Hirdetés
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- iPhone topik
- Netfone
- Mobil flották
- Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- HMD Skyline - jó szerelés
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
ph A cég kínálata egy 1440p-s/480 Hz-es OLED és egy 4K-s/160 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodik.
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz borsodika #60 üzenetére
Ez úgy hülyeség ahogy van A wp-n se minden natív és androidon se minden dalvikon futó java, és a memória használathoz kevés köze van a javanak...
(#54) vicze1
A plusz funkciók a CM-ben vannak(#59) aprokaroka87
A megoldás az lenne, hogy minimum 768MB ramot beleraknak egy telefonba, de inkább 1GB, úgyis olyan olcsó a ram. Az a baj, hogy a weboldalak sokkal erősebb desktopokra lettek tervezve. A lumia 520-on is érezni a kevés ramot pedig az wp és a vas maga viszont nem rossz (2x1Ghz Krait). -
aprokaroka87
nagyúr
válasz borsodika #60 üzenetére
Benchmarkokban lehet hogy 10x-es,de a valoságban meg nem.
Vagy egy Lumia 520 képes az UI-t 600 fps el kirajzolni?
A Video/Audio/Games ezek keményen a párhuzamositásra épitenek,a Cpu utál dolgozni,Droidnál is ez a baj,hogy attól felpörög a Cpu,hogyha hozzáérek a képernyőhöz.
Itt valami olyan gond lehet hogy nem merik használni a Gpu-t. -
vicze
félisten
válasz borsodika #66 üzenetére
Te jó ég. Ehhez mennyi butaság kell.
A rendszer túlnyomó többsége natív kód, a RENDSZER. Az appok általában vegyesek részben natív kódot tartalmaznak (egy 3D játék nem is lehet más) részben java bytekód, ami valós időben fordul, de ez se mindig igaz, mert rendszer appok estében a gyártók ODEX-elik a appokat azaz részben előre lefordítják és két részre bomlik az app és csak egy része fordul valós időben. Könyörgök a Dalvik nem maga a rendszer csak egy része. Egy app lehet HTML5+JS, lehet Java, és lehet C++.
A WP szinte teljes egészében ugyan így működik, mivel a WinRT-vel ugyan úgy elkülönített VM-ekben futó programok lesznek, pont úgy mind az ART fog Droidon előre fordított kóddal, vagy ahogy az ODEX pont ugyan úgy részben előre fordított.
Az iOS az egyetlen ahol nagyrészt minden app oC-ben van írva, de itt is lehetnek HTML5+JS appok.Ha már ilyen baromságokról vagy megbizonyosodva legalább utána járhatnál...
Ha lenne a leghalványabb fogalmad, hogy mi az optimalizálás, de hát nincs... -
ivana
Ármester
válasz borsodika #66 üzenetére
A lumia 520-ammal elfogult
(#67) aprokaroka87
A GPU-t nem nagyon van lehetőség kihasználni droidon (mármint általános számításokra), csak a renderscript van aminek a dokumentációját már egy hónapja keresem, de nem találtam normális leírást (CUDA-ban pl. tudok programozni, feltéve, hogy nyelvnek vesszük).
(#68) vicze1
+1 Még hozzá tennék annyit, hogy ha valaki egyébként se tud rendesen programozni akkor jobban jár ha nem natív kódban tolja. És ha ismeri a javat és a c++-t vagy a c#-ot és a c++-t is, mint én, akkor is van amikor inkább az előbbieket veszi elő, mert számít az is, hogy mennyi időbe telik a fejlesztés és egy kis utility-t egy script nyelvben is össze lehetne dobni, nem hogy ezekben.[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
válasz borsodika #69 üzenetére
Ajánlom az i4 topikot, hogy milyen "jól" fut az iOS7 rajta, a többség inkább nem is frissít. Pedig ott nagy az "optimalizálás" hisz az OS funkcióinak erőforrás igényes részeit letiltják a fenébe...
Az i4-gyel HW azonos iPad miért ragadt meg 4.2.1-en?
Hm a Galaxy S-sel HW azonos Nexus S 4.1-ig volt támogatva Google oldalról, akkor hogy is van ez a nem elég a HW, és nem optimalizál? (Az hogy a Samsung mit hazudik a vásárlók szemébe, nem az én dolgom.)@ivana: Tutoriálok, sample kódok vannak RenderScript-hez, de doksi még mindig nincs... Amúgy nagyon kevés HW támogatja. (Én nagy hibának tartom, hogy Google nem maradt OpenCL-nél és sajátot csinált. )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Filmvilág
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nők, nőügyek (18+)
- BestBuy topik
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- iPhone topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen