-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Corsa02
őstag
válasz BigBlackDog #214854 üzenetére
Neee vegyünk erre mérget, holnap utána járok!
The Truth Is Out There --->
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #214854 üzenetére
Leon3 semennyire sem koptatott félre 68k alatt.
-
bul07
nagyúr
válasz molnarpeter #214837 üzenetére
Ne várj vele mert ha elmelegszik oda lehet a csapágy is
Mondjuk pont én mondom, mert én tudtam erről mégis vártam, most cserénél meg lám a csapágy is oda van/lett
Hangja is volt meg szétszedés után hogy a zsír meleg hatására kisül megolvadt, belső része rajta is maradt nyúlványon úgy kellet leverni, szerencsére nem annyira volt rágyógyulva hogy le keljen vágniLett egy tárcsa betét cseréből, tárcsa betét, egy féknyereg és egy csapágy csere
Holnap teszek majd fel képeket, ma már nincs kedvem meg nem is mindenről van
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Szada85
aktív tag
válasz diegho #214856 üzenetére
Nekem a Leon Cupra ette a belsö oldalt, autós topikban dobtam róla képet is.
Voltam vele annó futómüállításon, müszakin, mindenhol rendben találtak mindent is pedig.Lehet(ett) ettöl még egyedi hiba persze.
-
Corsa02
őstag
válasz Mágus2 #214847 üzenetére
Na rászűrtem a magyar piacra először, konkrétan egy ilyen reklamációt sem láttam. Weltweit azért lehetett párat találni, leginkább 2020/2021-es Goodyear nyári gumikkal, ott a Goodyear jelentett egy gyári hibát végül. Ezen kívül 2db ilyen félrekopást találtam, egy Britt és egy német, 2021-es mind a két autó. Ott végül a Domlager(toronycsapágy) cseréje oldotta meg, de előtte az egyiknél konkrétan már mindent is kicseréltek, de ez lett a megoldás. Itt, ha jól értettem a szervizt a csapágy alatt van egy gumitámasztás is, az rogyik meg egyik oldalra és elkezd ferdén állni az egész "gólyaláb".
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
Remélem egyik vezetőnk se talál ide, mert akkor seggbe rúgnak
Segítek szívesen, ha tudok, mert nagyon zavar, hogy sokszor brutál pénzekért gyenge minőséget adnak a gyártók, amit sokszor javítani sem akarnak, főleg a magyar importőrök ... félreértés ne essék, ez mindegyik gyártóra érvényes. Gyakornokként az Opelnél dolgoztam, aztán 3 évet a Mercinél Kecskeméten, most már 11 éve az Audinál Győrben, mindegyiknek voltak olyan konstrukciói és húzásai ami nagyon szánalmas. Na ezek zavarnak, ezért, ha tudok vagy infóm van valamiről inkább segítek, mert nem szeretem ha át akarnak verni.
Azt hozzá kell tennem, hogy csak ezen a fórumon szoktam infókat megosztani, mert a FB csoportokban is próbálkoztam jó szándékkal, de ugye a 10 millió autószerelő országa vagyunkThe Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz tibbike01 #214868 üzenetére
Egyébként, ha esetleg nálad is van ilyen probléma érdemes a szervizekben jelenteni, mert ha van pár és jelzik is az importőr felé, az pedig a gyár felé akkor elindul a probléma megoldása. (sajnos a szervizek sokszor nem kommunikálnak az importőrrel mert, ha nem garanciális a hiba, tehát nem ismeri el az importőr, akkor felszámolják nekik a hibajegy megnyitását)
The Truth Is Out There --->
-
tibbike01
őstag
válasz Corsa02 #214871 üzenetére
Ha ez így lenne, akkor kezdtek volna valamit az előválasztó kar hibával is, ami már legalább 6 éve jelen van a VW konszern autóknál. Folyamatosan hordják emiatt a szervízbe az autókat és még mindig nem sikerült megoldaniuk. A lámpa párásodás szintén és biztosan lehetne még ilyet találni. Autóiparban dolgozom, mindenki csak a jövőre koncentrál, hogy az elképzelt tervet leszállítsa (persze a végén tele buggal). Warranty meg lessen leart-..stb mellett mindenki elmegy, arra már nincs idő-kapacitás-pénz.
[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz tibbike01 #214872 üzenetére
Persze vannak ilyen esetek is, nem értem miért nincs már megoldva az előválasztókar probléma. (az az sejtésem van) A lámpa párásodás mind addig nem garanciális hiba amíg nem folyik benne a víz, tehát nem áll össze cseppekké és folyik, plusz sajnos a magyar importőr nem fizet semmilyen fényszóró párásodás cserét, csak a szervizen múlik, hogy kicserélik (saját kontóra) vagy nem. Ezért van, hogy valakinek kicserélték van akit meg elhajtanak egyből.
The Truth Is Out There --->
-
BigBlackDog
veterán
válasz Corsa02 #214873 üzenetére
Előválasztókar hiba minek tudható be sejtésed szerint (akár privát is jöhet)? Poloban tapasztaltam, de ott még a régi kialakítása van a karban. Golfban teljesen más, gondoltam, hogy sikerült teljesen újragondolni a belsejét is, nem csak a kialakítását. Mint kiderült, nem igazán, ez a bug benne maradt.
-
Corsa02
őstag
válasz BigBlackDog #214874 üzenetére
De ahogy nézem erre van kiadott TPI, cserélik a Wahlhebelmodul-t és utána újbóli reklamációt nem látok.
Az, hogy kart tologatsz vagy egy kis pöcköt kapcsolgatsz mindegy, egy mikrokapcsoló kapcsol a szerkezet. Több hibája volt, a mikrokapcsoló, a kormányoszlopmodul (mert ugye kell neki az infó hozzá , hogy mi van a kormányzárral) , a kar nem jól volt megvezetve ezért nem nyomta meg rendesen a kapcsolót stb. Magyarázat egyszerű: Fillérfickenelés
Egyébként nekem is kellett már az Opelben cserélni, hiba ugyan ez, mikrokapcsoló kuka
The Truth Is Out There --->
-
makszi
aktív tag
válasz tibbike01 #214872 üzenetére
Nekem végül ma két hete oldották meg a Leon kombin az előválasztó kar cserét. reggel 7-12 ig tartott a dolog ebéd után mehettem érte azóta nem csinálja.
Sőt azóta gyanúsan semmi narancssárga warningot nem dob a kocsi
Se Park assist disable, se SOS mailfunction, de még egy front assist not working sincs[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Corsa02 #214875 üzenetére
"... utána újbóli reklamációt nem látok." > Ez megnyugtató, remélhetőleg már nem lesz többször gond vele (Golffal nem leszünk addig együtt, az utódnál meg alapból legyen már megfelelő! )
Ma reggel mondjuk a GPS jelet vesztette el, a kiindulási ponttól csak egyenesen előre tologatta az aktuális helyzetet. Egyszer már volt ilyen, akkor fél év után végül kiderült, hogy a tetőantenna mellett ázott be a ?GPS/GSM modul?. Remélem nem ez jön újra elő.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz Corsa02 #214875 üzenetére
Nekem azt mondta a szervizes, hogy a mikrokapcsoló, amit betettek már új cikkszámon fut és lehet hinni benne, hogy jobb. Aztán nevetett egyet.
makszi: ez lehet azért van, mert ilyenkor resetelik a váltót és lehet, hogy minden mást is reseteltek. Jót tett a rendszernek. Meg lehet látták, hogy van egy halom hibajelentésed és frissítettek valami drivert, vagy csináltak valami extra beállítást.
BigBlackDog: egy srácnak az új O4-en (aki obd11-ezett nekem), egyszercsak leesett a tetőantenna (a kábelen lógott). Ment vele a szervízbe, ahol szarakodtak, hogy biztosan rossz gépi mosóba vitte....de végül megoldották neki. Elvileg van, hogy szarul ragasszák oda.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Corsa02 #214873 üzenetére
Mindegyik LED párásodik valamennyire esős időben, ez inkább tulajdonság, mint hiba, a vékony pára réteg a sarkakban nem számít hibának, de amikor napokig nem szárad ki, az azért szerintem garanciális probléma. Szerencsére engem legalább ezzel nem hajtotak el.
Nagy a hőmérséklet különbség a lámpán belül és kívül.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Új Passat teszt: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Szada85
aktív tag
válasz Corsa02 #214882 üzenetére
Én megpróbálom a héten megfuttatni a helyi Seat-szervizt, kíváncsi leszek mit mondanak erre, azért egy kompletten zárt rendszerbe kívülröl érzésem szerint nem nagyon szabadna "bejutnia" szilárd dolognak, emiatt gondolnám, hogy vagy már ott volt szereléskor, vagy idövel vált le valahonnan:
(olyan, mint egy hosszú ösz hajszál, vagy mintha a lámpának valamelyik belsö anyagából vált volna le, az index/DRL felsö szárából "indul ki")Nyilván csak esztétikai "probléma", de eléggé b*ssza az ember szemét, ha egyszer észrevette.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem ez rendben van, ezt várom el én is egy új autótól.
Ez mekkora méret? Nekem 18-as a nyári, az sértetlen, de 16-os a téli. Gondolkodom egy 17-es téli szetten.
Szada85 Nekem volt egy nagy tenyér lenyomat a bal eslő lámpán belül a prizmán, 'szerencsére' öszetörték, ugyhogy a biztosító kicserélte.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tibbike01 #214888 üzenetére
Igen a B6 Passat is tudta simán, pedig abban csak egy 70 literes tank volt. Olaszországból hazajött egy teli tankkal. Egész pontosan 1.136,7 km-re 69,42 litert tankoltam (6,11-es átlag). Mondjuk itt már kb imádkoztam, hogy beérjek vele a kútra...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibbike01 #214888 üzenetére
Golf 4 dízelek is tudják, főleg ha ki van engedve a tágulásiból a levegő mostanában terveztem pont kiiktatni a tanknál a pöcköt, hogy nyomni se kelljen. [ventectomy]
-
veterán
Hahó!
Nos lassan kezd beérni minden az autóval kapcsolatban.
Megvolt a nagytakarítása kívül-belül aztán a fóliázás is ahol végül a llumar nyert, mert 15-el olcsóbban csinálták meg. Motor optimalizáció egyelőre még nincs és nem tudom, hogy lesz-e, mert meglepően jó a fogyasztása. Városon belül 8 liter alatt van pályán pedig 6 körül így az átlagom egy teljes tank után 6.5-re jött ki amiből 150 km volt kb városon belül és 800 körül pedig pálya. Meglepően jó a Passathoz képest, hiszen nehezebb, 4 kerék meghajtás és +40 Le.
Nagyon szeretem és az ismerősöknek és családnak is jobban tetszik, mint a Passat ami kicsit furcsa volt elsőre, hisz az egy VW volt.
Megvettem a Carlinkit 5.0-át és nagyon király a működése egy dolog zavar, hogyha nem megyek CP/AA-ra egyből akkor folyamatosan azt írja ki felül, hogy USB beolvasás történik szóval amikor nem kell kihúzom úgy oldom meg...
Megvolt a full szervíz is egyedül a Haldex nem lett "bántva" azt mondta a szerelő ismerős, hogy ahhoz ő nem nyúlna, mert egy zárt rendszer és nem kellene baja legyen.Egyébként ő a "kicsike":
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest