- Mobil flották
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Hivatalos az új Apple AirPods
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #162843 üzenetére
Az ilyen ugyfeleket nem kell tobbet fogadni. Meg elore kell mondani az arakat, abbol nem lehet baj. Meguszni nem tudod, ez ilyen barmilyen szektorban.
A hozott alkatreszre mindig ez van, az nem a te garid, te csak a szerelesre kell vallalnod szavatossagot.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Juteszembe. Mar tavaly telen hallottam eloszor, de most ismet azt csinalja az auto, hogy hosszabb es intenzivebb lassitas vagy gyorsitas utan olyan uresen futo esztergagep hangot ad es meg is marad, amig le nem rakom az autot. Nem mondanam, hogy csapagyhang, nem raz, nem daral. Elso kerekcsapagyak cserelve lettek, attol nem oldodott meg. Van ra tipp, hogy mi lehet? Feltengely? Difi? Valto?
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #162912 üzenetére
Attol, hogy hosszabban megy, mi lesz jobb? Nem a kis tavval van a baj, hanem az nem mindegy, hogy x ezer kilometeben mennyi a kis tav. Ha 5km-et megy 3 helyett, akkor x ezer km helyett 1,66*x km lesz a kocsiban, de ugyan annyi hideginditas es hidegen beletett kilometer.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz csababarca #162927 üzenetére
Teljesen rendben van. De azzal sem jarnal jobban, ha 5km-es kerulouton mennel 3km-re.
-
Reggie0
félisten
válasz csababarca #162932 üzenetére
En ugy ertem, ezen nincs mit kimelni, az a heti 2x4 alkalom siman belefer ennyi utazas mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
Na, dtxenontol jovo lampa atment az osram trust ellenorzesen.
-
-
Reggie0
félisten
válasz kaboska #163069 üzenetére
Belsejet eleg nehez, mert altalaban ezek ragasztva vannak. Ha nappali fenyben megnezed, akkor lehet latni, hogy kivulrol vagy belulrol van-e a szennyezodes/elvaltozas. Altalaban kivulrol a jellemzo, ezt polirozassal meg lehet oldani, de javasolt egy UV szuros vedofolia is, az ved a karcolasok/kofelverodesek ellen is.
-
Reggie0
félisten
A4 B8 8K2-nel melyik gyarto gyartja a gyari kerekcsapagyat?
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #163134 üzenetére
507-es es 5W30. Nekem CCWA van A4-ben, de kb ugyan az(meg az evjarat is).
Ra lehet varazsolni, vannak erre szakik. Akar magad is meg tudod csinalni, de nem javaslom, mert teglasitani sem nehez. Milyen MMI-d van? 3G? Hackelt frissitessel sajnos akadhatnak problemak is, nekem pl. navigacional neha oroszul irja ki az orszagnevet, ha eppen olyan varost valasztok ki, amitol megkattan.
Mintha lenne language pack is, de ennek utana kell nezni, tipusfuggo.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #163136 üzenetére
Kulonbozo nyelvi lefedettsegu firmwarek vannak. Ha nem megy magatol a magyar, pedig ott van a listaban, akkor valami el lett kokanyolva rajta, biztos telepitos lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #163154 üzenetére
Ha csak VCDS-ben latod es nem a kozepkonzolon a settingsben, akkor nem jol latod. A VCDS fel fogja hozni, mert a konfiguracios bajtokban ugyan ugy ott vannak a kodok az adott nyelvekhez, csak eppen a szoftver nem tudja.
Ha varazsolsz ra green menu-t, akkor a kozepkonzolrol is meg tudod nezni egy rakat alegyseg verziojat, nyelvet, stb., de itt is agyon lehet vagni a rendszert, szoval csak ovatosan.
Ugy tudom ez az olaj jo hozza, anno en is neztem. Nekem mindig Motul 507 specificet rak bele a szerelo, o arra eskuszik. Meg azt nem hamisitjak annyit, mint a castrolt/totalt/mobil1-t.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Na megcsinaltam a VAG DPF-t. Szoval a szuro allapota:
Amikor teli volt a soot mass 23.99g measured es 26.24g calculated. Autopalyan voltam amikor elkezdett regeneralni, de nem tudta teljesen vegigvinni csak 20%-ig ment le, mert balesett miatt 0-ra allt a forgalom, valoszinuleg erzekelte es nem fejezte be teljesen. Szoval a vegere soot mass 2.54g measured es 5.98g calculated.
Oil ash 0.11l. Utolso regeneralas ota 758km-et ment(1033 perc).A szuroben 308ezer km van. Szerintem eleg jol birja.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Kofelverodes javitasahoz tud vki jo helyet ajanlani bp-en?
-
Reggie0
félisten
válasz diablo1984 #163604 üzenetére
Szerintem a skoda can buszos, az opel meg nem. Lehet az elm327-esed nem jo minosegu masolat es problemaja van a CAN-el.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Magus vagy malac: A4 B8 8K2 szedannal hogyan lehet a rendszamvilagitas foglalatat(tehat nem izzocsere) kompletten kiszerelni? Gondolom a karpitot kene kezdetnek leszedni, de nem jottem ra, hogy hogyan. Elvileg el kene csusztatni a patentot kipattintasa utan, de valamit kihagyhattam. Egy csusztatos muanyagfulet mar letortem...Na most talaltam meg, siman kipattintos a foglalat, csak nem mertem eroltetni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Bosoko ablaktorlo lapatokat lehet kapni valami normalis boltban, vagy csak rendelos helyeken? Sajna elcseszett meretben, 60 es 50 cm.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Szakik: Ugy 1000-1500km mindennapos szerpentinezes(ersd: kettes/harmas padlo, fek, kanyar, ismetel) utan kormosabb a kipufogocso belul. Ez normalis ilyenkor es a gyakori valtas/padlozas miatt elfogadhato, vagy valaminek az eloszele lesz? 3.0tdi ccwa
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #164572 üzenetére
Varosban nekem se, mondjuk ott nem padlozas van a gyorsitasok utan, max neha neha Csak Magus mondta, hogy valtas+padlogaz eseten normalis a fustpamacs amig a nyomasok nem stabilizalodtak, remeltem, hogy a fokozott fustpamacs elofordulas okozta.
Lehet beletorlok valami szerszammal egy referenciacsikot, ami a tiszta allapot lesz, es elkezdem nezni, hogy valtozik.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz diablo1984 #164576 üzenetére
Korompamacsot nem is lattam. De megtalaltam a hozzaszolast, azt meg a tdi-rol irta a Magus, nem a cr-rol. Csak nehez a malac jarganyait beazonositani a neve alapjan , Gazsi volt az, 2.5tdi.
Siman lehet h mar serult/oreg a dpf, 310k felett van benne.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #164581 üzenetére
En kint exxon premium dizelt, valamint shell premium dizelt tankoltam, ill utobbira nemreg atalltam itthon is, es kevesbe kerepel a motor. Mar csak az a kerdes, hogy mennyivel rosszabb az omv premiumjahoz kepest. En arra tippelnek, hogy az eges nem annyira dinamikus, mint az omv-hez kepest, aminek akar koze is lehet a koromkepzodeshez is.
(#164587) Doki16: Erre rajatszik az is, hogy itthon kenyelmes nekunk, mert minden sarkon van benzinkut, es nem jellemzo a tobb oras utlezaras a fagyban, igy lenyegeben a biztonsagi tartalek minden oka megszunt.
(#164588) Mágus2: En meg manualisnal is kuplungozok egyet a fek+kezifek utan h ne feszuljon a hajtaslanc.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #164690 üzenetére
En ugy nem szeretem sebessegbe rakni, mert neha megakad, ha ugy allnak a fogaskerekek. Feket, kuplungot nyomva huzom be az elektromos kezifeket, utana fek elenged es ha befejezte a kocsi a mozgast utana kuplung elenged. Aztan mielott kiszallok meg egy kuplungozas.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz GasBang #164829 üzenetére
Ezt a motort nem tudom, de az egesz autoval meg vagyok elegedve. Gondolom a szokasosakra kell figyelni, minthogy ezek reszecskeszurosek, injektorok, vezerles, nagynyomasu szivattyu kopkodi-e a femreszeleket, egr, kormos-e a kipufogo, van-e fust.
Nekem 3.0-as van, az en olmos labaimmal vegyesben 8.6, palyan 9-10(neha 11). Szabalyosan kozlekedve orszaguton 6l, palyan 6.5l. Ejszaka a 90-nel az M0 korbe megvolt 4.9 is. A 2 literes ez alatt lesz biztosan.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #164839 üzenetére
Ne aggodj, sok francia alpok utan nekem is ilyen a motor az allando viz es sozas miatt. Onnan lehet tudni, hogy a hutomaszktol tavolodva es a szelarnyekban levo reszeken ritkul, tehat egyertelmuen kintrol jon. Ha mosasnal hasznalt vegyszer okozna, akkor mindenhol ugyan akkora merteku lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #164874 üzenetére
Najo, de vannak akik a szerelesi utmutatok szerint dolgoznak
(#164875) i-sti: Baj van a motorral.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #164886 üzenetére
Meressel. Regloszkop sem csinal semmi kulonoset, beallitod a fenyszoro magassagaba es a lencseje levetiti egy merofeluletre a bejovo fenyt, amit ccd-vel felvesz, toleranciasavok pedig mar a felvett kepen levo pixelekhez rendeli.
Ezt vizszintes feluleten allva es egy fuggoleges feluletre vetitve meroszallaggal es egy szamologeppel ugyan ugy meg lehet csinalni. Egyszeru geometriai optika, a feny es fenyszoro meg nem gondolkodik azon, hogy mire vetit.(#164887) bitpork: Persze, mert az autok fenyszoroi nem egyforma magassagban es tavolsagra vannak egymastol. Meg az sem mindegy, hogy az adott modellen milyen felni es gumi van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Macska topik
- LEGO klub
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rendszergazda topic
- Mobil flották
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs