anyagból lehet csak dolgozni. Külön “rollersávot” nagyon kevés helyen lehetne kialakítani. Jelenleg azon kellene komolyan dolgozni, hogy minél több helyen legyen kerékpáros sáv és azon, hogy akármilyen opciók is vannak, mindenki kultúráltan közlekedjen. Pl. egy biciklis, rolleres lassítson ha gyalogosokkal kell megosztani a járdát, utat, akármit. Persze autós vs. Biciklis, rolleres esetén is ugyanez a helyzet.

    A nem odavaló közlekedőket meg le kell szedni az utakról, járdákról, vagyis nem csak az autósokra vonatkozik a Kresz.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Zé. #16 üzenetére

    Igen, sok helyről átvehetünk jó megoldásokat, de a szemléletváltás nagyon lassan megy. Talán ha a kormány ügyelne a meglévő szabályok betartására, új szabályok behozása helyett, mellett akkor előrébb lennénk.

    A bicikli út, járda szélessége, sőt akár megléte jellemzően külső tényezőkön múlik. Minél régebbi a település, vagy a negyed annál valószínűbb hogy se bicikli út, se járda, és még az úttest is inkább csak egy sávos. Budapesten főleg azon kellene dolgozni, hogy ne vigyék be azokat az autósokat a városba, akik nem akarnak bemenni, akiknek semmi keresnivalójuk arra.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák