Új hozzászólás Aktív témák
-
Polllen
félisten
válasz
negyven2 #14777 üzenetére
Ebben a videóban semmi összeugrasztás nincs. Korrekten elmondja, hogy melyik mit tud és ennyi.
A sok önérzetes lator ugrik mindig egymásnak, mintha bármi is múlna ezen...Wesder
Én nem érezem, hogy lekerült volna a fókusz, szerintem pont hogy következetesen viszik tovább a koncepciót. A tervük az volt, hogy mindenen fusson és szerintem teljesen érthetően úgy számoltak, hogy aki 4k-ban akar játszani, az nem fog stream-mel szórakozni.Ellenben a casual gémer mobilon, tableten, fullhd kijelzős noti-n korrekten tud majd játszani, mert szerintem jelenleg ők a célközönség.
A Sony nyomott egy all-in-t és ez szuper, ha a piaci igények úgy hozzák, majd az MS is fog jobb minőséget streamelni.
-
ldave
félisten
-
_drk
addikt
válasz
negyven2 #14501 üzenetére
Amúgy ez a Blizzardos survival játék sztori is érdekes.
Csinálják sok sok évig és senki nem volt a legnagyobb kiadó/stúdió -nál aki irányt mutatott volna milyen motor kellene alá?Döglött Róka:
Kiknek van irreális elvárásaik? A fejlesztési modell az látszik hogy most elkezdett repedezni.Azzal nem értek egyet, hogy csak a cinematic TPS a nyerő, Nintendo címek, Elden Ring se az a nagy mozis élmény, most a Palworld, vagy akár a COD se erről szól már.
Vagy nézzük meg a másik oldalról, sok játékot pont hogy az húz le, ha nincs sztori, balfasz párbeszédek, rossz rendezés.Amúgy tök mindegy csak legyen valami ami miatt élvezhető.
De ezt az átlag játékos nem is tudja mi kell neki, nem is kell neki, ezt a játékfejlesztőnek kell kitalálni és eladni.Legtöbb esetben az a baj, hogy nincs meg az alap koncepció se. Legyen ez benne meg az benne mert azt szeretik.
Hát rohadtul nem így működik. -
.LnB
titán
válasz
negyven2 #14493 üzenetére
Na most rendesen utánanéztem. Ez a forrás: [link] De cáfolat is van már. Szóval lényegtelen.
Innentől minden csak elmélkedés, sok "ha"-val:
Én nem írtam, hogy a Fifa név elég. Olvasd el az első kommentemet. Többször említettem az NBA 2K minőséget. A Take Two-ban lenne potenciál. Van pénz is. Ha mernek kockáztatni, és beleteszik a zsét. Akkor simán odaverhetnek az EA-nek. Ráadásul ha a Fifánál is észbe kap valaki, hogy hogyan is kellene azt a licenszet értelmes áron értékesíteni. És van bennük dac, hogy visszavágjanak az EA-nek, egy a Take Two számára is jól csengő ajánlattal. Akkor szerintem sikerülhet.
És nehogy azt hidd, hogy a ligáknak, és a FIFPro-nak az az érdeke hogy a csapatok csak egy játékban szerepeljenek az EA félében. Nekik minél nagyobb megjelenés, annál jobb.
És a 2K NBA játékot sem csinált egy ideig. Aztán amikor meg igen, akkor elnyomták az EA NBA-t, mint a csikket. Azóta sincs NBA játékuk.
Én nem kardoskodom, hogy ez meg fog valósulni, de nem tartom lehetetlennek, vagy halva született ötletnek mint ti.
Szerk.: Ui.: Nem éri felhozni a 2K WWE fiaskókat! Jóó!?
-
ρσгτσ
addikt
válasz
negyven2 #14493 üzenetére
Nem tudom mennyire reális mondjuk egy VB jog. Persze érdekében állna a FIFA -nak és az EA -nek is. Meg úgy bárkinek, aki befizet rá. Csak kérdés milyen áron és milyen feltételekkel.
Az alszervezetek tudtommal e tekintetben önállóan működnek. Ezért lesz benne az EB is.
Szóval erre én is kíváncsi leszek.
-
-
Szabi®
addikt
válasz
negyven2 #14182 üzenetére
Én lezártam ezt, meghagyom az ellentábort abban a gyermeteg hitben hogy a sony gépét azért veszik mert kék, az xboxot meg azért nem veszik mert zöld. Mert kb ennyire van hülyére relativizálva. Minthogy írta valaki visszább, nem ismerik annyira a boxot . . . Egy 23 éves konzol brandet nem ismernek ? Ez nem egy két éve debütált eszköz . . . Nah mindegy is.
Én továbbra is azt gondolom, hogy a címek adják el a konzolt, és még mindig jobb deal bárki számára egy olyan eszköz, amin több ilyen cím van, mint amin nincsenek. Ezt a végletet viszont a két konzol eladott mennyiségéből le lehet szűrni. És szomorú hogy az xbox ide jutott, mert bizony megélt szebb időket ez a brand, mondjuk akkor megint oda lyukadunk ki, hogy voltak címek . . . -
F-ECT$
titán
válasz
negyven2 #13846 üzenetére
Remélem ebből olyan összeomlás lesz, mint a '83-as. Aztán jön egy kis megtisztulás és pár évig kánaán lesz utána. Persze a bilibe lóg a kezem, tudom.
Nincs baj a LS játékokkal, de nehogy már szinte csak ilyenek jöjjenek. (Ok, persze egy stúdió több játékon is dolgozhat ezek mellett.) -
Bad Pritt
félisten
válasz
negyven2 #13804 üzenetére
Ugyanezt írtam kb.
Nem kell amúgy nagyon túlgondolni, elég egyértelmű volt, hogy licenszelni akarták a megvett IP-kat, de bedőlt a nagy szaúdi összeborulás, más úgy fest nem jutott eszükbe és ez hozta magával a leépítéseket. Crystal Dynamics az Amazon meg Microsoft dealekkel megúszta, többiek úgy fest mennek a levesbe.
MS azért más, mert van egy erős kiadói láb az Xboxnál amerikai és európai jelenléttel, oda látszólag könnyen tudták integrálni a felvásárolt stúdiókat. Embracernél nincs ilyen, a THQ Nordic egy kicsi európai kiadó, a Gearbox meg kicsi amerikai, összesen nincs annyi pénz náluk, amiből egy Tomb Raider vagy Deus Ex kijött volna.
-
Szabi®
addikt
válasz
negyven2 #13795 üzenetére
"hogy most kaptak (jutottak hozzá) akkora fejlesztési költséget ezek a stúdiók egy játékra, mint korábban az összes korábbi munkájuk együttvéve. Lényegében most meg tudják valósítani azt amihez sok pénz kellett volna."
Mára a jó és sikeres játékokhoz a pénz sajnos nem elég. Kellenek oda "művészek" is, akik más perspektívában látnak mindent, mint egy "halandó".
Nagyon sok pénzből is csináltak már nagyon rossz filmeket. -
Bad Pritt
félisten
válasz
negyven2 #13795 üzenetére
lehet, hogy beetetési időszak volt. Ez esetben érthetetlen, hogy miért tették ezt, hiszen miért vennél meg egy céget ami nem hoz pénzt, hogy aztán bezárd...
Egy óriási corporate gamble volt részükről ez az egész felvásárlási dömping. Jó cigány módjára összeszedtek mindent az elmúlt években, ami mozdítható volt és értékesnek tűnt számukra, majd elkezdtek partnereket keresni a játékok fejlesztéséhez és kiadásához, aztán ez vagy sikerült (Amazon Games - Tomb Raider) vagy nem (Savvy Games Group).
A vagy nem eredményét látjuk abban, hogy komplett stúdiókat zárnak be, 15 projektet lőttek le novemberig bezárólag és ezres nagyságrendben bocsátják el az embereket, mert náluk nincs sem fedezet, sem know-how egy ekkora, globális cégcsoportot hatékonyan menedzselni.
Epic fail ez az egész Embracer és szerintem még nem láttuk a végét a vergődésüknek. -
F-ECT$
titán
válasz
negyven2 #13792 üzenetére
A "jófej" időszak volt a beetetés. Megvettek pár céget, nem csináltak egy ideig semmi rosszat, így még több céget tudtak meggyőzni arról, hogy csatlakozhatnak a csoporthoz, aztán egy jött a bukta. Egyébként ha nincs ez a deal kútba esés, akkor sem lehetne semmi jót elmondani róluk, ugyanis van egy csomó stúdiójuk, aztán mégsem sikerült kiadni semmi nagy durranást sem az elmúlt években.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
negyven2 #13792 üzenetére
Pedig erősebb kifejezés is eszembe jutott, amekkora szégyen ez a cégcsoport a játékiparban jelenleg.
Pedig elég fekete-fehérnek tűnik a sztori, felvásároltak minden szart anélkül, hogy lett volna pénzük finanszírozni és kiadni a projekteket, majd bedőlt a szaúdi deal és megy a befektetések nagy része a levesbe.
Rendkívül korrekt cég benyomását keltik az elmúlt hónapokban. -
Döglött Róka
veterán
válasz
negyven2 #13324 üzenetére
"...Sony oldalon az, ex címek esetében a digitális példányok sok eseteben az teljes eladások 1/3-át se teszik ki (igen digitális példányokat írtam)."
38% total azért nem rossz.
De valahol érthető, mert tetűdrága max 25 órás játékokat árulnak. Annyit két hét alatt letolsz simán, utána adhatod el a lemezt a gamestopban. -
_drk
addikt
válasz
negyven2 #13243 üzenetére
De pont ez az, hogy 5 év alatt nem csak a Spiderman2 készült!
Készült egy Miles Morales, Ratchet, Spiderman2 és már dolgoznak a következő projecteken mint láthattuk a Wolverine-t.
De valószínű már a Spiderman3 is preprodukciós fázisban van.
Tehát ez az 5 év került nekik 350be sok mindennel és nem csak a Spiderman2. -
válasz
negyven2 #13167 üzenetére
azért voltak "itt" ilyen 80:20-as ps:xbox eladási grafikonok címeknél - én ezt leginkább a GP-vel elfoglalt MS userekre fogom. sok jót ez nem sejtet a boxos eladásokról, pláne ha az alábbi sonys tábla tény és még a jólfogyó 1st party címekből is ilyen szánalmas milliók csorognak nekik is csak, pedig ott aztán 100:0 az arány.... (nyilván náluk is kannibalizál a psn extra és premium)
az meg hogy nő... persze a ps5 eladások is embertelen jók voltak (sokszáz százalék növekedés, year over year) - a 2020-21-es "zéró" bázis után, amikor nem adtak el szinte semmi ps5öt
#13168 hombre[EU]
erre mondtam én, hogy kamuszagú. simán lehet h a 80$-ból leírnak 41$-et költségként még a digit eladásnál is (fizikai/retailnél ez a fele-fele még kb oké, de digitnél, ahol a 30% psn-vám is a sonyé??? naneeee)#13172 Döglött Róka
jah, kimondottan boldogan verik a mellüket a szuper számaikkal (janem, titkolnak mindent évek óta...ez véletlen?). szerintem a 360 korszakban jobban elvoltak, ha más nem, látszott bennük potenciál!#13173 Wesder
ha a szerencsétlen sony is "csak" 1.5-re képes akkor hogy jön ki ms-nél a 2.5-3 ? (rosszabb hw eladások, rosszabb 1st party eladások, rosszabb 3rd party eladások mellett)#13174 negyven2
sonynál még visszaesés is volt előfizetőkben (pandémia után).... nem tudom, hogy azóta visszadolgozták-e magukat (remélem nem, botrány ahogy elkényelmesedtek)és szerintem ha sonynál volt lezárás utáni visszaesés, akkor Ms-nél is kellett legyen. plusz mindkét oldalon volt brutál áremelkedés, régi okosságok megszüntetése (300ft, stb) ....
-
sz_b
csendes tag
válasz
negyven2 #13163 üzenetére
Az MS utoljára 2022 januárjában közölte a game pass előfizetők számát, ami akkor 25 millió volt. Jelenleg kb 30 milliónál járhat az elemzők szerint, viszont nyilván ez a szám egy becslés mivel azóta nem közöltek hivatalos adatokat. A 45 millió egyáltalán nem mondható kevésnek a kékek oldalán.
-
válasz
negyven2 #13163 üzenetére
és az 1 milliárdban az elmaradt eladások haszna is bennevan?
sokféleképpen lehet nézni a gamepasst, nyilván elsődleges, hogy legalább ne minuszos legyen, de SZERINTEM ez a modell fenntarthatatlan ( persze ha a forzahorizonhoz 30 millió dlc-t adnak el premieráron, az esetleg boríthatja a feltételezésem, de ahoz annyi előfizető kéne, amennyi eladott xbox és játékospécé sincs
)
---
de azt is nehéz elképzelni, hogy a spiderman2 315 millióba került.... max kreatívan könyvelve
gyakorlatilag a korábbi spiderekből rengeteg mindent lehetett újragasznosítani, enélkül akkor ma egy uj ip 1 milliárdba kerülne.... ??
-
opr
nagyúr
válasz
negyven2 #13136 üzenetére
Csavo tipikusan az "elemzo" kategoria:
Mond mindent, ami fizikailag elkepzelheto, aztan ebbol nyilvan elobb-utobb az egyik bejon, amire aztan lehet mutogatni, hogy "na latod, en jol megaszontam, terdeljetek le es szeressetek!"Eddigi munkassaga alapjan a "belsos kontaktja/informacioforrasa" a PS-nel az, hogy egyszer az egyik kavezoban valtott 4 szot az egyik portassal.
-
consono
nagyúr
válasz
negyven2 #13129 üzenetére
DE miért vennének visszább? Eddig sem azt tették. Jelenleg azt látom, hogy a PS5-öt kihagyhatom gond nélkül, mert nem nagyon jött eddig olyan játék rá, ami érdekelne és nem megy a PS4-en is. Ha az ND-nek megint csak a generáció végére lesz új játéka, mint ahogy a TLoU Part 2 is jött, akkor meg végképp ez a helyzet.
-
negyven2
veterán
-
Bad Pritt
félisten
válasz
negyven2 #13004 üzenetére
Más területen bevett szokás, játékoknál viszont teljesen felesleges és ilyen formában ráadásul olaj a tűzre. Egyrészt rengeteg adat áramlik be hozzájuk azzal kapcsolatban, mit csinálnak a játékosok, mit nem annyira, mi működik és mi nem. Másrészt meglett volna ennek a megfelelő módja, ha tényleg az a céljuk, hogy jobbá tegyék a játékot és a játékosok saját szavas inputjára van szükségük, pl. egy egyszerűbb survey a Bethesda accountok email címeire és aztán ennek az eredményét használni.
Harmadrészt viszont, ami bicskanyitogató ebben az egészben, hogy nem a játék jobbá tétele a céljuk, hisz egyik ilyen válaszban sem vállalják fel a játék hibáit, hanem már-már gaslighting szinten próbálják magyarázni, hogy ez márpedig egy jó játék és élvezni kéne és ez szerintem egyáltalán nem bevett szokás sehol.A Souls játékos példád amúgy nem rossz és maga Hidetaka Miyazaki is megválaszolta már:
We are always looking to improve, but, in our games specifically, hardship is what gives meaning to the experience. So it’s not something we’re willing to abandon at the moment. It’s our identity.
Egyetlen interjú, két mondat, ennyi elég és nem mentek cégszinten házalni minden egyes emberhez, aki felvetette a kérdést. Ez a nagy különbség. -
Bad Pritt
félisten
válasz
negyven2 #12998 üzenetére
Persze, hogy gáz, nem is értem, ez egyáltalán hogy lehet kérdés. Megnézted mikre válaszolgattak és miket írtak ezekben a válaszokban? Nem a gyökkető usereket találták meg, hanem az összeszedett, normális véleményeknél akarták megmagyarázni, hogy rosszul gondolja az évtizedes Bethesda RPG fan posztoló és nézze már meg jobban a játékot. Iszonyatos szekunder szégyen az egész.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
negyven2 #12985 üzenetére
Mint írtam, ez egy ilyen no win dolog az MS részéről, mert ha nem mutatnak be semmit, akkor azért szedik szét őket, ha meg olyanokat amik 5-6 év múlva jönnek ki, akkor meg azért.
Azért a kettő között létezik átmenet. Most is elhoztak három játékot, abból egy jövő év valamikorra van kiírva, kettő meg még kanyarban sincs, miközben van majdnem egy tucat bejelentett címük, amik valszeg előrehaladottabb állapotban vannak, mint a Blade vagy az OD és el lehetett volna hozni őket.
Amúgy a Sony-ra abszolút nem jellemző ebben a generációban, hogy ennyire előre kezdjen reklámozni, a Wolverine az egyetlen first party játékuk, ami bejelentéstől számítva két naptári éven túl fog megjelenni.Volt pár éve egy E3-as összefoglaló azokról a játékokról amiket akár még PS3-ra jelentettek be, és a mai (akkori) napig nem igazán tudni mi van vele (valószínűleg kaszálva lettek).
Hát én sem a Perfect Darkot hozom most példának.
Abból se lesz soha semmi.
De amúgy abban igazad van, hogy marketinggel nem igazán nyerhetnek. Az lenne nagy win részükről, ha megjelennének a játékok és szeretnék őket az emberek, mint idén a Hi-Fi Rush-t.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
negyven2 #12982 üzenetére
A jó megoldás az, hogy nem fél évtizedre előre kezdenek el promózni játékokat, amik pre-development stádiumban vannak. Szerencsétlen Hellblade II-t 2019 óta minden évben kihurcolják valami show-ra és a mai napig nem tudni, mikor kezdhetünk el játszani vele, Outer Worlds 2 úgy lett bejelentve, hogy a fejlesztő másik játékához még megjelenési év sincs kapcsolva és valszeg meg se száradt a tinta az Arkane-Marvel szerződésen, de máris összedobtak egy trailert a Blade-hez.
Éles a kontraszt más kiadók és nem feltétlen csak platform holderek marketingjéhez képest. -
Bad Pritt
félisten
válasz
negyven2 #12928 üzenetére
Most őszintén: egy olyan fejlesztőcsapat majd heroikus küzdelem árán visszahozza a játékát a tetszhalott középszerből és támogatja tíz éven át, amelyik egy két évtizedes hibát nem gyomlált ki a játékmotorjából és egy hónapot várt egy valamirevaló foltozás kiadásával, majd ráuszította a community managereket a Steam véleményezőkre ahelyett, hogy kussban patchelgetne serényen? Hát nemtom, én személy szerint nem látom magam előtt.
Teljesen biztos vagyok benne, hogy legkésőbb a TES VI megjelenésére el lesz engedve a Starfield a Bethesda és a modderek által is, de szerintem még előbb, mert amiket te sorolsz azokból masszív botrányok voltak és kellettek a pofonok, hogy alapjaiban újuljanak meg, viszont ez a Starfieldnél nincs meg. Sajna épp olyan minőség, ami tűréshatáron belül van, inkább csak gáz, ami körülötte történik, de nincs hangoskodás miatta, ment a coping ezerrel, hogy dehát a Skyrim is ilyen, meg az Oblivion is ilyen és nem baj, hogy felszínes, mert legalább mindent is lehet benne csinálni (csak minek) és emiatt marad is középszerű.
Lesz majd egy visszaáramlás a Creation Kit kiadásakor, talán még konzolon is kimutatható lesz, amit majd jól reklámozni is lehet még egy a DLC megjelenésénél, de a közelében nem lesz a Skyrim, Fallout 4, vagy akár a Fallout 3 számainak. Sőt, a Skyrim már most lelépte, ami nonszensz egy Bethesda RPG-nél. -
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
negyven2 #12903 üzenetére
Sok éve volt már, hogy ennek utánanéztem, de nem úgy volt, hogy az ilyen vásárolt tartalmakat amúgy nem is birtokoljuk, csak jogot kapunk a használatukhoz? Nyilván nem változtat a dolgon, az ilyen licencelési dolgok azért nyilván felcseszik az ember agyát főleg ha fizettek érte nem kevés összeget . Mint amikor egy régi játékból kiveszik a zenéket és xarabbakkal helyettesítik hasonló okból. (talán valamelyik GTA-nál volt így, már nem emlékszem)
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Wesder
titán
-
_drk
addikt
válasz
negyven2 #12763 üzenetére
Na jó de ez egy 20 év alatt megváltoztatott stúdió, ami gondolom a szokásos pár emberrel kezdte most meg több 100 emberrel nyomják.
Midtown Madness amúgy szerettem.De a Fable-re se mondom hogy szar lesz biztos, legalább rájöttek az a motor nem lesz jó és nem adtak ki valami hulladékot. Ez is már egy jó irány, hogy biztosan szart ne!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- BestBuy ruhás topik
- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
- OLED TV topic
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
- HP Probook 650 G4 15,6 i5-8350u 8. gen. GYÁRI MAGYAR VILÁGÍTÓ BILL!!!
- Honor Pad X8a 64GB Wifi,1 év Garancia
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest