Hirdetés
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Több dologban is első lett a Motorola Edge 60 Fusion
- iPhone topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei FreeArc - a kényelem az első
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
G@ben
addikt
válasz
Viktor0610 #35313 üzenetére
A szerződésemben szerepel az Okostarifa 90. Innentől én arra vállaltam hűséget.
És ha ügyfélfüggő a kedvezmény, akkor én nem kapok, mert a legutóbbi módosításnál igen határozott hangnemben osztottam ki a Telenort, hogy mit tehet és mit nem. -
válasz
Viktor0610 #35312 üzenetére
Még valami, csak lejárt a szerkesztési idő.
Te tarifakategóriára (XS) vállaltál hűséget, nem tarifacsomagra. -
G@ben
addikt
válasz
Viktor0610 #35309 üzenetére
De ha az alacsonyabb havidíjú csomag számomra jelentős korlátozásokkal jár, többet meg nem akarok fizetni, azt hogy oldják meg?
A kötbéres kérdésre is várnék választ... -
G@ben
addikt
válasz
Viktor0610 #35296 üzenetére
Én is Okostarifa 90-et használok és a Smarttarifa 2 jónak is tűnhet váltásra, de magasabb a havidíja. Kérhetem kedvezménnyel? Ugyanis írtad, hogy mindig kisebb havidíjjal ajánlanak fel, ami a Mytariff legkisebb csomagjára igaz is lenne, csakhogy ott a beszélgetés is kevesebb, illetve a net is korlátos.
Illetve a Smarttarifa esetén ha esetleg adnak kedvezményt, akkor a lebeszélhető percek száma is csökken? Mert nem havi x percet garantál, hanem a keret elfogyásáig y forintos percdíjat.Ezen kívül, ha én 2 év hűséget az Okostarifa 90-re írtam alá, nem kéne jogomban állnia, hogy ennek a megszüntetése esetén minimum kötbér nélkül felmondjam a szerződést, vagy kötbért terheljek a Telenorra, mivel felrúgja a szerződést?
-
Sayuar
senior tag
válasz
Viktor0610 #35305 üzenetére
Akkor talán olvasd vissza FIGYELMESEN az előző hozzászólásaim és a tieid is: a mytv-s kérdést nem én tettem fel, mégis nekem címezted a választ, és nekem szóltál be.
Viktor77: ti valamilyen szimbiózisban éltek, hogy amikor szóvá teszem Viktor0610 stílusát mindig ott teremsz és megvéded? -
KamuMazsola
őstag
válasz
Viktor0610 #35300 üzenetére
Köszi!
Azt hiszem október, vagy november végén vezetik ki a tarifacsomagot, addig csak találok valami megoldást. -
Sayuar
senior tag
válasz
Viktor0610 #35296 üzenetére
Az, hogy szembesítelek a ellentmondásaiddal eshet rosszul, de nem jogosít fel alpári, gúnyos hangvételre. Sokadjára megkérlek, fejezd be a személyeskedést!
-
KamuMazsola
őstag
válasz
Viktor0610 #35296 üzenetére
Bocs, lejárt a szerkesztési idő.
Miért nem ajánlottak egy olcsóbb megoldást, ha már úgyis csak ajánlat? Miért pont egy 5400 forintos mytarif csomag jutott eszükbe? -
#79335424
törölt tag
válasz
Viktor0610 #35291 üzenetére
Sajnos, erre nincs mód. A MyTV appot futtató eszköz egy Android miniPC. Ez van a TV -re dugva, de, ebben nincs SIM slot. Viszont, ugyanazzal az account -tal fut rajta a MyTV, mint amihez a hotspotot adó teló SIM -jén, a MyTV szolgáltatás regisztrálva van. Az igaz, hogy a SIM -et használó és a MyTV -t futtató eszköz azonosítói különböznek, de a szolgáltató egyértelműen meg tudja állapítani, hogy a fiókommal, a hozzá rendelt SIM -en keresztül, a Telenor MyTV eléréséhez csatlakozok, ami adatforgalom szempontjából most ingyenes.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Viktor0610 #35264 üzenetére
köszi.
elmondtam a feltöltőnek is, állítása szerint nem segítenek, én annyit kértem az ügyfélszolgálattól, hogy emberségből hívják már fel.
De ma akkor újra hívom, hogy csak ő tudja intézni
-
Sayuar
senior tag
válasz
Viktor0610 #35264 üzenetére
De hiszen a facebook adatlapod szerint "guru" vagy.
Törökméz... -
#79335424
törölt tag
válasz
Viktor0610 #35264 üzenetére
Nekem is csak rémlett, hogy láttam valahol, de nem találtam rá utalást. Aztán beugrott és az is, hogy miért csak "úgy rémlett". Amikor megnyitom a MyTV alkalmazást, akkor egy pár pillanatra megjelenik egy betöltőkép. Nem volt könnyű, de sikerült csinálnom róla egy screenshotot. Körülvágtam a lényeget.
-
snooze
veterán
válasz
Viktor0610 #35242 üzenetére
köszi!amugy te a telenornál dolizol?ha igen milyen területen?
-
Doggy dog
senior tag
válasz
Viktor0610 #35242 üzenetére
Viktor szerinted?
-
ledgeri
nagyúr
válasz
Viktor0610 #35220 üzenetére
de lényegében "csak az arany az érték", ugye?
-
Atesz 666
aktív tag
válasz
Viktor0610 #35208 üzenetére
-Pedig létezik mert amikor a Z3-at vettem akkor mondta az eladó,hogy csak azért nem tudnak 3 az 1-ben kártyát adni mert előtte való nap fogyott el,így csak mikrosim-et tudott adni.
-
válasz
Viktor0610 #35208 üzenetére
Illetve, ha "ősi" mobilos szemmel nézed, akkor az a 3 in 1, amiről most beszélünk. Normál-mini-mikro...
Tudom, nem ez volt a kérdés, csak ha belegondoltam. Van még vajon olyan működőképes mobil, amibe normál méretű SIM van?
-
Tressy
senior tag
válasz
Viktor0610 #35208 üzenetére
Ez tényleg igy van mert nekem kellett adaptert reszelgetni egy másik simből mikor nanora cseréltem a simkártyám.Persze vehettem volna adaptert 2000ért hozzá de nem volt kedvem mert ebayen meg csak 1usd volt ugyanaz
-
arkone
aktív tag
válasz
Viktor0610 #35195 üzenetére
Nekem pár éve a Telekom olyat adott, ami micro sim és normál sim. Ki lehetett törni, amelyiket akartam.
-
Karesz_25
csendes tag
válasz
Viktor0610 #35205 üzenetére
Többiek sem voltak a helyzet magaslatán, tőlük kérdezett az említett hölgy, de ők sem voltak benne biztosak... Aztán átmentem az Astoriánál lévő kirendeltségre, ott minden flottul ment és még kedvesek is voltak (csak, hogy legyen ellenpélda is
)...
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
Viktor0610 #35201 üzenetére
Há' mondom, hogy ennyi volt, nem több.
Vmi formanyomtatványt kell beadnom, hogy elhidd? -
fi:zi'k
nagyúr
válasz
Viktor0610 #35199 üzenetére
Nem. Szóba sem került, hogy kié-mié a kártya/szám. Annyi volt a kommunikáció, amit leírtam, de akkor még egyszer:
-Szia, szeretném ezt a kártyát micro SIM-re cserélni.
-Szia, elkérhetem a kártyát?
Odaadtam, ránézett, majd odaszólt a másik ügyintézőnek: -Ugye ez még vágható?!
Elővette a vágót, kivágta és mondta, hogy készen van. -
fi:zi'k
nagyúr
válasz
Viktor0610 #35187 üzenetére
Elmondtam mit szeretnék (SIM-et cserélni), erre kérte a kártyát a srác és odaszólt a mellette álló hölgynek, hogy "ugye ez vágható?!". Apámon keresztül flottában van a kártya, szóval ez így pillanatnyilag meg is felelt, csupán azt nem értem, hogy miért egyből ezzel kezdte?!
Nem ismerem a Telenor szerkezeti felépítését. Azt akarod mondani a bemutatóteremmel, hogy az nem alvállalkozó?
-
válasz
Viktor0610 #35193 üzenetére
Csütörtökön még az "elavult" csak mikro-mini kitörőset adták.
-
válasz
Viktor0610 #35195 üzenetére
Előző hsz-embe már utólag beírtam, sajnos nem ilyent ad. Külön kellett cseréltetnem mindkét kártyámat nanora, legutóbb januárban. Ellenben Ausztriában a T-Mobile és az A1 is ilyen kártyát adott alapból nekem. Néztem is nagyot, nem láttam még előtte ilyent.
-
válasz
Viktor0610 #35193 üzenetére
Jelen. Miért?
-
Sayuar
senior tag
válasz
Viktor0610 #35190 üzenetére
a vodánál ilyen kártyát kaptam, amikor átmentem előfizetésről feltöltősre
-
Tressy
senior tag
válasz
Viktor0610 #35115 üzenetére
Ezt jó tudni mert pont ezen vaciláltam én is hogy melyik a havi melyik a kiegészitő.Mert a my telenorban is kiegészitő elöl van.Szóval duplakavar nem csak a név még a helye is
-
B.i.L
senior tag
válasz
Viktor0610 #35106 üzenetére
Biztos a meleg teszi,hogy kigyött`belőlem...de kereskedő révén az "első a vevő - avagy - ügyfél",a legjobbat ajánlom,mert hiszem hogy később is előnyös lesz mindkét fél számára!És akkor nem ér senkit meglepetés.Persze senkit nem érint,hogy nem tudod az okát,annak köszönhetően,hogy nem szólnak róla,hogy te csak akkor vagy spíler,ha mindenben* otthon vagy.Majd a párizsidra,ami csirke,marha,stb és nem vagy allergiás rá és nem volt feltüntetve rajta,hogy nyomokban tartalmaz olyan származékot,ami kivált valami nemkívánatos mellékreakciót - felháborodsz az otthonodban......
Úgy érzem köteles lenne jelezni feléd,hogy kártyád nem képes 4G-re,ha már mindnenkinek elérhető lenne,még ha nem is jeleztem az igényemet.Nem mellesleg a telefont,amit kértem(sehol nem volt elérhető) helyett,amit vettem,azt is 4G képesként hírdették.Ennek alapján alanyi jogon járt volna a 4G sim.És akkor még hozzátenném hogy internetes előfizetésem is volt,ugye külön,mert egyben nem lehet.(azt hiszem valami korlátlan éjjel nappal csomag).Az előzményeket ott a gépen látja gondolom,mert azonnal kiderült,hogy a simem 6 évesÉs most jön a java:az online felületen sem készüléket,sem pedig előfizetést,ráadásul még az ügyfélszintű regisztrációmmal a két előfizetésemet sem tudom módosítani,sem megnézni.Röviden és tömören,de ha akarod blogolok eggyet' róla,mióta is tart ez az állapot,csak nem beszéltem róla,mert hagytam magam.Persze lehet ez csak elmélet,lehet nem így van.Online semmit nem tudok intézni,vajon miért?Se telefon,se előfizetés módosítás...de érdekes.
Elnézést a késésért,de sok a dolgom mostanság. -
bandras0226
aktív tag
válasz
Viktor0610 #35078 üzenetére
Ide csak tagok léphetnek be.
Személyesen hol? Milyen telefonszámon?
-
zichie
senior tag
válasz
Viktor0610 #35124 üzenetére
Köszönöm, ez jó hír.
-
apaszka
veterán
válasz
Viktor0610 #35119 üzenetére
Neem!
-
Sayuar
senior tag
válasz
Viktor0610 #35115 üzenetére
köszönöm!
akkor ez egy szerencsétlenül elnevezett csomagcsalád!
Számomra fordítva lenne logikus:
"1GB" a havi
a "plusz1GB" pedig attól plusz, hogy valamihez hozzáadod...ergo ennek kellene lennie a "kiegészítő" csomagnak. -
#79335424
törölt tag
válasz
Viktor0610 #35115 üzenetére
Nekem úgy tűnik, hogy rendelhető. A linkedben, a + -t lenyitva, van egy ilyen kezdetű mondat:
"Amennyiben a tarifád nem tartalmaz beépített adatmennyiséget..."
Ha nem lenne rendelhető, akkor ennek a mondatnak sem lenne értelme. Ha jól látom, akkor itt egy egységesítésről van szó. Ugyanaz az ár a megújulónál és az esetinél. Sztem ez teljesen rendben van így. Mármint a lehetőségek összehangolása, nem maguk a lehetőségek, mert azok csak hazai viszonylatban piacképesek.
-
apaszka
veterán
válasz
Viktor0610 #35078 üzenetére
Ezért nem fogom a v&ktort csókolgatni ,inkább lépek innen!
Ja jött az sms,hogy elfelejtik az általad is maradnia kéne csomagra az asszonynak!
Már intézzük az elmenetelt innen!
Most már mondhatom,hogy k@pja be a telenor! -
Sayuar
senior tag
válasz
Viktor0610 #35110 üzenetére
ha már visszajöttél közénk, hadd legyen 2 kérdésem:
- mit tudsz arról, hogy egyesek nagy válaszidőre panaszkodnak 4 G-n? (a nagy itt 100 fölötti érték)
- "sima" praktikum tarifacsomag mellé melyiket lehet megrendelni: a "PLUSZ1GB" vagy a "1GB" ?
Feltétel egy már meglévő adatcsomag megléte, és ahhoz lehet rendelni, vagy csak úgy, önhálóan is aktiválható?JA: nem tudok azonosulni azokkal, akik sírnak a 32kbps net miatt ... sajnálom...
-
wetomi
aktív tag
válasz
Viktor0610 #35106 üzenetére
Tudom, tudom...
-
Sayuar
senior tag
válasz
Viktor0610 #35110 üzenetére
Nem muszáj a sárdobálók közzé beállni...
Eltelik egy hónap, aztán megint lecseng zúgolódás... -
asdf_
veterán
válasz
Viktor0610 #35106 üzenetére
Es 60 milliard, azt kihagytad
-
Sayuar
senior tag
válasz
Viktor0610 #35106 üzenetére
"örülök" hogy visszataláltál közénk: már azt hittem a szolgáltatói gúny nélkül maradunk...
-
#79335424
törölt tag
válasz
Viktor0610 #35100 üzenetére
Köszi!
-
#79335424
törölt tag
válasz
Viktor0610 #35098 üzenetére
Nekem is lenne egy kérdésem. Ha 3000Ft -tal feltöltök egy Praktikumos kártyát (nem netest), akkor arra automatikusan kapok 150MB -ot. Ez 30 napig, vagy a ciklus végéig érvényes. Tehát, van aktív netszolgáltatásom a ciklus végéig, külön adatcsomag rendelés nélkül is. Akkor ehhez rendelhetek kiegészítő adatjegyet?
-
Out
addikt
válasz
Viktor0610 #35091 üzenetére
Szerintem elbeszélünk egymás mellett. Rendeltem SMS-ben 1000 Ft-ért 500 MB-os adatjegyet. 3 napig használtam, aztán megszűnt. Mi ebbe a jó nekem? Levonta az 1000 Ft-ot a kártyámról és használtam max 100 MB-ot belőle.
Vagy a dolog úgy működik, hogy a számlázási időszak végén vonódik le a pénz az SMS-ért és nem azonnal? Ebben az esetben nem szóltam semmitmokalade: Köszi, hogy szóltál, nem vettem észre, hogy reagált
-
tomp
félisten
válasz
Viktor0610 #35086 üzenetére
Attól még adhatnák olcsóbban. Ha az megéri akkor ez is megérné.
Alacsonyabb ár->több előfizetés->nagyobb bevétel->jobb eredmény->örülnek -
Varszegig
veterán
válasz
Viktor0610 #35091 üzenetére
Ok, köszi.
-
Out
addikt
válasz
Viktor0610 #35080 üzenetére
Köszi az infót. Megnéztem a Mytelenor weboldalt és ott a számlázási időszak kezdete 08.08, én pedig 08.04-én rendeltem meg az 500 MB-os adatjegyet. Szóval úgy van, hogy mindegy mennyit használtam fel, buktam a fennmaradó adatjegyet és az ezzel arányos pénzt is. Ez így nem túl jó megoldás, viszont tanultam belőle
-
Varszegig
veterán
válasz
Viktor0610 #35086 üzenetére
Azt meg tudod mondani, van-e különbség (a percdíjat leszámítva) a praktikum, és a praktikum +net között? Azaz miért választaná valaki a sima praktikumot a +net helyett? Vagy én nem látok valami apróbetűs részt?
-
Doggy dog
senior tag
válasz
Viktor0610 #35082 üzenetére
Azt nem tudod véletlen,hogy mitől nőtt meg sokunknak a ping ideje nem lassított netnél?
Válaszodat köszönöm! -
tomp
félisten
válasz
Viktor0610 #35082 üzenetére
Hát amikor ugyan az a cég 6490Ft-ért ad 50GB-ot... Csak azt modemmel.
Nem értem miért nem bírnak tarifához is normális áron adni nagy adatkeretet. -
apaszka
veterán
válasz
Viktor0610 #199 üzenetére
Szia!
Ma kiderült,hogy Flottába tudunk átmenni méghozzá nagyon jó az ajánlat.
Számhordozás is játszik.
Amiben kérném a segítségedet!
Az asszonynak a száma a kisebbik fiam nevén van. Szeretném átvinni a nevére amivel egyszerűen léphetünk innen másik szolgáltatóhoz.
Simán 4000 ért átirás,vagy egyszerűbb ha féltöltősre váltjuk és azt hordozzuk.
A csavar ugye a Combo csomag,ami nagyon jó,de az új csomagja kárpótol mindenért minket.Olcsó,ingyen beszél mindenki egymással a családban ,és 50 mega net ami nem lekapcsolásra kerül ha elfogy a keret. De van hozzá 1-2 gigás + is persze.
-
Ryder1
senior tag
válasz
Viktor0610 #34528 üzenetére
Megjött az új számla. Mármint sárga csekk még nem, csak telenor online-on belül néztem. A megbeszélt 1016 Ft-os jóváírás sehol, pedig még e-mailt is küldtek róla. Kezdhetek ügyfélszolgálatot hívogatni, vagy sárga csekken már a jóváírással csökkentett számla fog megjönni?
-
apaszka
veterán
válasz
Viktor0610 #34612 üzenetére
-
zichie
senior tag
válasz
Viktor0610 #34602 üzenetére
Ugyan arról beszélünk, mivel én is ezt írtam. Mobil Online Start szolgáltatás nem rendelhető. DE (és itt a lényeg!), ha már elfogyott a feltöltésből származó adatkeret és a "királyság" adatkeret, továbbá nincs aktív opciós mobilnet csomag és nincs aktiválva Mobil Online Start letiltás szolgáltatás, akkor életbe lép. Ezt bizonyítja a korábban mellékelt részletező.
Összefoglalva Praktikum+Net csomaghoz megrendelhető Mobil Online Start nincs, de "Mobil Online Start letiltás" szolgáltatás van, ami sajnos alap esetben nem aktív. Nekem ez volt az első szolgáltatás, amit beaktíváltam. -
Lipigab
tag
válasz
Viktor0610 #34557 üzenetére
Köszönöm szépen a információt!
-
Varszegig
veterán
válasz
Viktor0610 #34546 üzenetére
Elég vicces, telenor önkényesen aktivál, az ügyfél meg telefonálgasson, meg menjen üzletbe.
A hálószobába nem akar benézni a T szolgáltató véletlenül?
-
Lipigab
tag
válasz
Viktor0610 #34552 üzenetére
Wow! Azt meg tudnád esetleg mondani, hogy az Áfsz mely részére tudnánk hivatkozni, ha hajthatatlan lenne az ügyintéző?
-
tomp
félisten
válasz
Viktor0610 #34546 üzenetére
Itt inkább az azérdekes, hogy miért aktiválták csak úgy neki? Kérte? Nem. Aktiválták? Igen.
-
=Thor=
tag
válasz
Viktor0610 #34528 üzenetére
Köszönöm!
Akkor lehet az a legjobb, ha elviszem a válaszlevelet egy üfsz-ra és fejtsék meg ott...
-
#79335424
törölt tag
válasz
Viktor0610 #34504 üzenetére
Persze, hogy egyértelműen jobb ajánlat. Plusz korlátlan böngészés, éjszakai 100GB, stb. Csak egy bibi van vele. Hogy előfizus, a kérdező pedig kifejezetten kártyás megoldást keresett. Abban is igazad van, hogy kártyás Hipernetnél, az 5GB után drágán ketyegnek a bitek. De, egyrészt erre felhívtam a figyelmét, másrészt, ha vki ezzel tisztában van, akkor tud "védekezni" a plusz kiadás ellen.
wwenigma:
Ezt a 16 ezret nem értem. Mi ez?
-
Prien
addikt
válasz
Viktor0610 #34512 üzenetére
Én nem beszéltem online vásárlásról, a fórumtársnak nyaralás közben ez amúgy sem opció.
Besétálás üzletbe, majd a SIMMEL kisétálásról beszélek, hűség nélkül.De megvárom wwenigma linkjét még.
Mivel kicsit rosszul esett, hogy trükközéssel vádolt....
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Viktor0610 #34504 üzenetére
Hol irjak hogy husegido nelkul is lehet venni?
Amugy meg Hipernet Praktikumot mindenkinek! Csak 16e ft és utana mindössze 7ft/MB!!!!!!!!!!!!!444444 [link]
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Viktor0610 #34327 üzenetére
Ja, no comment, beveszik apropenzert, ugyanezt mar csinalta a Mediamarkt is. Amennyit adnak barmelyik keszulekert annyit en is adok, egy mobilteloboltos meg röhögve rádob még egy ötöst bónuszba.
Persze ki gondolta volna, hogy ezen egy forintot is bukni fognak....
Nevetséges de oruljunk neki, es a sok barom meg fog is mert nem megy utana...
-
Csabi1984
addikt
válasz
Viktor0610 #100 üzenetére
Ez szerintem nagyon jó húzás csak nehogy az legyen ha valaki új készüléket szeretne venni akkor olyat kapjon amelyik már volt használva még akkor is ha makulátlan. Legalább is én alapból nem veszek előéletes készüléket
De nem kizárt, hogy félre értek valamit.
-
Prien
addikt
válasz
Viktor0610 #34278 üzenetére
Akkor a legtisztább, ha dátum szerint 1 nappal a hűség lejárta után, de még számlazárás előtt lemondok mindent.
Köszönöm a választ!
Nem biztos,hogy elhagyom a Hipernet-vonalat, de ez még a jövő zenéje.
-
bostone
addikt
válasz
Viktor0610 #34276 üzenetére
Jövő hónapban lejár a hűsége, tehát lesz mód tarifaváltásra.
Ez újabb 2 év szolgáltatóhoz való kötöttséget jelent, vagy boldogan ugrálhat a neki megfelelő tarifába, kedve szerint? -
Prien
addikt
válasz
Viktor0610 #34276 üzenetére
Augusztus 6.körül lejár a 2 éves Hipernet Heavy hűségem, utána kiszámlázzák a kedvezményeket külön? (Korlátlan böngészés, 100GB éjszakai net, NetPajzs.)
Illetve mikor kell kezdeményeznem a lemondást, hogy ne számlázzanak ki plusz 1 hónapot?
-
bostone
addikt
válasz
Viktor0610 #34273 üzenetére
Ok, értem, köszönöm.
Ha jól emlékszem a tarifacsomajára smart2-ben van, ez kb 300Ft-al drágult. Van lehetőség váltani kisebbre/olcsóbbra ebben az esetben? Nem tudom mióta előfizető, lehet nincs 2 éve.
-
mokalade
tag
válasz
Viktor0610 #34268 üzenetére
1220 azt mondja, hogy a telefonszámhoz tartozó fordulónap hónap 27. 0 óra.
MyTelenor online meg azt írja a Mobil Online 100 MB Aktiválás: 2015.06.03 Lejárat: (üres).
Igen, tényleg a hónap 27-én 0-órakor vonták utoljára, de mint látszik én nem akkor aktiváltam. Arról lehet szó, hogy a 30 napos ciklus miatt folyton változik, hogy hanyadikáig tart konkrétan a ciklus? Vagy mivel akkor vonták le a díját utoljára most már az a ciklus vége?Akkor nem lehet tudni, hogy pontosan mikor jár le a ciklus? (pl. A bónusz net miatt tudni kellene, hogy mikor kapcsoljam ki a net csomagot az egyenleg feltöltése előtt.)
Minden "havi" szolgáltatás azonos ciklusba lesz rakva függetlenül a lejárattól?(#34267) darvinya
Igazad van, de mi alapján reklamáljak, ha az általuk adott infó sem egyezik?
Illetve, előbb szeretném tudni, hogyan is megy a dolog, de kissé zavaros, nem könnyen követhető. -
Csabi1984
addikt
válasz
Viktor0610 #34255 üzenetére
Köszönöm
-
devil-k
nagyúr
válasz
Viktor0610 #34248 üzenetére
Persze, ez működött is régen telefonon keresztül. Gyors beazonosítás és a csip-csup dolgokat lehetett intézni, de egy ideje más pennával írnak itt is. Ráadásul az előfizetés nem a saját nevemen van, így ez még csak bonyolítja a dolgot. Na mindegy, majd látjuk.
Köszönöm azért!
-
devil-k
nagyúr
válasz
Viktor0610 #34246 üzenetére
Ez elég szomorú. Egyre jobban unom már ezt a Telenor szerencsétlenkedést. Jó-jó, flottában vagyok benne, kedvező csomag, de több a nyűg mostanában, mint az előny.
-
Dave1984
őstag
válasz
Viktor0610 #34211 üzenetére
Persze hogy nem használják ki, mivel kutya nem akar annyi plusz pénzt fizetni pár megaert! Én is inkább hagyok az 500mbbol valamennyit szamlazarasig mert ki tudja mi jön amikor jól jön a mobilnet.
Ameg 128kbit re volt lassítás volt hogy 50mb adatcsomagnal csináltam simán 1gigat havonta. De megszunt a "jó világ".
Igaz én a Vodanal vagyok, de ugyanez a szitu a Telenornal is, ezért remélem nem baj hogy ide irtam. -
zseko
veterán
válasz
Viktor0610 #34211 üzenetére
Úgy tűnik még vannak akiket meg lehet vezetni
Bocs, no offense
Szvsz a MyTariff oldala kissé elb..ott, munkahelyen 3 böngészőből egyben képes csak úgy-ahogy működni.Persze hogy nem használják ki a netet, a szolgáltatón kívül kinek érdeke, hogy plussz pénzt fizessenek be, mikor ott a wifi, és hogy akkor fogyjon le a net mikor valóban kéne?
Meg minek használjanak qrva drága mobilnetet, ha ott a (sok esetben ingyenes) wifi mindenhol? Nekem is azt mondták csak 6-700MB netet használok el, persze, mert a többi 6GB wifin megy
Engem pl. olyan statisztika érdekelne, hogy lassítás után milyen adatforgalmat hoztak még össze a felhasználók?
Egy kérdés, most láttam a Wallet appot, a kártyás feltöltést hasznosnak találom, de remélem ha beregisztrálom a bankkártyám nincs semmi extra rejtett költség ha így töltöm fel??
Két dolog fel is merült ehhez, egyik hogy minek ennek külön app, miért nem lehetett a MyTelenor progiba beletenni, másik ez a négy számjegyes pin kód hülyeség, legalább hat karakternek azért illene lennie... -
#42308056
törölt tag
válasz
Viktor0610 #34205 üzenetére
Ezek szerint valami telefonbiztosítás lesz, vagy használt készülékek beszámítása (legalábbis a plakátok alapján). Azt hittem megint valami készletkisöprő akció jön.
-
zseko
veterán
válasz
Viktor0610 #34196 üzenetére
irónia on
Hát ha annyira lesz 'szuper' mint a MyTariff, 'nagyszerű' lesz
irónia offEgyébként kíváncsi leszek mi lesz végülis.
-
Sayuar
senior tag
válasz
Viktor0610 #34205 üzenetére
50 Ft-os kapcsolási díj...
-
#42308056
törölt tag
válasz
Viktor0610 #34202 üzenetére
Azert problémás, mert külföldön leszek jövő héten
Ha mar szóba került külföld: van valami jóáras adatjegy EU-ba?
-
B.i.L
senior tag
válasz
Viktor0610 #34196 üzenetére
Kicsit bővebbben,ha lehet.
Sokan maradnának,ha tudni szeretnéd.A szolgáltató váltás sok macera eggyesek* szerint,mint pl nekem is.
Nem is tudom mikor volt kedvezményem az elmúlt 5 évben...mindenért megfizettem.(telefonok_Sonyandroid,Samsungandroid az asszonynak,magamnak legutóbb LgF6,elötte nem volt szolgáltatói telefonom[mármint 5 éve volt,csak nem is emlékszek rá],annyi,hogy talán kicsit olcsóbb volt.40,talán 0,F6 35- valahogy így alakult.És mivel biztosítást nem lehetett kötni,maradtam az alacsony árfekvésű droidnál,de ez más téma.A legjobban viszont azt dijazom,hogy Lte/300 mb_a tarifám szerint...ezt hamar kileheli,aztán bejön a kép,hogy vegyek még adatjegyet.Meg is említettem az opos hölgynek,maga szerint az mire elég?Kicsit gyorsabban 10 perc?Kiváncsian várom,hogy a következő időszakban jelenteni fog valami nagy teccést"kiváltó dolgot.Addíg nézem a másik szolgáltató kínálatát.(Nokia635_de lehet benevezek 2 darab 640dualLTE_re) -
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Viktor0610 #34145 üzenetére
Irtam online felületen is, kivancsi vagyok mit valaszolnak. Utána 3000ft az NMHH eljaras meginditasa, kifizetem, meglatjuk.
Somatom: a szűklátókörűség is az egyik ilyen dolog, ha nem magad miatt akkor a többi ember miatt is, összetartás kellene hogy ne tudjanak nekunk betartani. De amig neked az nem tétel és elfogadod... igy lesz megint lassan 160ft-os percdíj mint anno Praktikum Privát dijcsomagomban 1999-ben...
-
Sayuar
senior tag
válasz
Viktor0610 #34119 üzenetére
na ugye...már megint igazam lett: mint ahogy wwenigma fórumtár linkelte, a telenor nem akarja biztosítani az idők végezetéig a kedvezményt a tarifaemelést elutasítóknak, hanem csak a hűség végéig.
Ha pedig minden maradna a régiben, ergo nem kedvezményt adna a telenor a megemelt díjú havi díjból, hanem a szerződés szerinti eredeti áron szolgáltatna tovább (ahogy a törvények is köteleznék) úgy a hűség végét követően is az alacsonyabb díjakon lehetne használni a szolgáltatást.
Erre írtam azt, hogy a szolgáltató eljátszotta a szavahihetőségét, és minden egyes ászf módosítás után az előfizetők azt nézik, mi az újabb csavar, mivel lesznek megint átb@szva.
-
metal01
őstag
válasz
Viktor0610 #34134 üzenetére
Nekem ~1000 Ft. plusz lett volna / hónap a tervezett emelés. Az nem párszáz Ft. Plusz amilyen a szolgáltatás minősége, pl. mobilnet, akkor azért megfontolja az ember azt a "kevés" emelést is. Sorry, kövezzetek meg, lehet, hogy én vagyok hülye.
-
#79335424
törölt tag
válasz
Viktor0610 #34134 üzenetére
Hááát.... Bevallom, ezzel én is így vagyok. Sztem egy gombóc fagyit sem kapnék havonta a különbözetből. Ennyiért nem kezdek rinyálni. Ezek a rendelős, meg havi fordulós hibák sokkal jobban bosszantanak. Na, meg az ügyfélszolgálatos! Azt mondta a csaj, hogy szemtől-szemben másképp beszélnénk. Mondtam, hogy én a szemébe nézve is ugyanígy beszélnék, ha ezeket a neszesemmifogdmegjól javaslatokat erőltetné valódi magoldás helyett.
-
metal01
őstag
válasz
Viktor0610 #34129 üzenetére
Megértelek Téged, mint aki közel van a tűzhöz, ebben a nyári forróságban hatványozottan, de nem tudom maradéktalanul elfgadni azt, hogy "jelentősen túlterhelt rendszerrel szerintem művészet volt a soha nem látott embertömegek kezelése". Ugyanis rajtam kívül azon a szombat reggel kb. két emberke volt az ügyfélszolgálaton. Valamint az ügyintéző sem jelezte, hogy valami gebasz lenne a rendszerrel. Simán ment minden. Ő gombázott el valamit, de nagyon. Csak az ilyenek miatt, nekünk ügyfeleknek okoz kellemetlenséget. Ha most nem kérdeztem volna rá poénból, mehettem volna panaszt tenni, ami az én időmet és energiámat veszi el, teljesen önhibámon kívül. Arról nem is beszélve, hogy ma is (miután közöltem, hogy akarok maradni az eddigi, jól bevált tarifacsomagomnál) kb. 10 percen keresztül akart egy másik, számukra jobban megérős, teljesen más, számomra kedvezőtlen csomaggal behúzni abba a bizonyos csőbe. 5000 Ft. difi lenne havonta pluszban és perc/sms/adatforgalom is kedvezőtlenebb. Tudom, hogy nekik ez a dolguk, de na...
-
club1
veterán
válasz
Viktor0610 #34129 üzenetére
Ez nem neked szól (csak a Telenor ügyviteli rendszerét minősíti), hogy minden valamilyen szinten szabványok szerint megtervezett rendszerből igazolást akkor lehet kinyerni, ha már rögzítésre kerültek az igazolás kiadásához szükséges adatok. Pl. az ma már (na jó, már öt évvel ezelőtt is) egy nagyon gáz számlázórendszer, ahol nem a számlázási folyamat utolsó pontja az, hogy a számlát kinyomtatjuk/elektromosan elküldjük...
-
Sayuar
senior tag
válasz
Viktor0610 #34124 üzenetére
Legyen neked igazad, és akkor mindenki elégedett lesz.
-
Sayuar
senior tag
válasz
Viktor0610 #34119 üzenetére
1. A fenti dátumtól, amennyiben az Előfizető a Díjszabásban (ÁSZF 1/A. és 1/B. melléklete) lezárt, már nem értékesített tarifacsomagú előfizetői jogviszonya kapcsán kíván kedvezményt igénybe venni, úgy tarifacsomagját a Díjszabásban foglalt, értékesítés alattiként megjelölt – hűségidő alatti tarifacsomag-váltás esetén az EESZ-ben irányadó rendelkezéseknek megfelelő – tarifacsomagra kell átváltania. Az érintett rész: ÁSZF Törzsszöveg 7.1.1.1.
-
válasz
Viktor0610 #34115 üzenetére
Köszönöm!
Bár eddig nem igazán fogyasztottam el a 2 gigát, most ebben a hóban beleharaptam kicsit.. gondoltam jó tudni, mi várható...Ugyanakkor pont most gondolkodtam el, hogy asszonynak is kellene nézni valami alap kis csomagot.. talán elkezd ismerkedni az okostelóval, és akkor jó lenne, ha már nem csak játszani tudna rajta, hanem pl. mailokat átnézni útközben, menetrendre ránézni.. (futár), stb..
Meg kell nézni nagyon, hogy mit is kérjek neki...
-
Sayuar
senior tag
válasz
Viktor0610 #34115 üzenetére
Senki nem köcsögtelenorozott. Vetkőzd már le a gúnyos hangvételt és az üldözési mániád!
Itt egy egyszerű önvédelmi mechanizmusról van szó: a sok, előfizetőre negatívan kiható módosítások után már elfogyott a szolgáltató szavának a hitelessége, ennyi.
És igen ott van a 2015.07.21-i ászf módosításban, hogy kedvezmény nem jár lezárt tarifákra. -
karl_fischer
aktív tag
válasz
Viktor0610 #34098 üzenetére
Inkább vennék új kábelt...
-
#68036352
törölt tag
válasz
Viktor0610 #34078 üzenetére
Tehát akkor árban ott leszek ilyen 5600-6000 forint környékén? Mert a MyTariff tervezővel fel húztam 3.2GB-ra a netet és valami ilyesmi összeget irt. Direkt le mentettem a képet meg minden meg el lett mondva hogy így akarom. Na mindegy remélem majd sikerül. Meg azt is hogy nem kerül ez többe
Köszönöm a gyors választ amúgy. -
dptrsk
addikt
válasz
Viktor0610 #34078 üzenetére
Tehát a pult mögött elrontották neki.
-
St3ven
addikt
válasz
Viktor0610 #34066 üzenetére
Annyi baj legyen.
-
St3ven
addikt
válasz
Viktor0610 #34064 üzenetére
Köszönöm, ez így már jól áttekinthető.
Viszont akkor azt nem tudom, a mostani 80MB mellett hová lett az előző feltöltésem bónusz adatmennyisége. Vagy az tarifaváltáskor elveszik? Előtte Praktikum+Net Mini Expressz volt.
-
St3ven
addikt
válasz
Viktor0610 #34060 üzenetére
Akkor a 300MB lejár hónap végén, értem.
A 80MB viszont már több feltöltés összesített eredménye? Vagy mennyi jár egy feltöltésnél (a Királyságon kívül)?
-
Sayuar
senior tag
válasz
Viktor0610 #34057 üzenetére
régen tudom hogy nem lehetett hozzá rendelni, mert akkor még "djuice" logó alatt futott a "kártyás 29", és a vezetékes hívót csak telenoros tarifákhoz lehetett rendelni.
Talán a 1220-on pontos tájékoztatást adnak... -
DS39
nagyúr
válasz
Viktor0610 #34057 üzenetére
köszi. azt én is láttam az ÁSZF-ben, ezért kérdeztem. közben a my.telenor.hu-n is megnéztem és ott sem mutatja az aktiválható szolgáltatások között.
-
tatabike
őstag
válasz
Viktor0610 #34033 üzenetére
Szerintem meg teljesen érthető, mert például nekem is fél évig be akartátok magyarázni, hogy én vagyok a balfék, mire kiderült, hogy nem. Szóval ne lepődj meg, ha az ilyesmire beindul a lavina...
Viszont, múlt héten felhívtam az ügyfélszolgálatot, megkérdeztem, élesedik-e a tarifaváltásom számlazáráskor, és mikor a hivatalos része lezárult a dolognak, még egy kicsit beszélgettem az ügyintézővel, megkérdeztem hogya van, bírják-e a hajtást, és kitartásra buzdítottam Őket. Ja, és nekem nem ingyen van ez. mivel 70-es vagyok, csak a netem 20-as. Szóval minden a helyén van kezelve....
-
tomp
félisten
válasz
Viktor0610 #34033 üzenetére
Igen szerencséd. Nekem csak 2x dőlt össze. Itt is írták.
Ez nem egyedi hiba.
Gondolom a hó végi leálláskor megsérült az adatbázisban a telefonszám bizonyos tartománya.
Tudjuk, hogy te csak azért véded a céget mert a munkaköri leírásodban le van írva. -
lufi7
aktív tag
válasz
Viktor0610 #34024 üzenetére
Megcsináltam. Így sem jó.
Nálatok lesz valami. -
tomp
félisten
válasz
Viktor0610 #34024 üzenetére
Nem egyedi hiba! Az online adatbázisa szerintem megfeküdt a nagy terhelésben. Nekem is előjött 2x. Újra meg kellett adni a számomat aztán az sms kódot, hogy újra tudjam használni.
Ez az egyedi hiba van, a rendszerrel nincs semmi gond igen ismerős nekem...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- TCL LCD és LED TV-k
- Politika
- Óra topik
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad L13 - Gen2 - I3- 1115G4 (11. gen) 8 GB Ram -- 256GB SSD - HD Kijelző
- Samsung s25 ultra bőrtok
- DELL Latitude 7400 - I7-8665U / 16GB / 256GB SSD / 14" FHD Szép állapot, jó akku
- Intel Core i5 10500T 6-Core 2.3GHz LGA1200 Processzor
- Dell Latitude 5320 - i5-1145G7 /11gen / 16GB / 256GB SSD / 13" érintőkijelzős / Magyar billentyűzet
- Samsung Galaxy S24 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- LG 49WQ95X-W - 49" NANO IPS 10 Bit - 5120x1440 5K - 144Hz - USB Type-C - HDR 400 - G-Sync - FreeSync
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Gen1 - i7-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I W11 I Cam I Gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest