- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- iPhone topik
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Magisk
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Igen, sok helyről átvehetünk jó megoldásokat, de a szemléletváltás nagyon lassan megy. Talán ha a kormány ügyelne a meglévő szabályok betartására, új szabályok behozása helyett, mellett akkor előrébb lennénk.
A bicikli út, járda szélessége, sőt akár megléte jellemzően külső tényezőkön múlik. Minél régebbi a település, vagy a negyed annál valószínűbb hogy se bicikli út, se járda, és még az úttest is inkább csak egy sávos. Budapesten főleg azon kellene dolgozni, hogy ne vigyék be azokat az autósokat a városba, akik nem akarnak bemenni, akiknek semmi keresnivalójuk arra.
-
Tigerclaw
nagyúr
A városfejlesztés, közlekedés fejlesztés sajnos nagyon kevés kivétellel nem zöldmezős. Hozott anyagból lehet csak dolgozni. Külön “rollersávot” nagyon kevés helyen lehetne kialakítani. Jelenleg azon kellene komolyan dolgozni, hogy minél több helyen legyen kerékpáros sáv és azon, hogy akármilyen opciók is vannak, mindenki kultúráltan közlekedjen. Pl. egy biciklis, rolleres lassítson ha gyalogosokkal kell megosztani a járdát, utat, akármit. Persze autós vs. Biciklis, rolleres esetén is ugyanez a helyzet.
A nem odavaló közlekedőket meg le kell szedni az utakról, járdákról, vagyis nem csak az autósokra vonatkozik a Kresz.
-
Tigerclaw
nagyúr
Mint alternatív közlekedési eszköz tetszenek ezek, meg a különböző Segway variációk, de nem mindegy hogy mit autót, vagy kerékpáros, gyalogos közlekdést vált le. Nagyon nem mindegy.
Nem szeretném, ha a WALL-E féle jövő felé mennénk. Így sem mozognak eleget az emberek, ezek az alternatív közlekedési módok pedig egyre divatosabbak lesznek.
Az elektromos rásegítésü kerékpárok esetén legalább megvan a fizikai testgyakorlás és nyugaton sok idősebb embert láttam kerékpározni emiatt. Remélem hogy sokan az autót, tömegközlekedést váltják le ezzel.
Hogy hol kellene haladniuk az jó kérdés. Én a biciklis út, járda felé hajlanék. Az utakon mind nekik, mind az autósoknak csak rosszabb lenne. Ahogy látom itt a legjobb megoldás a biciklis utak hosszának drasztikus növelése. Erre kellene költeni az EU-s TAO-s pénzeket stadionok és kamu turista látványosságok helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- AKCIÓ! Dell Precision 5820 XL Tower PC - Xeon W-2123 112GB RAM 512GB SSD 1TB RX 580 8GB Win 11
- Nike Airmax 720 43-as sneaker eladó
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H330 RAID v ZFS
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest