- Netfone
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dave93
őstag
Szerencsére nincs összefüggés a kamionnal, az csak azért állt meg, hogy mindenki egyben van-e...
Jött a kanyar 30km/h-val megyek, tekerem jobbra és ő meg megy előre. Nyálkás cucc az úton olyan volt mint a jég. Féket meg nyomtam reflexből, ABS nincs, kerék megáll és csúszik tovvább...
A végére legalább lelassultam, a lökhárító legalján egy kisebb darabka kitört, szerencsére nem vészes, minden más egyben, legalább is ahogy eddig nézegettem. Sokat megálltak, végre valaki jött egy vontatókötéllel meg egy 4x4-es pick-uppal aztán a horgomra kötötte a kötelett és kikapott izibe.
2006-os Michlein nyári gumik, 80%-os futófelület... Nem tudom, hogy téligumival, vagy egy jóval fiatalabb nyári gumival elkerülhettem volna ezt, vagy itt nem volt mint tenni
-
-
PeeterssoN
őstag
Pont ez a lényeg! Javaslatokat tapasztalatokat szeretnék hallani. Ezért vagyok itt és nem azért hogy megerősítést kapjak. Én a márkához sem ragaszkodom. Egy Ford Mondeo sem lenne rossz.
Ajánlottak nekem Marea-t is. Meloba kell napi használatra, birja a strapás utat (hegymenet) de vigyen le a balcsira is. A légkondi az egyetlen vágy. Szívtam eleget nélküle nyáron.
-
dave93
őstag
Megpakolva, mondjuk 4 személlyel, felfelé egy emelkedőn és klímával... Hát hogy mondjam, azért a 80 éves nagymamit sem küldöd el megmászni a Mount Everest-et...
Ő például elég szépnek tűnik, bár nem tudom a 75 lóval mennyivel vagyunk előrébb, olyat még nem vezettem. Illetve itt max egy átírást lehetne lealkudni szerintem, szóval inkább 600k a vége, mint 500k még ennek is.
-
trassher
addikt
Suzuki swift betegség. Ott még azzal szokott tetőzni a dolog hogy a fém csőszakasz ami maga a tankoló nyílás is szépen elrohad. Utángyártott nincs csak gyári 30K-ért vagy bontó. Tavaly kellett egyik barátomnak cserélni, szerencsére találtunk szép bontottat 5K-ért. Bontós ismerős mondta is hogy nem tudnak annyi suzukit bontani ahány ilyen csőre lenne igény.
-
korobi
aktív tag
szia. bocsi a késői válaszért, el voltam havazva kicsit, illetve a verda azóta már 2x is volt szerelőnél...
közben meghalt a generátorom is, és a futómuvet is felújítottam.
alakul, alakul...nem, nem ilyen eredetileg, ez a kis gumicső a tankban van, ami ugye a benzinben áll szinte mindig, na már most nekem a kocsi garázsbanált évekig, a tankom kiszáradt, a cső meg össze. ezen nem folyt lefelé a benzin sem csak csordogált.
-
steve1021
csendes tag
Vettem nem én hoztam be.Tulaj intézi benne volt az árban.
Még most csinálják a papírmunkát (redszám Kpm vizsga stb).
De a szerelőm szerint jó vétel.Magánszemélytől vettem magának hozta be,de nincsen rá szüksége céges autót kapott közben és feleslegessé vált neki.
Abba nem tud valaki segíteni,hogy ilyenkor is kell átírást fizetni?
Szerelő magyarázta,hogy mivel nincsen rajta műszaki ezért kell írni egy meghatalmazást és papiron olyan mintha én hoztam volna be és akkor úgy csinálják a papírokat,hogy már az én nevemre kerül.beg :meglátjuk remélem nem fog rajta meglátszani minden kosz.
w333.köszönöm -
Igazibol ez a porlaszto/csucs is nagyban urban legend, nagyon ritka ez a hiba, foleg ha normalis uzemanyaggal jar az ember. 3-500 ezer km-tol az orok eletig elmennek. Egy 100 lovas 1.7 cdti-hez amugy 30 rugo egy csucs, ha van kedvezmenyed meg olcsobb. Nezd meg a benzinesben addig hanyszor cserelsz gyertyat. Es azt biztosan kell, csucsokat meg jo esellyel sohasem. 98 ota dizellel jarok es egyetlen ceges es sajat automban nem csereltem meg csucsokat. Ceges ducatokban 800-1 millio km-nel a gyari csucsokkal futottak.
A dizelmotor joval erosebb, tartosabb anyagokbol epul fel, eppen a nagyobb igenybevetel miatt. Ezert utobbi nem csokkenti az elettartamat, sot. Azonban a vetelaron ez erosen meglatszik. Nem ritka a fel/1/1.5 millioval magasabb vetelar uj auto vasarlasakor.
-
Declare
őstag
Fuel save az nem csak dizelre van? Szerintem az az alap dizel es van a disel plus vagy ilyesmi. En semmi különbseget nem vettem eszre semmilyen üzemanyaggal kapcsolatban itt. Otthon egyszer probaltam, hogy a MOL peremium diselet tanoltam 2x egymas utan, teletankolassal, de abszolut semmi különbseget nem tapasztaltam ott sem.
Liqui molly üzemanyag adalek, en csak abban hiszek
-
haddent
addikt
H -ban működik a kék, de sztem mindben ua. van.
obga ezt te sem gondoltad komolyan remélem.., mármint, hogy 1000 környékéről szeretnél gyorsítani, amikor az alapjárat mennyi, 900? Illetve a "dinamikusabban" 2000?
2000 alá csak nagyon picivel lenne szabad engedni, és csak akkor ha utánna nem lepadlózod, csak épp tartod a sebességet ,esetleg nagyon finoman és lassan gyorsulsz fel. És akkor sem a legfinomabb dolog a világon.
És mindezt Z16XER -re mondom (85kw), ami ráadásul twinport + vvt, nem a sima, előző gyengébb motorkódra. -
sasa58
tag
Nekem van az első kék. Kétféle szoftverrel használom az egyikkel szinte sohasem csatlakozik (pedig fizetős progi), a másikkal (ingyenes) viszont mindig, csak ez jóval kevesebbet tud. WP-s telóval blootooth-al használom. Ja és én a többszöröséért vásároltam. Játéknak jó.
1000 HUF-e-ért akkor is megéri, ha nem működik. -
Declare
őstag
Azt irja, az ar tartalmazza a reg.adot es a müszaki vizsgat. Szoval akkor nevre iras van költsegkent, mint barmelyik autonal.
Belseje szep, tenyleg nem lekopott, lelakott.
7 eves auto 220k km el, ugy hogy benzines, az, havi több, mint 30k km atlagban....nem gondolom, hogy realis gyanu lenne, hogy több km van benne. Tipikus nemet auto. En siman megneznem, ha ilyen kategoriat keresnek.
Persze idövel majd lehet rajön, hogy ezt vissza kell tekerni es azonnal lesz vevöje
(#53444) w333
wazz, valoban az 1999 es a 2016 között volt 2009 is
akkora mondandom azon reszet, hogy tuti a km, visszavontam
persze lehet....aztan, ahogy gban is irta ez izles szerint, lehet 0-50-100% os jelentösegü modositas a reszemröl
-
w333
félisten
-
Petyyyyy
addikt
-
Declare
őstag
Persze ez igy van. Lehet itt probalni okoskodni, de hasznalt autot venni mindig lutri...Nemetorszagban is meg otthon is....töröktöl is meg arja nemettöl is
aztan ehhez jön hozza mindenkinek a sajat kis logikaja es tapasztalata
ki az aki a km re izgul, ki aki az eletkorra es ki az aki a börülesre
-
F_Gergely
őstag
Ablaktörlőhöz:
Nekem Bosoko van, előtte Opel gyári volt. Végül is töröl, néha zörög, de nem mindig, néha foltosan töröl de nem mindig. Nekem valahogy nem jött be. gyári lehet drágább, de nekem az valahogy jobban megéri. Nem mondom hogy rossz mert végül is töröl, és csak néha csíkoz, meg néha van hangja, de valahogy a gyári nekem sokkal jobban bejött. Ha 1-5 között kéne értékelnem akkor 3-ast adnék, a gyárira meg 5-ös értékelést. -
szabonagyur
félisten
Írtam, hogy nagyon max 5 évre van tervezve.
Persze lehet kint olcsóbb megvenni, vagy jobbat is kapok vagy inkább fiatalabbat, de nekem időm az nagyon nincs oda kimenni, így is elég az országon belül nézelődni, illetve a kinti dolognál is észnél kell lenni nagyon.
Most a 2009-es 110e km-el vagy a 2007-es 144e-el meg elég hasonló kategória, arányaiban semmivel sem másabb, a kor meg annyira nem számít.
Ahogy végig pörgettem azért kint is a 1,5M környékén inkább az 1,4-ek vannak, és képről nem is mind a legszebb, szóval beleszámolva mindent hát nem is tudom...
-
Borokafa
őstag
Az enyém pl. J sedan (2015) 1,6 szívó Eu6-os. Aztán, persze a teljesítmény az annyi amennyi, de nekem bőven elég. 1,4-es H astra után egy csoda. Alapról húz végig. Egy dízelhez természetesen nem hasonlítható. Opeles barátom szerint alig van velük probléma. Fogyasztása 6-8l között. Klímát alig érzi meg. 1,4-et szerintem el kell felejteni.
-
Declare
őstag
Ja en azt nem is neztem, csak a motorra hoztam peldanak
amugy az egy Dan auto import-export (S E Group Aps) ....ilyentöl en sem vennek autot, ellenben nemet autohaustol igen. Azok garanciaval adjak el....es nyilvan nem a talalati lista elsö arszegmenseben
Amugy a nevre sem erdemes nagyon fokuszalni, azert Nemet tarsadalom jelentös %-a betelepült....köztük ugyan ugy vannak 100% ban integralodott rendes emberek, mint ahogy arja nemet között is van szarra valo, csalo. Itt is ugyan ugy igaz altalaban, hogy a jo veteleket pikk pakk elviszik lengyel/roman/magyar/ukran stb. nepperek, szoval resen kell lenni a jo vetelert itt is
Haverom is összetörte az autojat, meghirdette, kb csak brutal akcentussal kerestek, jobbara lengyel nepperek es egy ilyen alakulat vette is meg a kocsijat....gondolom ma mar a lengyel hasznaltauton virit, mint megkimelt, elsö gazdas 12.200 km es auto
-
Declare
őstag
H GTC vel jo az ismerettsegem
, a J re mondtam, hogy az azert hatarozottan jobban tetszik. Klassz, föleg a hatulja nagyon ütös
J ben van sima szivo, 1.4 es 1.6 is [link] [link]
Egyik baratomnal volt egy kölcsönzös 1.6 J es mondjuk ö nem volt töle elragadtatva....motorikusan azt mondta nagyon gyenge volt, a klimat es az ülest sem tudta jol beallitani. Erdemes azert kiprobalnod, mielött 1000km eket autozol egyert
Szerintem az 1.4 az felejtös belöle.
En nemet autot mar csak Nemetorszagbol vennek....böseges a kinalat. Az aljat erdemes megnezni, milyen allapotban van, miven brutalisan soznak, igy gyorsan rohadnak sajna....szoval hosszu tavon egy alvaz es üregvedelem lehet jo ötlet egy osztrak/nemet autonal
(#53171) F_Gergely szerelö
odahuzza ele a müszert es 2 perc alatt beallitja, hogy ne vakitsd el a szembejövöket
(#53174) F_Gergely v nem osztom ezt az allaspontot....hogy magadnak szerelsz az egy dolog, de a szembeforgalom vakitasa az masik dolog. Nincs ezen semmi 10 ezres tetel....par ezer forintert beallitja egy szereleö, aztan pont.
-
diablo1984
veterán
2010-es még euro5-ös, regadó, papírozás+minden ami egy itthoni vásárlásnál is, tehát átírás is, van valami műszaki szemle, az is egy párezer ft ha van rajta műszaki, kintről ha a lábán hozod, akkor egy ideiglenes rendszám+a papírmunka kint 2-300euro és magadnak is csinálhatod, németben a külföldi kereskedőkkel vigyázni kell ugyanúgy tekerik az órát az exportos autóknak, átcsesznek....
-
Borokafa
őstag
Szigoruan gyakorlati síkon....egy más kategória a J-astra. A súlyon és az A-oszlop takarásán kívül nem tudok negatívot mondani róla a H-val összevetve. F-G-H astra után most J-t használok.... Elméleti síkon is a J újabb konstrukcvió és nincs teleszórva gyári hibákkal. Később is jobban eladhatóbb lesz és a felszereltségük is általában magasabb. Szervizigény mint a H-nál. Vezérműszíj 160k km-nél....
-
beg
veterán
Igen, ez kimaradt. Jobbosban erősödik, balosban nem annyira durva, de hallatszik. Egyenesben meg konstans.
Azért fura, mert trabantban, ladában volt féltengely de az nem így 20 perc leforgása alatt és előtte pár száz km-el finom ráutaló magatartásuk volt.Ja, és gázadásra halkul, motorféknél meg szét akar esni, fékezésre megint halkul, tehát nem terhelt állapotában egyenes úton a leghangosabb motorféken.
-
haddent
addikt
Hát ez sokmindentől függ, a mi F -ünk (már?) iszonyatosan borzalmasan puha, de lehet, hogy ezek gyárilag is ilyenek voltak. Dől ide-oda, van olyan kanyarodó útszakasz (40 -es tábla egyébként) ami 50 -el már nem túl kényelmes a H -val meg 90 -el átmegyek rajt
Szóval ezt így nehéz megjósolni, de én azt gondolom, hogy a "+5" az mindenképp megvan, de a korkülönbségre és a jobb futóműre (feltehetőleg erősebb, kihúzóbb motorra) tekintettel szerintem még több is simán.
Ha komolyabban foglalkoztat a téma valamikor összefuthatunk valami erre alkalmas helyen, egyúttal végre lehetne egy tavaszi opel fórum találkozó?
aero. azért kell ésszel kormányozni, nem túlkormányozni, esetleg a farát visszahozni kézivel
-
diablo1984
veterán
kellett volna, de ott a boltban csak azt tudtam, hogy többet fizetek mint tudtam, de nem tudtam bizonyítani ott és akkor, hogy mikor a rendelést leadtam még 7200huf volt, most meg 8400huf.... kellett a cucc, nem volt időm sz@rozni, 31-én reggel is késő lett volna a cucc(szilveszterkor délig voltak nyitva, így a reggel rendelt cucc már nem érkezett meg délig), jan 2-án meg pláne....
-
Tesomnak volt 1.7CDTI Merivaja, en megmondom oszinten nagyon nem szerettem. Billegett ide-oda egy corsahoz/astrahoz kepest. Erdemes a dontes elott kiprobalni egyet egy napra, esetleg kolcsonozni, ha van ra mod. Motor huzott mint a gep, a 4 tarcsafek brutalis volt rajta, ez a billeges viszont idegesitett. Rugok, minden egyeb rendben voltak, egyszeruen a magasabb epitesi mod kovetkezmenye.
-
AMD Power
titán
Pedig nem bonyolult!
-
w333
félisten
De 5 millió forintért ne legyen egy benne k*rva motorháztető teleszkóp ?
-
#81556480
törölt tag
-
trassher
addikt
Nálam annyi nyoma maradt amennyit az előző tulajon okoztak. Maszkolószalaggal elragasztom a csavarhúzó fejét és úgy pattintom ki.
G-ben azért nem lett volna értelme a biztosítéktáblához tenni mert az egész konstrukció egy agyrém. Nekem kb a küszöbre kell hasalnom ha ott akarok mókolni valamit. Az már csak hab a tortán hogy nincs úgymond burkolata hanem a tárolórekeszt kell kivenni mindenestől hogy hozzáférjek. -
haddent
addikt
Ja csak általánosságban írtam, mert sérülésekről beszéltetek
Egyébként élő ellenpéldája vagyok annak amit írtál. Enyém lízingelt autó volt és azt hiszem 35 ezer közös km után mondhatom, hogy hibátlan és rendben vanA (márka)kereskedő azt mondta (persze ez csak duma, de lehet benne valami), hogy talán még jobb is az ilyen, mert nem a smugler Józsi bátyám aki ladán nőtt fel cseréli akkor ha már lóg mindene meg olajat 5 évente, hanem mivel lízinges ezért nem sajnálják rá sőt kötelező szervizbe vinni ott és akkor amikor kell, nem sutyi alkatrész kerül bele stb.
F_Gergely hát Te dolgod, nem hiba, de az biztos hogy teljesen máshogy szemléled a dolgokat mint pl én
Egyébként ennek ellenére pont egy olyan autót vettél / olyanod van amire havonta költessz nem csak szintentartás/javítás miatt, hanem extrázás/feljavítás céljából is
-
trassher
addikt
Előtte cseréltem egyik barátom g astra classic-jában a km óra izzóit. Abban is ugyan ilyen van de ez csak egy segéd test kábel lehet. A toronynál van egy olyan amilyet te is írtál. Ennek már a végei kezdenek foszlani így inkább kicseréltem. 1000 forintért szebb mint volt és 10 évig tuti jó lesz.
-
a csúcsminőségű gyertyák akár 90-120 ezer kilométeren keresztül is megbízhatóan működnek.
Ööö, 140 ezer kilómétert tettem bele az G-s Astrába amióta nálam van, 10 éve, de hogy gyertyát én még nem cseréltem benne az tuti. Szépen indul, szépen is meg semmi bajom vele.
Kicseréltessem? Ha igen akkor linkelnél hogy milyenre? -
haddent
addikt
Vételkor valami volt benne, fogalmam sincs mi. Talán Bosch? Nagyon szép száraz és őzbarna volt, megnéztük, de már régi az is látszott. Azóta 35 ezer km óta valami NGK van benne, amit az első bárdiban lehetett kapni hozzá. Semmi különbség. Gyújt, száraz, szép őzbarna ez is néztem még nyár végén.
w333 ez érdekes.. de ha semmi negatívumot nem észlelek és úgy érzem tökéletes most is, akkor kétlem, hogy érezni fogok +10 lovat a seggem alatt, nem?
Nyilván, ha volt/van probléma, mint ahogy írtad, hogy Neked volt, akkor érdemes próbálkozni és be is jött. De tökéletes működés esetén Brisk Premium LGS dob bármit azon kívül hogy egy Deák igazolványt a kukába?
-
haddent
addikt
Köszi mindenkinek a magyarázatot
"Egy jó állapotú egypólusú és egy jó állapotú többpólusú gyertya működése között különbség nehezen mutatható ki, a többpólusú viszont tovább nyújtja az optimális teljesítményt."
Jó, szóval bele lehet magyarázni, hogy tiltás utánig tolva, csere periódus 2x -ét kisajtolva jobb
Viccet félretéve, talán tudjátok, hogy nagyon nem spórolok ha arról van szó, hogy jobb neki. A legfincsibb turbó dízel/benzin fullszintetikus olajat kapja 10 ezrenként (más meg elmegy 30 -at valami szar lónyállal és úgysincs baja), de ebben nem igazán hiszek.
Érdemes megpróbálni? Lassan 190 ezer km -nél járok, 200 -nál teljes vezérléscsere, hosszbordásszíj-szett csere, vízpumpa csere, motorolaj, fékolaj, váltóolaj csere. Ami folyik kopik vagy elhasználódik az megy a sunyibaNyilván gyertya is jön új, ezen ne múljon, ha rosszabb biztosan nem lesz mint egy sima bárhol kapható NGK gyertya. Szóval: érdemes? rosszabbul tuti nem járok mint mezei NGK -val amit bárdi/unix ad ha mondom hogy Z16XER -be NGK -át?
-
F_Gergely
őstag
"Nem tudom mennyire lesz egyszerű a régit kihúzni és befűzni az újat."
Nálam ez gyorsan ment kb 10 perc, bal oldalt tetőkárpit alatt van egy kábelcsatorna (jobb oldalon is van - asszem talán a gyári antenna kábelei ott is futnak). A oszlop borítása lepattint, oszlopba behúz majd a tetőnél a kábelcsatornába végighúzod én kézzel simán végigtoltam.
Nálad gondolom másképp lesz mert sedan-nál legalábbis B veki az ablakfűtőszál az antenna, nekem meg van rendes antenna a tetőn. Tetőkárpitot elég csak meglazítani nem kell kivenni.Aztán persze lehet nálad teljesen másképp van.
-
F_Gergely
őstag
G / H Astrában is így működik?
ezt nem tudom, de mivel mindkét tipus már OBD2-es csatis gyanítom hogy igen.És ahol külön rögzítve van, ott sehol sem állítható a motor km állása?
Elméletben írható, de nem tudom mivel, én gyakorlati oldalról azt tudom, hogy a km-t az órában át tudod írni, hogy mit mutasson, de a motor óráját nem tudod - legalábbis én nem tudom mivel lehet. - Elvileg szeptembertől már leszek gyakorlaton akkor jobban elmerülök a témában. (Autóelektronikai technikus)
Engem mondjuk annyira nem érdekel a km hogy én sem írtam át a kocsimban, hiába van a motorban 100 ezerrel kevesebb, és még hihető is lenne miután már mindent kicseréltemszerk:
szerintem megfelelő szervizeszközzel még az atyaúristen is átírható... de pl újabb típusoknál több tároló egység van, egyet átírnak pl, de amikor elkezded lekérdezni az értékeket kiderül, mert nem mindegyik lett átírva. Nagyon profinak és körültekintőnek kell lennie, hogy teljesen átírd az autó agyát, de nyilván márkától és típustól is függ, pl egy szuszka nem ennyire "okos". -
diablo1984
veterán
én nem hülyéztem le senkit, ha véletlen annak tűnt, akkor elnézést nem volt szándékomban!
én csak leírtam az eddigi autóvásárlási tapasztalataimat, ez alapján nem tudom, hogy melyik táborba(sok vs kevés km) sorolnál be, ugyanis én megvenném(megvettem már jópárszor) a sokat futott verdát is és megvenném a 70 ezret futott h astrát is, minden csak pénz kérdése!
én is csak a véleményemet írtam le, erre reagálhattak kicsit erősebben, hogy hülye vagyok, de azért benzines fronton még lehetnem csodák is...... ettől még nem hülye az ember.....
-
F_Gergely
őstag
Ismerem a helyet es az utszakaszt is, szerelom ott lakik a kornyeken. Eleg hullamos ott az ot van egy ketto resz ami ha gyorsan meg megdobja az autot plusz vannak jardaszigetek ha szinten gyorsan jossz konnyu kicsuszni...
Egyebkent nalam is volt olyan hogy varosban 160al jottem mert leszartam mindent. -
F_Gergely
őstag
Ja értelek, valami ilyesmire gondoltam én is. Nálam is valami hasonló lehet a helyzet az autóval mert nem mindennel akar kommunikálni. Gyári opel cuccot rákötve egyből ment minden szóval nem a kábelezés rossz. De elég lutri kitalálni, hogy mikor van csak csati meg mikor van a teljes kábelezés megcsinálva.
-
F_Gergely
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós topik
- Netfone
- Jelszókezelők
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- További aktív témák...
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3002, 90% Akksi
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest