- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
arn
félisten
Nagyon egyszeru.. uttesten tilos mobilt, headsetet, stb hasznalni. Akar gyalog, autoval, akarhogy. Mas orszagban azt is buntetik, ha vki az autoban mobilt vesz a kezebe.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Tigerclaw
nagyúr
Igen, sok helyről átvehetünk jó megoldásokat, de a szemléletváltás nagyon lassan megy. Talán ha a kormány ügyelne a meglévő szabályok betartására, új szabályok behozása helyett, mellett akkor előrébb lennénk.
A bicikli út, járda szélessége, sőt akár megléte jellemzően külső tényezőkön múlik. Minél régebbi a település, vagy a negyed annál valószínűbb hogy se bicikli út, se járda, és még az úttest is inkább csak egy sávos. Budapesten főleg azon kellene dolgozni, hogy ne vigyék be azokat az autósokat a városba, akik nem akarnak bemenni, akiknek semmi keresnivalójuk arra.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.