Hirdetés
-
Computex 2024: évente hozna új Instinct gyorsítót az AMD
ph A vállalat a Radeon Pro W7900-at is frissítette, de itt sok változásra nem kell számítani.
-
Kibővített előzetest kapott a FragPunk
gp Az 5v5 harcokra kihegyezett hero-shooter egy érdekes kártyarendszerrel bolondítja meg a csatákat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #213211 üzenetére
Némi frissen olvasott infó; ahogy látom, a 116 lovas 2.0 TDI nyúlmókusok tekintetében erősen váltófüggő; kézi váltó mellé jár a 300 nm, DSG esetén viszont csak 250 nm van. Viszont eddig minden egyéb forrás szerint is nedves DSG jár hozzá a 250 nm limit ellenére.
Én meg azt hittem, hogy a kézi váltós értékeket alapul lehet venni...
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #213351 üzenetére
Engedd el ha mindenkepp dizel, akkor 150 lovas, az menesben is eleg lesz es tuti olajos dsg-s
-
Corsa02
őstag
válasz BigBlackDog #213351 üzenetére
Tényleg a 150le miért nem játszik? Kimegy már a keretből?
The Truth Is Out There --->
-
BigBlackDog
veterán
válasz Corsa02 #213354 üzenetére
Hát, akár az is bejöhet a képbe. De ott már a keret teteje van, egy-két "fancy" extrát el kell szerintem engedni. De számolgatva, azért az már nem annyira sok megtakarítást hoz AdBlueval és benzinhez képest drágább gázolajjal számolva. Szóval ott már inkább a benzin (jelenlegi álláspontom szerint).
[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz BigBlackDog #213355 üzenetére
Oké, értelek. Hát nem egyszerű...ha jól értem DSG-nél leveszik 250Nm-re a nyomatékot? A manuálisnál meg marad 300Nm?
The Truth Is Out There --->
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #213355 üzenetére
En biztos inkabb betankolnek sajat zsebbol, mintsem pacsaljak az adblueval, meg hallgassam a kistraktort
Szvsz te eleg takarekosan vezetsz, meg egy 2.0tsi se enne ki a vagyonbol, ha annyira parazol a szaraz dsg miatt -
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #213350 üzenetére
Es adott masolatot? Mert ha elcsapja a busz, akkor hiaba kered.
-
válasz yodamester10 #213350 üzenetére
Aki 1.4-t csipeltet az mindenre képes!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz BigBlackDog #213359 üzenetére
A gyerekek miatt gondolkodj kombiban. 1.4 TSI ->2.0 TSI, + 1-1,5 l/100 km átlagban.
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz focvis #213361 üzenetére
Ez igényfüggő.
Nekem pl. 1 gyerekkel volt két szedánom, 2-vel volt egy MK3 mondeo, egy szedán, még egy kombi, végül legtovább egy egyes BMW volt a családi autó. Ezen kívül vagy 6 éve egy Fiat500 a napi járós autó
De volt olyan főnököm, akinek a felesége bármekkora puttonyú autót megpakolt úgy, hogy kicsi volt neki a csomiNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
válasz CharlieDrop #213363 üzenetére
3 lurkóhoz dukál a kombi.
-
Morris
veterán
válasz IntelKiller7 #213370 üzenetére
Bőven?
Én pont azért vettem tsi-t, mert az előző tsi-vel sem volt semmi bajom.
Nekem sokkal kompromisszumosabbnak és problémásabbnak tűnik a dízel -
Gyula84
veterán
Üdv audi A4 limusin 2.0Tfsi DEMA 2018 májusi mild hybrid jól látom, hogy 2 segédpumpa van benne a vízkörhöz?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
grizlisandor
addikt
válasz IntelKiller7 #213370 üzenetére
Valamelyik nap várakozott a szomszédban egy PDTDI Polo, szerintem ki volt keze, lába.
Mire elhatároztam magam, hogy jó akkor most szólok, hogy takarodjon el(10 perc) egész tűrhetővé vált a motor járása. -
IntelKiller7
veterán
válasz grizlisandor #213375 üzenetére
Ezek a 4 hengeresek katasztrófák hidegen. Főleg a diesel.
#213371Morris az új TSI-k kerepelésére írtam, hogy van bőven baj ahogy szólnak ezek. Nem a megbízhatóságára gondoltam. De ki tudja milyenek lesznek 5-7 év múlva.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
grizlisandor
addikt
válasz IntelKiller7 #213376 üzenetére
Ez még régi Polo volt, szerintem 1.4 PD, 3hengeres csoda.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz IntelKiller7 #213376 üzenetére
Jahogyja.
-
válasz Morris #213372 üzenetére
Mert azok a kis motorok szerintem már hegyezettek. Még a nagyobbakba is úgy vannak tervezve manapság a zőCCSég jegyében hogy sok tarcsi már nincs bennük. Márpedig ha kell a teljesítmény akkor nagyobb motor kell, ahogy Muneztől hallottam: tesa, a kóla amit iszok az két liter!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Morris #213381 üzenetére
És ez egy olyan választás elé állítja az embert amit mindenkinek magának kell eldöntenie. Lóerő vagy méret. Azért a gyártók mindenből csinálnak megfelelően ellátott példányokat, nem?
Ne érts félre, nem akarom senkinek megmondani milyen autója lehet. Csak az van hogy a csipesz mellé illenők nagyobb fék meg esetleg máshogy programozott elektronika is - szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Grekooo
csendes tag
Hülye kérdés... golf7-hez van mankókerekem, de nem találom hozzá emelőt, kerékkulcsot, vonószemet. Ennek nem vhol a mankókerék mellett kellene lennie vagy hol a helye?
-
Morris
veterán
válasz bitpork #213382 üzenetére
Ezt is értem, persze. De azért egy 170Le/250Nm-el mindjárt kellemesebb lenne.
De a 150 lovasat is úgy kellett vadászni, mikor autót kerestem..
Így csak 125Le lett. Tudom, nem sok. 150-el kiegyeznék, de ilyen km/állapot nem volt 150-el mikor kerestem. Sőt, talán azóta se nagyon. -
válasz Morris #213385 üzenetére
Na jó én is szeretnék egy h1 hummert de nem az autógyártót okolom amiért nem telik rá. Ez az a kompromisszum amit bizony a júzernek kell felvállalnia.
De nem akartam én senkinek rosszat szólni és ha véleményem is van - nagyon elfogadó vagyok másokkal szemben mert hiszem hogy mindenkinek jár autó aki szeretne.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #213359 üzenetére
1.5 TSI melyik változat lenne? Utána cél megvenni magadnak az autót?
-
yodamester10
őstag
válasz bitpork #213387 üzenetére
Miből gondolod,hogy egy GTE-n nem jó a fék?És a DDC lengéscsiplapító?Neked is PHEV van tisztában vagy vele,hogy fékez az elektromos motor vagy nem?
Leírom még 1x hogy az elektromos motor lett 100% állítva mert gyárilag 50%-on megy.De nem is értem miért kell magyarázkodnom neked.[ Szerkesztve ]
-
válasz yodamester10 #213389 üzenetére
Első körben nem kell magyarázkodnod nekem. HA így érzed akkor elképzelhető h találtál igazságot abban amit mondtam.
Ezután meg az adott típus homologizációja nem azért van mert a gyártó eldöntötte h csak, hanem mert szem előtt tartják a biztonságot és az élettartamot. Persze ki lehet préselni a maximumot az adott alkatrészekből - a kérdés csak az, hogy ez mennyire biztonságosan tehető meg a már említett faktorok beáldozása nélkül. Mert az adott konfigot nem kevés munkaórával rakták össze és persze mindenki jobban ért a dologhoz.Senkit nem kárhoztatok amiért szeretne jobban menő autót. Csak nem kell megállni a teljesítménynövelésnél. Meg el kell fogadni hogy ennek vannak árnyoldalai is amikért felelősséget is kell vállalni.
Kérdés: ha jó értem a villanymotor teljesítménye lett állítva? A hűtésével mi a helyzet? Vagy a villanymotor nem kopik jobban a nagyobb terheléstől? És tényleg érdekel mert nem tudom!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz focvis #213391 üzenetére
Csak ahogy öregszem hajlok arra, hogy a gyártó szakijainak elfogadjam azt amit mondanak. Pl etron lekérdezéskor volt olyan h a meghajtóműben fémreszeléket jeleztek munkalapon és cserélték is. Gondolom ha ilyen esetben felmerül a csip akkor legott gond lesz a garival pl.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
yodamester10
őstag
válasz bitpork #213392 üzenetére
Tudna még többet is ez csak a stage 1 ami nekem már elég.A max teljesítmény csak is kizárólag GTE módban érhető el és legalább 18-20% -os minimum töltöttséggel az akkuban.A Golf külön folyadék hűtéses a motor és az akku is,július óta használom nincs gond vele.9 éves lesz már nincs gari semmire.
[link][ Szerkesztve ]
-
Pikaa
aktív tag
Adtak a kocsihoz 2 db. kulcsot, az egyik, amit nap mint nap használok tökéletesen működik, de a pótkulcs, az sajnos valamiért nem. Elemet cseréltem,de úgy sem reagál a gombok nyomására. Ha elakarom indítani az autót, az tökéletesen működik, de az ajtók nem nyílnak. Ötletek?
Skoda Octavia 3, 2014, 2.0 TDI
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #213388 üzenetére
150 lovas 1.5 e-TEC (lágyhibrid), DSG-vel. Négy év még odébb van, de akár megvétel is lehet cél, igen.
-
tibbike01
őstag
válasz BigBlackDog #213398 üzenetére
Milyen autóból ülnél át az e-tecbe?
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby elektronika
- Gurulunk, WAZE?!
- Autós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- EA Sports WRC '23
- Ukrajnai háború
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- További aktív témák...
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen