- Google Pixel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Honor 200 Pro - mobilportré
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #176297 üzenetére
A csapágyat a gumival mindig cserélni kell, mert a gumi összeül, erre meg van adva tűrési határ is, amit a felső tányér és a torony teteje között kell mérni. Szemre is megmondom, ha ki van ütve, elég ha lefotózod.
Ez pl cserés. Itt a normál hézag max 5-6mm. Amikor ilyen centis hézagotk vannak, ott van baj... HA ki van cserélve, a gumi alja éppen csak nem súrolja a torony tetejét.
Csak egy tipp... aki otthon akar lengéscsillapítót cserélni, az előtte inkább kérdezzen. Soooookkal egyszerűbb, ha elkötni a talpas gömbfejet, a kormányösszekötő gömbfejet, meg a féltengelyt kibújtatni a kerékagyból és ki lehet venni az egész agyat a rugóstaggal, befogni stauba, leütni, visszaütni a lengéscsillapítót és mehet vissza minden a helyére. Legalább kiderül, ha lóg valami gömbfej. A futóművet mindenképp állítani kell, onnantól meg akkor miért szopjunk az autó alatt, ha lehet könnyebben is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest