- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zé.
tag
válasz Polarstar #23 üzenetére
A pesti belváros keskeny keresztutai ,,egy fejlődési vakbél".
Budapest belvárosának keskeny kereszt utai történelmileg a gyalogos sétákhoz épült anno,
lásd a korabeli fotókat. Egyáltalán nem a mai autós világunkhoz. Egyértelmű, hogy ma
nem rendeltetés szerint használjuk. E kornak megfelelően, tehát E-kerékpárral,
E-rollerrel lehetne közlekedni. Tehát tulajdonképpen a mai kialakult autós helyzet egy
fejlődési vakbél. Éppen a kicsi, E-járművek az élet. Rengeteg tanulmány design van,
az időjárás ellen védett, E-háromkerekű, kétszemélyes, alacsony, keskeny, motorszerű,
olcsó, rendkívül tetszetős városi City-car változatra. Egyszóval a keskeny utak vannak,
de közlekedni, amire való lenne -- nem lehet, mint a vakbél is csak van, de eredeti funkciója nincs....
Új hozzászólás Aktív témák
- Casehouse.hu - Iphone Samsung Xiaomi Apple Watch Airpods tartozékok
- Üvegfólia iPhone,Samsung Nothing Phone,Sony
- Samsung S-Pen több féle színben! Samsung laptophoz, tablethez, ultra telefonhoz
- UPdate 2024.03.30. Új aktiválatlan sim kártya marketing számok Yettel Telekom Vodafone
- iPad Air 1 alkatrésznek eladó