- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Magisk
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 9a - a lapos munka
Új hozzászólás Aktív témák
-
ρσгτσ
addikt
Mondjuk ahogy Bad Pritt is írta, szerintem elő ember nincs aki ezt elhitte.
Viszont arra tökéletes, hogy az újságírók megint pörögjenek valami f***ságon.
Szerk.:
Egy ilyen jellegű előfizetési rendszernél az lenne a lényeg, hogy a hozzáadott érték termeljen pénzt. Jelen esetben DLC, season pass, kiegészítők, egyéb mikrotranzakciók.Ehhez szokott hozzájönni egyéb helyeken a reklám.
Ez például mobil platformon elég jól működik, és szerintem erre a sorsra fognak jutni a konzolok is idővel. Másképp nem fenntartható ez a rendszer.
-
ρσгτσ
addikt
Igen, mert nem ezt akartam betenni...nem vettem észre...
"When you put a game like Forza Horizon 4 on Game Pass, you instantly have more players of the game, which is actually leading to more sales of the game," he said. "Some people have questioned that, but when State of Decay 2 launched, you saw if you looked in the US at the NPD you saw this game selling really well the month it launched on GamePass.
"You say, 'Well isn't everyone just going to subscribe for $10 and go play this thing?' But no, gamers find things to play based on what everybody else is playing. What's #1 on Mixer, what's #1 on Twitch, what's my friend's list [saying], what are people saying on Discord, they go everywhere to see. When these games hit something like GamePass with all these players, it instantly raises the awareness."
-
ρσгτσ
addikt
Eredetileg ez volt:
"When you put a game like Forza Horizon 4 on Game Pass, you instantly have more players of the game, which is actually leading to more sales of the game," Spencer said, adding, "You say, 'Well isn't everyone just going to subscribe for $10 and go play this thing?' But no, gamers find things to play based on what everybody else is playing."
-
l.skywalker
titán
Nem tudom, nincs igazán racionális gondolatmenetem rá, de a Square Enix sok játékot tolt be vagy day1 vagy megjelenés után nem sokkal a GP-be - gondolom ez az MS és a SE üzleti kapcsolatának köszönhetően történt így. Ha egy stúdió függetlenedik, akkor simán el tudom képzelni, hogy a kiadók blokkolni fogják az ilyen lehetőségeiket, hogy "tudják hol a helyük"
Mégis más, ha van egy cég aki alapból indie és aki egy idő után indie lesz.
-
ρσгτσ
addikt
Na igen. Van egy-két ismerősöm, aki kb. csak a Fifa -val játszik. Akár PS -en is, és exkluzív játékok közül nagyjából a GoW -ot ismeri, aztán vége is a történetnek.
Múltkor beszélgettem egy üzleti partneremmel, és kiderült másfél éve vettek PS -t. Most mondtam el neki, hogy miket próbáljanak ki, mert láttam, hogy nem nagyon vannak képben. De amúgy már a TLoU -nál elvesztette a fonalat, hiába magyaráztam neki. Nem is csoda, ha az összes megjelenését nézzük.
-
hadam98
senior tag
Azért fel is kellett ezt nekik építeni. Van nekik egy jó konzol ami igaz gyenge, de egyedi minden téren. Ez mellett pedig csak jó exkluzív játékok kellenek amik szintén vannak. Az új Zelda valószínűleg megint év egyik, ha nem a legjobb játéka lesz és van is miért.
Ma lesz a Direct, biztos mindenkinek az álla is leesik. -
_drk
addikt
Pontosan!
Mindig a Casual-ok hozzák a nagy számokat! Konzol eladásoknál, de még játék eladásnál is.
A játékok ezért is ilyen semmilynek, mert mindenkinek készülnek!
Ajándékot a többség meg még mindig nézelődéssel választ, tehát ha lát PS-t akkor megveszi Pistikének, ha nem akkor xbox-t vettBTW
GoW Ragnarök 11+ millió, ez gondolom a PS5 Bundle-ossal együtt. Vagy nem? -
F-ECT$
titán
Azt hiszem én is kivárok majd, illetve jó lenne valahol kipróbálni. Ha más nem, akkor veszek majd használtan valamit és ha nem jön be, akkor gyorsan el is adom.
Egy Astro bot nálam is erősen fordítana a vásálási hajandóságon, mondom ezt úgy, hogy a Rescue Missionnel nem is játszottam. -
Wesder
titán
Nem vettem észre hogy paywall van.
-Originally Sony was aiming for 2 Million during launch quarter, now down to 1 Million
-High Price Tag seen as limiting interest
Szerk.
Egyébként a 2 millió előrejelzés az valami nagyon szuperpozitív lehetett hisz a PSVR1-ből talán 5millió ment el. -
Bad Pritt
félisten
Amúgy jó a hasonlat.
Én úgy érzékeltem mindig is, hogy az N64 - Game Boy korszak alapozta meg igazán ezt a Ninti kultuszt (de lehet csak azért, mert ott kapcsolódtam be én is), mert ott azért tényleg odab*sztak, Pokémon, Super Mario 64, Mario Kart 64, Ocarina of Time, Majora's Mask, Perfect Dark, Paper Mario, GoldenEye, Banjo-Kazooie meg még ki tudja, mennyi fantasztikus, korszakalkotó játékot dobtak piacra egy évtizeden belül, aztán utána generációnként volt egy-két óriási dobásuk, Wii Sport pl., de megmaradt a közvéleményben az, hogy milyen korszakos zseni ez a Nintendo.
Csomószor van valami tök jó dolog a tarsolyukban, nekem legutóbb a Splatoon tetszett nagyon tőlük, de valahogy egyik sem ér fel a klasszikusok újabb részeihez sikerben. -
ImACeltic
őstag
Az én érvem az, hogy Neil után Ő volt a legfontosabb személy a játék létrehozásában, neki is köszönhetjük a jeleneteket amiket szinte ugyanúgy most viszontlátunk a sorozatban. Nálam ez megérdemelne simán egy külön credits említést, nem csak annyit, hogy Naughty Dog és akkor képzeljük oda Őt is.
Mind1, csak bedobtam ezt ide érdekességnek, nem akarok ebből nagy vitát létrehozni.
-
Moby
veterán
Lehetne jobb, de ahhoz változtatni kellene, és az veszélyes, mert lehet, hogy mégsem sikerül jól. Ezért nem lesz soha jobb. Ezért lesz mindig ugyanolyan. Lassan minden.
Van egy játék, ami talán vissza tudna ültetni a gép elé még úgy is, ha nem sikerülne korszakalkotóra, persze ezt nagyon könnyen írom le, hiszen tudom, hogy nem fog megtörténni, sosem fog elkészülni. A Replaced. Abban van meg az az nagyon mélyen gyökerező, genetikai igényesség, amit sokkal inkább várnék el a nagystúdióktól(nem feltétlenül ebben a formában, nem erről van szó), ez az iparilag előállított, uniformizált high production value izék helyett. Az egyetlen játék ami ma is a kívánságlistámon van. Persze könnyű elméleti dolgokkal dobálózni, azokban sosem lehet csalódni. -
Moby
veterán
Nekem a sonys játékok voltak az év legnagyobb csalódásai. Minden játékuk szép, és tökugyanolyan, Nem mernek hozzányúlni semmihez. Annyiban kimerülnek a játékaik, hogy legyen baszó a graf, a writing meg a VA. A játék meg ugyanaz. Játszottál egy résszel, játszottál minden résszel. Sőt, lassan minden játékkal is. Megvan a sikeres formula, és lefagyasztottak mindent évekkel ezelőtt. És mostmár mindennki más is ezt másolja, és azokban is ugyanolyan ostoboid a gameplay is. És mivel sikeres, be van az egész betonozva, hogy ezt fogja nyomni orrvérzésig. Többek között ezért sem érdekel hír szinten sem a nagygépes gaming. Ittvolt plage tale új része, ugyanaz a sonysta ostoboid formula, utáltam a gameplayt, mint a sz.rt. Ottvolt Callisto, ugyanaz. Nem érdekes mennyire szar a gameplay az AAA játékokban, filmként legyen egyre baszóbb, a többi nem érdekes, zabálja a nép. Lassan 10 év alatt lehet leforgatni ezeket a filmeket, nyilván senki nem fog semmiféle rizikót vállalni. És ez meg is ölte az egészet .
-
_drk
addikt
Megnézve több év értékelést csodálkozok hogy pozitivra hozták ki az évet de hát a Nintendo és indi címek felhúzták, akkor volt God of War meg Elden Ring ami korszakos alkotás és még a Cod multit is több helyen dicsérték de mivel multi fronton is már 2017es Pubg óta semmi új dolog (warzone és fortnite lett jó és azóta is az pörög a legjobban) így gondolom örültek hogy valami egyáltalán úgy valahogy élvezhető.
Egyébként Én 2 okot tudok mondani miért nem jó ma régi gamernek lenni. (ha el hagyjuk a szokásos AAA fikázás
)
-túl sok játék van! Nem lehet választani! Most fel mentem ps store-ra és van vagy 50 játék akcióban. Autós, kosaras, jrpg, fifa, midnigh sun stratégiai, skyrim mmo, gotham Knights, több felé multis lövölde, Coop lövölde, survival, open world zombis meg még több 100 ilyen. Fogalmam nincs mivel lennék el.
- Egy bizonyos szint után, nem akarsz lejjebb adni.
Ha végig vitted sorban az év játékait akkor ugyebár csak a rosszabbak maradnak. Ez minden évben nagyon feltolja a mércét. De technikailag is: az átlag játékos keveset retrozik, mert ha megszokott a szemed egy bizonyos grafikát vagy a kezed egy irányítási mechanikat nem nyúlsz vissza 2014es játékhoz. De ez igaz a maiakra is ha egyszerűen látszik hogy több aspektusban gyenge.
Witcher 3 óta nem csináltak igazán jó OW sztori orientált fantasyt nekem például. (AC meg se közelítette.)
Még nincs Zelda szintű fizika a játékokban.
De egy Last of Us vagy Uncharted játékmenet is ritka.
Na ezek után nehéz leülni bármi elé. Legjobb hasonlatot haverom monda: ha veszel egy új kocsit(klíma, tempomat, ülés fűtés stb) , nagyon nem akarsz vissza ülni a régibe (még szervó sincs) csak ha muszáj, na játszani nem muszáj. -
_drk
addikt
Ez így leírva jól hangzik de ahány cég annyi szemlélet.
Ilyen, hogy a bonusz már csak plusz meg nincsAz a lényeg, hogy mennyi a plusz és annak kell nagyon soknak lennie. Legalábbis az átlag cégek így működnek.
Kis stúdiók indi projektjei és system sellerek lehetnek szerelem munkák.Meg itt ügye általában 2 külön cégről beszélünk ami egy Stúdió és egy Kiadó és akkor mi köztük a szerződés? Hány év alatt kell összehozni a játékot például?
Persze lehet újjal mutogatni a mocskos kiadóra miért adták ki a játékot bugosan, holott a Stúdió volt béna vagyis nem teljesítette a szerződésben leírtakat.Egyébként a Callisto a legrosszabb példa mert azt megcsinálták 3 év alatt, de olyan is...
-
Wesder
titán
Gyors guglival ezt találtam. Nem mostani eset, ezért sokra már nem is emlékeztem belőle.
Ori Developer Moon Studios Reportedly An "Oppressive" Workplace
Ori Developer's Culture Reportedly 'Oppressive,' No Longer Working With Xbox
-
Wesder
titán
A mostani céges kuktúrával a Moon Studios viselkedése nem volt összeegyeztethető, a felvásárlás meg nem volt opció, hogy ezen változtatni lehessen mert a Moon független akart maradni. Persze mindezt állítólag. Hogy konkrétan igazak-e a vádak a Moon-nal szemben, annak sajnos nem néztem utána.
Szerk.
A Sony is elengedte a Quantic-ot mert válalhatatlan volt a cégvezető viselkedése, pedig 3 jó ex címet is szállítottak nekik. -
balazs025
senior tag
Egy olyan céges kultúrát, mint, ami állítólag a Moonnál volt/van, azt a mostani időkben nem igazán fogja egy nagy vállalat sem támogatni. Két lehetőségük volt. Vagy felvásárolják őket, hogy majd ők ezen módosítanak, vagy egyelőre nem dolgoznak velük, legalábbis, amíg elfelejtődik az ügy. A MS-nál az utóbbi mellett döntöttek, de az is lehet, hogy valójában a felvásárlásra nem is lett volna lehetőségük.
-
Wesder
titán
Will of the Wisps még rátesz majd egy lapáttal, ès a story... az is üt.
A Moon nem volt Xbox studió, inkább 2nd party. Voltak balhék a stúdiónál, állítólag ezèrt nem dolgozik velük többet a Microsoft.
A következő játékukat talán a 505 Games fogja kiadni. Nem Ori lesz, hanem valami ARPG ha jól tudom.
-
_drk
addikt
Ez az új gaming!
Akik havonta várják a jobbnál jobb AAA vagy akár AA játékokat is több műfajban azok koppannak már egy ideje.
Ráadásul amit emlegettünk már mi is itt, hogy kell a több platform.A minap hallgattam meg az Chekpointos 2022 Top10-es listát és nagyszerűen alkalmazkodtak az új trendre. Tele vannak indie címmel a listák (Pár éve nem akarták még összehasonlítani őket, Grath még külön Top5-ös listát is csinált régebben), most már nem érdekli őket ami nekik tetszett beletették.
Sok egyezés nem is volt csak az Elden Ring meg a God of War egyértelműen, mert a többi sokszor nem üti meg a mércét hiába szép játék.
De ez van, alkalmazkodni kell ha valaki jókat akar játszani. -
_drk
addikt
Elvileg ahol nagyon tiltják is virágzik szépen például Belgium és az embereket nagyon nem is érdekli.
Én ellene vagyok de ezt a tudatos pénz költést nem innen közelíteném meg és nem a játékiparra mutogatnék csak.
Alapból ez van támogatva és a twitch-en és youtube-on aranykorát éli a gambling és támogatják is.
Legutóbb bálnáék (rant youtuber) a Partizánon mondták ezeket és Bálna videóját tiltották amiben erre hívja fel a figyelmet, persze a többit amit kritizált már nem tiltja a youtube.
De vissza terve a pénz költessel mindenhol probléma van, mert az emberek hülyék a pénzhez. De nem hogy a gyerekek még a felnőttek is... Már 5 évesen el kéne kezdeni tanitani a gyereket hogy mindenki a pénzedre ( és már most az idődet is) akarja elrabolni ilyen-olyan formában. -
Moby
veterán
Érdekes, hogy a Moss2 úgy jelent meg, hogy szinte senki nem tud róla, amit egyszerűen nem értek, hogy miért. A store sem reklémozta senkinek, mintha el sem akarták volna már adni.
/az meg külön vicces, hogy PSVR2-re kiadják újból, egy csomagban a kettőt, vegye meg mégegyszer az is, akinek már megvan...
-
Bad Pritt
félisten
Hát a PSVR játékfelhozatal témához annyit hozzá tudok tenni, hogy kettő darab péntek du-tól vasárnap du-ig tartó hétvége elég volt, hogy minden értékelhető címet végigvigyek rajta és tartottam azért egészségügyi szüneteket is bőséggel.
Akartam egyet venni a PS4 generáció végén, aztán mondta ismerősöm, hogy teljesen felesleges, kölcsönadja és vigyem végig a jobbnak tartott címeket. Ennyi idő elég volt hozzájuk. -
Moby
veterán
Nagyon kellett volna, és duplán nagyon kellenének a rendes, AAA játékok VR-re, de erre egyre kisebb az esély. Márpedig nem tudom hogy fogják eladni a háromszézezres VR2-t ezekkel a pár órás játékokkal. Lesz megint egy RE8, ami majd belekóstoltatja a népet egy olyanba, amit aztán soha többé nem fog megkapni. Százererért még én is elnézegettem a szekrény mélyén, de ennyiért mar eléggé zabos lennék, ha egy techdemo Horizon, meg egy már most is orrvérzésig széjjeltolt RE8 lenne a valamirevaló kínálat.
-
Wesder
titán
-
Moby
veterán
Nem. Konrétan az a bajom vele, hogy a gameplay egy alibiszar, miközben tesztek a világba felszopták a játékot, totálisan ignorálva azt, hogy a gameplay értékelhetetlen vacak. Nem menti fel, ha az előzőek is olyanok voltak. De szerintem ugyanezt írtam korábban is, csak más szavakkal.
Deeee oké, írok újat is: az a bajom, hogyha annyi energiát tettek volna a játékba, mint a reklámozásába, akkor egy rohadtjó játék is születhetett volna. Kár, hogy nem ez történt, bár látom azt is, hogy erre nincs igazán igény. Legyen rajta a sony pecsét, legyen baszó graf, meg legyen rajta minden trolibuszon, és ennyi többnyire elég, a játék nem kell ma már, hogy jó legyen. Elég ha semmilyen, de legalább nem kirívóan szar.
-
Wesder
titán
Szerintem ártól függetlenül nincs átfedès. Legalábbis én akkor sem játszanék PC-n, ha olcsóbb lenne mint a két konzol együtt. Nem tudom hogy 1200€-ból kijön-e olyan PC, amivel 2028-ig eljátszjatok 1080p-1440p között.
Az jobban zavar hogy nem tudjuk hogy az újgenerációs játékaikat mikor és hogy akarják PS+-ba rakni.
-
_drk
addikt
Inkább erre a hsz-re írom vissza, hogy igen! Más volt a piac, mert számított a multiplatform. Akkor még rengeteg AAA játék jött mindenre is. Előtte taroltak a Modern Warfare-ek és Battlefieldek. De akkor még jött Bioshock meg Diablo 3.
Az Xbox ezért is épített le mindent, akkoriban az átlag exkluzívok egy volt a sok közül. Például mindig irigyeltem a God of War, de volt más. Most 2022-ben megint az van mint az elmúlt 5-6 évben, Sony exkluzív nélkül nagyon gyenge a felhozatal.
Sony-nal valahogy jól megérezték az exkluzivitás fontosságát.De gépet össze rakni arányaiban ugyan annyi volt akkor is, mint most.
Ps4 árából ami akkor olyan 150 volt, ugyan úgy nem raktál össze csak pár évre gépet mint most 270ből.Wesder:
Én várnék még azzal, hogy a PC nem konkurencia.
Ezek a konzolok már drágák! A játékok drágák! Egy + joy is drága.
Még rendeződik a piac VGA fronton, mert nem akarják lejjebb vinni az árakat de használtan már fele áron megy. -
Moby
veterán
Ez nem igaz. Akkoriban a gtx970 volt a "népkártya" a maga 3.5 gigájával, ami közel annyiba került, mint a PS4, vagy kicsit oplcsóbb volt. Ma kb ugyanez a helyzet egy 6700XT-/3060Ti-al. nem változott az égvilágon semmi. Volt közben egy bányászkrízis, aminek már rég vége. Ezt leszámítva drágább lett minden. A konzol is.
-
Moby
veterán
-
_drk
addikt
Ez lehet a területi forgalmazók(Mo-Szlovák-Románia stb...) érdeme, ügyesen bizniszeltek.
Meg például volt 10 000 megrendelés erre a régióra lepapírozva és kaptak rá 1000-et. Angliában például lehet nem pedáloztak annyit a kereskedők, meg oda kellett is volna a 10 000.
Most az hogy itt-ott van 270-ért kirakva, az pont azt jelenti, hogy kaptak párat viszont ennyiért már nehezebben fogy meg akinek nagyon kellett már beszerezte és itt nem hiszem hogy nagy számokról beszélhetünk ha mindenhol csak pár db van kirakva. -
Wesder
titán
Nekem jó ez január végére is. Digit gow bundle MSRP áron. Csak 2 év kellett hozzá megjelenéstől, de legalább megvan.
Érdekes egyébként hogy magyarországról nézve fura lehetett ez a nem kapni PS5-öt, mert azért otthon viszonylag hamar utolérték a keresletet. Persze hatványozottan kisebb piac, de már most júliusban is lehetett boltból venni.
-
zozika84
őstag
Hát ezaz, hogy nagyon szépen össze tették a Mónika Show-t
És totál fordított esetben is ki lennék akadva, csak akkor a Microra, mert ahogy mondtad is "nagyon ügyesen dolgozik mindkét cégben az erre állított pr/lobby/marketing csapat" és kajak triggereli az igazságérzetem , várom a csattanós igazságtételt -
negyven2
veterán
Mondjuk jelenleg "ér"
98100 milliárdot a Sony, hiszen az "erős dollár" nekik is ártott ilyen szemléletben. Ugye év elején 130-140 volt.A többi része viszont igaz, hogy ez a feladata a versenyhatoságoknak. Az más kérdés viszont, hogy jelen helyzetben úgy tűnik, hogy ez az egész inkább egyfajta bizonyítási dologból ered, mintsem valós tényszerű érvek mentén. Ahogy írtam az új vezetése a FTC-nek, már a kezdetektől fogva nagyon "anti Tech" beállítottságú, és a tavalyi beiktatásuk után mondták, hogy minden nagy felvásárlást és fúziót a lehető legszigorúbban fognak ellenőrizni.
És kvázi ez a MS/ABK felvásárlási szándék pont jól jött nekik bizonyítás szempontjából. Nagyon leegyszerűsítve: ha most ezt elkaszálják, akkor megmutathatják, hogy ők nem csak egy bólogató szervezett, aki mindet engedélyez. Csak itt tényleg annyi van kérdésként ami felmerülhet, hogy ezt most szakami alapon csinálják, vagy szimplán politikai, lobbi alapon. Ez utóbbi szerintem ugyan olyan káros, mint a mindere is igen mondó szervezett.
Amúgy a per esetében azt mondják a hozzáértők, hogy azt valószínűleg az FTC el fogja bukni. Viszont ez nem csak azt jelenti, hogy akkor nyár elejéig nem lesz semmi ebből, hanem azt is, hogy az MS nem igazán fog tudni terjeszkedni (felvásárolni).
De igen, ezt a felvásárlási tervet összevetni azzal, hogy a Sony mit vett meg az elmúlt időben az szerintem is h*lyeség, és fölösleges, mert nem egy kategória. Kb. a Sony ennek az összegnek a 10%-át ha elköltötte eddig félvállasra (pluszban még ott vannak a vásárolt exclusive third party IP-k (amik között van full és timed is... és még ki tudja mi lesz még).
-
hombre[EU]
veterán
https://ec.europa.eu/competition/mergers/cases1/202124/m10001_438_3.pdf
hát még ebben a doksiban,ami márciusi, többször is elképzelhetetlennek és hülyeségnek tartják a bethesda játékok blokkolását (rivális konzolról)...csak a legvégsō eset,ha a számok is úgy jönnek ki, de nem fognak,mert nem játszanak sokan bethesda játékkal (ismerōs?). szóval no para
ez volt tavasszal az eu elōtt, nyáron pedig bejelentik,hogy a két új bethesda játék xbox exkluzívreally,bro?!
-
zozika84
őstag
Ha annyira tuti lenne, hogy a Zenimax esetében hazudott a Sony, akkor az már jóval előbb szemet szúrt volna nekik
Ez nem Zöld vagy kék oldal, csak szomorú, hogy ez lett a Sonyból
Remake remaster és reboot hátán miközben új IP nem sok érkezik.
Próbálnak a Ps4 farvizén evezni és láthatóan aggasztja őket, hogy a jövőben -neadjisten-komolyan meg kell dolgozniuk a játékosok megtartásáért
Csupán emiatt vannak érzelmek a dologban. -
F-ECT$
titán
"A regisztráláshoz az Egyesült Államokban, Kanadában, az Egyesült Királyságban vagy az EU-ban kell tartózkodnod, kell hogy legyen egy Steames vásárlásod a 2021. november 14. és 2022. november 14. közötti időszakból az ország ellenőrzéséhez, és jó hírben álló, nem korlátozott fiókkal kell rendelkezned."
-
-
Bad Pritt
félisten
Jaja, az EA konkrétan egy aranybányán ül. Nekem amúgy a Sims jut eszembe sokszor, egy életképes, nem lehúzásra épülő social systemmel felvértezett új live service rész letarolhatná a piacot.
Csak hát az ő IP állományukból valamit felépíteni elképesztő idő és pénz lenne, összekapni valahogy a BioWare-t, Dice-t... -
Bad Pritt
félisten
Igazából egyetlen FPS volt, amelyik adott évben képes volt egy CoD-ot népszerűségben, eladásokban megszorongatni és az a Halo a harmadik résszel, semmi más a PS360 érától kezdődően.
Most függetlenül a minőségtől, a Black Ops óta egyszerűen nincs párja és reális versenytársa a szériának egyetlen piacon sem, gyakorlatilag minden, ami ellene készül(hetet)t volna vagy stílust és modellt váltott (Titanfall -> Apex Legends, Halo Infinite ingyenes multi), vagy egyszerűen megszűnt létezni (Killzone pl.). -
Bad Pritt
félisten
Én az ezredforduló környékén voltam gyerek, akkoriban az ismerősi körben volt már PS1-2 meg N64, Gamecube, sőt, egy igazi Dreamcast is rémlik. Nagyon sok családnál voltak kamu konzolok, nálunk is pl. valszeg egy random kínai Sega Megadrive II klón pörgött. Ami nagyon megmaradt az az a srác, akinek Xboxa volt és szénné játszottuk az első Halo-t, a mai napig emlékszem, ahogy négyen felváltva, halálról halálra próbálkoztunk a Library-ben, sanszosan ezért tudom már végigvinni azt a pályát csukott szemmel is.
Nintendónak amúgy szerintem mindig szolid reklámjai voltak. Nekem pl. a Sony reklámjai soha nem tetszettek, mert mindig is ilyen montázsokat csináltak tetszőleges játékaikból, abban meg semmi megkapó nincs, Xbox oldalon csak a Halo reklámok maradtak meg, azokban volt anyag még a Bungie idején, Halo 3 marketing akkoriban precedens nélküli hype train volt. -
_drk
addikt
Lesz ott megint pofára esés megint, mert túl tolják! Wii-nél is ugyan ez volt.
Annyi a szerencséjük hogy az egész játékipar a földön van és a konkurenciáknál nem sorakoznak még a nagyobb címek.
Microsoft volt felhozva és hát igen 10 nagyobb címből 1-2 ha jött az se olyan volt mint amit vártunk.
De több nagy kiadó is csak csücsül. EA-től semmi, Ubisoftnál a szokásos Far cry, de az már megint mély pont. Activision kiadta az új Cod-ot, ami még a Vanguardnál is rosszabb.
Már most 2 éve itt vannak az új fasza konzolok teljesen feleslegesen.
Megint a Sony mentette meg az évet!
A Nintendo meg nyogi ki magából ha szarul is de megjelennek a játékok. Igazából ez se rossz taktika, mert a konzolok úgy jók ha fosásig vannak játékokkal és mindig van mivel nyomni. -
-
-
T.Peter
őstag
Par ev mulva remelhetoleg eljutunk oda hogy mindenki tud valami hasonlot mint az Epic, plusz az rt eljut egy olyan szintre ami vallalhato tempoval mukodik.
A tegnapi felbontas amit irtam a tsr output-ja, az internal resolution amiben tortenik a render 1.6k x 1k volt. Remelhetoleg mas hiba nem jut az eszembe.
Megneztem a munkahelyi projektben is, ott is hasonlo volt a felbontas, csak ott egyezett az output-tal (maximalizalva van a viewport felbontasa a projektben 1080p-re). A kartya 3070, kb 0.5ms volt a kulonbseg rt shadows nelkul. Ha bekapcsoltam azt is, akkor attol fuggoen hogy eppen merre allt a kamera 5-10ms kozotti volt az elteres, ami ahhoz kepest hogy nehol alig volt kulonbseg, eleg nagy. Ebben is lehetnek tevedesek, ahogy a felbontast sem ellenoriztem le eloszor. -
Bad Pritt
félisten
Egy dolog nagyon fontos a Pokémonnal kapcsolatban, ami szinte semmi más, gyerekeknek szóló termékről nem volt elmondható akkoriban: uniszex, ráadásul több korosztály számára. Egy olyan piacra érkezett meg, ahol jól definiálható volt a lányos és fiús tartalom, Barbie és G.I. Joe, He-Man és Sheera, Dragon Ball és Sailor Moon egymás mellett léteztek, addig a Pokémon mindenkinek releváns volt. Jól lovagolták meg a nyugati piac keleti nyitását is, amikor a távol-keleti, főleg japán popkult és szórakoztatóipari termékek robbanásszerűen megindultak nyugatra az Akirával kezdődően, nem mellesleg rendkívül olcsó IP, a játékok egy Zelda vagy Mario töredékéből készültek a kézi konzolokra, a rajzfilmsorozat látványosan elmaradt a drágább vetélytársaktól, a merchandising termékeket könnyű volt gyártani.
Viszont az, hogy ugyanott van a játék 2022-ben, mint a Black/White még 3DS-en az szerintem baromi ciki. Mondjuk ez szerintem a Nintendo védjegye lehetne, minden évtizedben megvillannak egyszer ilyen Super Mario 64, Wii Sports, Zelda BotW szintű csodákkal, aztán mellette pörög ezerrel a copy machine.
-
T.Peter
őstag
Szivesen. Editorban neztem, ott meg sosem tesztelunk frame time-ot, de most ezert nem build-eltem. 3k x 2k volt a felbontasom kb. Nem tudom mennyire valaszoltam meg a kerdesed de ha van meg valami akkor nyugodtan szolj. A tevedes jogat persze fenntartom.
Amugy lehet kene ph-ra egy game engine topik.
-
T.Peter
őstag
Teszteltem neked kicsit. A Lyra starter game-ben is megneztem. Mondjuk sok mindent nem csinaltam, csak atallitottam a ray tracing-re vonatkozo beallitasokat a project settings-ben es ennyi. Tudom ajanlani hogy nezd meg magad ezt a projektet es allitsd at, mert az a biztos, ha te teszteled ki.
Van ertelme rt-t hasznalni amugy, bar oriasi kulonbsegek nincsenek, csak a szokasosak. Kevesebb a zaj es a screen space szamitasok hibai is csokkennek. Termeszetesen minden jobban nez ki, mivel pontosabb az egesz szamitas. A Lyra-ban a kezdohelyen allva 6900xt-vel epic preset-en 12.8ms-rol 13.8-ra nott a gpu frame time-ja rt shadows nelkul, mert az artifact-olt. Ez ugy, hogy ahogy emlitettem, semmilyen mas parametert nem allitottam at, csak atnyomtam rt-re azt, amit at lehetett a project settings-ben.
Meg mindig ugy gondolom, hogy pc-n jo ha van, de konzolon en nem eroltetnem. Az asset-ek distance field minoseget amugy lehet novelni, ami miatt pl a tukrozodo feluleteken is jobb minosegben fognak kirajzolodni. -
T.Peter
őstag
Igen, megjelenes ota aktivan, de ezalatt a par nap alatt csak a minket erinto valtozasokat neztem at. Rt-vel egyaltalan nem foglalkoztunk meg. Majd ha eljon az ido akkor megnezzuk hogy pc-re elerhetove akarjuk-e tenni alternativakent. Jelenleg nem abban a fazisban vagyunk hogy a platformok igenyeivel foglalkozzunk.
Mindenesetre atkapcsolhatom az editorban megnezni hogy milyen, de nem hiszem hogy mervado lesz a velemenyem. Csak egy vagyok a sok kozul es nincs is errol meg alapos ismeretem. Szerintem tul nagy arat kell fizetni az rt-ert jelenleg, de haladunk. Nekem megfelel az, amit a lumen-nel tudnak. A mix lehetosege opcio, de minden szempontbol tobbet eszik az rt es a lumen jelenlegi verzioja eleg kozel van idealis esetben, szoval arra en biztos nem koltenem el a 16ms egy reszet. A reflection volt elmaradva, de azt most orvosoltak a High Quality Translucency Reflections opcio-val. Persze csucs pc-n mas, ott elerhetove tennek mindent, aztan mindenki eldonti hogy mit fog kikapcsolni/bekapcsolni. -
Bad Pritt
félisten
Az Infinite Forge módja hands down az egyik legfontosabb megjelenés a piacon idén, csak a játék szar megítélése miatt nem kapta meg a neki járó figyelmet. Elképesztő eszköztárat kapott a 343i-től a közösség, olyan kreációk vannak már most, hogy agyam eldobom, gyakorlatilag bármit képesek az emberek megalkotni játékon belül. Egy könnyebben tanulható Roblox lett belőle, komolyan zseniális.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új, bontatlan dobozos Nintendo Switch 2 Mario Kart World játékkal, 2 év gyári Nintendo garanciával
- Tom Clancy's The Division - Sleeper Agent Edition Xbox One
- PS5 Slim Disc 1TB 2026.10.08 GARANCIA
- Xbox Series X, dobozában, kitisztítva+újrapasztázva, 6 hó teljeskörű gar., Bp-i üzletből eladó!
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezeskonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
- AKCIÓ! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!) - ELKELTEK
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest