-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt1129
addikt
válasz molnarpeter #214301 üzenetére
Cserélnem kell kompletten vagy tudok ilyen műanyagot venni?
-
troland26
őstag
Sziasztok
Pátom 2 Octaviájába szeretnék hangszórót és fejegységet cserélni (még a régi kazettás egység van benne) Van olyan amit jó szívvel ajánlanátok? Lehet kínai is, csak ne szóljon rosszabbul mint a gyári kazettás egység.
Illetve ajtókárpitot cserélt már valaki? Hol érdemes anyagot venni hozzá? (tetőkárpitba nem merek belevágni, azt szakemberre bízom) -
=WiNTeR=
senior tag
Egyébként ki mire esküszik az OMV / MOL / Shell prémium dízelek közül CR TDI esetén? Van lényeges / érzékelhető különbség?
[ Szerkesztve ]
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
grizlisandor
veterán
-
simonjoe
őstag
válasz =WiNTeR= #214304 üzenetére
Nagyon sokan dícsérik a OMV prémium dízelét, gondolom nem véletlenül. Én jó magam a MOL-nál tankolok prémiumot, egyetlen okból, ebből a kútból van a legtöbb itthon, és akár még a környező országokban is, így lehetőségekhez mérten mindig egyfajtát kap a gép. Külföldön viszont ha van lehetőség akkor a BP kutakon tankolok az Ultimate prémium gázolajat. Na, ott nagyon érezhető a különbség a MOL sehol sincs hozzá! Rohadt jól megy tőle, nem is büdös, nincs az a szokásos "DPF-es szaga", és nagyon jó a fogyasztás is.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz CharlieDrop #214308 üzenetére
Nem Ők voltak az egyetlen, kik ezt a lépést megtették. Az itthoni tisztességes (piac)politika miatt. Nem olyan rég az AGIP is kilépett az honi üzemanyagpiacról.
Joe
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #214311 üzenetére
Jah ha már a ritkább kutak, Aldi kúton is tankoltam már Sopronban.
Haveroméknál, ahol nagy a flotta ott saját kút van és a Klacska szállít nekik.
#nincsbennetarcsi
-
iceQ!
addikt
Sziasztok
Ez milyen hibát takar maga mögött? B6 PASSAT
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
veterán
30 éves távlatban volt Mobil Oil benzinkút is, 15 éve Esso... meg az az osztrák gagyi...megvan, Avanti.
Még mielőtt valaki túlgondolná, és ebbe is politikát keverne; egyszerű ok áll a piaci konszolidáció mögött: a méretgazdaságosság.
#214319 Qru: Az nem Neked szólt személyesen, általánosság írtam, ismerve az itteni "lázadó ifjúságot".
[ Szerkesztve ]
-
iceQ!
addikt
válasz iceQ! #214317 üzenetére
Tárgytalan. Motor leállítás és ujból indítás után eltűnt.
MÁS: 2x merült le az akksim 1 hónap alatt. Varta van benne. Nem néztem hány évesm de szerint csere érett. Varta ismét jó lesz bele? 74AhAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #214324 üzenetére
Ősszel voltunk Bécsben, és kb leesett az állam mikor a helyi Shell kútra begördült a Klacska tartálykocsi leürítésre.
#nincsbennetarcsi
-
simonjoe
őstag
válasz iceQ! #214331 üzenetére
Elméletileg ők az egyedüli cég, akik feltöltik rendesen, de mint Qru írta, a hosszú tárolás miatt is önkisül, szóval tőccsed föl!
Ne járj úgy mint a szomszéd a kis Yaris-al, megvette az új akkut, betette, háromszor volt 1km-es úton, majd a negyedik alkalommal már nem indult az autó. KIvette, visszavitte a boltba, majd kölcsönösen leb@...ták egymást.Joe
-
raziel01
veterán
válasz raziel01 #214146 üzenetére
Leírom már a megoldását a Skoda Roomster hibának hátha valakinek hasznos lesz.
Szóval kiderült, hogy csak a csomagtérajtó nyitásra dobál be vagy 6 hibalámpát a kijelzőre emiatt volt, hogy nem is ment le alvó módba és lemerítette az akksit. (nem mondom, hogy gyújtáson maradt de valami hasonló). Amúgy a csomagtérajtót nyitotta egyébként csak hibalámpával.
4 kábel volt elszakadva a csomagtér átvezetőnél és attól full megkattant az autó. Ki lett javítva és semmiféle hibaüzenet nincs mostmár. Le is áll az autó ahogy kell neki meg indul is. -
Csaby25
őstag
Sziasztok! Octavia mk2 facelift CR TDI-nek le lehet check-olni a km-t diagnosztikával, mondjuk kirendeltségnél pl.?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Brumi˘
addikt
Sziasztok! Skoda Superb '13 CFFB 4x4 manuál az alany kb. 300k km-t futott. Oil Ash 80g körül van benne, jól sejtem, hogy erre már ráfér egy pucolás? Ha igen, egyáltalán lehet e ennek tisztíttatni? Ha ez is igen, akkor hol érdemes (BP vagy környéke)? Bocsi, még új a cr téma, egy jó barátom autója.
-
Lacc
aktív tag
válasz F_Zolee #214341 üzenetére
Ennél a motornál csak 95 van. Prémium 95-ös nem minden kúton van, ezért kerül bele néha 100-as is, az adalékanyagok miatt. Egyébként tényleg felesleges lenne a 100-as...
Majd megfigyelem, a különböző üzemanyagokra. Jön majd a tavasszal akkor többször megyek lehúzott ablakkal.
Ennél a motornál, majdnem mindegy mit kap, semmit sem érezni igazán (város/autópálya tökmind1)
Eddig csak a Shell V-Power 100-asnál van olyan érdekesség, hogy akkor az alapjárati fordulatszám 900 helyett 800 alá esik, és a verda "rángat" az alacsonyabb az alacsony szám miatt vibrál, a 95-ös v-power csak cégesnek jár... helyben.
Egyszer az egyik MOL kúton a 100-as volt érdekes, hazafele 3-szor is lefulladtam, amikor finoman próbáltam indulni, 95-össel sosem volt ilyen. (Más MOL kutakon a 100-as után nem tapasztaltam ilyet) -
-
-
Brumi˘
addikt
válasz bitpork #214346 üzenetére
& imyourfriend
Köszi az infókat.
Azt sejtem még a bele egyben lehet, mert regenerál és akkor a measured és calculated értékek is szépen lemennek. Most mikor néztem hétvégén akkor 74km-rel azelőtt volt a regen és 7-8g volt a mért 16g körül a kalkulált korom, ha jól emlékszem. Mennie kellett már, ezért csak futtában néztem rá. (akkor akadt meg a szemem a 80g körüli olaj hamun). Továbbítom neki az infót, hogy a pucolás már időszerű.
@mindeki: ha tudtok bevált helyet Bp. környékén, akkor írjátok meg légyszi.
-
HUNRookie
csendes tag
Sziasztok
Szintén DPF, biturbo Tiguan.
Nekem sűrűnek tűnik a regenerálás, 200-400 km-enként csinálja.
A megtett távok 25%-a kisváros, 75%-a főút illetve autópálya.Teszek be 1-1 képet, regenerálás közben ill. után. (Itt egyébként 100+3%-ról indult a regenerálás, mert nem sikerült befejezni előtte.)
Ezek alapján rendben van, vagy van valahol valami probléma?
(Még van rá garancia pár hétig.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen okostelefont vegyek?
- Öregszem
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- PlayStation 5
- Milyen notebookot vegyek?
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest