- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel topik
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Prohardver app (nem hivatalos)
Hirdetés
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bondix
tag
[ Szerkesztve ]
-
=WiNTeR=
senior tag
Egész este hóban fagyban álló DFGA 2.0 CRTDI Golf VII check engine lámpája nem aludt ki elindulás után, de semmi különbséget nem tapasztaltam vezetés közben. ELM327-et rákötve P0674 kódot olvasott ki, de nem egyértelmű nekem, hogy ez pontosan mit jelent és mit kéne csinálni vele. Esetleg ti tudtok segíteni ebben?
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
Lacess
tag
válasz =WiNTeR= #213954 üzenetére
4. henger izzítógyertya lesz nagy valószínűséggel.
Az izzítógyertya cseréje fog megoldást adni a problémára. Viszont ha már ott jár az ember, érdemes megnézni a vezetékeket és a csatlakozót. Csere után törölni kell a hibakódot.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz imyourfriend #213956 üzenetére
Én az öreg TDI-ben mindig az összest cseréltem, ha egy feladta. Persze ennek egy mai dízelben más a költségvonzata.
Pedig használja azokat, azért vannak.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Qru
MODERÁTOR
-
ArthurShelby
addikt
Vannak autók tetősínnel és vannak a fix pontos rögzítésű autók (te egy ilyen 3. típusú univerzális tetőcsomagtartót vettél). Amit linkeltél képet, ott a bal alsó. Talán másik képen jobban látszódik.
Én anno a thule-nak néztem utána, ott tudom hogy van. Egy tetőcsomagtartó 3 részből áll:
-rúd: ennek van egy hossza, lehet acél vagy alumínium (ebből van ilyen repülőszárnyas wingbar-os, itt nincs szélzaj, de drága és ha jól emlékszem kissebb a terhelhetősége, mint az acél rúdnak)
-talp (ebben van benne pl a zárszerkezet, ha kulccsal zárható)
-alsó fixpontos rész: ez kocsinként egyedi (persze vannak érdekes furcsaságok, pl lehet azonos a mazdaé és az opelé...)[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Lacess #213957 üzenetére
Opel cdti-ben egyenként volt cserélve nálunk, kb évente döglött meg egy, így végül az összes (4) hengerben ki lett cserélve. Illetve az is érdekes volt, hogy 2 hengerben más (drágább, szenzoros) izzítógyertya volt (50ezer/db 2éve).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Lacess
tag
válasz ArthurShelby #213960 üzenetére
VW csoportnál Euro6-tól a 3-as henger izzítógyertyája nyomásszenzoros. Az nem egy olcsó darab.
=WiNTeR= : Nyugodtan gurulj vele haza.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-szabi-
őstag
Sziasztok,
Cupra autót néztem 2.0 TSI motorral, ebből van háromféle kivitel: 190, 245 és 310LE.
Érdekelne mi a hosszabb távú tapasztalat ezzel a motorral?üdv
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #213956 üzenetére
Az izzitogyertyakat passzivan is hasznalja a dizelmotor, ugyanis annak a csucsa melegszik fel a leggyorsabban a hengerben, meg izzitas nelkul is, es biztositja a stabil gyulladast. Az eloregedett gyertya meg bemelegedett motornal is okozhat egyenetlen jarast.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
realist
őstag
válasz realist #213699 üzenetére
Most értem el oda, hogy van ajánlat a szerelőtől (2018-as DLBA motorkódos 2.0 TSI). Egyrészt az olajat korábban elírtam 5w30 menne bele (ahogy látom ez a javasolt). Másrészt lenne pár kérdésem:
- Ha már - G13 miatt - fagyálló csere lesz akkor kicserélem a kiegyenlítő tartályt is. MAHLE CRT 21 000S javasol a srác, véleménye szerint gyári minőség (plusz gyárit nem is láttam nagyon sehol). Kérdésem az lenne, hogy jól gondolom, hogy ez szilikát zacskó mentes?
(A szilikátos gyári ahogy láttam az 5Q0121407S a szilikát mentes pedig az 5Q0121407M). CRT 21 000S kapcsán nem találtam olyan leírást ahol a szilikátot említenék.
- A másik a fagyálló, G12+ kaptam az ajánlatban. Ugye ez felejtős és csak G12 Evo az ok? Vagy jó a G12+ is?Kösz!
[ Szerkesztve ]
-
makszi
aktív tag
Sziasztok!
A minap volt téma itt a DSG előválasztó kar.
Nekem a 2022-es Leon most dobta be 15 perce.
Meddig használhatom ezt így?
Mostanában nem lesz időm emiatt szervízbe rohangálni -
tibbike01
őstag
válasz makszi #213976 üzenetére
Használhatod, nem lesz baja, de majd el kell menni 2szer emiatt a szervízbe. Elsőnek ellenőrzik és dokumentálják, megrendelik az alkatrészt...stb, második alkalommal meg kicserélik, egy napra ott kell hagyni általában. Ha csak 1-2szer dobja akkor még nem csinálják meg, csak ha szinte naponta. Fogja majd neked is egyre többet.
-
Gyula84
veterán
Üdv elektromos kéziféknél ugyan úgy hátul vissza kell tekerni a munkahengert vagy programból kell ezt vagy mind 2? audi a4 2018 2.0tfsi
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
makszi
aktív tag
válasz tibbike01 #213984 üzenetére
Most írtam a szervíznek ahol legutóbb voltam kötelezőn meg csatoltam a fotót, kiváncsi vagyok mi lesz a reakció. Igazából ha nem hagy ott a parkolóban akkor már nem különösebben érdekel, csak hát elsőre úgy tűnt hogy ha az a kis vacak nem kapcsol akkor maradok P be aztán annyi.
-
Szabi®
addikt
Sziasztok, feleségem audijába elszállt a középső digit kijelző, mennyire bonyolult ennek a cseréje ? Találtam gyárit, azzal nincs gond, de ha nem olyan vészes, akkor kicserélném magam.
-
Tannen
tag
Autócsere témában lenne nekem is kérdésem:
Van-e már felhasználói/szervizes tapasztalat a VW új 1.5 (mild) hibrid (nem plug-in) motorokról? eTSI
Cserélném idén a 20 éves TDI-t, nem tudom, hogy ezek az új hibridek ki tudnak-e váltani egy dieselt, ha sokat pályázom? Vagy ezek még mindig inkább városba valók?[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz Tannen #213990 üzenetére
Bajuk nincs, de egy TDI életérzés után nem biztos, hogy szeretnéd, hogy folyton leáll a motor, 2 hengerezik, vitorlázik, meg nem lehet kikapcsolni a start stoppot. Tök más hangulata van, de meg lehet szeretni, nekem 2 hónap kellett hozzá.
Ha sokat pályázol, akkor meg mindig a dízel a nyerő. Képzeld, hogy mész pl 140 tempomattal és egy egyenes kissé leejtős szakaszon egyszercsak leáll a motor...akár percekre is. Ilyenkor az indítómotor (ami 48V-os) segíti az autót gurulni. Agyrém, de ez ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Tannen
tag
válasz tibbike01 #213991 üzenetére
Kösz, igazán két dolog érdekelne:
1. Mennyire problémás az eTSI, mert a TDI-vel semmi gondom nincs, és szeretem.
2. Fogyasztás, hogy mennyivel eszik többet egy eTSI autópályás tempónál, illetve vegyesen.
A többi, amit leírtál érdekes játék lehet, de szerintem ezeket a furcsaságokat és másfajta hangulatot meg tudnám szokni. Meg talán még az, hogy a hibrideket éltető aktuális propaganda az én agyamat is kikezdte. -
BigBlackDog
veterán
válasz Tannen #213992 üzenetére
Nálam lassan 105e km van a Golfban (1.5 eTSi, DSG). A motorral nem volt semmi gond, első olajcsere előtt kért egy litert, azóta nem kellett utánatölteni (pedig 30e km-es a csereperiódus, mivel flottás). Vizet nem eszi. Jól megy, jól fogyaszt, jelenleg 5.95 l/100 km az átlag az elejétől számolva (a felhasználás kb. fele lehet autópálya, a 30-40% országút, maradék város, kevés dugóval).
Autópályán, 130-140 km/h körül 6.5-7 l/100 km körül eszik, ha jól rémlik, illetve városban is fel tud menni azért. Ha sok a pálya, akkor egyértelműen dízelre szavaznék.
A hozzá mellékelt DSG tartósságára viszont nem igazán alapoznék a Golfos tapasztalatok alapján, egy ideje már van némi kuplungcsúszás. De majd az idő eldönti, hogy egyedi-e a hiba.
Egyébként ezeket az eTSi motorokat nem igazán tartom hibridnek, fogyiban szerintem nem sokat segítenek. Két érdekességet látok;
1. Sokszor le tudja állítani a motort (pl. autópályán is), miközben a segédüzem vígan elvan az akksiról pár percig.
2. Indulásnál, start-stop használata esetén azonnal megmozdul az autó a gázpedál lenyomását követően, nincs késleltetés.[ Szerkesztve ]
-
Tannen
tag
válasz BigBlackDog #213993 üzenetére
-
BigBlackDog
veterán
válasz tibbike01 #213996 üzenetére
Ez az Octaviával? Nálad az 1.5 eTSi az első generációs EVO, vagy EVO2 (talán pl. a motorburkolat megléte alapján lehet megkülönböztetni)? Ha jól olvastam, az utóbbi már hatékonyság terén némileg fejlesztett a marketinganyagok alapján (ha butaságot írtam, remélem majd Corsa02 kijavít ).
-
tibbike01
őstag
válasz BigBlackDog #213997 üzenetére
Én úgy tudom, hogy evo2 csak most 2024-ben jövő néhány új modelben lesz. Az enyémben evo1 van, Oktáv 4 2021.03 gyártás. Szerintem egy mezei user semmit nem fog tapasztalni az evo2ből.
[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz BigBlackDog #213997 üzenetére
Jó a szó :)
Az EVO2 2022. októberétől széria, 2021-ben még biztosan EVO1.
The Truth Is Out There --->
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Projektor topic
- Mobil flották
- Diablo IV
- EAFC 24
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!