- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Sajnos valóban csak ideglenes megoldás lett. Most már néha működik néha nem. Nincs mese cserélnem kell.
Gergoke88: De igen. Rosszul írtam az előbb. A VOSZ (A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége) adta az elismerést. Demján Sanyi bácsi is ott volt.
Louis Jaja...
Mondjuk én a melót a top 5-be nem raknám be.
-
AMD Power
titán
Tehát a törés az szerintem is túl van misztifikálva, természetesen korrekt javítás esetére értem.
Ez pontosan igy van. Logikusan tényleg azon van a hangsúly ,hogy mi lett törve és ,hogyan lett megcsinálva. Az mondjuk biztos ,hogy én egy 4-5 éves autótól "elvárnám" ,hogy törésmentes legyen. Nem egy nagy kívánság. Logikusan egy 1x éves autótól ez már nem ésszerű. Tegyük hozzá ,hogy nekem az Astra nem volt törve sehol sem. A tulaj elmondta ,hogy törve nem volt. Csak "koccolva". Ami látszik is. Le volt fagyva náluk az utcába az út télen és ő belecsúszott a kocsival az oszlopba. Ami látszik is természetesen ,de ez minden csak nem törés volt.
gerisz23 Azt nem tudom. NGK-t szoktuk mi itt javasolni.
-
trassher
addikt
Miért lenne durva? A legolcsóbb dízeles kettőstömegű cromax-on 115.000. Azért ezeket az autókat nem épp boltba járni vették, van már bennük bőven kilométer. Munkadíjjal csak ennek a cseréje legjobb esetben 200.000 forint és akkor még máshoz hozzá se nyúltak.
Szerk.: Most látom a linkelt autót. 149.375 km-t futott és már kiemelve szerepel a hirdetésben hogy új lendkerék.
-
AMD Power
titán
Jah persze nem a pénzen van a hangsúly. Nem egy tétel...
Irányjelző kapcsoló Opel, Suzuki
Se időm, se kedvem nincs most ehhez. Meg persze nem egy életbiztosítás index nélkül autókázni. Meg amúgy sem vagyok BMW-s.
-
Louis
tag
2010- es évjárat. Még nem vettünk semmit, de próbálok felállítani egy tervet. Most pl. őt néztük ki.
-
mephi666
nagyúr
nem 5számjegyű benne az óra?
ami jobban meglep: gyártottak ilyet ótómataváltóval?
ui: pár hete arrébb álltam a cég udvarán főnök dsg-váltós superb-jével... ez volt az első tapasztalatom automatával, de baromi szokatlan: gyújtás nélkül kemény a fék, mint a beton, gyújtás után rettentő puha, d-ben elkezd magától gurulni, enyhe fékre lassít, megáll, erős fékre satu
ez a sok fékrásegítés engem idegesít: nem érzem, hogy hol mennyire fog, egyszerűen ki kell alakulni a rutinnak erre a típusra is... jobb szeretem a szervo nélküli kocsinkat, ahol semmi fölösleges elektronika... érzéssel fékezek, érzéssel nyomom a gázt, érzem az úthibákat, mert nem nyeli be a szervo... itt meg a kuplungolólábam a féken, jobb a gázon, úgy tettem meg kb 50 métert, mint a bakkecske
-
mephi666
nagyúr
ezért tartok a kesztyűtartóban egy zacskó gyorskötözőt
az a rohadt tartópöcök filléres alkatrész, viszont cserélni már nem ilyen egyszerű, régi astra-k 99%-ában tuti hogy el van törve... volt, hogy szervizből vittem a kocsit, mentem asszonyért: zörög... k*rvaélet... megálltam munkahelye mellett az utcán, felnyitottam, nézegettem és akkor láttam, hogy a szervizesek ebben nem voltak ilyen alaposak és a pálca kopogott, amin csak tudott
orvosoltam is gyorsan a problémát... (kicsit hipochonder vagyok én is, ha fura zajok jönnek a motortérből)
kezd kicsit feléledni a gép a téli eltunyulás után: főúton meg szoktam pörgetni, hogy szokja a jót és 3ban felnyomom 80-90ig, ahol kicsit több mint 4ezret forog... efölött már sajnálom és nem akarom kínozni, pedig messze még az az 5200... várom, hogy jöjjenek a hosszabb utak és kitisztuljon a rendszer: hétvégén szeged oda-vissza (2x80km), aztán 2hét múlva meg bakonybél oda-vissza (ez durván 2x200km lesz)
-
haddent
addikt
Jó hány ennyi erővel valószínűleg olyan 70 körül lehet ötösben a legoptimálisabb, mert halad, könnyen tartja, nem akkor a légellenállás ereje stb... Azért nem kell belehülyülni se szerintem, meghát megvan az öröme annak is hogy érzed hogy tud menni és megnyomod. Ha kerül 200Ft -ba egy fröccs hát kerül, ez a hobbi
Declare 1.4 100 ló 5 milla tök jó
AMD Power én is jönnék ha nem gond / "újoncság" (bár már fél év. na meg 20 ezer km
) sem gond
Egy kis random tanács önjelölt "autófényezőknek": szóval úgy indult, hogy volt egy jó 10 centi hosszú, több mili széles és több mili mély kard a hátsó műanyag lökösben. Aki csak látásból is ismer akár innen tudja hogy egy porszemtől is szétvág az ideg nem egy ilyentől, szóval akkor az én módszerem a javításra:
Hát ez elég nagy és komoly sérülés, ezt szépen nem lehet, csak teljesen elem festéssel, úgyhogy ez lett a vége. De előszőr szintezés: a kiálló kis "dombokat" durva smirglivel le, addig, hogy kifelé már nem áll semmi, csak hiányzik az anyag vagyis "völgy" van. Alaposan kitisztít, majd most kapaszkodjatok nem vicc, LOCTITE pillanatragasztóval feltölt. Egy kis sérülés is sok idő hát még egy ekkora. Minimum 5 töltögetés. Ki fog folyni, most domb lesz a völgyből stb.. Nem baj, az a jó. Ha semmi "völgy" nincs, akkor teljesen szintbe csiszolás. Eleinte mehet durvával, de a végén 1200 végül 2000 -es papírrral kell befejezni, olyan legyen a műanyag tapintása mint az üvegé annyira sík. Ha ez megvan, akkor kemény/sűrű polírpasztát a 2000 -es papírra, és a 2000 -es papírral körköres bedörzsölni, szárad, letöröl mintha polír lenne rendesen.
Jöhet a festés, sok réteg, lassan, még több réteg. Sok réteg lakk. Utolsó rétegek közt mehet 1-1 polírozás kézzel a pasztával. Ha minden kész és csontszáraz akkor megint 2000 -es papírral a polírpasztát bedolgozni minimum 2-3x, száradni, letörölni. Ezután megint babapopsi-üveg simaságú és tapintású de már fényezett a cucc. Innen kedv igény és felszerelés szerint lehet még vele mojolni, ennél jobbat egyelőre nem tudok. De már nem matt, szép sima, és hibátlan, csak hát nem az a "zománcos" feeling mint a gyári. -
Declare
őstag
Ez volt a celom amugy, hogy megnezzem mennyit nyerek idöben es mennyit bukom a benyan, ugyan azon az uton, ha tolom, vagy ha eco modban autozom.
Ez nem sikerült tökeletesen, de azert az latszik, hogy egy-egy 5-10 perces megallassal sokkal többet bukik az ember, mint amennyit a nagyobb sebesseggel lehet nyerni. Üzemanyagban meg megint csak.
Ha a szabalyokat betartva (epitkezesek 80, palya fonodasok 120-100, nagyvarosok elkerülö szakaszai 100-120) haladok, a legtöbb üzemanyag többlet nem arra megy el, hogy tartja a kocsi mondjuk a 180 at, hanem hogy lassit 130 ra, gyorsit vissza....
Ahhoz hogy jelentösebbet lehessen nyerni idöben kellene egy 3 literes dizel
Meg azert az sem mind1, hogy 180 al jobban kell figyelni, koncentralni....140 tempomatnal zene aztan csak utazik az ember
mondjuk 180 utan, 130 ra belöni a tempomatot olyan erzes, mintha megallna az idö es nem haladna semmit
-
-
gzbotii
nagyúr
Ma direkt az emelkedon jottem munkaba. Kb egy kilometer utan kezdte ujra a problemat, addig rendesen ment.
Tegnap is jartam vele, igaz emelkedon nem nagyon (max 2-300m egyszerre) es nem volt baj. Gazadasra is ugrott rendesen, ahogy normalis.
Fent, valahol a muanyag vedo alatt olajat gyur ki. Szerelo szerint nem problema -
trassher
addikt
Én teljes mértékben értem hogy mire gondoltál de a 10w40 akkor sem való 16 szelepes opel motorba. Ehhez kapcsolódóan is írtam az opel-es reklámot. Láttam írták hogy akkor még nem volt dexos2, viszont visszafelé kompatibilisek a szabványok. Egy márkaszerviz ne öntsön már olyan olajat az autóba ami nem bele való.
A 10w40 nálam a 10.000km-es periódus végére fekete volt de én ki is hajtottam pár alkalommal szépen az autót. A mostani 5w40 is kezd már sötétülni, majd a végére az is tuti fekete lesz. Én abból látom hogy ez jobb neki hogy nincs indítás után 2-3 másodpercig égő olajnyomás lámpa és hidegen sokkal szebben jár.adorjant: Nem tudom melyik fajta van benne és meg sem tudom nézni mivel nincs itthon az autó.
Nem érdekelne hogy hangos, a menetzaj úgy is elnyomja. Elég szar a tudat hogy vettem egy autót, direkt kikötésem volt a klíma és 1 percig ment amikor elmentem kipróbálni megvétel előtt.
-
trassher
addikt
Azért az sem mindegy hogy hány km után lesz fekete az olaj. Kimerem jelenteni hogy nekem az 5w40 sokkal jobban teljesít mint a 10w40. Már van "színe", sokkal csendesebb vele a motor hidegen.
Lett volna 16.200-ért utángyártott mágnestekercs, a tekercselés pedig 5-6000 lesz azt mondta a tekercselő. Úgy voltam vele hogy próbáljuk meg, állítólag legkésőbb keddre kész. Ha jó akkor jó, ha nem akkor lezártam a klíma kérdést és hagyom a francba.
-
mohabá 007
aktív tag
No akkor álljunk meg:…
Honda1993 korábban ezt írta: „Amúgy a komplett vezérlés + vízpumpa csere munkadíjjal 55 ezer Ft lenne.”
Én megnéztem az árakat:
Vezérműszíj klt: 25000Ft (irányár)
Vízpumpa: 10000Ft (irányár) és itt már tudom mi milyen minőség,és mennyibe kerül,és nem csak beleteszik a legolcsóbbat a szervizesek,és még az sem biztos,hogy kapok számlát! Mindezt MINIMUM húszezeré!!Megnéztem a számlámat,2013.06 havi: Munka:1.90 óra. (nincs 2 óra sem hivatalosan) 10.260Ft ! 27% -ÁFÁ-val!!
A hosszbordás szíj feszítő görgő cserét azért javasoltam,(5000Ft) mert a csapágyazása hasonló,mint a vezérműszíj feszítő görgőké,és nem is tartósabb.A gép előélete meg nem ismert,ha meg már szét van kapva,Én nem hagynám ki.Én se cseréltettem ki,két éve a sötét éjszakába az országúton behalt a csapágya,de olyan csúnyán,hogy még a csapágygolyók is kirepültek a csapágyból. -
sitotomi
tag
Ha a benti levegőt keringeti, akkor sem fúj ott hideget, ha kintről kapja a levegőt, akkor sem fúj.
Azzal is próbálkoztam már, hogy lábtól ablakig végigtekergettem, hogy hova fújjon, hátha csak beakadt valahol, de ez többszörös próbálkozás után sem hozott változást.
Illetve erősséget is össze vissza állítgatom, de semmi. :/A széleken nagyon frankó hideg, csak ugye semmit sem ér, ha a középső meg meleget fúj.
120-130-al a hátsó sorokhoz kifejezetten meleg levegő áramlik az ülések közti fúvókákból. -
w333
félisten
Oké
(#42437) realmadrid
Igen
persze jöhet nyugodtan, különben nem titok mire vagy kíváncsi ?
Polír ár ez ugye állapotfüggő de kb. 15 ezer, kárpit tisztítás szintén állapotfüggő szóval látni kell mindenképp az autót de ez is ugyan ilyen áron van
De persze bármi megoldható, akár csak Waxolás vagy 1-2 elem (ajtó motorháztető stb.) polírozása, vagy 1-2 ülés kárpittisztítása stb.
Mióta visszamentem és megszűnt a Svájci anyagbeszállítónk (Maxolen) azóta csak 3M anyagokkal dolgozunk, és ezzel pedig brutális dolgokra vagyunk képesek, nagyon nagyon jó anyagok
Ez nem a reklám helye, de akit érdekel személyesen nyugodtan keressen
-
w333
félisten
Figyelj visszamentem az Autókozmetikába ... szakmai ártalom
Szóval hétfőtől-péntekig (8-19 óra között) 1035 Bécsi út 325 szám alatt megtalálsz (Lidl mélygarázsban), bármikor jöhetsz (ha erre jársz) az autóm csomijában pihennek a kis 475mm Valeo lapátok (kb. 10 percig volt az autón, aztán azonnal szedtem is le róla mivel nevetségesen kicsinek tűntek)
-
haddent
addikt
Aha hát igen, még egy nyűg nem kell.
Declare őőő iiigen igazad lehet, de ha már annyira kényelem terpeszkedés és utazás hosszú távon akkor miért nem valami brutális benga öszvér eszméletlen óriási Chrysler 4 konkrét füles bőrfotellal benne?
Nem jut eszembe de TC -én is volt róla szó. Na az már alakul terepjárónak látszani akarni, meg utazó autónak. Szóval nálam kicsit hibádzik ez a "sportos de azért kombi de azért mégse olyan nagy de azért alacsony de azért terepjáró de azért" kategória.Tudom mindenki más imádja stb, ez van.
7Sony7 engem érdekelne a téma mert nem valami "izgalmas" ez a gyári. nem is csúnya de nem is wow
-
trassher
addikt
Azért nem jó még mert nincs aki megcsinálja. Öt, azaz 5 szerelőnél voltam vagy beszéltem telefonon. Vagy nem tudják levenni a mágnestekercset anélkül hogy elmenne a gáz, vagy nem tudják belerakni az új hőbiztosítékot. Aki bele tudná rakni azt mondta ő nem tudja kiszerelni. Innentől kezdve vagy kiszerelem magamnak vagy veszek új tekercset + kifizetem a teljes feltöltést. Nagyjából 50.000 forintos összköltségről beszélünk.
-
Faterkam
addikt
Jaj, akkor kutakodom még, egyenlőre ezt találtam, annyi hogy közel vannak :/
-
HoaryFox
őstag
Igazából nem tudom, mi kellene nekem, majd lehet, hogy megnézünk 1-2 autót, és kicsit kitapasztalom, hogy melyik motor illik az én karakteremhez.
Klíma... sokan mondták, jó lesz az, hiányozni fog, hiszek nekik. És nézegettem, nem annyira ritka, igaz, hogyha kiveszem a klíma szűrést, akkor egy "kicsit" több találat jön be.
Nálam egyértelmű benzines jöhet szóba, nem mennék vele olyan vészesen sokat (kb. 6-7e km/év) -
-
honda 1993
senior tag
Hat akkor megprobalok pontosabban fogalmazni, bar nem igazan ertek hozza.
Szoval. a motorhazteto alatt , a motor elott van 2 db rÁcs ( talan alubol vannak)
Na most ez a 2 db racs el van tomodve a sok kosztol, es ezert azokon a lamellakon egyszeruen nem tud athaladni a levego.Az a 70 fok pedig lehet hogy nem 70 volt hanem 85, nem tudom mar ( mar annyira osze vagyok zavarodva ) folyton azt a mutatot nezegetem, nehez felidezni a dolgokat pontosan.
De az egeszen biztos, hogy amig ugymond lenduletben vagyok es normal tempoban haladok, addig egeszen korrekt a homerseklet.
(Bar ettol fuggtlenul lehet hogy a vizpumpa is meghibasodott) ami ugyebar szinten okozhat tulmelegedest."Van klíma az autóban?" - Igen, de jelenleg nem mukodik. ( bar igazabol ez most csak azert volt fontos, mert ahoz tartozik egy racsos kis lemez, ami el van tomodve) ebbol adodoan pedig a levego nem tud athaladni rajta.
-
honda 1993
senior tag
Illetve meg annyit elfelejtettem hogy a vizpumpara is gyanakodtam, amire azt mondtak hogy az meg lehet hogy csinalhat ilyen gebaszt.
Azt mondtak, hogy eleg hogyha csak 2 db kis lapat letorik rola es maris konnyen elofurdulhat az ilyen problema.Nos, ugy figyeltem meg hogy az egyhelyben allaskor szeret felmelegedni, mert menet kozben az autouton (regi 2-es) mar mondtam is a mellettem ulo ocsemnek hogy mintha most jobban nezne ki ( mert akkor kb 70 fok korul volt)
Aztan a varosban amikor tobbszor is meg kellett allnom vgy a piros lampa, vagy egy kisebb dugo miatt ( kb 4-szer volt ilyen) akkor pillanatok alatt elerte azt a 100 fok feletti homersekletet.
Nem mellesleg ott van az is hogy a klimahuto racsa olyan szinten el van dugulva, hogy a levego szinte nem is tud atmeni rajta, tehat menet kozben sem huti semmi a motort."Vízszint: ez is gyanús volt nekem, hogy csak hiányzott" ezt a reszet nem ertem. Pontosan akkor mi a gyanus ?
-
trassher
addikt
Én csak a castrol-ról tudtam hogy hamisították. Suzuki azzal kezdett aztán szólt a boltos barátom hogy nem ajánlja jó szívvel hiába fóliás-hologramos. Ő ajánlotta az eneos-t és csak az megy bele azóta, lassan 100.000 km alapján hibátlan. Az utóbbi időben pedig már csak egy hazai importőr van castrol-nál, csak utalással lehet fizetni. Azért ez agy egyfajta biztonságot de a fejemben a mai napig úgy él a castrol mint amit jobb elkerülni.
Opel-be ugye aral ment elsőnek de nem bele való volt. Azt hittem 200.000 km felett már jó neki a 10w40 de nem így lyukadtam ki megint az eneos-nál.Vagyis ez maradt mivel a bolt ahova járok nem tudott rendelni sehonnan dexos2-t teljesítő aral olajat.
-
trassher
addikt
Egyetértek azzal amit mondasz de úgy vagyok vele hogy ami bevált azt megtartom. Inkább nem kísérletezek olajjal. A suzukiban bevált az eneos, múltkor az került az opelbe is. Dexos2-t teljesíti és tökéletes. Oké hogy ha nem lett volna kedvezményem akkor 10800 forint lett volna a 4 liter bár a teljes árát is kifizettem volna.
Nagy valószínűséggel csak szimplán átcímkézett olaj a gm és ezért kerül ennyibe de ugye konkrétumot nem nagyon tudunk. -
Az olaj belevaló volt, de hogy hamis-e, azt nem tudom. Mondjuk, ha ilyen könnyen hamisítják, inkább veszek mást.
(#41957) realmadrid én is évente szoktam cseréleni, csak én 12-13K-t megyek egy évben.
(#41958) Declare: eleinte én is úgy voltam vele, hogy jó lesz a gyári, de most inkább mégsem rakom bele.
Liqui Moly Top Tec 4600 olaj elég húzós árban. Hol/mennyiért szoktad venni?
-
haddent
addikt
Igen, tudom, ezért mondom én is, hogy lehetséges -e, hogy olaj nem fogy, víz nagyon is, de nem is koszos, mégis motorprobléma? Laikus szemmel ez így nem áll össze nekem se, mint ahogy Neked sem.
honda 1993 hát akkor jó lenne betonra vágni a gépsárkányt
Meg nem akarlak megsérteni, de ez a "haver" téma általában úgy néz ki, hogy ő már kicserélt egy indexlámpát akkor hangról megmondja, hogy generálos-e a motor, Te meg elhiszed neki. Hacsak nem autószerelő legalább hobbi szinten, akkor szerintem valami szakember elkéne..
-
honda 1993
senior tag
Az olajat úgy láttuk hogy nem eszi..
Hát holnap minden esetre megpróbáljuk kicserélni a vízpumpát és a termosztát párost. Hátha..Hát úgy vettem, hogy előre szólt az ember hogy a futómű az olyan hogy be kell állítani és alkatrészeket is adott a futóműhöz.
Illetve a gumik is csereérettek, (nagyon)
Ennek fényében 215-ért sikerült elhozni, de úgy hogy mondta is hogy azért van mit csinálni rajta.A futóműhöz adott alkatrészek értéke kb 25000 Ft, ezt a haver is megerősítette.
Viszont a motort és a váltót azt mondta hogy nem kell piszkálni, mert azok jók (ezekre ugye felelősséget is vállalt.)
-
w333
félisten
Tényleg ... hogy miért nem a klubtag árat linkeltem azt én sem tudom
Pedig én is klubtag vagyok !
(#41846) Spancer RE
Fékolajat minek? azt szvsz. nem kell mindig cserélni
Csak azért mondom mert aztán az egész rendszert kilevegőztetni egy rémálom !
Egyébként ez miben tér el a gyáritól?
Ferodo ? a világon a legjobb, és csak ezzel foglalkoznak
A gyári nem tudom hogy milyen minőségű, de a Ferodotól biztosan rosszabb !
-
gerisz23
őstag
Használtautó.hu-n,680-ból alkudtam picit,de még műszaki meg a ppapírok,sztem úgy 800 körül lesz a vége.Ithhonit még csak hasonlót sem találtam a közelemben,nomeg megvoltak az előző műszaki papírjai,azokon meg felvan tüntetve a Km
Futómű miatt mképp kintről behozott gépet akartam,az itthoni utak hamar "rendbe" teszik a gépeket...:/
-
7Sony7
addikt
Igen, ezt értem,de pont ilyenkor szokott az lenni,hogy kikoptatja,és elkezd lötyögni.Vagy ez még ezután fog kikopni?
Na, de van fejlemény: Ma bambultam,nézegettem a motorteret, ott volt cimbi is, mondom neki, hogy nem nyom szerintem a turbo. Lekaptam a nyomócsövet,hát érzésre is kevés amit nyom, gázadásra is. Viszont így sem füstöl,pedig elvileg kéne.
Húzgáljuk a gázt,(bambán nézve,hogy mi van ilyenkor), egyszer mondja koma: mostmár nyom! És tényleg! Érezhető volt különbség! Visszarakva a csövet, gázadáskor rendesen látszik,hogy dagad a nyomástól.
Hozzá kell tennem, hogy eddig a motor szívása szívta összefele,most meg dagad.
Próbaút: 0-100ig csak 1mp et javult,(15mp), viszont a 60-100 az 16 helyett 12mplett!
Ez mitől lehet?Haddent: Akkor az szutyok.
-
w333
félisten
Én is kicsit soknak tartom ... (unixos alkatrészek ez 100%)
Viszont ahogy néztem :
2 első féktárcsa (30e) + betét (10e)
2 hátsó fékdob (32e) + betét (8e) + rugó készlet (5e)
4 gyújtógyertya (5e)
1 pollenszűrő (3e)És ugye még a munkadíjat nem is írtam ... hát horadt drága ez az unix !
(#41768) mohabá 007
Lefényképeztem ... tulajdonképpen hátul nincs fék (kézifék is kuka)
-
Drótszamár
őstag
gban, AMD Power: Köszönöm. Még alszok rá párat, de akkor lehet hogy megtoldom minimális hitellel, és 1.000.000 Ft környékén nézelődök.
Az F astrámban ??205.000?? km van, 22 éves, itt ott már rozsdás, kezd rohadni. Motorikusan jó, de a kasztnin érezni, hogy fáradt már. Nem akarok már rákölteni, kidobott pénznek érzem. Jó lenne klíma, normálisabb futómű, normális fék.
-
F_Gergely
őstag
én csatlakozni sem tudtam. Látni látta az eszközt a telefon, de mikor próbáltam csatlakozni semmi nem történt, kiírta hogy csatlakozási hiba. Laptopos csatlakozást azért nem szeretnék mert telefon mindig van nálam laptop meg nem, így ha "helyzet" van rögtön megtudom nézni amit szeretnék.
-
-
trassher
addikt
Nekem 130 környékén kezdi és 140-nél már erősen zavaró. A csuklómon lehet látni ahogy remeg az óra is. Nekem 2 hónapja volt megcsinálva az első futóművem a stabrúd szilenteken kívül. Az nem tudom okozhat e ilyet. Másik lehetőség a szálszakadás viszont a garnitúrám új, az még 2 hónapos sincs talán.
Nekem is mindig megpörgetik az összeset lévén hogy csak acél felnim van jelenleg. Mikor felkerültek a nyári gumik akkor is megcsinálták de múlt héten kellett súly rá ismét. -
haddent
addikt
Na akkor egységesen:
116 ló, Z16XER, négyesben 60 -al haladva és a sebességet és fordulatot egységesen tartva vízszintes úton majd padló + stopper -> 8-8.5 mp. a 100Egyébként igen, épp akartam is mondani, hogy ez nem lesz épp reprezentatív mérés, mert négyesben 60- al 16 szelepes benzinnel gyorsulkást mérni ajaj
Dízel el fogja pipázni valszeg
mmint a turbo.
-
7Sony7
addikt
Igen, 16mp. Azért is kezdtem el ezt az egészet. Szerintem is lassan pörög fel az enyém. 82le, 169nm.
Az az érdekes, hogy üresbe is lomhán pörög fel. Ha lehúzom a turbo utáni nyomócsövet, akkor is kb ugyanannyi a felpörgési idő, mint turbóval. Erő amúgy van benne, 110-től még úgy húz, mint a kisangyal, csak lusta. -
7Sony7
addikt
-
haddent
addikt
Szerintem egy STP benzin és egy STP injektor egyszerre nyugodtan belemehet, meg alapból valami jó 100-as adalékos benzin + a magas fordulat, valaminek csak kell történnie nem?
Declare tudom vicc volt, bár az nagyon gáz, hogy a xenonon kívül se férsz semmihez oda. Sok nyűgöt kell tűrni azért a kék fényért
-
haddent
addikt
Ha ez a szakember azt mondja 50 ezer TSI -knél én elhiszem neki, sok cikkét olvastam, nem hiszem, hogy bele lehet kötni. Na meg rühellem azokat a motorokat
De vajon ez javítható, ha egy TSI motort megpörgetnek nem pedig 500 méterekre használják ott is négyesben mert úgyis turbós van nyomaték jóazúgy? Vagy ez ilyen aztán kész?
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Anime filmek és sorozatok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- Autós topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Gaming notebook topik
- sziku69: Szólánc.
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- További aktív témák...
- Új, Garanciális (1-3ÉV) Gamer PC-Számítógép, néve szóló számlával! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Asus ROG X13 Flow 2in1 Touch WUXGA 120Hz Ryzen9 5900HS 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 3050Ti Win11 Garancia
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4TH: i7-6GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest