Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Moby

    veterán

    Sok topikban látom, hogy probléma van a sztórokban a fizetéssel. Kaptam egy levelet a sonytól pár napja, szerintem sokatok megkapta, de bemásolom, macximum a HG kitörli a posztomat ha nem oké.

    Új fizetési szolgáltatási jogszabályok lépnek hatályba hamarosan, amelyek befolyásolhatják a PlayStation®4 és PlayStation®5 digitális tartalmak vásárlását a következő néhány hónapban.

    Mi történik pontosan?
    A jogszabály az EU „Felülvizsgált fizetési szolgáltatási irányelvéből” ( Revised Payment Services Directive, azaz „PSD2”) származik, és célja az online fizetések biztonságának növelése azzal, hogy kötelezően igazolni kell, hogy az online tranzakciót végző személy a fizetési mód eszközének birtokosa.

    A bankok, a hitelkártya-szolgáltatók és a fizetési intézmények jelenleg a PSD2 szabványoknak való megfeleléshez fejlesztik biztonsági intézkedéseiket. Az új biztonsági szabvány neve 3DS. A 3DS megköveteli, hogy a vásárlók további ellenőrzésen essenek át a fizetési tranzakció során, például egy egyszeri jelszó megadásával (amelyet mobiltelefonjukra kaptak), vagy egy biztonsági kérdésre válaszolva.

    Sajnos amíg ezek a változtatások implementálásra kerülnek, a 3DS hitelesítési hibák a játékkonzolokon, köztük a PS4™- és PS5™-rendszereken végrehajtott fizetéseket elutasíthatják. Várhatóan ez jobban befolyásolja a hitel- és betéti kártyákkal történő fizetést, mint a PayPalt és az általunk elfogadott egyéb fizetési módokat. A kuponkódok beváltását ez nem érinti.

    Hogyan vásárolhatok a továbbiakban PS4™ vagy PS5™ digitális tartalmat?
    A továbbiakban is sikeresen vásárolhatsz PayPal vagy más alternatív fizetési módok segítésével. Ezen felül feltöltheted pénztárcád egyenlegét feltöltőkártyákkal, amelyeket be tudsz váltani konzolodon, majd a pénztárca egyenlegéből vásárolhatsz.

    Előreláthatóan a Playstation™Store konzolon kívüli – asztali vagy mobileszközökön elérhető – verzióját várhatóan nem fogja annyira hátrányosan befolyásolni a 3DS implementációja, így megpróbálhatsz hitel- vagy betéti kártyáddal tartalmat vásárolni a PS Store rendszerében ezen a címen: store.playstation.com

    Miután bejelentkeztél a PS Store felületére és megvásároltad a kiválasztott tartalmat, visszatérhetsz konzolodhoz, hogy ott letölthesd.

    Fizetési kísérletem mind konzolon, mind asztali gépen vagy mobileszközön elutasításra kerül. Mit tehetek? Mennyi ideig lesz ez így?
    Kérjük, fordulj közvetlenül a bankodhoz vagy a hitelkártya-szolgáltatóhoz, ha meg szeretnéd tudni, miért utasították el a fizetés feldolgozását. Azzal kapcsolatban is ők tudnak segíteni, hogy 3DS-implementációjuk működni fog-e játékkonzolokon is.

Új hozzászólás Aktív témák