- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Gear S3 - második kör
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz Corsa02 #213498 üzenetére
Magával a motortömbbel mi a helyzet az Evo2 esetében?
Evo esetében -tudomásom szerint- a 131lovas az alu bokk acél hüvelyt kapott. A 150lovasban pedig plazmabevonatot kapott az alumínium.
Jók az információim? Illetve változott ez a felállás Evo2 esetben?
(Ez a plazmabevonat számomra ad egy kis okot az aggódásra, na meg a Wastegate csörömpölését sem akkora élmény hallgatni a 150lovasban)Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Corsa02
őstag
válasz Lacess #213501 üzenetére
Evo2 esetében plazamabevonat van, nincs vele gond. Evo esetében volt egy kis széria ahol felviteli probléma volt, de ez még 2018 körül, az meg lett oldva és azóta is jó, sőt, 400e km feletti futást is láttam már a "boncasztalon", a hengerfal hibátlan.
Westgate csörömpölés már rég megoldott, van rá TPI is.
The Truth Is Out There --->
-
Lacess
tag
válasz Corsa02 #213503 üzenetére
Köszi!
Ez a "felviteli probléma" ez még tesztüzemben kiderült, vagy visszahívás lett belőle, vagy "már mindegy, így jártatok"? (amennyiben nem annyira publikusak ezek a dolgok, úgy nem muszáj rá válaszolnod)
Wastegate-es TPI-ben mi áll, nagy vonalakban? Alátétezés?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Lacess
tag
válasz BigBlackDog #213505 üzenetére
A képen látható kar csörömpöl a hozzá kapcsolódó alkatrészeken. Az aktuátor ezen a karon keresztül húzza meg a szelepet, így távozhat a felesleges kipufogógáz. Lényegében itt valósul meg a töltőnyomás-szabályzása ennél a típusú turbónál.
Nem vagyok szerelő, komolyabban nem is foglalkoztam -még- a témával.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Corsa02
őstag
válasz Lacess #213504 üzenetére
Nem derült ki mert egy gyártási paraméter miatt jött elő a gond. Sokat megfogtunk még a gyárban, de került ki belőle, ezeknek a 90%-a már kiesett olajfogyasztással aztán motorcsere lett belőle.
TPI-t meg kellene néznem, emlékeim szerint alátét igen, aztán később már javitott turbok lettek építve.
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz BigBlackDog #213505 üzenetére
Bingo, nálad simán lehet a 2020-as autonál ez.
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz BigBlackDog #213509 üzenetére
Nem, én a helyedben már kihúznám a cseréig
The Truth Is Out There --->
-
imyourfriend
őstag
válasz BigBlackDog #213505 üzenetére
Az Actuatort mozgató kart úgy kell elképzelni, hogy a Wastegate nyitás/zárásért felel és két biztosító stifttel van rögzítve a két tengelyhez, egyik amit Lacess képén látunk másik pedig megy a mozgató mechanizmushoz ami bizonyos típusoknál egy DC motor. Ez meglepő hiba amúgy, ami Turbófeltöltőt mi szerelünk az 1.2 eb gen2-höz ilyen hibával nem találkoztam még.. van sok másfajta hibamód itt azt tudom elképzelni olyan rezonációt kap a Turbó ami ezt kiváltja, tesztelik a Turbókat a gyártósoron az is lehet hogy ott nem sikerült előhozni a hibamódot.
-
Lacess
tag
válasz Corsa02 #213507 üzenetére
Értem, ezek akkor még a DADA motorkódúak lehettek.
Na még egy kérdés, aztán nem "rongálok" tovább:
OPF téma: Eddig nem találtam biztos forrást arra hogy miben nincs még. Melyik motorkód/modell/gyártmány nem kapott még OPF-t. Volt-e egyáltalán bármilyen rendszer abban, hogy mikortól/melyikre/melyik motorkódra akasztották már rá? Erről esetleg tudsz biztosat mondani?Őszintén szólva nem nagyon vágyom 1,5Tsi-re, de érdemes képben lenni, mivel hamarosan bődületes mennyiség lesz belőle használtan. Illetve felkeltette a figyelmem az Ibiza 1,5Tsi+manual kombóval. Ritka cucc, de nem mozoghat rosszul az a kasztni azzal a motorral. GTI Polo sajnos mocsok drága, és szerintem már nem is lesz olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
426os
őstag
Köszönöm a válaszokat!
Helyileg Ausztria a vásárlás/használat helye, de persze járok MO-ra is (ide mondjuk jól jönne a SUV az utak miatt...). Egylőre nem látom azt, hogy jobban kijönnék új autó/lizing párossal anyagilag, főleg, hogy új autók között nem igazán van, ami tetszik. Az, hogy egy pár éves vagy új autóban ülök, nem érdekel igazából, amig megbizhatóan működik.
A töltési kényszer az engem is zavar, a TSI szimpatikusabb abból a szempontból, hogy csak tankolom, és használom. Ha otthon tudnám tölteni a plugint, akkor más lenne a helyzet. Olyan 50-60 cent/kw áron tudnék tölteni publikus helyen, ami nem sokkal jobb a benzines fogyasztáshoz képest.G7,5/Leon/Octavia trióhoz: ami hirdetéseket látok, képek alapján a Golfok, Leonok jobban felszereltek (highline, FR), mig ugyanozon áron Octaviából csak Ambition-ök vannak alap ülésekkel (van pár, amiben még a klima is manuális(!)). 2020-as autók.
Elektromos kézifékkel mennyire szokott gond lenni?
Száraz DSG-t bevállalnátok? Igazából itt nagyon sokan használnak száraz DSG-s autót és nem igazán hallok annyi panaszt rájuk, mint amennyi negatv véleményt olvasok az interneten..
-
Corsa02
őstag
válasz Lacess #213512 üzenetére
OPF-től nem kell tartani, észrevehetetlen gyakorlatilag. Különböző Sorte-kal futott ki, össze vissza szinte, rendesen nyomonkövetni nehéz. Ha aktuális még január első hetében ki tudom nézni majd, csak a motorgyár ezt nem autóhoz köti, hanem motorkódhoz, Sortenummerhez.
Nekem is 1.5Tsi Evo2 van, manuál 6-ossal Scalaban. Jól megy, jól fogyaszt. Erősebbet akarnál?
The Truth Is Out There --->
-
F-ECT$
titán
-
BigBlackDog
veterán
válasz imyourfriend #213511 üzenetére
Igen, igen, Mágus is valahová a turbó közelébe nyúlt oda, aminek hatására megszűnt a zörgés.
-
veterán
válasz 426os #213513 üzenetére
Elektromos kézifék: mintha egyszer valaki írta volna, hogy gondja akadt vele. (Mágus azt tanácsolta, tegyünk be egy torx készletet - tán T45 vagy T50 kell - a csomagtartóba, azzal ki lehet oldani. Vettem egy Aldis készletet párezerért.)
Az én Golfom 8 éves, 118 ezer km, eddig egy termosztátegység gondom volt vele 114 ezer km-nél, illetve ugyanilyen másik Golfban ugyanez a probléma jelentkezett 80 ezer km környékén. (Mondjuk nem olcsó probléma 2.0 TSI-nél, az alkatrész 103 ezer Ft + a sallang.)
Száraz DSG: nulla személyes tapasztalat, itt elő szokott jönni a téma.
-
vzsryl
nagyúr
válasz F-ECT$ #213515 üzenetére
“kicsit nehéz vele parkolni a városban a hossza miatt”
*párhuzamos parkolásnál
Némelyik plázánál inkább a szélesség a szűk keresztmetszet. Legalábbis nekem a Golf 7-es kombinál 30 cm-rel hosszabb, de csak néhány cm-rel szélesebb autóimmal ez a problémám, sőt még a Jetta V is tud necces lenni, pedig az keskenyebb. Befér az autó, de kiszállni belőle már tornamutatvány kategória.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
426os
őstag
válasz focvis #213517 üzenetére
Köszi, ennek a kézifék témának majd utána nézek, ha csak nem Skodát veszek, ezt nem fogom tudni elkerülni.
Parkolás téma: Nekem az a tapasztalatom, hogy egy hasáb formájú kombival könnyebb parkolni, még ha hosszabb is kicsit. Jobban érzi az ember, főleg ha nincs parkradar/kamera. Ettől nem félek, de azért remélem találok olyan autót, amiben kamera is van.
.
-
ArthurShelby
addikt
A kocsi (golf 7.5) kiírta, hogy cseréljem a távirányítóban az elemet.
Legrosszabb esetben, ha teljesen lemerül az elem akkor csak nem tudom a távirányítóval kinyitni a kocsit? Ettől függetlenül indulni fog (az immo működik elem nélkül is?), illetve kulccsal ki tudom nyitni az autót?Azt sem értem, hogy mi alapján írja ki, hogy cseréljem. Nézi a távban az elem feszültségét? Vagy van egy számláló és az alapján írja ki?
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Corsa02
őstag
válasz ArthurShelby #213520 üzenetére
Tudod majd indítani, van egy hely a beltérben ahova oda kell rakni a kulcsot, Skodanál az indítógombhoz. Golfban nem tudom, rá kell guglizni :)
Igen a távirányító küldi az infót az autónak, hogy gyengül az elem. Az autó meg mondja neked.
The Truth Is Out There --->
-
veterán
válasz ArthurShelby #213520 üzenetére
Ki tudod nyitni, de cumi. Indulni fog. Kulccsal, de cumi.
Figyeli az elem állapotát.
Minőségi elemet tegyél bele, Panasonic, Varta és társai, az olcsót kiköpi. -
simonjoe
őstag
válasz focvis #213522 üzenetére
..nagyon sok olyan kerékporos "kütyüm" van amibe elem, pontosabban CR2032 kell, de egyéb más dologba is használ az ember elemeket. Sok márkának sok altipúsát kipróbáltam már, de egy a csúcs az összes közül, ez pedig az Energizer Ultimate Lithium. Amióta a piacon van, mindenben ez van itthon. Rohadt sokáig bírja, tuti, h nem folyik ki, és minimálisan könyebb a tömege az összes azonos típustól. A mellkaspántban évente kellene cserélnem, a 2024-es év lesz, h megkezdi a harmadik évet. Távirányítókba, konyhamérlegbe meg a kutya tudja(a kutya világítós pórázába ) mibe még, mindenben ez van itthon. Egy baj van csak vele, h drága, de szerintem és a tapasztalataim szerint nagyon megéri. Ajánlom Nektek az autók tévirányítóiba is!!
Joe
-
tibbike01
őstag
Srácok, nem tudom mi a pontos neve a funkciónak (talán lejtmenet vezérlő), amikor a mélygarázsba gurulok le és nem engedi az autót megindulni gurulni, hanem tartja állandó sebességen motorfékkel talán. Ezt régen csinálta az Oktáv, de már nem csinálja és lövésem sincs hogy miért tűnt el ez a funkció. Történt egy nagy SW frissítés, de nem gondolnám, hogy köze van hozzá. Tudja valaki, hogy mi ez a funció és hogyan lehet előcsalogatni? Valami setup kérdés vagy én bénázok valamit?
[ Szerkesztve ]
-
F-ECT$
titán
válasz ArthurShelby #213520 üzenetére
Nekem kb 2 éve írta hogy cseréljek, kicseréltem, majd pár hétre rá ismét írta hogy cseréljek. Nem tettem meg, azóta is működik rendesen, akár 40m-ről is.
Dive ever, work never.
-
őstag
válasz vzsryl #213518 üzenetére
Ja szélesség az igazi gyilkos budapesti plázákban... Mondjuk Budapesten általában nem a párhuzamos parkolás a gyilkos, hanem a "hagyományos" + mögéd/eléd párhuzamosban de szarul letesznek egy autót (onnan nem jössz ki centizve olyan egyszerűen mintha párhuzamosban állsz és rád parkolnak).
-
ArthurShelby
addikt
válasz simonjoe #213526 üzenetére
Köszi!
Ebben 2025-ös panasonic van, és panasonic-ot, vagy varta-t terveztem bele venni (12v-os akksiban nekem a varta gyere be), de akkor rápróbálok erre az energizer ultimate lithiumra.Ha jól emlékszem az itt olvasottakra, akkor ha gyorsan cserélem az elemet, párosítanom sem kell majd a kulcsot-autót.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
vzsryl
nagyúr
Jetta V (Golf V) 1.6 BSE.
Bal hátsó ajtó már kb. egy hónapja nem nyílik. Mit tudok csinálni? Jól gondolom, hogy csak roncsolással járó megoldás létezik? Illetve elvileg a külső lemez leszedésével lehet cserélni a zárat. Amint sikerül egyszer kinyitni, akkor a gyári zár felújítását szokták javasolni, mert az utángyártottak semmire sem jók. Tudtok olyan helyet a Dél-Dunántúlon, ahol végeznek ilyen felújítást, esetleg ajtónyitást?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
artiny
őstag
ODBeleven - szerintetek elronthassa az autot ? megadott kodolast aktivalnak csak( autostart stop kikapcsolasa, optikakai parkolas bekapcsolasa....motorba vagy hasonlo nem avatkoznek ...)
-
BigBlackDog
veterán
válasz ArthurShelby #213520 üzenetére
Nálam is pont ma reggel írta ki ezt az üzenetet.
-
veterán
B7 Passat motort hogy lehet úgy leállítani, hogy a gyujtás rajta maradjon? Kulcs a zsebemben, az engine start/stop gombot használom
https://tinyurl.com/rasoapro
-
vzsryl
nagyúr
válasz imyourfriend #213537 üzenetére
Nem látok olyan pöcköt, amit arrébb piszkál.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- World of Tanks - MMO
- Videós, mozgóképes topik
- Hass.io - Home Assistant telepítés, beállítás
- Facebook és Messenger
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mini-ITX
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen