- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moby
veterán
válasz
kecsu10 #7818 üzenetére
Szó sincs legtöbb esetről. Van egy marék felsőpolcos, meg van attól jelentősen több olyan, ami jó játék, de az árán kívül semmi sem felsőpolcos benne, pláne a játékidő nem. A kirby játékok, az ilyen paper mariok, vagy mario olympics játékok felsőpolcosak lennének?? Ugyanmár ... Vagy a pokémon játékok felsőpolcosak?
Van a switch 6 éve alatt egy 10-15 darabos felsőpolcos kollekció, a többi meg szórakoztató aranyos játékok a legtöbbször felháborító áron, amiket ráadásul bátran ki is lehet hagyni, ha valaki több platformon él. Nem igazán hiánypótlóak, mert volt belőlük már vagy kéttucat ugyanolyan a múltban. -
Bad Pritt
félisten
válasz
kecsu10 #7800 üzenetére
Jó játék, ennyi elég. Fogtak mindent, amit jelenleg ismerünk az open world játékokról és belerakták egy HP skinbe. Ismerős lesz mindenkinek, intuitív, nem kell sokat gondolkozni, tanulni, könnyen meg lehet szeretni. Ennél több nem kell manapság, mert sokszor ez sem megy a fejlesztőknek, szóval ha úgy jelenik meg egy ekkora játék, hogy day1 gond nélkül játszható az már siker.
-
Moby
veterán
válasz
kecsu10 #7800 üzenetére
A hogwarts legacy olyan szinten igényes és szórakoztató, hogy nemigaz. Még nekem is, aki soha egy filmet nem látott, egy könyvet nem olvasott a témában, annyit tudok, hogy létezik.
A Dead Space szintén iszonyúan jól sikerült, és ezt a remake-et kifejezetten érdemes volt megcsinálni. A nintendo játékai csodálatosak, de alig jön onnan valami, ráadásul a jó játékot néha hajszál híján megöli a minimáltechno (Astral Chain helyenként konkrétan tragikus pl). Arról nem is beszélve (és ezt szeretik besöpörni a utolsó vérig ninty rajongók) nem kevés szenny minőségű remaszter meg remake-et adnak ki elképesztő pénzekért. Csinálnak jókat, de...nincs ott sem kolbászból a kerítés. Ez egy szép romantikus gondolat, de aki évek óta él velük, nem pár hónapja szagolgat bele ebbe, az nem biztos, hogy ugyanazt meg ugyanúgy látja. -
Moby
veterán
válasz
kecsu10 #7796 üzenetére
A siklást meg kimaxolták a just causok, meg az isten tudja hány játék a BOTW előtt. Ne őrüljünk meg teljesen
A felfeldezést pl az oblivion egy évtizeddel előbb, és mindenre lehetne hozni millió példát. A BOTW-ben az a csodálatos, ahogy szinergiában vannak azok alap alapelemek, amiket nem hogy nem a BOTW talált fel, de még csak nem is a zelda franchise.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
kecsu10 #7796 üzenetére
Elden Ring inkább hasonlít az ős-Bethesda RPG-kre, a gliding meg már korábban is használt játékmechanika volt. Puzzle-ök, open world activity-k, weather simulation, meg úgy az az egész sandbox, amit kapsz a nyílt világban igazán visszaköszönhetne másoknál is, de semmi igazán fontosat nem vettek át azóta sem más játékok.
Ehelyett itt az Assassin's Creed: Hogwarts Legacy 100 challenge-dzsel, fetch questekkel, 600 gyűjtögetnivalóval és mindhez kis ikonnal a térképen, metacritic 86%. -
hombre[EU]
veterán
válasz
kecsu10 #7583 üzenetére
nekem ez a direct szimpatikus volt (mondjuk a forza újrahasznosított videók és túl sok marketing bullshit annyira nem) összeségében. nem csoda cgi-kkel vakítják a népet,amikbôl aztán 6-7pontos vacak játékok jönnek 4-5 év múlva,hanem odarakták ami tényleg kész,megmutatták a gameplay, a hifi-t azonnal játszani lehetett...korrekt elōadás volt. az,hogy nem mutattak semmi blockbustert,hát istenem, ha nincs akkor nem kell hazudni
jön a starfieldbōl egy deep dive,meglátjuk milyen lesz
-
hadam98
senior tag
válasz
kecsu10 #7483 üzenetére
Ha játszottál PS5 konzolon a demóval akkor láthatod, hogy a pálya teljesen nyitott és hatalmas, ráadásul ez mellett az animációk, a grafika főleg az effektek is elég magas minőségűek. Én azt mondom ez lesz az új magasabb költségvetésű játékokkal amik csak következő generációs konzolokra jönnek. Már nem lesz az mint az előző generációnál. Ez van. Több grafikai mód van benne Quality/RT/Performance és az első kettő 4K dinamikus felbontással fut. Nincs az a gép ami vigye natívan 4K felbontással. Lehet szidni, hogy az optimalizálás nem jó, de más játék sem tudna szerintem jobbat nyújtani. Az állam akkor esett le, mikor elindítod a játékot és bent vagy, komolyan nincs semmi töltési idő, ez azért szerintem nagyon durva. Egyébként ugyan az a motor fut alatta mint az új FF játéknál ami PS5 exkluzív.
-
Moby
veterán
válasz
kecsu10 #7493 üzenetére
Ti játékosok terelitek arra. Ezeket nézitek, ezekkel foglakoztok, ezeket veszitek meg. Ami meg valamilyen (még esetleg jó is), jól is fut, nem kell hozzá vas, stb, az meg így balra el. Pár ember megnézi és ennyi. Bukta. Mit vártok?
Ennek a High on Life-nak akkorát kellett volna mennie, mint egy sony exkluzívnak. Egy pár embert érdekelt, aki egyáltalán megnézte és ennyi. Hogy csak most így a közelmúltból mondjak valamit.
A remake-ket kell várni? Ezek a leginkább várt játékok? RLY? Nem inkább egy Atomic Heartot kellene várni ennyire? Nem egy Lies of P-t kellene várni? Nem egy Wo Longot kellene várni?
Bámuljátok a tévében a valóvilágot, sé arról posztoltok, hogy a tévé csak való világot ad.
Beszarás -
Wesder
titán
válasz
kecsu10 #7485 üzenetére
Nem a konzollal van a gond, az is biztos. Ennyit tud ez a csapat. Az se segít hogy Square a kiadója.
PC specen meg nem kell meglepődni. Kikopnak a crossgen játékok és az emelni fog az ajánlott gépigényen, már csak azért is mert az X meg PS5 papíron sokkal többet tud mint a prevgen.
-
Catman
aktív tag
válasz
kecsu10 #7132 üzenetére
A teljesség igénye nélkül néhány játék, amik egészen közel állnak a klasszikus point and click műfajhoz (nagy részükkel játszottam, néhány még hátra van):
Figment
Creaks
Machinarium
Day of the tentacle
Deponia (több része is van)
Harvey's new eyes (ennek is)
The pillars of the Earth
Candle: the power of the flame
My brother Rabbit
The little acre -
.LnB
titán
válasz
kecsu10 #5881 üzenetére
PC-n, a játékok grafikáját az igények szabják meg, nem az elérhető, maximum számítási teljesítmény. Nézd meg, hogy a legnagyobb számban eladott címek, hogy néznek ki. Fifa, COD, Assassins Creed. Nagy tömeg, nagy szórás a PC-k teljesítményében--> ronda grafika. Még konzolon se számítanak szépnek.
Mindig is ez volt. Hiába volt csúcs VGA-d, bambulhattad ugyan azt a grafikát mint a konzolosok, csak kicsit több fps-sel, meg talán minimálisan szebb kinézettel.Nem véletlen, hogy a legszebb grafikájú játékok konzolon vannak, az elérhető kisebb teljesítmény ellenére is.
Szóval ez nem úgy működik, hogy PC-s oldal kínál teljesítményt. És a konzol leköveti. Hanem a konzol kíván játékot, a PC-s meg kitörölheti a több ezer eurós VGA-jával. És nagy jódolgukbab, ezért is vannak elfoglalva a játék kinézetével inkább, mint magával a játékkal (a PC gamerek).
-
Bad Pritt
félisten
válasz
kecsu10 #5881 üzenetére
A "konzolos szint" is fejlődni fog az évek során a fix hardver ellenére is. Nézd meg a Gears of War vagy Uncharted első részét, majd a Judgmentet vagy Last of Ust ugyanazon generáció végén, vagy az előző generációban a Ryse-t a Gears 5-höz képest, stb. stb.
Én biztos vagyok benne, hogy lesz egy frissítés generáció közben, úgy tudom siker lett a One X és a PS4 Pro is, szóval miért ne játszanák el újra ugyanezt. -
ρσгτσ
addikt
válasz
kecsu10 #4696 üzenetére
Van pár ajánlás, kisebb leírással egybefűzve a neten. Pl. ez.
Én főleg az egyjátékos, vagy online játékokat szeretem. De párommal ketten például az Asterix & Obelix XXL 3 -mal is tök jól elszórakoztunk. Meg vannak igazán klasszikus játékok, gyűjtemények is, mint például a Classic Games Collection.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
kecsu10 #4692 üzenetére
Mivel van azért jópár cím, ami nincs Switch -en, illetve sz@r portból sem egy-két darab van, így nálam például sosem homályosítana el más asztali konzolt.
Az viszont kétségtelen, hogy a saját címei miatt szerintem a legjobb családbarát konzol (IS). Nem beszélve a könnyű hordozhatóságról. Én egy percig nem sajnáltam, hogy vettem egyet. Bár főleg az exkluzívok miatt, de például az Immortals Fenyx Rising -ot, vagy a Diablo III -at mégegyszer megvettem Nintendo -ra is.
Illetve pont a hibrid megoldás miatt az új FIFA -t is arra zsákoltam be. Amihez hozzátartozik az a nem elhanyagolható infó, hogy Switch -en még annyi grafikai változás sincs évről évre, mint a másik két konzolnál.
Csomó olyan baromi jó cím van, ami miatt megéri. Nekem például a Zelda, Metroid, Mario játékok miatt.
Szerk.:
Jah és én nem mindegyik játékot erőltetném, ami csak felhőből elérhető. -
_drk
addikt
válasz
kecsu10 #4556 üzenetére
Átlag embert nem érdekel a grafika. Vagyis inkább az is egy tulajdonság amivel rendelkezhet egy játék.
Régen emlékszem ezek szét is voltak szedve pár lapnál értékelésnél.
-Grafika
-Hang
-gameplay stb.
Most mondjuk a Tömb Raider jutott eszembe hogy annak nyílván jól kell kinézni, pedig ha olyan gameplayt tesznek le az asztalra akkor senkit nem érdekelne ha kicsit csúnyácska. -
-
-
ρσгτσ
addikt
válasz
kecsu10 #4403 üzenetére
Nem vagyok képben a mostani PC piaccal. Mennyibe kerül egy olyan gép, amin annyira jól fut? Nyilván sokkal jobban, mint például PS -en.
Mert mostanában azt látom, hogy az árak miatt (IS) elég sokan jönnek át PC -ről. Sok esetben több konzolt is tudnak venni a konfig árából.
Konzol egyszerű, mint a faék. Évekig el vagy fejlesztés nélkül is, de teljesítményben bőven elmarad egy profi PC -hez képest, ami simán lehet 1 milla vagy felette. Aki hozzászokott a PC minőséghez, annak mennyire lesz kiábrándító egy konzol?
Komolyan kérdezem, mert egyáltalán nem használok már PC -t.
Szerk.:
Kifejezetten gamer oldalról megközelítve. Mert ha valakinek nincs specifikus igénye (pl. komolyabb tervező szoftverek), akkor azért nem kell neki drága, erős gép. -
Szabi®
addikt
válasz
kecsu10 #4104 üzenetére
Abban az érában a Micro folyamatosan ellátta a játékosait minőségi címekkel. 2012-13-ban még olyan címeket hozott ki, mint a : Gears of War: Judgment, Halo 4, Halo: Spartan Assault Fable: The Journey.
A Sony az Uncharted szériával jó lóra tett, mert a Ps3 generációt eladta vele, és 3! minőségi részt is kiadtak 1 generációra, most meg örülhetünk, ha a Ps5 legalább kap egyet.
Aki konzisztens minőséget akar Ps5-öt vesz, aki olcsón akar sok játékot az xboxot, akinek meg nem számít ár/hely/idő, az meg minden konzolt megvesz. -
l.skywalker
titán
válasz
kecsu10 #4104 üzenetére
Szerintem a piaci részesedéseket tekintve sosem volt komoly a verseny. Az Xbox360-ra itt Magyarországon és a régióban nagyobb volt a kereslet... khm... bizonyos okokból és valóban a PS3 és az Xbox360 eladásai nem voltak annyira eltérőek, de alapvetően a Playstation más ligában mozgott mindig is. Az Xbox pedig mindig több dolgot égetett a tűzben egyszerre és jellemzően a legsikeresebbeket kukázta mindig vagy rontotta el. Én személy szerint most elégedett vagyok mint fogyasztó, mert eljutottunk oda, hogy mindhárom konzolt és PC-t is értelmesnek látom itthon tartani.
-
Wesder
titán
válasz
kecsu10 #4104 üzenetére
Hiàba előzött a PS3, a Sony-nak hatalmas ràfizetés volt az a generàció. A GoW meg nem akkor lett húzócím, hanem a PS2 éràban.
Azt a generàciót a Sony kb 25/150 eladott konzollal nyerte a Sony, de kutyàt nem érdekelte hogy melyik konzolból mennyit adtak el, ez is csak most, illetve az előző generàcióban lett divat. -
Wesder
titán
válasz
kecsu10 #4101 üzenetére
Nem fognak jàtékot küldeni a GoW meg TLOU ellen, mert ez egy fassàg. Nem azért mert nem lennének rà képesek, hanem mert nem XY jàték màsolatàval kell eladni valamit, hanem olyannal, ami ott nincs. Abból meg Xboxon lesz bőven, ahogy PS-en is. Egyébként meg tisztàn làtszik hogy minden is GamePass.
Szerk.
Sony-nak is vol Halo meg Forza "killer" jàtéka, màra meg màr nyomuk sincs. -
Madwe
nagyúr
válasz
kecsu10 #3552 üzenetére
Egyszerű. A fentebb is említett egyéb piacokon túl azt se felejtsük el, hogy manapság nagyságrendileg ugyanannyi egy konzol (inflációval számolva lehet olcsóbb is) mint akkor volt.
ellenben pcn régebben nem voltak ennyire elszált felső kategóriák. Egy akkori felső kategóriás pc árából kijött kb a konzol.
ma meg egy felső kategóriás gpu árából kijön 2-3 konzol. S ez csak a gpu, a tübbiről nem is beszéltünk. Azaz a pc fogta s szépen felskálázta magát, van egy elég erős (de mégis szűk, konzol szempontból) réteg aki képes milliókat kifizetni egy gaming rigért… s őket is kiszolgálják. Egy konzol a maga életciklusra 50+ milliós célszámával nem lőhet ilyen rétegre, mert ez nem akkora.
-
Szabi®
addikt
válasz
kecsu10 #3552 üzenetére
A mai pc-ket nem azért fejlesztették feltétlenül hogy a ""hülyegyerek józsikának" 480fps-e legyen a 640x480 ultralowba futtatott Codba, hanem számtalan ágazat megkövetelte a nagyobb számítási kapacitást. Űrprogramok, filmstudiók, gyógyászat, bankrendszerek,hadászat stb stb.Muszájból fejlődtek, és hatalmas vagyonú emberek talicskázták bele a saját pénzüket befektetés gyanánt.
Képzeld el Pl. mi lenne az Apple-el a nagytőkések/befektetők/részvényesek nélkül ? -
Szabi®
addikt
válasz
kecsu10 #3550 üzenetére
Ettől a radeon 9200,9400,9600,9800 Pro/Se változatoktól biztos hogy erősebbek voltak.
Ezeket a konzolokat 720/1080p megjelenítésére hegyezték ki, pc-n akkoriban még 1280-as vagy 1024-es crt monitorok uralkodtak. Gondolj bele, tudnál Crysis 3-azni egy 9600 radeon kártyán ? Far Cry 3-4 ? -
Szabi®
addikt
válasz
kecsu10 #3547 üzenetére
A PS3 cell procija erősebb volt 2006-ban, mint a pc fronton kapható cpu-k. 3,2ghz-es és 6 magos volt( 6 feldolgozó egység). Pc akkoriban 1-2 magokkal üzemelt. Még az Athlon X2-esek is 2009-be jöttek be.
2006-ban egy xbox 360-an is erősebb volt, mint egy akkori gamer pc. Mivel már abban is 3 magos cpu volt.Ezek a vasak akkoriban a pc előtt jártak. -
Wesder
titán
válasz
kecsu10 #3029 üzenetére
Agyonverte ja, na mert Xboxra nem volt semmi ex màr 20 éve sem. Öcsém, ki gondolta volna hogy a "nincsràjàték" màr 20 éve tart?
Voltak ott is ex címek, csak hàt a PS2 mögött egy sikeres PS1 generàció volt, ami legalàbb akkora hàtszelet adott neki, mint most a PS4 a PS5-nek. Az Xboxot 2005 augusztusa utàn màr nem gyàrtottàk, ezzel szemben a PS2-t 2013-ig gyàrtottàk, és a végén màr l fillérekért adtàk. Nekünk is volt vagy 5. (Xboxból csak egy, de az 10 évig működött. 2014-ben kidobtam mikor tönkrement) A terméktàmogatàsa is sokkal tovàbb tartott, mert még a FIFA14 is kijött rà, míg az 2007-ben màr azt is elfelejtették hogy volt valaha olyan hogy Xbox.
-
Szabi®
addikt
válasz
kecsu10 #3029 üzenetére
Igen az nagyon erős volt, gyakorlatilag egy fixen összeépített pc volt (kb egy Pentium 3-as gépnek felelt meg), már akkoriban tudták rá portolni a húzósabb pc címeket.
Azért jól mutatja a lista, az erő nem minden, a Nintendo Wii a "harmatgyenge" hardverével, nagyon sok konzol eladást megdöntött. Pedig az csak 12 gigaflopsal állt a PS3 és Xbox 360 mellé, mivel abban a generációban "harcolt" -
Szabi®
addikt
válasz
kecsu10 #3024 üzenetére
Mindenki elfelejti, hogy még 1 éve sincsenek piacon az új generációs konzolok, egy igencsak tevékenység korlátozó vírus kellős közepén.
Itt egy kis mankó, ami a teljesítményt illeti :
20. Nintendo 64 - 0.1 gigaflops
19.Sony PlayStation - 0.6 gigaflops
18. SEGA Dreamcast - 1.4 gigaflops
17. Nintendo 3DS - 4.8 gigaflops
16. Sony PlayStation 2 - 6.2 gigaflops
15. Nintendo GameCube - 9.4 gigaflops
14. Nintendo Wii - 12 gigaflops
13. Microsoft Xbox - 20 gigaflops
12. Sony PlayStation 3 - 230.4 gigaflops
11. Microsoft Xbox 360 - 240 gigaflops
10. Nintendo Wii U - 352 gigaflops
9. Nintendo Switch - 1 teraflops
8. Microsoft Xbox One - 1.31 teraflops
7. Microsoft Xbox One S - 1.4 teraflops
6. Sony PlayStation 4 - 1.843 teraflops
5. Xbox Series S - 4 teraflops
4. Sony PlayStation 4 Pro - 4.2 teraflops
3. Microsoft Xbox One X - 6.0 teraflops
2. Sony PlayStation 5 - 10.28 teraflops
1. Xbox Series X - 12 teraflops
-
Szabi®
addikt
válasz
kecsu10 #3014 üzenetére
""No mármost, azt a grafikát az x360 ki tudta volna tolni magából, vagy ahhoz kellett a PS3 ereje""
Az Xbox 360 erősebb volt, mint a Ps3, a Ps3 csak "elméleti" floating pontban tudott volna többet, de nyers erőben az Xbox 360 erősebb volt. Jópár multi cím Xbox 360-on megnyerőbben nézett ki tesztek szerint is.
Sony PlayStation 3 - 230.4 gigaflops -> Microsoft Xbox 360 - 240 gigaflops
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz
kecsu10 #3019 üzenetére
Egyforma erős mind a kettő.
A játékok döntik el, ki mit vesz.
Én mind a kettőt megvettem.A PC játék piacot a bányászok/nyerészkedők bedönthetik a videokártyák felvásárlása miatt.Ezért már megkaptam a magamét a sok PC usertől, de továbbra is tartom.Veszélyben a PC "géming", ha nem orvosolják a jelenlegi problémákat.
-
opr
nagyúr
válasz
kecsu10 #3014 üzenetére
Ahhoz kellett a PS3 ereje, a Naughty Dog tudasa, meg a sok evnyi felgyult tapasztalat, meg az ido kozben iszonyatosat fejlodo kornyezet, ami a vege fele mar annyit fejlodott, hogy akkoriban korszakalkoto volt. Ma mar egy kalap fos, ha a mai eszkozokhoz hasonlitjuk (tudom, szemelyes tapasztalatom van mindegyikkel PS oldalon), de akkoriban annyira fejlettnek szamitott, hogy az ember eldobta tole a hajat kb. Plusz addigra mar belatta a sony, hogy hulyeseg a linuxot eroltetni es atkoltoztette a teljes kornyezetet windows-ra, ami szinten nagyon sokat segitett.
Nem veletlen, hogy meg a PS4-nel is kellett par ev, mire kijott az elso jatek, ami szebb volt, mint a TLoU elso resze PS3-on, pedig ott mar az elejetol minden stimmelt fejlesztoi oldalrol. -
opr
nagyúr
válasz
kecsu10 #3010 üzenetére
Az, hogy egy emulator mennyire viszi fel a proci terheltseget, annak kozel nulla koze van ahhoz, hogy milyen eros volt a vas, amit emulal. Erre tokeletes pelda, hogy egy pentium 2-est teljesen a foldhoz vagott egy SNES emulator, pedig nyers eroben ossze se lehet oket hasonlitani.
Ezt kiveve amugy a cell proci meg a hozza tartozo gpu abszolut korat meghazudtoloan eros es eloremutato volt... Pont ez volt vele a problema.
Konkretan az, hogy se a fejlesztok, se a fejlesztoi kornyezetek nem voltak olyan szinten (plane az elejen, mikor megjelent), hogy konnyu legyen ra fejleszteni. Ezert hiresult el, hogy nagyon nehez ra fejleszteni. A vicc az egeszben, hogy a PS4 es a PS5 tobbek kozott azert tud annyira fejlesztobarat lenni, amennyire, mert a PS3-nal a SONY megtanulta, mire van szukseg egy komplex, tobb cpu-szalas rendszernel. Mas gond is volt vele, pl hogy eleinte linuxon kellett fejleszteni ra, ami hatalmas hiba volt, ha jatekfejlesztesrol van szo, marpedig esetunkben arrol volt szo. Dolog pikanteriaja, hogy ha nem jatekfejlesztesrol volt szo, akkor zsenialis volt a cucc meg a kornyezet is, mar az elejen is, ezert is hasznalta pl az USA hadserege is. Ebben mondjuk segitett az is, hogy a PS3 devkit konkretan egy standard server rack desgin-t kapott, igy egy sima serverszekrenybe csak be tudtad "pattintani", aztan mehetett a moka.A PS4 es a PS5 (meg az XO, XSX) amugy ezerszer komplexebb, mint a PS3 volt, csak kozben eltelt 15 ev, rengeteget fejlodtek a fejlesztoi kornyezetek es a fejlesztok is, tele az internet best practice-ekkel, peldakkal, forumokkal, amik segitenek, igy lehet az, hogy rendszerszinten hiaba osszehasonlithatatlanul komplexebb egy mai konzol, mint a PS3 volt, megis egyszerubb kihasznalni az erejet.
-
opr
nagyúr
válasz
kecsu10 #3008 üzenetére
TLoU2 mondjuk pont nem az a jatek, amit kezdo kontrolleresnek a kezebe adnek.
Detroit: become human mar inkabb, meg rohogni fogsz, de pl a rocket league is ilyen. Meg az osszes jobb platformer, Astro, sackboy, de akar az oddworld is idefer. Nalunk ezekkel tanulja az asszony a kontrollert (ok, rocket league nem, mert nem birja a gyomra) es eleg szepen fejlodik. -
hombre[EU]
veterán
válasz
kecsu10 #2996 üzenetére
én azt gondolom,hogy ezt a 3percet amit rászántam már soha nem kapom vissza
btw mi az a bethesda entertainment?
a micro a gamepass-szel simán dominálhatja majd az on-demand digitális piacot, tényleg a videójátékok netflixe lehet
a sonynak a playstationnel szerintem más tervei vannak, brandeket,ip-ket felépíteni és "szélesíteni a portfóliót". filmek, sorozatok, képregények,animék, zenék (már eddig is rengeteg szimf. koncertet lenyomtak), még azt is el tudom képzelni,hogy ps theme parkokat húznak fela konzol piac meg kb stagnálni fog (a két japán mögöttük a micro), mert bármennyire is terjeszkednének valójában nincs több user, ez nem 1milliárdos piac. errōl volt szó layden interviewban is amibōl kiragadták azt az egy mondatot
-
opr
nagyúr
válasz
kecsu10 #3003 üzenetére
Én is pc+ps5 kombón vagyok éppen, új age of empires meg nagyon könnyen lehet, hogy az a játék lesz, ami végre eléri, hogy legyen egy pc-s gamepassom. Aztán ha még elkezdenek jönni boxra is a játékok 1-2 év múlva, simán lehet, hogy lesz a dologból egy xsx is, mert azért a konzol sokkal kényelmesebb, mint a pc gaming.
-
opr
nagyúr
válasz
kecsu10 #2996 üzenetére
Barki, aki szerint eldolt ezen a ponton barmi, az olyan szinten idiota, hogy nem is erdemes ra figyelni, de semmilyen szinten. Konkretan lehetetlen tudni, hogy ki jon ki jobban ebbol a generaciobol. Ahogy most allunk, leginkabb ugy tunik, hogy mindenki. Nintendo, Microsoft, SONY, sot, meg a Valve is, ha a Steam Deck-et konzolnak tekintjuk (nem az, semmilyen szempontbol, de valamiert megis mindenki ugy ir/beszel rola, mint ha az lenne, szoval akar tekinthetjuk is annak).
-
ρσгτσ
addikt
válasz
kecsu10 #2998 üzenetére
Elég sokan. Ilyen és ehhez hasonló videók miatt mondanak sokan hülyeségeket. Tényként állítva olyan kijelentéseket, aminek az alapja szimpla feltételezés. Vagy még annak is gyenge. Például az, hogy az MS meg fogja venni a Sony -t.
Szerintem jelenleg inkább a Tencent a kritikus pont a konzol piacon. Mert eléggé beindult, és most már olyan cégeket is elkezdett vásárolni, amik konzol ágazatba fejlesztenek, illetve játékokat forgalmaznak. Szerintem ők a jövőben fontos stratégiai partnerek lesznek konzol ágazatban is.
-
Madwe
nagyúr
válasz
kecsu10 #2415 üzenetére
Az hogy gpu vagy cpu limites egy játék azt az adott motor s jelenet dönti el, változó.
egy friss gamer pc még ha laptop is nyilván jobb teljesítményt tud mint egy előző generációs konzol. Előző gen cpuban iszonyat gyenge volt amúgy, kb egy kis tablet proci van bennük... A ps5/xsx szintjét viszont laptoppal nem fogod hozni még jópár évig(ok, nyilván az ilyen 5 kilós, asztali cput s gput használó laptopokkal lehet.. bár laptop az olyan
? )
-
opr
nagyúr
válasz
kecsu10 #2411 üzenetére
Ez az optimalizacio egy necces/bonyolult kerdes. PC-n nem nulla optimalizacio van, minden honapban, sot, minden heten van valami uj kutatas/publikacio, hogy hogy sikerult megoldani valamit, amit eddig vagy nem lehetett, vagy nehez volt kevesebb eroforrasbol ugyanugy, vagy ugyanannyibol jobban, esetleg teljesen uj kutatas, ami olyan dolgot tesz lehetove es elerhetove, ami eddig nem volt. Ezeket a studiok (jobb esetben) figyelik, igyekeznek magukat naprakeszen tartani, az ujdonsagokat hasznalni, stb. Ezen felul ahhoz, hogy egy modern, AAA kategoriaju jatek elmenjen a mai vasakon, iszonyatos, mennyire optimalisan/jol megirt es okosan tervezett kodra van szukseg. Ez mind beletartozik abba, amit a koznyelv "optimalizacio" alatt ert.
Ami "optimalizacio" a pc-ben nincs, az ket dolog:
Egyreszt amit wesder is irt, hogy nem tudhatod, milyen hardware-en fogsz futni, tehat celhardware optimalizacio PC-n nem letezik, mar elmeletben sem letezhet.
A masodik pedig egyenesen kovetkezik az elsobol, megpedig az, hogy barmit irsz PC-re, az nem lesz "hardware-kozeli", legalabbis nem ugy, mint konzolon.Itt egy (borzasztoan tulegyszerusitett, de lenyegeben helytallo) pelda:
Kod: He sracok, ki kene rajzolni egy haromszoget, itt vannak a koordinatak ezen a cimen, tortenjen valami.
Konzol: Koszi a cimet, kirajzoltam. He, "Kod"! Kirajzoltam a szarodat, Te josz, mi a kovetkezo lepes?!
PC: Koszi a cimet, atadtam az ugyintezonek a levelet. Ugyintezo (OS): Koszonom a levelet, kikerestem ez melyik reszleg feladata, tovabbitottam. Reszleg (driver): Koszonom a tovabbitast, a levelet bejegyeztem, a tartalma alapjan a megfelelo helyre tortent a tovabbitas, tovabbitottam a haromszograjzolo alosztalyhoz. Haromszograjzolo alosztaly (VGA): Koszonom a tovabbitast, reszlegnek jelentem a haromszoget kirajzoltam. Reszleg (driver): Koszonom a gyors munkat es a visszaigazolast! Jelentem a visszaigazolast tovabbitottam Ugyintezonek! Ugyintezo (OS): Koszonom a gyors es hatekony munkat! He, "Kod"! Kirajzoltam a szarodat, Te josz, mi a kovetkezo lepes?!Na, ezert kell a PC-nek sokkal erosebbnek lennie, mint a konzol ahhoz, hogy ugyanabban hozza ugyanazt a sebesseget.
Persze ez ma mar sokkal arnyaltabb, retegek tunnek el, jelennek meg, egyszerre tobb dolog kerul egy package-be (level), mint egy nyuves haromszog, van ezer variacio a temara, plusz ott a hatalmas kerdes, hogy tortenik-e barmi kulon optimalizacio a konzolra (mert altalaban 3rd partyknal nem), stb... -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Xbox Series X|S
- Mini-ITX
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Dual Sense Kontroller - Death Stranding 2: On the Beach Limited Edition
- Xbox Series X, kitisztítva+újrapasztázva, 6 hó teljeskörű garanciával., Bp-i üzletből eladó!
- Nintendo Switch OLED 20.1.1 okosított Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.9.1, 3 hó garival
- PS5 Slim Disc 1TB 2026.10.08 GARANCIA
- PS5 Digital Edition (+ajándék néha liftinggelős kontroller)
- Turbózd fel géped a jövő RAM-jával!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450 R7 1700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 580 8GB Rampage SHIVA Corsair 450W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 7600 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Iphone 15 Plus 128GB Pink Dobozos 12 Hónap Garancia
- Apple iPad Air 4 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest