- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Milyen okostelefont vegyek?
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- One mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ρσгτσ
addikt
Szeptembert nézve amúgy azt gondolom, hogy The Crew Motorfest is menetelhet rendesen. Bár nem tudom mostanában mennyire van igény az ilyen jellegű arcade autós játékokra.
Egy biztos, a korábbiakhoz képest sokat fejlődött, és az irányítás is elfogadható lett. Xbox -on azért lehet érdekes, mert a Forza Horizon már sok embernek kicsit unalmas, és ez kissé mást nyújt hasonló köntösben. PS -en pedig nincs alternatíva.
-
ρσгτσ
addikt
Mondjuk előtte hónapban is jön pár játék. Köztük olyan is, amit nem biztos (/nem valószínű), hogy befejezel 1 hónap alatt.
Baldur's Gate 3 konzol megjelenés, Starfield, The Crew Motorfest, Mortal Kombat 1. Aztán még talán pár embernek érdekes lehet a Lies of P, Payday 3. Beesik még a CP DLC is.
Illetve kíváncsi leszek az eladási listák élére kerül -e az EA Sports FC 24.
-
_drk
addikt
Ezzel a nagy fejlesztő védéssel nem értek egyet!
Ez egy intellektuális munka elvileg, aminek értéket kellene képviselnie.
Ha egy gyárban a soron Józsinak megmondják hogy így csináld meg mert így kapod meg a fizut, őt nem fogja érdekelni. De fentebb már tisztában kell lennie a kovetkezményekkel és a fejlesztő elvileg nem az átlag butább Józsi akinek mindegy.
Mondjuk itt is láthatatlanok és rá lehet fogni mindent mindenkire, gondolom elmennek máshová és kutyát nem érdekli mit művelt amott.
De így tisztán látszik, hogy le se szarják mit csinálnak, mit adnak ki a kezükből. -
ρσгτσ
addikt
Szerintem ennyire erős év nem mostanában volt, és a fenti "lista" azért közel sem a teljes képet mutatja. Még a fontosabb, nagyobb játékok közül sincs benne minden. Pl. Mortal Kombat 1, Forza Motorsport, AC Mirage.
Én már tavaly óta írom, hogy ez erős év lesz. Akkor is annak tűnt, amikor még nem minden játéknál volt biztos, hogy 2023 -ban megjelenik.
-
negyven2
veterán
S esetében főleg nem a memória mennyisége a gond, hanem annak felépítése és sebessége.
Ugye a Series S-ben 10GB-van, de az X-hez hasonlóan osztott formában van egy 8GB-os rész ami 224 GB/s-on működik, meg egy 2GB-os ami 56 GB/s-on. Ez a Series X-ben úgy néz ki, hogy van egy 10GB-os 560 GB/s-os sebességgel, és egy 6GB-os, 336 GB/s-os sebességen.
De vannak olyan fejlesztők, akik meg azt mondják, hogy igazából nem a RAM, hanem a GPU a probléma... és akkor az egyszeri ember ezek után igazodjon el azon, hogy mi is az igazi gond
.
Moby: én azt vettem észre, hogy az esetek többségében az embereket valójában a hype jobban érdekli mintsem az, hogy miképpen fut. Remek példa erre a CP2077, ami a csúcs PC-ket kivéve mindenhol sz*rul futott (és bugos is volt), de az eladásokban ez annyira nem mutatkozott meg (nagyon sokat eladtak belőle, és kevés volt a refund). Persze most fel lehetne hozni a Redfall, vagy a Gollum "sikerét", de ott igazából a hype se volt egy erős.
-
ρσгτσ
addikt
Így aztán előállt az a helyzet, hogy a Sony egy fillér kiadása nélkül szerez időszakos exkluzívitást egyes játékokra. Ráadásul könnyű helyzetben van, mert a PS elég jól fogy.
Plusz szerintem a PS5 Pro megjelenése tovább fogja mélyíteni a problémát, és csodálkoznék, ha erre az Xbox nem reagálna egy erősebb modellel.
-
negyven2
veterán
Megnézve még nagy stúdiók munkáit, szerintem ez lehet a háttérben, a kisebbek esetén szinte biztosan. Vagyis, lényegében tényleg az van, hogy 'A' opció, átmegyünk Rockstar Games-be, és konkrétan addig dolgozunk a játékunkon, amíg az kvázi szinte kifogástalan nem lesz. De ez ugye pénz-pénz-pénz (és pizza), és a 5+, de inkább 8+ fejlesztési évet jelent, de cserébe az esetükben tényleg elmondható, hogy mindent kihoztak a gépekből.
Vagy 'B' lehetőség, hogy megcsináljuk a játékunkat egy platformra (ez általában legyen PC), és - képletesen megfogalmazva - rányomnak a devtool-ban, hogy akkor ebből a játékból kérünk egy Series S, Series X és egy PS5 build-et. Aztán amit kiköp magából a tool, azt már írják is ki lemezre.
Ilyenkor aránylag olcsón és kvázi gyorsan meg lehet csinálni a fejlesztést. <--- igen ez egy erős túlzás, csúsztatás és leegyszerűsítés.
ρσгτσ: mondjuk abba bele köthetnek egyesesek, hogy ő igazából a Remedy kommunikációs dolgaiért felel, de ettől függetlenül igaza van. Főleg atekintetben, hogy az adott platform limitációkkal már az elején foglalkozni kéne, és nem úgy hozzáállni, hogy majd lesz valami, majd megoldjuk valahogy.
-
negyven2
veterán
Csak ugye egy ilyen bejelentés, azok után, hogy miket mondtak erről a játékról (hogy nem valósítható meg csak a jelen generáción, meg az, hogy csak azért néz ki meg fut így PS5/X|S-en, mert elérték ezen generáció korlátait), kicsit hiteltelenné teszik azokat amik arról szolnak, hogy a Series S (de már lassan az X is) mennyire visszafogja a kreativitást a játékfejlesztésben. Miközben pedig csak a valóságban annyi történt, hogy még indie szinten is olyan nagyra nőttek a projectek, hogy a kis csapatoknak nem marad idejük, hogy megfelelően össze kalapálják a játékaikat a konzolokra.
Ezért én el tudom képzelni, hogy az olyan csapatok mint a Larian (bár náluk a LinkedIn szerint 436-an dolgoznak), vagy a TeamKill az erőforrásaikat inkább a PS5-ös kiadásba ölik, pusztán amiatt, mert ott jobban meg fog térülni a játék. Főleg a kétszer nagyobb felhasználói bázis alapján, amiatt, hogy csak egy konzolra kell csinálni, a dev-barát SDK miatt... és még lehet amiatt is, hogy különféle támogatást is kapnak a Sony-tól.
És még érdekes, hogy az is, hogy ezen két csapat esetében a publikus kommunikáció hogyan változott. Mert mindkettő úgy indította el a kommunikációját, hogy: "hát jönnek Xbox-ra is ezek a játékok, de mivel lassú az SSD, gyenge az S ezért azok kiadások késni fognak és lehet funkciókban is gyengébbek lesznek, mert az X|S konzol család tudása visszafogja azt az elképzelést, amit megálmodtak", és ami kommunikáció jelenleg ott tart, hogy: "félreérthetően fogalmaztunk, mert semmiben nem fogja vissza az fejlesztéseket az X|S, csak az Xbox esetében több időre van szükségünk"... gondolom mert nincs rá kapacitásuk (és nem azért mert a Sony azt mondta hogy: támogatunk titeket pénzzel és tudással, cserébe a PS5-ös kiadással foglalkozzatok a X|S kárárra).
-
Moby
veterán
Konkrétan nulla performance impactje van egy közel fele olyan sebességű ssd-nek. Majd a pécések ki keresik hol van ennek az alja, de erre kb jó bármi, amit ma használnak a népek. Vagy 10 éve volt 1800-at tudó ssd a pécémben. Amit ez a SN750 tud, azt meg ma már lehozza egy gen3 akármi is.
-
Moby
veterán
Dehogy adja ki, arról már megjelenéskor kiderült, hogy büdös nagy BS az egész.
-
T.Peter
őstag
Itt a palya lecserelese miatt kell a gyors ssd. Az mindegy, hogy hogy nez ki a jatek. UE5-ot hasznalnak, a geometriat megoldja a nanite, a texturakat meg a virtual texturing. Streaming-hez amugy sem kene a gyorsabb ssd mert alapbol be fog tolteni valamit azonnal, max az alacsonyabb reszletessegu asset-et.
Ezt a tweet-et meg sem kellett volna irniuk, mert ha ennyi az egesz, hogy le kell cserelni a palyat parszor rovid idon belul, akkor csinaljak meg ugy mint az R&C-ben. Tegyenek be "szunetet". -
negyven2
veterán
De ezeket nem vonja kétségbe senki, de ezt már 2020-ban is tudták, hiszen akkor jelenetek be, hogy ez amúgy multiplatform cím lesz. Úgyhogy 3 év után, most ráébredni arra, hogy "húúú hát ezt a játékot még meg kell majd csinálunk Xbox-ra is, meg PC-re" az kicsit furcsa. De én nem állítom, hogy hazudnak, hiszen én veled ellentétben nem dolgozok az iparban (ha jól emlékszem te vagy az aki a London Studio-nál vagy, ha összekevertelek valakivel akkor bocsánat...), így én max arra tudok hivatkozni amit a neten találok más, az iparban, vagy annak közelében dolgozóktól.
Amúgy a hivatalos közlés szerint ugye az Xbox tömörítve 4.8GB/s-re, míg a PS5 9GB/s tud. Illetve ahogy emlékszem azért mindkettő SSD bizonyos értelmében még ennél is többet (nyers olvasás/írás plusz a tömörítésen felül).
-
T.Peter
őstag
-
ρσгτσ
addikt
Ettől még a vételár 75 milliárd dollár lesz, ennyiért fogja megvásárolni a céget. Aztán amikor a számok összefutnak 68.7 milliárd lesz belőle.
Azért az nem igazán ritka, hogy szakmai oldalak így írják, de szerintem ezt inkább a Financial Times -szal vagy a Wall Street Journal -lal kellene megbeszélned, ha nem tetszik.
Mert alapvetően nem arról volt szó, hogy helyes -e a 75 milliárd dollár, hanem arról, hogy miért ezt az összeget írja néhány oldal. Ehhez pedig pár perc kutatás elég.
-
-
Moby
veterán
Hogy melyik hogy bánik a dolgozóival? Konkrétan nintys hombre[EU] damage controlján kívül ez itt téma sem volt eddig. A címben sem látok ilyet. Szóval a válasz röviden: azért, mert érdekel a topik témája.
Meg a sony hisztije a felvásárlás kapcsán. Ha már nyilvánosan fullba tolták a kretént. -
Moby
veterán
Engem rohadtul nem érdekel hogy bánik az egyik vagy a másik a dolgozóival. Azon túl, hogy ennek milyen hatása van rám, de e kettő között olyan szoros relációt sem vélek felfedezni.
Ez nekem az a kategória, hogy a japán játékok azért jók(sic!), mert a japánok annyira elhivatottak, hogy az asztal alatt alszanak, amikor nem dolgoznak...
Mkay. Muti a végeredményt, a többit meg hagyjukmá. -
Moby
veterán
Erről az a vicc jut eszembe, amikor az egyszeri ember elmegy az orvoshoz, és a doktor közli vele, hogy van egy jó és egy rossz híre. A rossz hírrel kezdi, a páciens halálos beteg, és hónapjai vannak hátra.
-"Úristen! És mi a jó hír doktor úr?"
-"Látta a bombázó szőke asszisztensemet? Na ő megvolt a héten már háromszor!"
Biztos van, akinek ezt is el lehet adni jó hírként. Valóban csak kommunikáció kérdéseÉn emlékszem, amikor a topikokban annak is nagyon örültek, hogy 70 dollár lett a játék. Azthitték az egységsugarúak, hogy most akkor sokkal jobbak lesznek a játékok, sé több is fog jönni. Legalább az egyik bejöhetett volna nekik
-
_drk
addikt
A Sonynak észre kell venni, hogy Góliat miatt nem vehet ki annyi pénzt amennyit szeretnének. Mivel nekik folyamat kellenek az eladások, így mindig rengeteg pénzt vissza kell tenni.
Egyébként csak ugyan azt kell csinálni neki mint eddig. Jó exkluzív játékok és kész.
Ilyen Forspokeneket meg elkönyvelni buktának, adni még fel évet- évet a fejlesztőknek hogy kipofozzák. Ha nem sikerül meg ingyen bele a PS+ extrába. Nesze nektek ingyen (gamepass) akarom mondani PS+ minőségű játék.Amugy a Sony cuccok mindig jók voltak, csak azt is jól elbaszták. Hifik, TV,walkman Sony volt a minőség megtestesítöje. Csak egy idő után, mikor bementünk médiába és láttuk hogy 50 ezerrel több az LCD tv és semmivel se jobb mint a Samu vagy LG akkor volt nagy koppanas. Jól rá ültek a babérokra ami már nem is volt.
Lehet egyébként ez a pofon még jókor jött a Sonynak és nem járnak úgy mint más iparágakban.
-
ρσгτσ
addikt
Fejétől bűzlik a hal. Kellene oda egy szimpatikus, jól kommunikáló, közvetlen ember, aki nem Jim. Biztos jól csinálja a dolgát és jó szakember, de én mondjuk nem őt tenném a kamerák elé. Meg kellene pár erős, okos nő, mert mostanában ez nagyon megy én ennek meg is van az oka.
Szerk.:
Sony -nak szerintem nagy szerencséje van azzal, hogy kicsit(?) töketlenek a Microsoft -nál (vagy Xbox -nál). Mert ha ez is rendben lenne, már rég felmosták volna a padlót a PlayStation -nel.Ezért lesz érdekes majd, hogy a következő 1 vagy 2 generációban mi lesz. Főleg így, hogy a felvásárlásoknak nincs vége. Csak mondjuk kezdeni is kellene valamit ezekkel a stúdiókkal.
-
ρσгτσ
addikt
Microsoft már az egész generációt nézve jobb volt e tekintetben. Eleve abban is, hogy milyen embereket szednek elő, hogyan kommunikálnak.
Náluk van egy aktív csapat, aki építi a brand -et a kamerák előtt. Kommunikálnak a játékosokkal, rajongókkal újságírókkal a közösségi médiumokban...stb.
Az más kérdés, hogy jobbak, mint maga a brand. A Sony ennek a fordítottja.
Szerintem...
-
ρσгτσ
addikt
-
ρσгτσ
addikt
20 mega az ajánlott minimum. Én 100 megás nettel nyomtam nem olyan régen, amíg a környékre be nem húzták az optikait. Az már azért korrekt volt cloud -ra, egyebekre. Nálam a sok smart cucc miatt mondjuk fontosabb. Pl. távoli elérésre is.
Szóval azért Budapest sem panaszkodhat. Bár nyugaton én is szoktam szenvedni a nettel, inkább mindig a sajátot használom. Angliában voltam párszor, de nem mostanában. Nem igazán vagyok oda értük...de importból elég sok cucc jön tőlük. Vagy mondjuk máshol gyártják (pl. Lengyelország), de az ottani központtal kell tárgyalni mindenről. Tehát nem tudok leszakadni az országról.
Ennél mondjuk fontosabb az, hogy milyen minőségű, mennyire stabil, mennyit szakad, egyebek...Nálunk is azért sok ember panaszkodik, hogy gigás nettel szar. Kockásodik a kép, fagyogat, dadog náluk. Ez öli meg a legjobban a cloud -ot. Mert amúgy nyilván késés van, de az vállalható, ha valaki nem egy online fps -sel játszik.
-
ρσгτσ
addikt
Angoloknál nem igazán vagyok képben, hogy jelenleg milyen a net. Bár élnek ott rokonok...
Itthon én mobilról is szoktam tolni. Illetve ha van egy stabil, natív TV app, akkor +1 konzol kiváltásra is alkalmas. Korábban 2 db SX volt itthon, de miután a másik konzol baromi keveset ment, így inkább eladtam.
Oké, nem kifejezetten CoD -ra van kitalálva, de az amúgy sem igazán érdekel. Viszont FH -ban meg egyéb játékokban is van jópár óra felhőzésem.
-
ρσгτσ
addikt
Vannak (/voltak...) igényesebb kinézetű és felépítésű játékok, de valamiért kevésbé van rá igény mobilon. Vagyis mást nem tudok elképzelni, hogy miért szűnik meg a legtöbb egy idő után...
A Darkness Rises is szerintem ebbe a kategóriába tartozott, de volt egy csomó hasonló módon járt játék.
Viszont vannak olyanok játekok is, amit úgy néz ki érdemes fenntartani mert van rá igény, mellesleg egyáltalán nem rosszak. Mint például a CoD Mobile, Fifa Mobile, WoT Blitz.
De például a Diablo Immortal -t is szeretik az emberek.
-
Bad Pritt
félisten
Most is van. Most érted, ha ennek a teljes értékét elszámolják, mint ahogy az Xbox is elszámolta a Halo 5 bundle árát a Halo 5 nyitáshoz...
-
Wesder
titán
Nem mondtam hogy elhiszem, de örülnèk neki.
Sose kedveltem hogy XY játékkal csak akkor játszhatok ha megveszem az adot konzolt, mert így lènyegèben nem èn választom meg hogy hol ès hogyan játszhatok az adott játékkal.
Szerk.
Akár mèg az is lehet hogy tènyleg így gondolja, ès megvan a felhatalmazása arra is hogy megtegye, de ugye nem teheti meg hisz azzal azonnal kiesnènek a piacról hisz az exkluzívok határozzák meg a versenyt. -
ρσгτσ
addikt
A 30 évvel ezelőtti Sony a szart is eladta volna kajaként, mert megterítettek mellé. Szerintem a mostani Sony erre már nem igazán alkalmas akkor sem, ha amúgy konzolok között piacvezető.
Szóval én értékelem az igyekezetet, de engem ezekkel nem tudnak megvenni. Pedig régen mennyi Sony cuccom volt...
Szívesen vennék én VR -t vagy Edge -t is, ha úgy gondolnám megéri. Nekem szerencsére az árakkal nincs gondom, a hozzáadott érték kevés.
Majd eldönti a piac, hogy mennyire van erre igény. Lehet tévedünk, és viszik mint a cukrot.
Szerk.:
Mondjuk 150 dollárért még akár eladható is lehet (szerintem...), de ilyen árazásra én kis esélyt látok. -
Bogyi007
veterán
Kiegészítenélek kicsit.
A Sony azért van beszarva mert az a LEGFŐBB bevételi forrása apadna el jelentősen azzal ha a CODhoz tartozó szerződések irányítása az MS kezében lenne és nem az Activisionnál. A Sony és az Activision külön megállapodása által a legtöbb bevételt a Sonynak a Codok adják nem pedig a saját exkluzív IP-k.
Megreckírozom így látatlanba, hogyha megköttetne az MS - Acti üzlet és jönnének GamePassba a Codok, még akkor is a Sony adná el a legtöbb Codot, de érezhetően kevesebb zseton jutna nekik mint a mostani helyzetben.
Mint mindig most is minden csak a pénzről - méghozzá irgalmatlan nagy mennyiségű pénzről szól...
-
gyimger
őstag
Nem zavar semmi, egyáltalán!
Csak kicsit kettős mérce szaga volt annak, amiről mostanában sokat olvasni, miszerint a Sony tart attól, hogy a Microsoft felvásárlásaival exkluzivitást szereznek. A Sony felvásárolt X stúdiót, mind neki és csak neki gyárt játékot. A Microsoft ezt nem teheti meg, mert...? A "bejáratott IP" indokot kevésnek érzem jogilag.Az FTC meghallgatás a Call of Duty esetleges exkluzívvá tételéről a Final Fantasy 16 megjelenésének napján kezdődött el. A Sony által megvásárolt exkluzív játék megjelenésének napján.
Terjedt egy időben a pletyka (Kinda Funny riportere indította), hogy a Sony a Starfield ideiglenes exkluzivitásáért fizetett volna a Bethesdának. Ez valahogy átfedésben volt a felvásárlással, nem ment végbe a dolog. Nem úgy, mint a Deathloop esetében, mert egy évig ültek a játékon, ami később már papíron a Microsofthoz tartozott.
Szóval most a Sony ujjal mutogat a konkurenciára, hogy "megveszik előlem azt a játékot, ahová én évekig fizettem exkluzív tartalmakért".Ezért írtam reggel, mondjátok meg, mi felett siklok el, mert nekem nem tiszta.
-
hombre[EU]
veterán
-
Bad Pritt
félisten
Sőt, mondok jobbat, lehetséges, hogy a könyveket, a régi Youtube sorozatokat és a Halo sorit is beleveszi az "Xbox business"-be. Meg persze a Fortnite crossoverek bevételeit, Lego Minecraft, Halo Mgaconstrux meg hasonló termékekből származó pénzeket is, mert mindent egy ernyő alatt kezelnek azóta, hogy átszervezték a céget és ezekért mind az Xbox divízió felel.
-
-
l.skywalker
titán
Dune: The Sisterhood címmel készül már egy új sorozat is, ami pont a Corrini-csata c. könyv folytatásán alapul (Sisterhood of Dune) és a Bene Geserit kialakulását mutatja be. Legalábbis remélem, de az biztos hogy a könyv és a sorozat főszereplője ugyanaz a két Harkonnen leszármazott lesz.
Én amúgy a Dune: Awakening játékot is várom
-
_drk
addikt
Ha már jó magasra fel volt dobva labda, legalább le tudták ütni. Csapni nem, mert ezek már régen bemutatott játékok és 1-2 címnek már megkellett volna jelennie vagy dátum is kéne.
Xbox-nak ennyi esélye volt, hogy eladja a konzolt.De most van olyan érzésem, hogy a Sony is kinlodni fog. Már nem is tudom hol hallottam hogy a sok liveservice játékból egyik se áll sehogy. ND és Bungie is csúsztat sokat.
-
hombre[EU]
veterán
én megint csak üres ígéreteket láttam, mondjuk sonynál még azt sem
. 3-4 éve bejelentett játékokat még mindig csak in engine videókkal reklámoznak és van ami ott sem volt (rare, state of decay,perfect dark,project mara,outer worlds2 kitudja még mi van...bethesdat most nem számolom).
fable-bōl 25 elōtt semmi sem lesz, de lehet a hellbladebōl sem,mert gameplayt még mindig nem tudtak mutatni (ha létezik egyáltalán). avowed-ból már készül valami bár utólag kiderült,hogy egy 15órás "rpg" lesz, de szerencsére jött 2 újabb IP, amiket megint lehet 3-4évig promózni...
a motorsport lesz idén és a towerborne nézett ki úgy,hogy 1 éven belül ki lehet adni és egész jónak is tūnt -
negyven2
veterán
Szerintem itt a Sony elsősorban nem az "ijesztette meg", hogy "csak úgy oda talicskázik" ennyi pénzt, hanem az, hogy hajlandó is odatalicskázni ennyit pénzt egy ilyen állapotban lévő Xbox brand-hez. Sőt, igazából ez nem is csak ~70 milliárd, hiszen egyrészt ott volt a Bethesda is, másrészt nyilatkozták többször is, hogy az ABK üzlet végmenetele után is nem fognak leállni a felvásárlásokkal. Illetve ott van az is, hogy kerül, amibe kerül, de meg akarják szerezni az ABK-t!
Egyébként múltkor belefutottam egy érdekes cikkbe valahol egyrészt felhozták azt, még mindig ott tart a történet, hogy bevétel szempontjából egy sikeres ABK felvásárlás után még mindig csak a 3-ak lesznek a gaming piacon, a Sony mögött. De, ami számomra érdekesebb volt, hogy a becslések szerint jelenleg a Microsoft gaming részelege mindenestül olyan 500-600 milliárd dollárt ér (vagy legalábbis ennyiért lehetne eladni). Ami érhető a Microsoft piaci érteke alapján, de ez kb. a teljes MS értékének a negyedét jelentené!
-
ρσгτσ
addikt
Anno nagyon közhelyes volt ezt mondani, de az igazság mégis az volt, hogy olyan terméket csináltak, amire az emberek nem igazán voltak kíváncsiak. Vagyis...droid és iOS mellett senki nem akart csempézni.
De ez már akkor is kiderült, amikor az eredeti tulajdonosnál volt a Nokia és együttműködési megállapodást kötöttek a Microsoft -tal.
Szóval amellett, hogy nem volt túl jó minden döntésük, olyan terméket árultak, ami nem volt versenyképes és a piac sem volt rá kíváncsi.
Amikor átvették őket, vagyis beszálltak erre a piacra, akkor is pont azzal a termékkel próbálkoztak, amire nem voltak vevők az emberek már előtte sem.
Most egyébként Xbox -nál nagyon látszik az, hogy fenn akarnak maradni. A törekvés mögött pedig nem csak pénz, hanem valós fejlődés is látható.
Sokkal jobb a kommunikáció, egyáltalán a márka megjelenése és szolgáltatás oldalról is sok mindenben jobbak (szerintem), mint a konkurens. Pl. eleve a refund vagy ügyintézés szempontjából is lényegesen gördülékenyebbnek érzem a zöldeket.
Hülyeségeket szerintem most is csinálnak. Pl. a korábbi mobil applikációjuk szerintem sokkal jobb volt. Amellett, hogy a mostani lényegesen letisztultabb, modernebb.
Egyedüli, és nem lényegtelen probléma a játékok megjelenésével, a stúdiók irányításával van. Ebben pedig megint benne van az, hogy némelyik esetben nem igazán látják a piaci igényeket. Pl. Halo Infinite. Forza Motorsport -nál sem igazán sikerült életben tartani az online részt. Most már ugye aktív FM sincs igazán, majd meglátjuk az új rész mit gurít...
Én egyébként azt gondolom, hogy a háttér és a hátszél miatt nem kellene akkora exkluzív tartalom, mint a Sony -nál. Egy-két jó játékkal, néhány időszakos konzol exkluzívval és Game Pass bekerülési megállapodással már sokkal erősebbek lennének a piacon.
Nyilván mindenki tudja(?), hogy a nagy lé nem ezekben van, de amikor az egyszerű Jóska ott áll a polc előtt és azon gondolkozik mit szedjen le a polcról, akkor annak is van jelentősége, hogy milyen kizárólagos tartalmak kapcsolódnak az adott géphez. Jóskának pedig van 3 barátja, amiből ha 1 utána már szintén azt a terméket veszi, akkor nagy valószínűséggel a többi is azt fogja.
Elég 1 tudatos vásárló ahhoz, hogy mellette 4-5 terméket is el tudj adni. Feltéve, ha van a termékhez hozzáadott érték, jelen esetben a saját játékok.
Az is lehet, hogy Jóska barátai soha az életben nem kiáltják, hogy "boy", de mégis ez lesz a vége...és ez a vége most is, ha a jelenlegi keresletet nézzük.
Mondjuk a tavalyi és korábbi vérszegény évek után én látok fejlődést náluk, de nyilván majd meglátjuk, ha ott tartunk. Ez az év szerintem kicsit erősebb lesz náluk, és talán jövőre is marad lendület...
-
consono
nagyúr
Szerintem az a baj, hogy van valami víziójuk, ami vagy egyezik az emberek által elvárt dolgokkal, vagy leginkább nem. Amiben piacvezetők nagy többséggel, ott le tudják tolni a víziót az emberek torkán (Windows, Office), ahol meg hátrányból indulnak ott nem. És nem hajlandóak változtatni a vízión, inkább kukáznak mindent (Windows Phone, Zune). Az Xbox meg ilyen middle ground, van ami bejön, van ami nem...
-
ρσгτσ
addikt
Nyilván sok szakma, beosztás van, aminek a része. Ezzel én is tisztában vagyok. Sőt, tapasztalom is.
Microsoft amúgy is jó abban, hogy milyen embereket kell előszedni. Az utóbbi időben például nagyon elkezdték nyomatni a nőket a műsorokban, különböző beosztásokban. Reagálva sok őket ért atrocitásra.
Kicsit jobban össze tudnák fogni a stúdiókat és odafigyelnének a saját játékaikra, simán felmosnák a padlót a PlayStation -nel. Szerintem.
-
Bad Pritt
félisten
Cost saving, studio closures, layoffs, termination of projects, restructuring, consolidation, minden kulcsszó arra mutat, hogy szarban vannak és nem jött be ez a cégbirodalom. És ahogy írod, a talent, IP ott lenne, csak ilyenkor indul be az a láncreakció, hogy rossz döntéseket hoznak és olyan projekteket lőnek le, amikben lenne potenciál és olyan emberek lécelnek le, akikre szükségük lenne. Xbox, Ubisoft, Capcom, Konami tudna mesélni...
-
ρσгτσ
addikt
Itt egy rövid YouTube összefoglaló.
Persze mindegyikről van külön videó is ezen a csatornán.Starfield Show volt hosszabb, azt hombre[EU] linkelte feljebb. Illetve az FM -ből is lesz majd egy bővebb bemutató.
Plusz bejelentettek egy fekete 1TB Series S -t is.
-
ρσгτσ
addikt
Én is még mondhatni friss konzolos vagyok. Viszont ezzel együtt bele is húztam rendesen a vásárlásba. Előtte vagy nem játszottam, vagy PC futott. Az előtt pedig baromi régen konzoloztam.
A konzolt én nagyon kényelmes dolognak tartom. Semmi kedvem nincs már PC -n nyomni.
Szerk.:
Egyébként megjegyzem, hogy engem pont a Game Pass húzott be a konzolos világba. Tehát nálam tökéletes kapudrog volt. Akkoriban még azért gyengébb volt a minősége. Ebből pedig az én esetemben a Sony és a Nintendo is profitált. -
ρσгτσ
addikt
Aki megveszi a Mac Pro -t 7 ezer dollárért, annak elképzelhető, hogy elfér mellette egy Vision Pro is. Valószínű ők sem arra számítanak, hogy tömegesen fogják eladni.
Kérdés az, hogy mennyire lesznek vevők rá az emberek. Mert ha még valaki lát is benne fantáziát és felcsillan a szeme az almára, ez már nem a túlárazott törlőkendő kategória.
-
Moby
veterán
Olyan masszív marketinggépezet van ott, hogy ilyen nem bír megtöténni, hogy valami ne tudna időben kiderülni. Ez nem az MS. Az egész csak a wannabe insiderek damage controlja, akik nem bírják elfogadni a tényt, hogy eddig sem tudtak szart sem, a sony meg okkal mutatott annyit, amennyit mutatott. Ismeretlen ok...az
-
Pontosan ugyanaz az oka mint amiért switch liteot vettem es nem sima switchet. Nem nyeklik, nyaklik. Nekem az eg vilagon semmi kedvem minden alkalommal belerakni a telefonom egy kontrollerbe, osszeparositani es szenvedni a melegedo keszulekkel, amit jo esellyel tolteni se tudok ha kontroller tartoba van es a hangszoroja is le van takarva (pl backbone). Ezeknek a kutyuknek az az értelme, hogy ha van 10 percem jatszani, akkor megfogom, felveszem, bekapcsolom es jatszok. Ha 10 perc utan ordit a gyerek, akkor meg egy gombnyomassal elkuldom standby modba. A stream-et ha jol megcsinaljak en nem banom, mert igy a hatalmas ps4-ps5 librarymmel fogok tudni jatszani. A switch lite-ot is a 4 fal között hasznalom. Alairom, hogy ez nem mindenkinek való, az en elethelyzetembe siman passzol.
-
ρσгτσ
addikt
Gondoltam, hogy általánosságban írtad.
Én semmi extrát nem vártam ettől a műsortól, mert ami tényleg várható volt ex címek közül az amúgy sem igazán érdekelt. Így csak a fent említett volt meglepetés számomra.
A többi meg ugye multiplatform, amit valószínűt majd úgysem PS -re veszek meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 4 PRO 1TB SSD fekete játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- Xbox Series X, újrapasztázva, tisztítva, dobozában, 6 hó teljeskörű gar., Bp-i üzletből eladó!
- Új, bontatlan dobozos XBOX Series X gép 2 év gyári Microsoft garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation4 PRO 1TB fekete konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- 2 db PlayStation Move motion controller + PlayStation Eye kamera
- Olcsó Laptop! Új akkumulátor! Dell Latitude E6540 : I7 4600M / AMD HD8790M / 8GB DDR3 / 128GB SSD
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest