- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android szakmai topik
- Yettel topik
- iPhone topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme GT 5G - versenyképes
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
Ha járdán is mennek, senki sem kényszeríti a rollereset, hogy nyél gázon közlekedjen vele, csak azért mert képes gyorsan menni.
Én ha bringázom járdán, lassan megyek, mindig. Olyan tempóval tekerek, ami nem okoz váratlan helyzetet vagy félelemérzetet a gyalogosokban. A járőröző rendőrök se szólnak rám, ha követem ezt a morált. Nekik is csak az a lényeg, hogy mások biztonságát és biztonságérzetét is figyelembe véve közlekedjem, illetve közlekedjen mindenki. Ha ezt az igyekezetet látják, tuti nem fognak kérdőre vonni, hiába van szabály. A szabály nem véd meg, legfeljebb kifejezik a felső korlátot. Ugyan így autót vezetve is hiába van van sebesség korlátozás, hogy ha az időjárás vagy egyéb más körülmények indokolják, akkor jóval lassabban megyünk... all in all, az egyik legfontosabb alapkő a közlekedésben a közlekedés más résztvevőinek a figyelembevétele és tiszteletben tartása. Ezt pedig nem szabályok fogják befolyásolni.Jevons paradox
-
judas13
addikt
"Viszont errefele nincs bicikliút, járda sem mindenhol, ahol van, ott is szűk, szóval kénytelen vagyok az út szélén haladni."
Ezért lenne elképzelhetetlen - számomra legalábbis - ott ez a közlekedési forma. Sajnos.
Napi szinten rollerezek-rollereztem Bécsben. (Gondolom lehetnek jó páran mások is ezzel). Például a centrum Kartner str.-től a zsúfolt Operától indulva a Ringen át mondjuk ki a Práterig stb. Tényleg itt ez egy élmény. Nem egy kompromisszumokkal teli szenvedés ha valaki uram bocsá netán egy alternatív, környezetbarát közlekedésre váltana. Túlzás nélkül bárhol is jártam öröm haladni a mindenhol kiépített v kijelölt jó minőségű (kerékpár) utakon. A para faktor azért a bárhonnan bekanyarodó villamosok, a sokszor csak fényjelzést használó eset kocsik, vagy éppen az úttest közepén kijelölt sávok jelentik:)
De stressz oldónak ott vannak a mindenhol jelen lévô zöld területek, a parkok, fák, bokrok.
Ennek a kulturáját még tényleg mindenütt tanulni kell és valamiféle egységes EU-s szabályozásra is szükséges lesz szerintem a közlekedés, parkolás, biztonság tekintetében.[ Szerkesztve ]
"Aki nem hoz döntést, az hatalmas döntést hoz."