- iPhone topik
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ilyen lesz a Fairphone 6
- LG V50 ThinQ Dual Screen - az 5G ára
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Középkategóriást mutatott be újra az Oppo
Új hozzászólás Aktív témák
-
sztanozs
veterán
El is adta, s nemsokára még a kerékpárt is tolta ebben a nagy melegben. Én úgy gondolom, hogy nyugdíjas koromban meg főleg szuper lesz! Persze csak a belvároson belül, de ott mindenhol.
Persze, a rollert is ugyanolyan könnyű lesz majd tolni, mint a bringát, ha már nem működik az egyensúlyészlelés... -
Ezt igen alaposan félremagyaráztad. Egy szó sem esett nálam a pesti utak és a vakbél kapcsolatáról, merthogy egész idő alatt a villanyroller, mint fejlődési mellékvágány szerepét ecseteltem.
A jelenlegi közlekedés miért is lenne "nem rendeltetésszerű"??
Már ott elvesztetted a fonalat, hogy a belvárosban is közlekedtek anno lovaskocsik, igaz azokat többnyire bérbe vették és nem ott tárolták.
Tudod hol tervezték az utakat eleve gyalogos forgalomhoz? Az eldugott olasz és görög falvakat, ahol tényleg másfél váll széllesség van a két szomszéd házfal között. De elegendő ihletet venni Szentendre óvárosáról is. Lapjával lehet pár helyen közlekedni.Az emberek közlekedni akarnak ez tény. Az hogy a egyre magasabb házak miatt jelenleg eleve sokkal többen vannak az is tény. Egyedül az autóhoz ragaszkodásunk az gázos.
Közép Európában a vagyoni helyzetünkhöz képest itt a legtöbb az autó. És ez is tény.Budapesten az máris félsiker lenne, ha az autók igen jelentős része eleve bérbe vehető lenne és használnánk is. A házhoz menő autóktól most tekintsünk el. Elegendő lenne pár bérpont, de ugye nincs szabad hely, csak mániákusan beépítendő foghíjtelek. Városunk igencsak felkészületlen a jövőre, egyedül a zöldterület csökkentésben vagyunk nagyon jók.
-
Tigerclaw
nagyúr
Igen, sok helyről átvehetünk jó megoldásokat, de a szemléletváltás nagyon lassan megy. Talán ha a kormány ügyelne a meglévő szabályok betartására, új szabályok behozása helyett, mellett akkor előrébb lennénk.
A bicikli út, járda szélessége, sőt akár megléte jellemzően külső tényezőkön múlik. Minél régebbi a település, vagy a negyed annál valószínűbb hogy se bicikli út, se járda, és még az úttest is inkább csak egy sávos. Budapesten főleg azon kellene dolgozni, hogy ne vigyék be azokat az autósokat a városba, akik nem akarnak bemenni, akiknek semmi keresnivalójuk arra.
-
Tigerclaw
nagyúr
A városfejlesztés, közlekedés fejlesztés sajnos nagyon kevés kivétellel nem zöldmezős. Hozott anyagból lehet csak dolgozni. Külön “rollersávot” nagyon kevés helyen lehetne kialakítani. Jelenleg azon kellene komolyan dolgozni, hogy minél több helyen legyen kerékpáros sáv és azon, hogy akármilyen opciók is vannak, mindenki kultúráltan közlekedjen. Pl. egy biciklis, rolleres lassítson ha gyalogosokkal kell megosztani a járdát, utat, akármit. Persze autós vs. Biciklis, rolleres esetén is ugyanez a helyzet.
A nem odavaló közlekedőket meg le kell szedni az utakról, járdákról, vagyis nem csak az autósokra vonatkozik a Kresz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest