- iPhone topik
- Samsung Galaxy A15 5G - válts belépőt!
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel topik
- Google Pixel 6 - új rendszer új köntösben
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Lackooo84 #129765 üzenetére
Hát, akkor sem annyira kellemes az eleje, amíg kihallgatják az embert...stb., még ha utána ki is derül, hogy más követte el. Meg azért csak megkérdeznék, hogy miért más használja - pláne ha kiderül, hogy huzamosabb ideje -, mint akinek az adataira rögzítve lett.
Van azért néhány hibalehetőség abban, ha más használja a nevedre regisztrált Domino SIM-et. -
Megszűnt a komolyabb extra online kedvezmény és azonos konstrukciónál még az alap készülékkedvezmény is csökkent?!
-
válasz
ballazol #129666 üzenetére
Csak nyugodtan, még ha a mobilinternet nem is arra van kitalálva, viszont akkor viselni kell a következményeket is.
Biztos nincs olyan a Telekomnál, de ha lenne, hogy a torrentesek alacsonyabb prioritási kategóriába kerülnek és bizonyos esetekben ott is maradnak - egy ideig - olyankor is, amikor épp másféle forgalmat eszközölnek, akár csak sebességet méregetnek... -
2 napja frissült a Telekom alkalmazás, azóta gyakran előfordul, hogy csak második indításra tölt be. (Android 12)
-
válasz
csako #128581 üzenetére
Kíváncsiságból, most a Facebook, illetve Messenger csatornán jelentettem be, illetve érdeklődöm egy komolyabb hiba kapcsán.
Kiderül, ünnepnap mi a helyzet ilyen tekintetben, mikor olvassák el egyáltalán...
Teljesen elérhetetlenné vált Bódvaszilason és vonzáskörzetében minden Telekomos szolgáltatás, sem vezetékes, sem pedig mobil nincs több órája.
Szuper dolog ez a hiba így ünnepnapokon, amikor sok fiatal utazott ide vidékre a szülőkhöz, rokonokhoz. -
-
válasz
Oposzumtoszó #127475 üzenetére
Nekem most az egyik Domino előfizetést nem tölti be, a másik, illetve a havi díjasok, valamint a vezetékes szolgáltatások ok.
-
válasz
Oposzumtoszó #127473 üzenetére
Azzal mindig van valami probléma.
-
Ismét működik a Telekom fiókban is a számla befizetése a regisztrált bankkártyával.
Régen ment, aztán jó ideig nem, de most megint ok.
Vannak még azért problémák az oldalon, de jó látni, hogy foglalkoznak bizonyos dolgokkal. -
válasz
lugosi #127030 üzenetére
A hét elején váltottam iPhone-ról Samsungra és nem akartam külön Telekom üzletbe is menni a SIM kártya visszaváltása miatt - mert a telefont SES-ben vettem -, holott volt bennem kétség a honlap működése kapcsán és az S21U-ba mehet két fizikai SIM is, ezért nyomtam a fiókban az eSIM átvitelt és szerencsére jól működött, így most ebben a telefonban is egy fizikai és egy eSIM van.
-
válasz
#76055552 #126758 üzenetére
Szerencsére nem annyira meghatározó a dolog, mert nekem és a feleségemnek is van céges SIM is, azokon korlátlanul netezhetünk és bármennyit telefonálhatunk, így a privát akár feltöltősbe is mehet a kétkártyás telefonokba, csak a 23 - 24 éves telefonszámok megtartása végett.
A DIGI elvből kiesik nálam, a másik két szolgáltató meg a ló és a szamár esete - mert azt továbbra is tartom, hogy technikailag a Telekomot sorolom előre.
A legegyszerűbb az lenne talán, hogy a havi díjas előfizetéseket - kettőt legalább - átnyomni Domino csomagba, így évente fizetnénk azokra összesen annyit, mint eddig havonta, de maradnának a Telekomnál. Korábban elgondolkodtam már ezen. -
válasz
szabonagyur #126756 üzenetére
Az ügyintéző, aki hívott, tapasztalt egy problémát a rendszerben, ami miatt nem tudta teljesíteni a korábban befogadott rendelést, szerintem ezt alapban is vizsgálniuk kellene.
-
válasz
szabonagyur #126754 üzenetére
Elengedtem a dolgot, nem akarok hivatalosan, írásban panaszkodni.
Itteni írásomnak is mondhatnám, hogy volt eredménye, kerestek meg azóta Telekomosok privátban két csatornán is, felkínálták a segítségüket - ezúton is nagyon köszönöm! -, de nekik is jeleztem, hogy utólag nem akarok már kínlódni a dologgal.
A kitörés elég távol áll tőlem, nem vagyok ilyen téren indulatos, minden probléma ellenére, az ügyintézővel is teljesen nyugodtan beszéltem...stb.
Az is benne van sajnos, hogy néhány (jelen/volt) Telekomos illetékes magára veszi itt és úgy reagál, próbálja védeni a céget - én úgy is megkaptam ezt itt néhányszor, hogy közöm nem volt a szolgáltatóhoz munka terén, csak leírtam a pozitív tapasztalatomat, vagy a véleményemet, ha valaki olyan téren negatívumot jelzett, hogy ne legyen egyoldalú a dolog. -
válasz
m1lan #126748 üzenetére
Egy ideje túl sok a probléma (alkalmazás, webshop...stb.) és úgy tűnik, nem nagyon foglalkozik vele a Telekom, ráadásul a megfelelő kommunikációra sem fektet kellő hangsúlyt, pedig azon is sok múlik.
Nálam most érte el azt a szintet, hogy tegyek is ellene.
Az átlagnál megértőbbnek és türelmesebbnek gondolom magam, de senkinek sem végtelen a tűrőképessége, pláne úgy, hogy az ellenoldal hozzáállása nem megfelelő.
Az továbbra sem érdekel, hogy milyen kedvezmény...stb. van a többi szolgáltatónál, amíg nem náluk vagyok.
Kivételes alkalom lett volna a mostani vásárlás, mert végre értelmes kedvezmény lett volna a további hűségért cserébe, de így már nincs miért gondolkodnom ilyesmiben, meg ismét sokáig várni, hátha majd valamikor ismét dobnak valamit, mert elszállt a bizalom.
Szerencsére olyan az anyagi helyzetünk, hogy ha most egyben kell kifizetni akár két drágább csúcskészüléket, az sem okoz gondot - ettől még vettünk már többször is készüléket részletre, mert adott fennmaradó összeg szép hasznot hoz a hosszú hónapok alatt, de ennek most nincs jelentősége -, csak most végre kaptunk is volna valamit az eddigi lojalitásért.
Van szerencsém olyan cégnél dolgozni, ahol szinte minden szolgáltató a partnerünk, mondhatni napi kapcsolatban állunk - hibakezelés, új létesítések és különböző projektek kapcsán a Telekommal is -, szóval nem kell bemutatni egyiket sem. -
válasz
Taktoj #126743 üzenetére
Igazad van, nem sírni kell, hanem lépni.
Én meg is teszem holnap az első lépéseket.
Az meg egyik szolgáltatót sem mentesíti a hibái alól, hogy a többinél is vannak gondok.
Úgy gondolom, én a végletekig lojális voltam a Telekomhoz a közel 25 év alatt, mint többszörös havi díjas előfizető, de mindennek van határa... -
Hatalmas fekete pont a szolgáltatónak a pocsékul működő rendszerük miatt, amin a telefonos ügyintézéskor a hozzáállásuk sem sokat segített...
Egy rövid ideig extra (110.000 Ft azon felül, amit alapban is ad a rendszer a hűség bevállalására) online kedvezmény volt meghatározott készülékre, ezért rászántam magam, hogy újra aláírok 2 év hűséget (3 mobil előfizetés is van a magenta csomagban, amikre már nagyon régóta nem volt hűség, most bevállaltam volna úgy, hogy azokon a régi díjcsomagokat aktuális újra váltom), le is adtam a webshopban a rendelést csütörtökön az Samsung Galaxy S21 Plus 5G készülékre - amit a feleségemnek szántam -, jött is utána a visszaigazoló e-mail a megfelelő konstrukcióról.
Ma hív a telefonos ügyintéző, aztán kiderül, hogy gond van, mert állítaná össze a rendelést, de csak magasabb végösszeggel tudja, mint ahogy én rendeltem, az extra (110.000 Ft) online kedvezményt valamiért nem írja jóvá a rendszer. Kérdeztem az okát, hát ő nem tudja, valami kötbér miatt lehet talán, pedig látja, hogy kapcsolódó mobilos hűség nincs...stb.
A rendelés leadáskor sem jelzett nekem semmi problémát vagy kötbért a rendszer. Néhány hónapja, amikor bár a mobilos előfizetésekre akkor sem volt már régóta hűség, de a vezetékes internet és tévé még úgy állt hűségileg - 1 évet aláírtam anno a megrendeléskor -, engedte volna a rendelést a rendszer, viszont sárga alapon jelezte, hogy a hűség miatt -x Ft kötbér a kedvezményből, ez rendben is lett volna akkor, de jelen esetben már nem volt szó ilyenről.
Ma már nincs persze az extra online kedvezmény adott készülékre, így nem volt mit tenni...
Azért megkérdezte, hogy így is szeretném-e a készüléket a magasabb áron, mire mondtam, hogy nem, mert akkor nem szolgáltatónál olcsóbban meg tudom vásárolni.
Aztán kérdezte, hogy 1 éves hűséget aláírok készülék vásárlása nélkül az előfizetésekre, mire kapta a választ, hogy nem!
Arra is rákérdezett, hogy a régi díjcsomagokat átváltom így is az újakra? Hát persze, hogy nem!
Törölte végül a rendelést és ígérte, hogy küld majd arról SMS-t, ami a délelőtti egyeztetés óta még nem érkezett meg.Ahol én dolgozom, ott sokkal kisebb probléma esetén is az a minimum, hogy: Elnézést az okozott kelletlenségért, kivizsgáljuk az ügyet, értesíteni fogjuk az eredményről és mindent megteszünk annak érdekében, hogy többet ne fordulhasson elő ilyen!
A Telekomnál ez már nem divat sajnos...
Hiába vannak a Telekomnál - és jogelődeinél - 24, 23 és 22 éve a mobil előfizetéseink, illetve egy ideje vezetékes fronton is visszatértünk hozzájuk tévé és internet előfizetéssel is, miután új lakást vásároltunk és itt az optikájuk, ezáltal pedig Magenta csomagunk van, a hozzáállásuk egyre rosszabb, úgy tűnik, nem becsülik meg és nem tartják fontosnak a régóta lojális ügyfeleket.
-
Telekomnál is megy ezerrel a Home Office?
1414-es telefonos ügyintézés, hölgyikénél furcsa, de felettébb hangos háttérhang - amikor abban pici szünet volt, akkor a tévé szólt, de az halkan -, mondom, hogy mit is szeretnék, válaszoltam néhány kérdésére, közben jött-jött tovább a hátteréből az említett hangos hang, majd némított és onnan végleg elveszítettem, hiába vártam türelmesen, majd hallóztam néha, nem tért vissza, néma maradt úgy, hogy a hívás nem lett bontva.
Vártam még néhány percet, de mivel nem változott a helyzet, megszakítottam a hívást, majd újra telefonáltam, ekkor már egy srác fogadta a hívást Vanda kapcsolását követően és rögzítette a kért adatmódosítást, aztán kapcsolt még egy kollégájához, ő is elvégezte a rá eső részt. Magenta csomag, de az egyik ügyintéző csak a mobil előfizetéseket tudta intézni, a második pedig a vezetékes szolgáltatásokét. Mindegy, az a lényeg, hogy megoldották.
A legjobbra pontoztam őket, nem akartam, hogy a kolléganőjük miatt szenvedjenek hátrányt.
Én is ismét itthonról nyomom már teljesen a munkát, de még a kollégákkal eszközölt videokonferenciás megbeszélések során is ügyelek a háttérzajokra, ügyfelekkel, partnerekkel (Telekomos illetékesekkel is szoktam megbeszélésen részt venni) történő kommunikáció során viszont hatványozottan.
-
válasz
tothferenc #126573 üzenetére
Üzletben, a régi SIM végérvényesen kuka és újat kapsz.
-
válasz
kakuk.tamas #126570 üzenetére
Sima váltásnál nincs gond, mi legalábbis sikerrel átnyomtuk pénteken és tegnap két telefonra (Galaxy és iPhone).
A jövő héten is lesz egy Samsung, azzal sem lehet gond, mert a feleségem nem örülne, akkor pedig én sem -
Engem csak ott zavar, ahol ügyfél vagyok.
IT szektorban dolgozok, a Telekom is partnerünk...
Az MM külön sztori és okkal ez a helyzet hazánkban, nem csak IT oka van, de pont rendeltünk ott vasárnap este egy hűtőt online és annak ellenére kiszállítják hétfőn, hogy a webshopjuk még nem megy. Pedig pont vissza akartuk már mondani, mert ha elkezdik beépíteni az új konyhát, nem várhatunk arra, rendelni akartunk máshol, de tegnap hívtak, már tudnak kiszállítani webshop rendelést, hétfőn hozzák. -
Haláli ez a webshop, ha egy dolgot javítanak, két másik megpusztul, amivel addig nem volt gond
Na de ők tudják, nem gond, ha nem akarják, hogy rendeljek és/vagy új díjcsomagra váltsak. -
válasz
Cranberries #126181 üzenetére
Nem, nem úgy van.
Naptári évente egy alkalommal emelhetnek a hűség lejártát követően, tehát a határozatlan idejű szerződés kapcsán, a szolgáltatás díját a fogyasztói árszínvonal változásának megfelelő mértékben módosíthatják.
Amíg a UPC/Vodafone volt a szolgáltatónk, minden évben emelkedett, ha nem is túl nagy összeggel, de azért 140 - 180 Ft-tal több lett havonta. -
válasz
lugosi #125707 üzenetére
Lehet, hogy az van, amit Renwick is írt, szeretné a szolgáltató, ha váltanék, de azt ugyan leshetik...
(Örüljenek, hogy a céges korlátlan - az is Telekomos - mellett megtartom egyáltalán havi díjas előfizetésnek a privátot, de hozzám nőtt már a telefonszám, mert lassan 25 éve használom, sokan csak azt ismerik, a másikat nem.)
A előfizetésekbe belépve, majdnem legfelül írja, hogy 30 nap korlátlanság, ott rányomok, hogy érdekel és dobja a díjcsomag módosításának a lehetőségét. -
válasz
ANDROID??? #125387 üzenetére
Annyira kicsi az előfizetők ugrálási hajlandósága, hogy a szolgáltatók kihasználják azt, pont azon a határon lavíroznak, hogy még ne legyen nekik gond.
-
válasz
lugosi #125268 üzenetére
Nem csak nálad problémás.
Sőt, magukat az előfizetéseket sem jól kezeli a fiók/webshop, olyan hülyeségeket ír ki, hogy csak na...
Készüléket (is) akartam vásárolni, de elengedtem a dolgot, megveszem inkább máshol, nem a szolgáltatónál, mert ez így nem állapot.
Nekem nem gond, hogy továbbra sem kötök újabb hűséget az előfizetéseimre, pedig jó ideje nincs már azokon. -
válasz
nobiand #125196 üzenetére
A bank illetékese rákérdez majd, hogy van-e bármilyen hitel, illetve annak törlesztése folyamatban és amennyiben igen, befolyásolhatja a banki hitelt, annak keretét, igaz ez még a Telekomnál részletre vásárolt készülékre is.
Mindent figyelembe vesznek, ami havonta ilyen jellegű állandó törlesztő, kiadás.
Ha belefér a bevételhez képest a keretbe, akkor nincs jelentősége, de ha határeset, vagy épp amiatt problémás lehet az arány, akkor számíthat.
Bankja és ügyintézője is válogatja persze, hogy mennyire veszik komolyan, vagy inkább csak ki akarják nyomni azt a hitelt, hogy egy további pipát behúzhassanak. -
válasz
xeno204 #124446 üzenetére
Mehet az más gyártóéra is, nem ritka, hogy lepapírozzák, ha minden félnek érdeke.
Muszáj elindítaniuk a folyamatot, ha jelezted nekik, hogy mi a helyzet. Telefonon érdeklődj később, miszerint mikor és hol voltál bent adott ügyben, bemutattad a csereutalványt, arra mit mondtak és annak fényében most mire számíthatsz...stb., így is nyoma lesz. -
válasz
xeno204 #124442 üzenetére
Szia,
A csereutalvány elsődlegesen cserére hivatott, ha van azonos típusú készülék, azt kell adniuk és elfogadandó, ez jogszabályi előírás.
Amennyiben nincs azonos típusú, de van (szerintük) azonos specifikációval rendelkező, azt kínálják fel, te viszont ha azt nem szeretnéd, keresel akár csak egy eltérést - mindig van valami - és köszönettel visszautasítod, ekkor nem erőltethetik rád a cserét. Ilyenkor előfordul, hogy kinézel egy kicsivel drágábbat és jobbat, mint amire az előzmény alapján jogosult lennél, de belemennek a cserébe, lepapírozzák.
Ha azonos típust nem tudnak adni és te másmilyen, általuk felkínált típust nem akarsz elfogadni, akkor mehet az elállás. -
-
válasz
CartmanLand0 #124379 üzenetére
Szia,
Azért csak olvass bele a szolgáltatói ászf 2/a mellékletébe, aztán kérdezz rá adott ügyintézőkre, hogy ha esetleg mégis tiltásra kerülne a készülék a számlákkal történő elmaradás miatt, akkor ők zsebből kárpótolnak a rögzített telefonbeszélgetésben általuk elmondottak miatt?
-
válasz
szabonagyur #124188 üzenetére
Tudom, hogy miként megy, de hidd el, mindenhol van hibalehetőség.
Meg melyik iPhone frissítéskor is volt, amikor nagyon gyorsan vissza kellett vonni ilyesmi hiba miatt, illetve javítást kiadni? -
válasz
szabonagyur #124184 üzenetére
Ott is van hibalehetőség.
Meg készüléktől függetlenül is volt már olyan, hogy a szolgáltatónál elírtak egy paramétert és másik készülék került a rendszerbe, mint amit rögzíteni kellett volna.
De a gyártó is bármit elszúrhat szoftveresen. -
válasz
st3v3np3t3r #124064 üzenetére
Itt az 50 GB-os csomagra már írják az 5G-t, de ezek a külön adatcsomagok.
-
válasz
#33802016 #124061 üzenetére
Nem feltétlenül, sok helyen vannak érdekesebbnél érdekesebb srácok is.
A lényeg az értékesítés, sokszor bármi áron... (Ismert ugye az ügyintéző anyagi érdekeltsége is és itt jön képbe az egyén milyensége, meddig megy el mondandójában az ügyfél meggyőzéséig, tutadlanságból mond téves infót, vagy esetleg szándékosan is füllent akár.) -
-
válasz
szirtesi #124055 üzenetére
Azért kérdeztem, mert bizonyos feltételek mellett nem megy 2 SIM használatakor az 5G az iPhone-on.
Az üzletben dolgozókat hagyjuk inkább - bár próbálok nem általánosítani, mert nem mindegyik inkompetens, de nagyobb hányaduk sajnos az, mivel egy ideje nem az ilyen szempontból is minimális hozzáértés a lényeg, hanem más... -, nem kell szolgáltatótól származónak lennie a készüléknek, iPhone esetén nem is lehetne jelentősége, mert a szolgáltató nem nyúlhat bele direktben a szoftverbe.
Amire figyelni kell, hogy bizonyos iOS frissítések után; Beállítások -> Általános -> Infó - itt várni kell kicsit és ha felugrik értesítés, engedélyezni kell itt is a frissítést.
Az általad használt díjcsomagnak érdemes még jobban utána nézni, mert üzletinél is vannak/lehetnek kivételek.
A céges nekem is üzleti korlátlan, de spéci, nem mindenki számára elérhető és aszerint is kellett utána járnom a részleteknek azon infókon kívül, amit az alkalmazás kiír azzal kapcsolatban. -
válasz
karl_fischer #123990 üzenetére
Én már 8 előtt bekapcsoltam a szülőin.
Működik iOS és Android rendszeren is. -
Domino Day 300 MB és 30 perc
-
válasz
4Grider #123909 üzenetére
Ettől azért összetettebb a dolog, a használt CSC-vel, a SIM kártya milyenségével és még néhány dologgal befolyásolható, hogy mennyire marad TMH.
Ha egy adott érték marad a négy közül TMH, akkor az már a firrmware tekintetében nem tekinthető kimondottan Telekomosnak, illetve a szoftver működése sem lesz olyan.
Igaz, szükséges némi hozzáértés vagy segítség, de tényleg percek alatt megoldható a dolog úgy, hogy semmi gond vagy visszaállíthatatlan nem történik - értve úgy, hogy lehet utána később ismét teljes TMH állapot, ha valaki szeretné. -
válasz
Dr Bubo #123905 üzenetére
Nem direkt korlátozás, inkább csak minek fektessenek időt, energiát és pénzt a többi szolgáltató paramétereinek a bevitelére, tesztelésére, gyártói engedélyeztetésére?
Más szolgáltatók sem foglalkoznak a konkurencia paramétereivel, amíg nem érdekük.
Amúgy még csak a teljes XEH rom felhúzása sem szükséges.a TMH helyett - ha egyáltalán az van a Samsung készüléken -, néhány perc alatt megoldható egyszerűbben a dolog.
Más kérdés, hogy bizonyos Telekomos szolgáltatásokhoz meg ideálisabb a TMH firmware.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Cyberpunk 2077
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Launch trailert kapott a Honkai: Star Rail
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen légkondit a lakásba?
- alza vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA CM 750W
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- BESZÁMÍTÁS!Gigabyte B650M R7 7800X3D 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Corsair 4000D Airflow TG 750W
- Bitcoin miner Bitmain Antminer S9 S9I 13.5 - 14 Th 1250W eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest