Hirdetés
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Van még bőr a Realme 14 képén
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Beats Powerbeats Pro 2 - az Apple termék, ami jobb Androiddal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Egy óra, két rendszer
- Android szakmai topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Winchester95 #176297 üzenetére
A csapágyat a gumival mindig cserélni kell, mert a gumi összeül, erre meg van adva tűrési határ is, amit a felső tányér és a torony teteje között kell mérni. Szemre is megmondom, ha ki van ütve, elég ha lefotózod.
Ez pl cserés. Itt a normál hézag max 5-6mm. Amikor ilyen centis hézagotk vannak, ott van baj... HA ki van cserélve, a gumi alja éppen csak nem súrolja a torony tetejét.
Csak egy tipp... aki otthon akar lengéscsillapítót cserélni, az előtte inkább kérdezzen. Soooookkal egyszerűbb, ha elkötni a talpas gömbfejet, a kormányösszekötő gömbfejet, meg a féltengelyt kibújtatni a kerékagyból és ki lehet venni az egész agyat a rugóstaggal, befogni stauba, leütni, visszaütni a lengéscsillapítót és mehet vissza minden a helyére. Legalább kiderül, ha lóg valami gömbfej. A futóművet mindenképp állítani kell, onnantól meg akkor miért szopjunk az autó alatt, ha lehet könnyebben is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali médialejátszót?
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Opel topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Politika
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest