- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
grizlisandor
veterán
válasz
hdanesz #190252 üzenetére
Ezek már mind CRTDI motorok, a szokásos dízel parák, DPF, magas nyomású, turbó, stb.
Multitronic szóra keresve nem sok jóság kerül elő, szóval én inkább a manuális váltót preferálnám. Multironicból biztos van jó, aminek volt gazdája, de te x+1 tulajként az előző tulajok által elfelejtett karbantartások kötvetkezményeivel fogsz együtt élni. -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
hdanesz #190176 üzenetére
Volt egy BMW itt magyarban amin jó mikronokat mértél a motorház, sárvédő stb... részeken egyedül a C oszlopnál derült ki hogy durván tört kocsi volt mert ott erős gittelés volt.
Szóval ez a rossz egy újabb kocsiba hogy pl ha az eleje tört csak azt gyorsan kicserélgetik eredeti elemre és észre se veszed hogy volt valami.
-
válasz
hdanesz #187366 üzenetére
Ez elmúlt 2 hétben nálam is többször csikorgott a fék az indulást követő első közepes erejű lassításig, utána már rendben működött. (Kb. 3000 km van bennük, elől Zimmermann, hátul TRW páros.) Minden ilyen alkalommal kb. mínusz 1 Celsius volt, nagyobb hidegben nem csikorgott, illetve plusz fokoknál sem. Nem tudom, hogy melyik, inkább az első tengelyre tippelek (nem biztos).
-
Beri
addikt
válasz
hdanesz #187327 üzenetére
Ezt nagyon egyszerűen ki tudod deríteni. Tolatás után ne indulj el. Állóhelyben nem tud hangja lenni a féknek.
Egyébként tárcsa-betét csere után ugyanúgy tud szorulni a fék, mint előtte (sőt), ha csak odakúrták az új alkatrészeket és se felületeket tisztítani, se pasztát használni nem sikerült. -
-
rob210
nagyúr
válasz
hdanesz #186397 üzenetére
Ha a hőfokszabályzó tekergetéséről van szó akkor az a beépített kiegészítő elektromos fűtés miatt van. (csak ha teljesen feltekered pirosba akkor kapcsol, jégmentesítő funkció)
Annak elég jelentős a teljesítménye (fogyasztó) így megemeli a computer az alapjáratot, hogy a generátor ki tudja szolgálni az áramfelvételi szükségletét. -
sztikac
őstag
válasz
hdanesz #186214 üzenetére
Nekem úgy adták át a Skodánál az autómat, hogy 5 km-et írt a kijelző mint megtehető távolság... A legközelebbi kút cirka 4 km-re volt, asszonnyal izgultunk rendesen
A mutató nálam elég arányosan mutat, akkor szokott "kiakadni" amikor a telitankra még egy kicsit rátankolok. -
F_Zolee
nagyúr
válasz
hdanesz #186214 üzenetére
Gépnek ne higgy.
Tapasztald ki, hogy melyik állásnál mennyi lehet benne(persze tankolással, ha felvillan az alacsony szint pl) aztán már nem lesz gond milyen hülyeségeket mutat.
1x alólam is kifogyott a benzin, mert a mutató még bőszen az utolsó osztáson állt...igaz akkor is épp benzinkútra tartottam csak előző helyeken nem volt amit akartam. -
vzsryl
nagyúr
válasz
hdanesz #186207 üzenetére
Nekem több autóm is csinált ilyet, pl. az Almerámmal országúton kb . 150 km-t kell megtennem, mire elkezd zuhanni a mutató. A Superb pont az ellenkezőjeként viselkedik, tehát hamar elkezd zuhanni, de amikor már tankolást jelez, akkor is van venne legalább 15L tartalék.
-
1stVikman
senior tag
válasz
hdanesz #186154 üzenetére
Ha motorkód CUTA, akkor szűrők: [Mann katalógus ]
[Filtron katalógus]
Cikkszámok alapján tudsz más márkát is nézni.
Szűrőből Mann, Ufi, Purflux, olcsóbban Filtron ajánlott.
Olajat ajánlanak a többiek, de van kimondottan ezzel foglalkozó topik : [link]
4,1 liter kell, 15000 km vagy 12 hó a csereperiódus.
Jó minőségű 5w30-at tennék bele, ami tudja az előírt vw szabványt. -
bul07
nagyúr
válasz
hdanesz #157922 üzenetére
Óra szerint 70fok felé környékére megy a víz mire kiérek, most
Persze télen mi leszEz még régifajta nincs részecskeszűrő
Ha már 2.0HDI és francia
Hajtottam egy Peugeot Expertet 2.0HDI-t 2003-as volt
Ha hiszed ha nem 40+ e KM mentem vele egy olajcserével, céges autó volt főnök halasztgatta a szervizt
Én szóltam neki hogy nem vállalok felelősséget a motorért, ugyan úgy hajtottam
Gyorsultam lámpánál 2-el indulva, meg rendesen 110-120
És túlélte
Mikkor végre megvolt az olajcsere még érezhetően megkönnyebbült a kocsi
Nulla kilométeresen hoztuk ki ha jól emlékszem 130e magasságában volt ez a elhanyagolás, de még 250e Km mikkor leadtam nem volt semmi baja
És 20e Km alatt sose volt cserélve az olaj benne -
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
hdanesz #152506 üzenetére
Lehet állítani a zárnak a kampóján, ami a csomagtér aljához van erősítve, lehet tologatni lejjebb, feljebb, valószínüleg nálad rosszul van beállítva.
Az ajtók zárásánál a csomagtérajtónak nem lenne szabad megmozdulnia, ha hirtelen bezárják bármelyik ajtót, a csomagtér két oldalán van szellőző roló, ami megemelkedik, hogy ott távozzon a levegő. Ha ez nincs befagyva, beszorulva, akkor működnie kell.
Az ajtón is állítani kell, de ezt is megnézné, hogy működik-e.
Egyébként van az ajtónak gumi ütközője, ami kitámasztja, ha bezárva az ajtó egy szintben van a lámpákkal, akkor csak azon a gumin kell feszíteni.
-
1stVikman
senior tag
válasz
hdanesz #151689 üzenetére
Szia!
Érdekes a dolog, mert tudtommal semmi köze a kulcshoz.
Nekem a fabiaban (2003-as 1.4 74kW), utólag lett aktiválva VCDS-sel, és a sebességtől függően zár le, ami talán 20 km/h.
Ha menet közben a gombbal kinyitom, majd bármikor lelassulok 20 km/h alá (megállok vagy csak forgalom miatt fékezek), akkor amint átlépi megint a fenti sebességet, automatán visszazár.
Kulcs kivételekor meg kiold, ha addig nem nyitottam volna ki gombbal, vagy duplán húzva a kilincset.
Mindegyiket én állítottam be, és mindegyik kulccsal így működik, még az utólagos bicskakulcs általam feltanított kulcsával is.Speeedfire
Mikor volt üzemanyagszűrő cserélve?
Szegény a keverék, aminek (mint már te is nézted) rengeteg oka lehet. -
w333
félisten
válasz
hdanesz #151658 üzenetére
Ahogy olvastam tényleg csak Highline -ban van ilyen menüpont !
Akkor rá kell dugni gépre és VCDS -el újra bekapcsolni !
-
w333
félisten
-
L1ZRRR
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- AKCIÓ! MSI Z390 i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Corsair Carbide Series 200R 600W
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T440P - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Gari!
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest