- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lesz a Fairphone 6
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Honor 400 Pro - gép a képben
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Tigerclaw #22 üzenetére
A tapasztalat sajnos nem ez, hanem kurvára a seggükre van ragadva a kocsi, és 25 méter pluszt nem haladnak nélküle - nemhogy még keresgetni keljen a parkolóhelyet.
A gond a megszokás: Ha nem lesz olyan happy az időjárás, mááááris üjra be fognak szállni a kocsijukba.Szerintem a villany roller egy fejlődési vakbél. Tartósan nem sok előnye van, létezik, meg kialakult, de lehet élni nélküle - ezen már sokat nem lehet reszelgetni. Szóval van. A vakbél is csak van, de sok funkciója nincs.
-
Zé.
tag
válasz
Tigerclaw #12 üzenetére
Más aspektusból had mondjak el egy rendkívül tanúságos példát!
A közelmúltban volt nálunk egy halálos baleset, --- a zebrán.
Fülhallgatóval zenét hallgatva, éppen egy mentős ütötte el, megkülönböztető
fényjelzést használva. A bíróság a mentő sofőrjét ítélte el! Hihetettlen...
Pedig a megoldás oly egyszerű! Japánban csak az egyik fülben szabad a járdán
használni. Ebben a szituációban a zebrára lépő gyalogos is büntethető!Bocsánat a kitérőért, de egy kicsit más szemlélettel --- egyszerűen megoldható,
kezelhető minden az E-rollerekkel kapcsolatban! Természetesen a kerékpár utak
gyors építése az elkerülhetetlen, megoldás. Sőt, ha egy kicsit előre látóbban
gondolkodnánk,--- akkor már a kerékpár utakat is szélesebbre kellene építeni!!!
Japánban már terjed a zárt utasterű, E-háromkerekű. A roller időjárási viszontag-
ságainak kiküszöbölésére. A kulcs az olcsóság, de még most kicsit ellentmondásos
az akku ára. Sajnos, mi magyarok vagyunk, nem Japánok.. Így marad egy jó ideig
minden... -
Bog
HÁZIGAZDA
Majdhogynem napi szinten rollerezek Budán. Autó helyett. Oké, nekem egyfelől könnyű, mert 15 perc alatt a szerkesztőségben vagyok, másfelől szívás. Egyrészt azért, mert fel kéne jönnöm a hegyre, amit ezek a gépek nem nagyon bírnak, de van olyan útvonal, ahol csak 2 percet kell tolnom a rollert, mert az már annyira meredek, de amúgy feljön. Viszont errefele nincs bicikliút, járda sem mindenhol, ahol van, ott is szűk, szóval kénytelen vagyok az út szélén haladni. Igaz, ez nem a Rákóczi út, csekély a forgalom.
Nyugatabbra úgynevezett mikromobilitási sáv kialakításán gondolkodnak, ahol a roller, a bicikli és az összes ilyen elektromos izé békésen elfér, de nálunk előbb lesz tiltás, mint a legolcsóbb megoldás, mintsem az, hogy okos szabályozással ezek az eszközök környezetbarát módon tehermentesítik a várost akár az autók, akár a tömegközlekedés alternatívája gyanánt.
És mindezek mellett ki kell alakuljon ennek a közlekedési formának a kultúrája, mert az nagyon nincs rendben, hogy 30-cal veretem a járdán a gyalogosok között, vagy otthagyom az utca közepén a Lime-ot.
Új hozzászólás Aktív témák
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Suzuki topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen egeret válasszak?
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Eredeti játékok OFF topik
- iPhone topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Dell Latitude 5550 üzleti -Intel Ultra 7 165U16GB DDR5 RAM 1TB SSD Intel Graphics WIN11
- Lenovo Legion Pro 5 16IRX9
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lejárt a gyártói garancia? Mi tovább támogatjuk az IT infrádat!
- Canon imagePrograf PRO-6100S plotter - szinte új, 500m2 nyomat
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged