- Motorola Edge 40 - jó bőr
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
Majdhogynem napi szinten rollerezek Budán. Autó helyett. Oké, nekem egyfelől könnyű, mert 15 perc alatt a szerkesztőségben vagyok, másfelől szívás. Egyrészt azért, mert fel kéne jönnöm a hegyre, amit ezek a gépek nem nagyon bírnak, de van olyan útvonal, ahol csak 2 percet kell tolnom a rollert, mert az már annyira meredek, de amúgy feljön. Viszont errefele nincs bicikliút, járda sem mindenhol, ahol van, ott is szűk, szóval kénytelen vagyok az út szélén haladni. Igaz, ez nem a Rákóczi út, csekély a forgalom.
Nyugatabbra úgynevezett mikromobilitási sáv kialakításán gondolkodnak, ahol a roller, a bicikli és az összes ilyen elektromos izé békésen elfér, de nálunk előbb lesz tiltás, mint a legolcsóbb megoldás, mintsem az, hogy okos szabályozással ezek az eszközök környezetbarát módon tehermentesítik a várost akár az autók, akár a tömegközlekedés alternatívája gyanánt.
És mindezek mellett ki kell alakuljon ennek a közlekedési formának a kultúrája, mert az nagyon nincs rendben, hogy 30-cal veretem a járdán a gyalogosok között, vagy otthagyom az utca közepén a Lime-ot.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Zé.
tag
válasz Tigerclaw #12 üzenetére
Más aspektusból had mondjak el egy rendkívül tanúságos példát!
A közelmúltban volt nálunk egy halálos baleset, --- a zebrán.
Fülhallgatóval zenét hallgatva, éppen egy mentős ütötte el, megkülönböztető
fényjelzést használva. A bíróság a mentő sofőrjét ítélte el! Hihetettlen...
Pedig a megoldás oly egyszerű! Japánban csak az egyik fülben szabad a járdán
használni. Ebben a szituációban a zebrára lépő gyalogos is büntethető!Bocsánat a kitérőért, de egy kicsit más szemlélettel --- egyszerűen megoldható,
kezelhető minden az E-rollerekkel kapcsolatban! Természetesen a kerékpár utak
gyors építése az elkerülhetetlen, megoldás. Sőt, ha egy kicsit előre látóbban
gondolkodnánk,--- akkor már a kerékpár utakat is szélesebbre kellene építeni!!!
Japánban már terjed a zárt utasterű, E-háromkerekű. A roller időjárási viszontag-
ságainak kiküszöbölésére. A kulcs az olcsóság, de még most kicsit ellentmondásos
az akku ára. Sajnos, mi magyarok vagyunk, nem Japánok.. Így marad egy jó ideig
minden... -
nagyúr
válasz Tigerclaw #22 üzenetére
A tapasztalat sajnos nem ez, hanem kurvára a seggükre van ragadva a kocsi, és 25 méter pluszt nem haladnak nélküle - nemhogy még keresgetni keljen a parkolóhelyet.
A gond a megszokás: Ha nem lesz olyan happy az időjárás, mááááris üjra be fognak szállni a kocsijukba.Szerintem a villany roller egy fejlődési vakbél. Tartósan nem sok előnye van, létezik, meg kialakult, de lehet élni nélküle - ezen már sokat nem lehet reszelgetni. Szóval van. A vakbél is csak van, de sok funkciója nincs.
Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!