- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Mobil flották
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Macrodroid
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bokrosolajos
őstag
a Shift a GTR2 motorjára épül. Pályák és autók is importálhatók!
Modok hada vár még ránk. (Remélhetőleg az olyan gyengébbek, mint az rFactorhoz kimaradnak)Én sem tolom már a Shiftet. Utólag, tízes skálán 5,5-et kapna tőlem. És ebben nincs az nVidia szemétsége sem. A játékmenet lapos. A grafika százas, a hangok 7-es.
-
bakosgabor57
őstag
Látom senki nem veszi a fáradságot, pedig nem titok...
Nincs is benne semmi ördöngösség, ha valami nem úgy sül el, mint ahogy számítottad, próbáld máshogy.Ne is várjátok, hogy részletesen leírja valaki, mikor mit, hova ésszerű állítani, mert eleve mindenki máshogy vezet, ami jó nekem, nem biztos, hogy neked is jó..., és tényleg nem százas, hogy olyan lesz, mint vártad.
Egyébként is a játékban a tuningban elég jól körül van írva, mi mire szolgál, szerintem ennél jobban nem is tudná senki leírni.
Nem tudom, az alapelveken mit értesz(netán ha a sebesség jobban számít, nyilván nem a legrövidebb áttételeket használod, vagy ha mindig elszállsz nem rakod a leszorító erőt nullára, vagy a felfüggesztést max keményre ha nem akarsz sokat csúszkálni), a tuning meg egyébként is rossz kifejezés, inkább "autó beállításoknak" kéne hívni. Nincs rá általános recept. Az aki a "gyári" beállításokkal nem tud rekordok közeli időt menni, tuninggal sem fogja tudni. Itt csak az autó kézre, illetve adott pályára való beállításáról van szó, nem teljesítmény fokozásról, mert az a fejlesztéseknél található, amit inkább kéne tuningnak hívni.
Most, hogy leírtam a jó nagy semmit, itt a bizonyíték, hogy a játék adta beállítással is lehet uralni bármelyik autót:
Így kéne csinálni a Bugatti Veyron Battle futamon a tiszta kört, és utána még elsőnek is lenni(egy teljes napom ráment) -
kayman
senior tag
Nekem a rendes játék továbbra sem indul el, de pár nap és rendszert cserélek és akkor talán a Win7 megoldás lesz.
Feldobtam a demo-t és az meg simán megy. 1680*1050, 2AA és minden high és nem szaggat sehol.
Csak időpocsékolás a demo, pláne hogy a lefutott kör után 5 perc reklám van.A Genius TrioRacer FF kormányom viszont remekül szolgál.
-
barnam_
nagyúr
Én próbáltam a Real Mod 1-t... nos az annyira volt valós, hogy miután kitört a kocsi jobb első kereke, végig pattogott a kocsi a pályán
Úgyhogy visszaraktam az eredeti fájlokat, de utána már nem indult el a játék, mindig lefagy amikor kiírja hogy csak pályán versenyezz, stb. Azóta se telepítettem még újra.Sérülés modból nekem ez jobban bejött.
-
bokrosolajos
őstag
Én próbáltam, 3/4 óráig csomagolta ki a játékot, aztán nem indult el a -loose paranccsal sem. Végül kiderült, hogy csak a patch nélküliekhez jó!
Ellenben én már készítem a saját mod-om,: ahhoz nem kell kicsomagolni 10 GB-ot, hanem csak egy copy paste ;-)
Annyira a GTR 2-re épül a Shift, hogy még a boxutca beállás is benne van a játék paraméterei között ! Így elhihetitek, hogy ez nem egy szimulátornak látszó arcade NFS, hanem egy vér-szimulátor utólagos arcade-osítása, léghajókkal, vidámparkkal, megőrjített AI versenyzőkkel
-
bokrosolajos
őstag
Ezt a pályacsoffító modot én is letöltöttem tegnap, de tegnap éjjel nem mertem elindítani, mert azt írja 30 perc a kicsomagolás...
Ismét egy nagyszerű mod, a végén teljesen átalakul szimulátorrá a Shift!
mondjuk a damage modenak sok értelmét nem látom, teljesen végigjátszhatatlanná teszi a gámát, ha az éles tárgyak is kiszúrhatják a kereket :
-
bokrosolajos
őstag
Nekem eddig a Grid nem volt meg, de mivel ilyen sok szó esett róla, két napja tesztelem párhuzamosan
Grid - sommázom: egy kalap...
Az AI autók úgy haladnak egymás mellett a pályán, hogy mindenféle fizikát nélkülöznek, ideális ív nem létezik, külső-belső kanyaríven ugyanolyan sebességgel!. Pályák fék nélkül teljesíthetők, irányíthatóság kb mint a Sega játékokban, autóknak tömege nem létezik, beálíltások szinte semmit sem érnek. Viszont nagyon szépen törnek a modellek!
A Shift nem rossz játék, csak kiforratlan. Nagyon nagy előnye, hogy moddolható, textúrázható, ami hamarosan nagy távlatokat nyit! Elsőként normális fizikát kell adni neki, jó irányítással - ami arcade game-ekhez képest már most is elég jó.
Szimesként semmi bajom vele, szórakozni, fun race-re kíváló! Csak könyörgöm, ha hátulról belerongyolok egy autóba, ne repüljön már fel nekem , mint a papírszalvéta az ebédlőasztalról egy lágy nyári szellőtől!!!
-
#70869248
törölt tag
Sztem a Grid nem is akart szimes képben feltünni, ennek ellenére egészen jól irányítható.
Viszont a Shift pontatlan...egy szimben alap hogy ki tudjam engedni az autóm a rázókőre pontosan minden körben, és ezt csak akkor tudom megtenni ha a kormánykezelése pontos.A Grid-ben is nagyon béna az AI, de a Shift-ben...agresszív béna
...
A Grid mellett azért könnyebb érvelni, mert az mikor kijött egyből jól ment, és az irányítása bár pepecs volt, de azért könnyen autózható. ..és az fwd-rwd nagyon jól érezhető.A Shift egyáltalán nem rossz, de majd a javításokkal lehet jobb. Itt egy fwd full tuninggal olyan mint egy 4wd, és szép hogy belepakolták a setup részt, de sztem kicsit játékosbarátabb módon is ábrázolhatnák hogy mi micsoda, mert én értem, és egy átlag szimesnek sem okoz gondot, de az NFS tábor már jó ideje nem szimes beállítottságú játékosokból áll.
pl. a cimbim be sem megy a beáll részhez mert nem érdekli...holott ha szimes szemmel nézem akkor 5-10másodpercek vannak ott eldugva egy 2perces pályán.
és a gyorsbeáll nem elég, az nem állít gázelvételi difit, vagy terpesztést.
A Viper Racing már ezer éve tök jól megcsinálta hogy értsd mit állítasz, nem tudom miért kellett a szimesektől átveni ezt a szamárságot, még ha egy mondatban magyaráz is...mert ez baromira nem egy mondat. -
barnam_
nagyúr
1-2 dologról én is elmondanám a véleményemet, ami a Shift-et illeti
elképesztően eredeti hangok, hanghatások
nekem úgy tűnt hogy annyira nem eredetiek, tuningolva az autók hangja echte ugyanaz mint a gtr evo-ban a wtcc autók hangja. persze van valami az autók saját hangjából is, de az meg halk, csak a turbó süvítését lehet hallani, ami már a könyökömön jön ki (mindegyik autóra ugyanazt a turbót teszik?)
autók vezethetősége, úton való mozgása
gyári autók esetében még lehet, de a fullra tuningolt autók nálam pattognak mint a nikkelbolha. Gondolom az autó beállításaival van gond, ami gyáriként még jó, tuningolva már nem.Szóval engem egyedül ezek zavarnak, a teljesítménnyel nincs gondom. Viszont ezek miatt nem fogom végigvinni a karriert, még ma meglesz az 50-es szint, aztán csá
-
-
kisza25
félisten
szia az akadozással kapcsolatban:ki kell kapcsolni C&Q-t, vagy egyéb progival fixen tartani a CPU frekit, mert a játék hajlamos rá, hogy nem pörgeti fel rendesen a procit, legalább is nálam ez van C&Q mellett képes 10FPS-t is produkálni és maxban 30-35FPS, viszont fix 2600Mhz(ez az alap X3 710-nél)25-55FPS
Mariann294: lehet a valós pályák vannak lekoppintva és azért
amúgy szerintem az tökre gáz a játékban, hogy sokszor 160-180Km/h-nál nem tudom úton tartani az autot amikor az full tuning és egyenes úton apró kanyarokkal tűzdelve haladok, pedig ezt még a sima utcai autoimmal is megtudom csinálni 165-ös gumival
a lambo, meg a bugatti,meg úgy csúszkál, mintha koripályán kenetném, már 120-nál alig lehet velük bevenni a kanyart, szerintem ez tökre nem reális
ezeknek úgy kéne tapadniuk, hogy megőrülsz
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPad (9th Generáció) Wi-fi + Cellular, 1 Év Garanciával
- Apple iPad Pro 11" (3rd Gen) Profi teljesítmény, elegáns külsővel!
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- Beszámítás! Apple Mac Mini 2024 M4 16GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest