Hirdetés
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Mobil flották
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Több memóriával és tárhellyel kezd a Galaxy S25
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bitpork
nagyúr
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
Akár 1.6 is lehet, de ha lúd, legyen kövér, én 1.9-et tennék bele. Kívülről nagyon hasonló az első szériás 1.6 és 1.9 Ha látnám a számokat az adagolón, meg lehetne nézni mire való, de ez sem biztosíték, mert már az ötlet is elvetemült.
Ez 1 tankkal levisz a térképről.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #46992 üzenetére
Akkor első körben holnap reggel kipróbálom ezt a GEO mozgatást, majd mentek róla logot. Bízom benne, hogy tényleg csak koszolódás lesz a hiba, mert apumé az autó, és ő szereti gyorsan elváltogatni a sebességeket. ... Múltkor már én szóltam rá, hogy pörgesse kicsit azt a motort, nem dísznek van 5000ig a fordulat számláló, nem lesz világ vége 2000 felett sem ...
Nekem benyás gépem van, de azt is amióta "normálisan" pörgetem azóta az élet is megjött belé ...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46991 üzenetére
Lehet valahol szakadt vákuumcső, lehet egyenként ellenőrizni, cserélni az N75 szelepet, de a leggyakoribb eset az elkoszolódott turbó, mert nem szokták kifogatni ezeket a motorokat, 2000 fordulatnál már elváltják, ami a fent említett hibához vezet. Egy héten legalább 1x ki kell nyomni a szemét, de nem a parkolóban, hanem pályán, emelkedőn.
Azért kértem a logot, mert a mozgatás után ha csak el van koszolódva, elvileg javulnia kellene, kisebb lesz a nyomás. -Ez az elmélet, majd gyakorlatban meglátjuk.
A legfontosabb vákuumcső a turbó és az N75 között van, annak is el szokott repedni a vége a turbónál, azt érdemes ott levenni, és 1 cm-t levágni belőle, ha repedezett a vége, na ehhez már le kell venni a borítást és egy akna sem ártana.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #46990 üzenetére
Azt hiszem holnap reggel nekiesek a leírtaknak ... ma már sötétben nem sokat látnék úgy sem ...
És akkor szerinted ezt a nagy nyomást a kormos GEO okozhatja csak? Valamilyen szelep vagy vákuum nem lehet ludas?
Szerk.
Jogos! Ha a kóla receptjét is kiadnák, akkor már nem lenne igazi kóla ...[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46989 üzenetére
Neked a motor mögött van és el van forgatva lefelé. A gömb amiben a kar mozog, alulról lesz. Az utas oldalról belátni a turbóra a motor mögött, nem kell alámenni.
A progi meg hadititok. Ha mindent elárulnék, amit tudok, akkor helsettesjthető lennék.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #46988 üzenetére
Ezt milyen progival hoztad ilyen szép alakra? Csak simán Excel?
A VGT karját a motor takaró levétele nélkül látni fogom? Merre keressem? Bal oldalt a motornál? Bocsi a láma kérdésekért. ...
Szerk. Látom megelőztél ...
3000ig ha forgatom az elég? A motor 1-2000km ezelőtt volt henger fejezve, nem akarom még nagyon pörgetni.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46987 üzenetére
Tönkretehetné, ezért a vészmód, de akkor sem egészséges neki ez a nagy nyomás, főleg a turbónak.
Melegítsd be a motort üzemmeleg hőmérségletre(ne egy helyben), járó motornál nyisd meg a motorvezérlőt, basic settings, 011 csatorna és start. A motor alapjáraton menjen, a gázpedálhoz nem szabad nyúlni!!!
Fogja forgatni a GEO-t a turbóban a két végállás között kb 15 másodpercenként. Hagyd dolgozni vagy 5 percig, közben nézheted a turbón a VGT karját hogy mozog-e a két végállás között. Ha ez megvan, csinálj egy újabb logot. 4. 1500-tól 4000ig parkettán, majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #46986 üzenetére
Igen én is utólag néztem, hogy benne maradt az első ami csak teszt volt. Srry
Szóval akkor szerinted turbó geometriájával lesz valami? Azaz lehet el van rendesen kormozódva? Nem teheti tönkre a motort ez a túlnyomás?
A képet kicsit nagyobban ki tudod rakni? Nem tudom nagyítani.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46985 üzenetére
Az elsső alapjáraton készült 0%-os gázpedálállásnál. -Abból semmit nem tudtam meg.
A másik kettő frankó, de 1,5Bart nyom a turbó 1,05 helyett.Ezt kb 5 másodpercig tolerálja a vezérlő, utána elveszi a naftát.
Azt látom, hogy próbálkozik a vezérlő, hogy visszafogja a nyomást, de valami miatt nem megy neki. Szerintem megszorult a VGT a turbóban.
A nyomást abszolút értékben méri, ebből ki kell vonni a légkörit, megkapod az aktuális töltőnyomást.
Esetedben ez 2040mbar helyett 2570,4mbar -a légköri, ami 999,6mbar(legyen 1000)
1,05 bar helyett 1,57bar.[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #46983 üzenetére
Nem tudom emlékszel e még rám, én nyaggattalak egyszer ugyan ennél a kocsinál turbó kikapcsolással ... csináltam pár logot (letöltés) az általad leírt módon. A _1.csv végűnél sikerült pont elkapnom hogy a vége felé kikapcsolt a turbó, a _2.csv _3.csv fájloknál világító Check Engine lámpával csináltam ugyan azt, de a turbó motor újraindítás után elindult. A hibakód pedig a következő:
Friday, 02 August 2013, 17:40:49
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 038 906 019 PB
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 8180
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 73430
Additional Info: TMBDS41U868878757 SKZ7Z0F3516647
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------Valami okosat ki tudsz szedni ezekből a számokból?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46982 üzenetére
Én nem így emlékszem. :-)
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #46981 üzenetére
Aha ... akkor valószínű tényleg kevés lesz az anyag a klímában.
Visszaolvastam erre a meleg indítás gondra. A kolléga ha jól olvastam azt írta, hogy PD elem hiba. Ez nálam nem játszhat, mivel mind a 4 PD elem nemrég volt szervízelve benne, és már előtte is csinálta ezt.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46980 üzenetére
A klímakompresszorban és a szíjtárcsájában is van csapágy. Kevesebb médiummal is hűt, csak morog. 350 gramm alatt már nem kapcsol be. 750 kell bele, abból 50g olaj.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46978 üzenetére
A klímát fel kell tölteni, akkor kezd hangokat adni, ha kevés benne az anyag, vagy ha csapágyas. Az indítási problémát elmagyarázza net84 kolléga, vagy te is visszakeresheted, mert már volt róla szó. ;-)
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
Ismét egy kérdéssel fordulok hozzátok. Mitől lehet az, hogy ha meleg a motor, akkor elég nehezen indul, alias visszadöglik? 1.9PD TDi Octavia Tour 2006-os kocsiról lenne szó ... Illetve a klíma néha csinál olyan mókát, hogy elkezd mély hangon búgni .. ez általában akkor jön elő, ha leállítom a motort mielőtt kikapcsolnám a klímát, vagy ha üresben van a motor, és megy a klíma.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #46968 üzenetére
Koszonom!
Tehat amiket mondasz az passzol a jelenseghez, miszerint inditas utan halkan morog a valto es hasznalat utan ez neha felerosodik (ahogy a felvetelen is)?
Egyebkent csak 1x volt ilyen hangos, mint a felvetelen, de mindig van egy kis morgas. Amikor uresben jobbra-balra huzogatom, erzem a karon, hogy remeg tole, de a hang nem valtozik (nem halkul / erosodik).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #46973 üzenetére
Az adagolóban van a leállító mágnesszelep. 1 darab kábel megy rá. Amíg a motor jár, az a szelep folyamatosan kapja a 12v tápfeszültséget. Próbáld meg egy kábellal egyenesen az akksiról áthidalni. Ha ettől elmúlik a rángatás, akkor a gyujtáskapcsoló felé indulnék ismét. Majd leállítás előtt le kell kötni az áthidalást. Vigyázz, nehogy zárlatot okozz, célszerű egy lengőbiztosíték közbeiktatása.
-
Reibek
senior tag
válasz FoBCRaistlin #46961 üzenetére
nem megy rosszul
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #46969 üzenetére
Most mit mondjak erre, 1.6 MPI-t próbáltad?
A súly nagy úr. Az a motor eleve a sharanba lett tervezve, azért olyan nyomatékos.
Ha minden igaz, este kipróbálhatok egy ilyet. Ez a legerősebb TDI, amivel gyárilag szerelték, itt nem elérhető az ARL.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
Randi ESP öszvér Ibizájával:
Nos jelenleg elvileg nem stimmel a kocsija, és csak a gyári program van rajta. Hát baszki nagyon komoly. Ok szépen lelépem, de ha meg lesz írva, úgy ott fog hagyni mint a szart. Aztán meg is van miért.
Elvileg az a motor 116Ló 310nm gyárilag, viszont az egész kocsi csak 1050kg sacc. Szóval laza 200 kilóval könnyebb. Brutális lesz ha működni fog rendesen.
Mentünk pár izmosat. Amíg a váltó "le nem forog" viszi mint a barom.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #46967 üzenetére
ßrainiac -nak szántam.
ßrainiac:Meghallgattam azt a váltót. Nem valami biztató hangja van. Vagy a kettőstömegű lefetyel ennyire, vagy a váltó nyeles tengelyén a csapágyról már csak múltidőben beszélhetünk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Meghallgattam azt a váltót. Nem valami biztató hangja van. Vagy a kettőstömegű lefetyel ennyire, vagy a váltó nyeles tengelyén a csapágyról már csak múltidőben beszélhetünk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #46964 üzenetére
Hajnalba jöttem haza melóból, vittem haza a kollégát a skodrival. 1.4Mpi combi fábiája van a fickónak, gázos.
4. lepadlóztam a gépet, mert kíváncsi volt, hogy megy a TDI :60-160. Ma meghirdette a fábiát.[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
Ma reggel egy GSI astra is ki lett pipálva végre... 3x
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
-
bitpork
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #46961 üzenetére
Látom csak nem nyugszol amíg nem megy tönkre Luigi teljesen...
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #46958 üzenetére
A log csak annyi ideig legyen bekapcsolva, amíg a teszt tart, mert akkor nehéz benne megkeresni, hogy mit is akart a költő mondani. Log mellett van START, Stop, Done gomb. Csak a done megnyomásával mented véglegesen., ha többször is próbálkozni akrsz, át kell nevezni a fájlt, mert felülírná a régit., de a kiterjesztést ne írd át, csak a nevét.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #46958 üzenetére
Azt a file-t (oda teszi ahová a vag installálva van, azon belül logs mappába)amibe elmenti, töltsd fel nekem valahová. csv kiterjesztése lesz, úgyhogy ne nagyon nyisd meg semmivel. Ha húzva volt a motorvezérlő, akkor annyi lesz a nyomás, amennyit a chip-el állítottak, kérdés, hogy megvan-e a kívánt érték, de ezt majd megnézem.
Ha nem volt húzva, motorkód alapján megmondom, mennyinek kell lennie a nyomásnak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Bkrisz9
őstag
válasz Dr.Zoo #46940 üzenetére
Minden megvan amit irtal segitettem neki ahogy tudtam amator kent osszerakni... azon is gt2260 van mint az enyemen csak neki minden mas is tuning cucc bele ertve futomu es minden mast is nekem csak a turbo es a cooler meg kipufogo es legszuro.
[ Szerkesztve ]
Amennyiben OFF áradatot keltő mondanivalód van számomra kérlek keress meg privátban! Köszi! :)
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #46949 üzenetére
proféta szóljon belőled , ma is azért haladgattam 30 fok alatt volt a hő jobban is vette a lappot, viszont olyan forgalmi szitu nem volt hogy 4.-be is nyomni kellett volna neki, pedig kanyarba megnéztem volna milyen egy R8
lehet vasárnap nézek egy AFR-t, ha ott jó akkor talán megnyugszik a lelkem
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #46947 üzenetére
story, cseréltem gyertyát, ami kijött feketés-barnás (volt benne km rendesen), szűk 100km után(helyben rohangálás de volt benne bőven hajtás is) kikaptam egyet, fehéres szürkés, szivocső adottságai miatt 1-es fehér 4-es szürke.
egyik emelkedőn amit mutogattam haladtunk felfele, 80kg-s utassal nem akart 4.-be kiforogni /értsd 180 könnyen meg volt utána volt egy lyuk a tíltásig./
amire tudom fogni, hogy 34 fok volt kint, csak 95-ös ingadozó minőséggel, és az utas.
viszont a gyertya szín érdekes, mászkáljak még el vele, aztán nézzem meg?!
igazából kipu, gyertya csere-bere után nem állítgattam után semmit, kaja annyi van adva neki hogy éppen ne hullámozzon az alapjárat /ma megint utána korrigáltam/.szóval lehet hogy még nem volt ideje bebarnulnia?
esetleg tekerjek be egy szondát és nézzek 3.-4.-be terhelésen egy lambda feszt multiméterrel?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
hülye kérdés...
kb hány km alatt veszi fel egy gyertya a végleges színét?"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
aero.
veterán
Hát, lehet lesznek meglepetések az utakon, ha ilyennel találkozik majd az ember.
-
latyak17
tag
Holnap holnapután nagyon esetleg vasárnap orfűn kikkel találkozhatok? Keressetek meg privátban köszönöm !
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
freaghill
őstag
Fater gépe (Passat 1.9TDI 94' 90 ló 1Z) pár éve elkezdett rángatni, dadogni menet közbe tök random időbe, mostanáig nem is csinálta, de ma megint, egyszer pályán és 2x főúton. Eddig egy szerelő se tudta hogy mi a baja.
Mik lehetnek a problémák?
-
ßrainiac
addikt
válasz FoBCRaistlin #46921 üzenetére
Nem, G2
Tomcsi: nem jott ossze sajna. Mikor lesz legkozelebb?
-
Bkrisz9
őstag
válasz ßrainiac #46919 üzenetére
Az durva ismerosnek van itt a balatonon egy 1-es passatja agyonhuzott 1.9pd-vel vagy 200le korul van kivulrol meg lepukkant matt fekete fos szinu szelesitett acel felniken.. mindig powerkednek neki aztan neznek amikor 190-el elrepul
Más: passaton lehet valamit tenni h a kuszobnel az emelo helyet elfedo muanyag ne essen le? Mar parszor elhagytam.. Fel ragasztani meg nem akarom
[ Szerkesztve ]
Amennyiben OFF áradatot keltő mondanivalód van számomra kérlek keress meg privátban! Köszi! :)
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #46923 üzenetére
Arra gondoltam, hogy le tudom -e ellenőrizni hogy jól működik-e a szelep?? Turbónyomásból kiderül hogy szabályoz-e nem??
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
zetecR
addikt
válasz bitpork #46918 üzenetére
Konkrétan erre a műveletsorra gondoltam.
-
Dr.Zoo
őstag
válasz FoBCRaistlin #46901 üzenetére
Ne szójjá be!
(csak 32 múltam)Milyen volt? Hányan voltatok??
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #46889 üzenetére
Sikerült találni szelepet bontottan. Haza jövök szerlem össze akkor látom hogy az elektromos csati nem egyezik. Mehettem vissza csatlakozóért. Majd holnap átforrasztom. Nyomást tudom valahogy ellenőrizni?? Diaggal?
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
ßrainiac
addikt
Van itt valakinek bordo metal G2 1.9 PD TDI motorral? Soroksarin lattam gyorsulni, meg is kerdeztuk, hogy mi van benne, mert csak annyit hallottunk h futyul es mocskosul porgeti a kerekeket 1esben ^^ jo kis gepnek tunt.
Eleinte mentem be melle a belsobe h elozzem, aztan lattam h egesz jol megy, vissza is mentem moge
[ Szerkesztve ]
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #46883 üzenetére
A kisebbik féktárcsával szerelték az enyémet. Köszönöm a segítséget. Lenne még egy olyan kérdésem hogy ha a bal oldali tükörlap fűtésem rossz a tükörlapban, akkor a másik oldalt sem engedi fűteni az elektronika? Valamiért csak 5 másodpercig kap áramot a tükörlap. Nézték diaggal,,ha onnan vezérlték a jobbos ment, de a balos nem. A kapcsoló nem rossz, az újjal is ezt csinálta, már csak arra gondolunk hogy mivel a balos rossz , ezért nem megy a jobb oldali sem.
-
zetecR
addikt
válasz Mágus2 #46902 üzenetére
A bal alsó sarokban dolgozgatok vagy 1 hónapja folyamatosan.
Olyan gonddal találkozott valaki, hogy egy A4 B5 óracsoportjában a hőmérő csak rohadt melegben működik, egyébként meg se moccan?
A motor üzem meleg, a klímával kiíratott motor-hőmérséklet rendben van, de a műszer csak 35-40 fokos melegben mutat... -
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #46901 üzenetére
Üdvözlöm majd az egybegyűlteket.
Itt a topikban meg kb mindegy, mindig van indok.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #46896 üzenetére
Mi van vele? Eddig nem volt?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #46901 üzenetére
Elég lesz ha bejösz a Košice tábláig.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hecht GG 950 aggregátorok
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Govee TV backlight 3 lite (75-85" TV-hez)
- Delonghi Nespresso lattissima touch
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest