Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz bakosgabor57 #4083 üzenetére

    Persze, tudom.
    A videó viszont nem mondja meg hogy milyen mod van fent, pláne hogy mi van felülírva. Az 5 percel nem poénkodtam, a jól moddolhatóságot úgy értem hogy az alapmotorhoz rengeteg segédeszköz megtalálható, a motor NM/LE görbéjét, a rugózást, tömegközéppont elhelyezkedését, leszorítóerő..stb grafikus felületen állíthatod, a gumit nem (illetve de, de annak bonyolultsága felér a sima fájlszintű felülírással), de nem is kell, elég megnövelni benne a tapadást.
    Mindez semmit nem jelent, hisz jó szándékot szolgál. De egy versengésnél vagy le kell védeni jól, vagy csak rossz vért szűl, mindegy hogy most én mondom, vagy majd sok őszülés után olvasgatva fogsz rájönni, és utólag nem tudod hogy azért nyomtak le mert gyorsabb volt, vagy mert...másért

    Szvsz képek, és online versenygés, ezt a Hamatchi-s dolgot nem vágom, ki kell próbálni hogy egy moddolt játékkal lehet-e csatlakozni egy nem moddolt játékhoz,
    hivatalos szerveren, az alapmotorból kiindulva, valszeg nem..hibával levág, az rFactor-nál ki is írja a chat-be hogy milyen fájlokat módosítottál :)

  • #70869248

    törölt tag

    válasz madgie #4078 üzenetére

    Aki csalni akar az ezen felül is sok mindent megcsinálhat.., elég átírnia a gumifájlokat, a motor görbéjét, vagy ...eh sok a varia.
    Régen, mikor mi töltöttünk fel időket akkor telemetria fájlt töltöttünk fel egy oldalra, azt ellenőrizte. Hivatalos szerverre sem enged fel elvileg módosított fájlokkal.
    Mivel a játék motorja az egyik legjobban moddolható cucc, így sztem ezt másként kellene megoldani. ...asszem nem lehet replay-t menteni, pedig az is megoldaná mivel a replay fájlt csak azon a gépen játsza le ahol stimmel az eredetivel.

    Az aki gyorsan megy az felméri mi az az irreális idő, de sztem felesleges videókkal tökölni védekezésképpen a nem tiszteségesen játszókkal szemben, mert rutinnal 5 perc (kicsom-becsomagolási idő fényében), kezdőként fél óra megmoddolni az autó fájljait.

    Simán meg kell bízni egymásban és egy képmentéssel megelégedni,..vagy másban kell gondolkodni szvsz.

  • #70869248

    törölt tag

    válasz mephi666 #4061 üzenetére

    számomra a poén az, hogy ezt a játékot a gMotor változata hajtja, ami mondjuk az rFactor-t, a GTR2, GT Legends-t. HSW cikk.
    Oké hogy sokkal jobban is néz ki a Shift, de teszem azt az én kissé divatjamúlt gépemen az rFactor, 50 autót elvisz(video), bekapcsolva fű fa bokor és hasít, a Shift pedig a cimbim gépén (kb. az enyémmel egyenértékű) röcög még akkor is ha lehúzom a graffot minimumra...aki probálta tudja hogy akkor hogyan néz ki a játék,...a többieknek: szörnyen.
    Szal valamit nagyon gyorsan kellene rajta javítani, optimalizálni.

    szerk: a videón nem röhögni! :D ezer éves, és anno csak azt teszteltem hogy 50 autó fizikáját hogy számolja.:)

  • #70869248

    törölt tag

    válasz zolisx4 #4055 üzenetére

    A játék hibáira egész nyugodtan gondolhatsz, nagyon ráfér egy nagy tapasz. :)

    De én nem a GPU-ra gondoltam, hanem memoriákra, .azon belül rendszer és VGA memoriára.
    Én igen régen vettem VGA-t, jó ideje a 7950 GX2 van a gépemben..a maga nemében ritka jó kártya.
    Na de nem ez a lényeg, hanem hogy megfigyeltem nem egy VGA-n hogy a memoria hűtésére nem fordítottak elég figyelmet....simán meg lehet halasztani.
    Én szétkaptam az enyémet is, és inkább én csináltam meg a mem hűtését.
    Lehet már nem így van, mondom régen kellett már bizergálnom VGA-t, de amikor bizergáltam akkor azt láttam hogy a memoria kicsit mostohán van kezelve.

    ...és persze a rendszermemora is ráfér egy teszt szvsz.

  • #70869248

    törölt tag

    válasz zolisx4 #4040 üzenetére

    én találkoztam uezzel a problémával, mivel itthon nincs összerakva a cuccom, így a cimbinél szoktam játszani, és bár az így kapott időt inkább más játékokra (szimekre) szoktam szánni, szöszöltem már a Shift-t neki.
    Mivel szaggatott, így az alaplap driver felületén a gyári(!) beállt vettem...mittom talán turbóra vagy milyen néven futott,..és rögtön utána Spa sz@r lett.
    Más pályákon nem volt grafikai hiba, de Spa-ban az Eau Rouge utáni egyenesbe betette a sátrat, behúzott grafikai hibákat, és az ég is befeketült.
    Szal olyan tüneteket produkált mint amikor kezd meghalni a VGA...csak néztem. De minden más pálya jól ment (már ami ki volt nyitva azon a szinten).
    Visszavettem a 'húzást' és rendbejött minden.
    ...sok minden lehet, memoria nem bírja az élesebb időzítéseket, melegedni tud valmelyik memo (VGA ill. rendszer).
    Szal a lényeg hogy hasonló probléma volt.
    Így aztán hagytam a rákba, mikor csak úgy felmentem dumálni, lefutattam egy Adv. Sys. Optimizert, az töbet ér. :)

    Kayman: passz sajna :(

  • #70869248

    törölt tag

    válasz bakosgabor57 #4003 üzenetére

    Azt nem tudom melyik ingyenes képes rá, és esetleg melyik program trial változata.
    De mondjuk Sony Vegas-szal meg tudod csinálni (meg sok mást is).

  • #70869248

    törölt tag

    válasz bakosgabor57 #3914 üzenetére

    ne tökölj..ezek, bár jók, nem a legjobbak.
    NetKar, demoban az F1600-s formula, ha megveszed akkor a nagyobb formula autók, és a Fiat Abarth.
    Én nagyon nagyokat meccseltem online, de viszonylag kevesen tolják, mert rétegszim...nem is áltatlak teli szerverekkel.
    Az autóban le tud merülni az akkumulátor, és több más furcsasága van, de a legjobbak egyike. ...és nagyon vigyorgós szvsz.

  • #70869248

    törölt tag

    válasz bakosgabor57 #3800 üzenetére

    Egyfelől ugye biztos hogy nem 100%-s szim. :)
    Nem a kezelhetőséggel van a baj...aki tud menni mondjuk az rF 1979-s F1-s moddal stabilan az kivigyorogja ezt a nehézséget.
    Az irányítás ami elveszi a szimes kedvét..az irányítás nagyon pontatlan, Én spec. nem szerettem a GTR-t a gumija miatt, de az autó orra odament ahova szántad.
    ..ha van kedved töltsd le a NetKar Pro demóját, és menj az f1600-l Prato-n pár kört és rögtön érzed azt hogy az irányítás 100%-n biztos. :)

  • #70869248

    törölt tag

    válasz bokrosolajos #3428 üzenetére

    Volt szerencsém....igaz csak egy parkolóban Pécsen kölcsönverdával, nem is tartom magam drifternek.
    De az LFS-ben nem egy driftvideóm volt ha már szóbakerült.
    Az Rx8 egy vicc...alapjárat felett eltekeri a Wankel az autót?!

  • #70869248

    törölt tag

    válasz kris75 #3362 üzenetére

    Alaposan megcsináltad a kormánybeállt?
    Nekem volt egy olyasmi a telepítés után, hogy átrohantam a kormánybeállon és a gázpedált nem csináltam meg rendesen (észrevétetni, alaphelyzet, teligáz), ezek után ahogy ráléptem a gázra kilépett.

  • #70869248

    törölt tag

    válasz mycso #3271 üzenetére

    pl. most hétvégén Tökölön :) (nagyon színvonalas a hazai drift, nagyon tudom ajánlani mindenkinek)..amit ezen a sebességen ki lehet hozni azt nagyon szépen autózták a srácok (és egy csaj :) ).

    Szal a Shift driftje nem jó...megnéztem a videót is, de én a driftet kormánnyal képzelem el, nem azzal a kütyüvel...elhiszem hogy lehet vele menni, de kormány van szerelve az autóba.

    Szal csak néztem mit müvel alacsony fordulaton az autó, ráadásul motorháztető nézetben (a gép röcögöt belső nézetnél) nincs motorhang bizonyos autóknál.
    A Grid dritje pl. kifejezetten jól sikerült szvsz, én mondjuk azokat a pályákat nem kedveltem, ami lent linkelve lett, inkább a kikötői...de ott némi gyakorlás után nagyon rá lehetett érezni, és bár nem vagyok a millás driftek híve, a lényeg hogy nagyon élvezhető volt.
    Megtalálták azt a pontot amikor az ember érzi hogy most beleállt az autó a driftbe és innen gázzal viszem, az áttevések is egész jól érezhetők voltak, és müködött a balfék illetve a rugott kuplung.
    A Shift-nél én igyekeztem vezetni, a cimbim hahotázott, én meg néztem a képernyőt hogy ezt most az Rx8 miatt van, vagy azért mert nincs hangja...de a fordulatszámmérő kisfordulaton van...ami Wankel viszonylatban kb. meg se kellene forgassa a kereket. :)
    Hozzátartozik hogy után a cimbinél láttam hogy a Bömös már nem annyira rossz, de én már nem ültem vissza a kormányhoz.

  • #70869248

    törölt tag

    válasz madgie #3195 üzenetére

    De ez ám senkinek sem jó...a szimes online versenyzésnek is nagy problémája, hogy az újoncok nem akarnak megtanulni több oldalnyi leírást a beállításokról, meg ezer köröket beletenni egy pályára hogy fel tudják venni a versenyt az elejével. Az eleje meg ritkán ad jó beállítást mert félti a már elért munkáját....egy nagy feneség az egész.
    Ráadásul egyáltalán nem életszerű, egy versenyző elmondja az érzéseit, megbeszéli ezt a versenymérnökével aki lefordítja a szerelőknek, és ők állítanak.
    Nem baj ha képben van a versenyző, de részletesebb versenytechnikáknál ez már nem müködik ilyen hangyarészleteséggel.
    Meglepődtem mikor megláttam a Shift alatt, nem hittem volna hogy átveszik ezt.
    off vége :) és sry

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Gulyo #3191 üzenetére

    Sztem a Grid nem is akart szimes képben feltünni, ennek ellenére egészen jól irányítható.
    Viszont a Shift pontatlan...egy szimben alap hogy ki tudjam engedni az autóm a rázókőre pontosan minden körben, és ezt csak akkor tudom megtenni ha a kormánykezelése pontos.

    A Grid-ben is nagyon béna az AI, de a Shift-ben...agresszív béna :D
    ...
    A Grid mellett azért könnyebb érvelni, mert az mikor kijött egyből jól ment, és az irányítása bár pepecs volt, de azért könnyen autózható. ..és az fwd-rwd nagyon jól érezhető.

    A Shift egyáltalán nem rossz, de majd a javításokkal lehet jobb. Itt egy fwd full tuninggal olyan mint egy 4wd, és szép hogy belepakolták a setup részt, de sztem kicsit játékosbarátabb módon is ábrázolhatnák hogy mi micsoda, mert én értem, és egy átlag szimesnek sem okoz gondot, de az NFS tábor már jó ideje nem szimes beállítottságú játékosokból áll.
    pl. a cimbim be sem megy a beáll részhez mert nem érdekli...holott ha szimes szemmel nézem akkor 5-10másodpercek vannak ott eldugva egy 2perces pályán.
    és a gyorsbeáll nem elég, az nem állít gázelvételi difit, vagy terpesztést.
    A Viper Racing már ezer éve tök jól megcsinálta hogy értsd mit állítasz, nem tudom miért kellett a szimesektől átveni ezt a szamárságot, még ha egy mondatban magyaráz is...mert ez baromira nem egy mondat. :)

  • #70869248

    törölt tag

    válasz #70869248 #3133 üzenetére

    Te jó ég, kétszer is elírtam az egyik kedvenc pálya nevét...argh.
    Brands Hatch.

  • #70869248

    törölt tag

    válasz DerStauner #3115 üzenetére

    Mihez kell?
    Nemrég nyomtam a cimbinél, állítgattam neki meg pumpáltam bele a profilba.
    G25-re elég gáz beállítani a játékot, nagyon pontatlan...mármint szimhez képest.

    Amennyiben kormányhoz állítod akkor ne használj ekkora holtjátékot, 5%-l vezess.
    Gázpedálnak és féknek is elég ennyi (kivéve ha Momo problémád van).
    a gáz-fékérzékenységet beállíthatod maganak, rajtnál figyeld melyik végállásnál mennyire tartja ki a gázt félgázon...csak hátsókerekesnél lényeges.
    fékérzékenység detto...menj egy egyszerű pályán 10 kört, és utána kezd el végállásba állítani, ha ráérzel mi mit csinál akkor már tudod melyik irányból merre akarsz elindulni, csak kikapcsolt féksegítésnél van értelme.
    A kormányzás érzékenységénél és sebességérzékenysége nagyon fontos, annélkül hogy nem tudom mit használsz nem is érdemes értékeket megnevezni.
    A kormányérzékenységet nagyon egyszerű...Brands Hutch első kanyar, kicsi érzékenységnél nem fordul be.
    A sebességérzékenység, álló helyzetben kitekered a kormányt (belső nézet!) kb. megjegyzed mekkorát fordul, majd az egyenesben nagy sebességnél gyorsan körbefordítod mindkét irányba 90°-t, látni fogod a különbséget. A szimesek általában kikapcsolják (azaz 0), de nekem pl. nem jött be úgy.
    Egyébként nagyon pontatlan az irányítás, és van benne késés is, ezért aztán csodát nem lehet várni.

    ja, és egy autónál..lehetőleg kezelhető autónál próbáld..ha van akkor full tuningon default beállon.
    Autó és autó között is brutál különbség van, pl. az Audi TT az 1-s autók között kegyetlen megy, Brands Hutch Indy 50 mp alatt alapon, de az irányítása elég rettenet.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés