Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TasiA

    senior tag

    válasz helkis #7131 üzenetére

    Köszi DOKAR a bizalmat! :R

    ET lényeg, hogy ahol a felnidet rögzíted az agyhoz, tehát a csavaros rész, a kerék képezeletbeli közepétől hány miliméterre esik arrébb. Ez a szám minél kisebb, annál kintebb lesz a futófelület a csavaros közép résztől, amivel sokkal jobban terheled a csapágyakat, tengelyeket, gömbfejeket. Közben romlik az egyenes futása is a gyári mérethez képest. Legalább is én ezt tapasztalom. Ugyan olyan gumit használva, egy ET49 és egy ET35 között nagyon érezhető a külömbség mikor pl előzgetsz. Míg a gyárival csak érezed, hogy billeg az autó a sávokban leledző nyomvájúktól, ET35-el a kormányt is rángatja, ki akarja venni a kezedből. Persze ez hatványozódik a a peres gumitól, de maradjunk csak az ET-nél. Remélem érthető voltam! Dokar is jól megfogalmazta, nem mindegy, hogy egy seprűt pl a tövénél fogva emeled ki oldalra , vagy a legvégénél.

Új hozzászólás Aktív témák