Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz Tigerclaw #4 üzenetére

    Majdhogynem napi szinten rollerezek Budán. Autó helyett. Oké, nekem egyfelől könnyű, mert 15 perc alatt a szerkesztőségben vagyok, másfelől szívás. Egyrészt azért, mert fel kéne jönnöm a hegyre, amit ezek a gépek nem nagyon bírnak, de van olyan útvonal, ahol csak 2 percet kell tolnom a rollert, mert az már annyira meredek, de amúgy feljön. Viszont errefele nincs bicikliút, járda sem mindenhol, ahol van, ott is szűk, szóval kénytelen vagyok az út szélén haladni. Igaz, ez nem a Rákóczi út, csekély a forgalom.

    Nyugatabbra úgynevezett mikromobilitási sáv kialakításán gondolkodnak, ahol a roller, a bicikli és az összes ilyen elektromos izé békésen elfér, de nálunk előbb lesz tiltás, mint a legolcsóbb megoldás, mintsem az, hogy okos szabályozással ezek az eszközök környezetbarát módon tehermentesítik a várost akár az autók, akár a tömegközlekedés alternatívája gyanánt.

    És mindezek mellett ki kell alakuljon ennek a közlekedési formának a kultúrája, mert az nagyon nincs rendben, hogy 30-cal veretem a járdán a gyalogosok között, vagy otthagyom az utca közepén a Lime-ot.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Zé.

    tag

    válasz Tigerclaw #12 üzenetére

    Más aspektusból had mondjak el egy rendkívül tanúságos példát!
    A közelmúltban volt nálunk egy halálos baleset, --- a zebrán.
    Fülhallgatóval zenét hallgatva, éppen egy mentős ütötte el, megkülönböztető
    fényjelzést használva. A bíróság a mentő sofőrjét ítélte el! Hihetettlen...
    Pedig a megoldás oly egyszerű! Japánban csak az egyik fülben szabad a járdán
    használni. Ebben a szituációban a zebrára lépő gyalogos is büntethető!

    Bocsánat a kitérőért, de egy kicsit más szemlélettel --- egyszerűen megoldható,
    kezelhető minden az E-rollerekkel kapcsolatban! Természetesen a kerékpár utak
    gyors építése az elkerülhetetlen, megoldás. Sőt, ha egy kicsit előre látóbban
    gondolkodnánk,--- akkor már a kerékpár utakat is szélesebbre kellene építeni!!!
    Japánban már terjed a zárt utasterű, E-háromkerekű. A roller időjárási viszontag-
    ságainak kiküszöbölésére. A kulcs az olcsóság, de még most kicsit ellentmondásos
    az akku ára. Sajnos, mi magyarok vagyunk, nem Japánok.. Így marad egy jó ideig
    minden...

  • Polarstar

    nagyúr

    válasz Tigerclaw #22 üzenetére

    A tapasztalat sajnos nem ez, hanem kurvára a seggükre van ragadva a kocsi, és 25 méter pluszt nem haladnak nélküle - nemhogy még keresgetni keljen a parkolóhelyet.
    A gond a megszokás: Ha nem lesz olyan happy az időjárás, mááááris üjra be fognak szállni a kocsijukba.

    Szerintem a villany roller egy fejlődési vakbél. Tartósan nem sok előnye van, létezik, meg kialakult, de lehet élni nélküle - ezen már sokat nem lehet reszelgetni. Szóval van. A vakbél is csak van, de sok funkciója nincs.

    Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!

Új hozzászólás Aktív témák