- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sayuar
őstag
megtaláltam. Eszembe nem jutott volna, hogy a határozott idejű előfizetői szerződések között kell keresni.
Link
A közlöny oldalszáma szerint 3517, pdf oldalszám szerint 199A szolgáltató a szerződés újabb feltöltés nélküli megszűnésekor az előfizető – az Eht. 143. § (2) bekezdése szerinti elévülési időn belül előterjesztett – kérésére elszámol. Semmis az előfizetői szerződés azon rendelkezése, mely szerint a fel nem használt egyenleg elvész, vagy az előfizetőnek nem jár vissza.
Ebben hol van szabályozva, hogy számhordozás esetén is visszajár a kártyán lévő egyenleg?
[ Szerkesztve ]
-
dokee78
félisten
Egy rokonnak akarok befizetni számlát,személyesen.
Kell hozzá számla szám vagy valami?
Vagy csak bemegyek és mondom a nevét? -
MODERÁTOR
-
dokee78
félisten
válasz Viktor0610 #33360 üzenetére
köszi
-
zseko
veterán
Jött levél a telenortól, hogy 'kivizsgálták' a panaszomat, és a technikus kolléga tájékoztatott, hogy náluk semmi probléma, szar a kártyám (amit 3 nappal előtte cseréltettem le újra!!!) vagy szar a telefonom, csináltassam meg. Ez aztán a problémamegoldás...
Tegnap újra bekapcsoltam a 4G-t tesztelésre, érdekes módon 24 órája megy és semmi hiba... A samsung biztos telepátiával, gondolatolvasással és 'távgyógyítással' megjavította a telefonom, mivel még nem szóltam nekik...
Ha rosszmájú lennék akár azt is mondhatnám, hogy ez alapján úgy tűnik egyszerűbb eltussolni a hibát és 'suttyomban' javítani, mint beismerni hogy szar a hálózat.HR24.hu
-
tomp
félisten
Nahát nekem is ugyan ez volt a reagálás. Kétszer cseréltettem SIM kártyát, harmadjára már nevettek az üzletben ezen inkább csak frissítést végeztek. Aztán ki próbálva másik telefonban is. Ezek után ráfogták, hogy az oldallal van a baj ahonnan jönne az adat. Igen persze. Pont akkor áll le az oldal amikor telenor lte-n akarom elérni. De a föld összes oldala pont akkor áll le. Aztán ráfogták, hogy elfogyott az adatkeret... Ez ment 3hónapig majd miután újra kérték az adatokat, hogy mikor állt le, milyen oldalnál, elküldtem a nőt a francba. Már elcsuklott a hangja. Aztán pár nap múlva egy férfi hívott, hogy nahát megvan a hiba. Reakcióként őt is elküldtem a francba.
Probléma megoldásuk nincs. Nem akarják beismerni, hogy hulladék a hálózat. Erősködtek, hogy minden tökéletes. Hát nem. Kötbéreztetsd őket ha újra előjön. Rögtön észhez térnek, hogy nem csak a fizetést kellene felvenni hanem javítani is.
-
tatabike
őstag
Ezt velem is eljátszották. Hogy cseréltessek simet, meg vigyem be a zsebwifit, biztos rossz, és majd a kollégák megnézik, hogy jó-e. Meg figyeljem a hálózatot, és ha hirtelen kieséseket tapasztalok, akkor azt jegyezzem fel, és akkor az időpontok alapján majd a műszakis kollégák...aha, mi vagyok én, tesztelő...?
Elmondanám, semmit nem csináltam. Nem cseréltettem simet, a készüléket sem vittem be, és a hálózatot sem figyeltem. Hanem a jó kis ruszki-tévé javító módszert alkalmaztam (rossz az adás, b@zd oldalba), vagyis mikor szarakodot a hálózat, felhívtam az ügyfélszolgálatot, és lekiabáltam annak a haját, akit épp kapcsoltak. Tudom, van akinek ez nem tetszik, de ez volt célravezető. Aztán kiemelt ügyként kezdtek el kezelni, aztán egyszercsak minden jó lett. Sőt, mint már említettem korábban, 2x-es a le és feltöltési sebességem, mint amit a csomagom elvben engedne.Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
Sayuar
őstag
válasz tatabike #33369 üzenetére
Én megtapasztaltam, hogy a "kérem szépen" és a ha a "b..szátok meg a xar szolgáltatást" egyaránt sehova se nem vezet.
A varázsszó: az ászf xyz pontja szerint a mai nappal kezdődően kötbér igénnyel élek
Eddig 3x próbáltam, érdekes módon szép/csúnya szavakkal 168 óra alatt nem sikerült javítani adott hibát, de a kötbér szóra sikerült fél óra alatt... -
Víz Elek
senior tag
Sziasztok!
Ez a mobilnet jonak mondhato?
Samsung S9
-
darvinya
titán
Mostanában eltünedezik LTE, azaz összef…ssa magát és emiatt visszatér H+.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
tomp
félisten
válasz #79335424 #33366 üzenetére
Elég volt nekik a fapados is. Azaz idő, oldal. Amikor megállt az LTE-m még a bixet sem tudtam pingelni amit elmondtam nekik. Sőt annyira megpusztult az LTE, hogy ha hívtak akkor nem váltott át a telefon 3G-re. Nem érkezett meg a hálózati kérés sem.
Sayuar
A másik varázs szó azaz a mágikus négybetűs: NMHH
Én nem mondtam a kötbért. Csak egy ügyintézőt és egy technikust küldtem el melegebb éghajlatra. Szegény ügyintéző hölgyet a végén egy kicsit megsajnáltam mert el-el csuklott a hangja. De már meguntam akkor a dolgot. "pofátlanság és undorító amit művelnek. Ezt szolgáltatásnak nevezik?" Csak egy kis részlet a több perces veszekedésből. Miután sikerült a javítás pár nap elteltével szépen be is jelentettem a kötbér igényt. Fizettek mint a katonatiszt. :-D
Azóta máshogyan állnak hozzám. -
darvinya
titán
Az a gond, hogy esztelen profit hajhászás megy.
Nehogy sebesség tarifák lennének, ami kiküszöbölné a hálózat túlterhelést.
Hálózat típusokra osztva a sebesség tarifákat, és csak videó/YouTube/torrent -re lenne adatkeret mennyiség, ami elfogyás után lelőnék/plusz keret mennyiség lenne.
Persze ilyenkor kibukna, hogy mennyire nincs lefedettség és tré a gerinc hálózat.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
zoli62
addikt
A tarifánként és előfizetés tipusonként eltérő megengedett maximális letöltésisávszélességrőll tavaly év elején még volt egy összefoglaló táblázat a Hipernet aloldalon, de idén ez már eltűnt. Megvan ez valahol, vagy nem véletlenül nem látom sehol? Az ÁSZF díjtáblázatban szerepel, de én a Telenor oldalán kerestem.
-
ntomka
nagyúr
ツ Headphones on - World off
-
Geller72
veterán
Üdv mindenkinek. Remélem nagyon, hogy olvassa egy telenoros/illetékes, mert elég nagy szarba kerültem. Amolyan 22-es csapdája.
Röviden:
Amikor külföldön vagyok, akkor bekapcsolom a PIN kód kérését, egyéb esetben a telefon SIM kártyája NEM KÉR PIN kódot. Tegnap jöttem ki, ma reggel be akartam állítani ismét. Ugye fontos, hogy előtte NEM VOLT PIN kód. Abban a pillanatban, hogy beírtam egy kódot, a SIM lezárt és azonnal kérte a PUK kódot (10 lehetőséggel ugye)
Kérdéseim:
-Hogyan lehetséges az, hogy (korábban soha nem fordult elő ilyen) ha alapértelmezésben nincs pin kód, akkor miért zárna le az ELSŐ pin kód beírása után? Ha jó, ha nem jó. Ugye nem beszélhetünk hibás pinről, ha előtte semmilyen pin kód nem volt/nem kért.
Átraktam másik telefonba, de ugyanúgy zárva a sim.A problémák:
Az online ügyfélszolit (is) ritkán használom, mert az APP-on keresztül intézem az ilyen jellegű ügyeimet, ahova a telszám megadása után SMS-ben kapott kóddal léphetek be. Mivel a SIM nem él, így az SMS is zsákutca lenne. A webes ügyfélszolinál nem tudom a kódom. Küldene, de ugye sms-ben.. A végeredmény ugyanaz. Az ügyfélszolgálatra sem jutok be, innen meg ezzel a zárt simmel megint csak nem.Nincs nálam a PUK kód, lehet hogy otthon sincs, mert ez egy anno SPAR-ban vett sima, feltöltős SIM volt, amit később előfizussá tettem. Ergo: tköm sem tudja, hogy nem e kidobtam akkor a kártya dolgait, mivel akkor csak átmeneti megoldásként vettem. De ha otthon lenne sem számít, mert én 1500 km-re vagyok jelen pillanatban.
A fő kérdés:
Ilyenkor milyen lehetőségek vannak arra nézve, hogy nekem ez a problémám megoldódjon. De nagyon gyorsan, mert innen legelőbb másfél hónap múlva megyek csak haza.
Minden megoldás érdekel.
Köszönöm. -
tatabike
őstag
válasz Sayuar #33372 üzenetére
Nem tudom, nekem bejött. A vége felé már csak annyit mondtam az aktuális ügyifogyinak, miután megadtam a számot és a kódomat, hogy tetszik látni az előzményeket, ugye? Hát igen, hűha, látom volt már itt minden... De azért még megkérdezte, hogy próbálta újraindítani a készüléket...? Nem bameg, ez eddig egyik kollégájának a 30-ból és az 5 technikusnak sem jutott eszébe, akikkel eddig beszéltem. Milyen okos kislány... Általában jobban felhúztam magam a hülyeségeiken, mint a tényen, hogy szar a hálózat...
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
dptrsk
addikt
válasz Geller72 #33382 üzenetére
A SIM 3 darab egymást követő hibás PIN megadás után zárja le magát, az, hogy a 3 próbálkozás évek vagy percek alatt történik nem számít.
Lehet régebben kétszer elrontottad, mikor be akartad kapcsolni, s most 3. alkalommal.
Amikor előfizetésesre váltottál szerintem új SIMet kaptál, annak a kódja az új plasztikon van.
Vagy felhívod a Telenort valahogy, s megadod a személyi számod meg amiket kérnek, s akkor talán kiadják neked.
Ha ez nem járható út, akkor csak személyeeen lehet. -
dptrsk
addikt
Három egymást követő, ez azt jelenti, hogy ha megadod a jót, akkor nullázódik a számláló...
Ha te vagy valaki próbálra bekapcsolni x hónapja, de nem sikerült a jó kódot megadni, akkor 2 hibás jelzés maradt, s most, hogy bekapcaolnád elrontottad harmadjára is, s letiltott. -
Víz Elek
senior tag
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy Romániába utazok néhány napra, üzleti előfizető vagyok (flottás), és az érdekelne, hogyha engem hívnak Magyarországról, akkor a hívott félnek nem kell fizetni, csak nekem a hívásfogadásért, igaz?
Az itthoni szám alapból ingyen hív, akkor elvileg ilyenkor is ingyen hív?
Illetőleg még az lenne a kérdésem, hogy a romaingdíj a hívásoknál mindenkinek ugyanaz, vagy üzleti előfizetőknek eltérő lehet a díjszabás?Híváskezdeményezés Magyarországra vagy adott országon belül (Ft/perc) 74,40 Ft
Hívásfogadás (Ft/perc) 19,58 Ft
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Samsung S9
-
Geller72
veterán
válasz dptrsk #33386 üzenetére
Van egy logikai hiba abban, amit mondasz. Ha utolsó kettő rossz próbálkozásom lenne, akkor most nem használtam volna a simet. Ha meg ugye használom, akkor az utolsó valószínűleg jó volt. Mivel használom. Akkor meg nem áll a három rossz, amiről amúgy tudok és abban igazad is van, hogy 3 EGYMÁS UTÁNI rossz PIN megadást követően zár a SIM. De it ilyen nem volt. Csak egy. És az sem rossz PIN megadás volt, hanem default nem volt ugye PIN megadva, most akartam egyet megadni.
[edit] Látom, már a kolléga is felvetette a problémát. A kérdésem, hogy a rendelkezésre álló információk alapján hogyan lehetne a PUK kódot innen nekem megoldani?
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz Geller72 #33389 üzenetére
Az utolsóelőtti helyes PIN megadás, akkor volt, amikor bekapcsoltad a telefont, hogy kikapcsold a PIN kérést.
Az utolsó helyes PIN megadás, akkor volt amikor kikapcsoltad a PIN kérést.
Ha be akarod kapcsolni a PIN kérést vagy meg akarod változtatni a PINt, meg kell adni a PINt, ha rontasz beleszámít a 3ba. És nem nullázódik restarttal vagy az idő mulásával, csak ha helyes PINt adsz meg.
Annak semmi nyoma, hogy valaki megpróbálta bekapcsolni a kérést vagy megpróbálta átírni, de nem sikerült neki, mert nem tudta a mostani PINt.Olyan nincs, hogy nincs PINje a SIMnek, csak olyan lehet, hogy bekapcsoláskor nem kéri a PINt, de ez az eset nem helyes megadás.
PUK vagy telefonos üfsz segítségével vagy a SIM plasztik megkeresésével lehet meg.
végső esetben személyesen, de ez külföldről nehéz.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Víz Elek #33388 üzenetére
Mivel aki teged felhiv, annak fingja sincs, hol vagy a vilagban, igy ertelemszeruen a magyar mobilrol magyar mobilra hivas dijat fizeti, ha csoporthivas es igy nulla forint, akkor annyit. Te meg a maradekot, a 19.58-at percenkent. Te 74-ert hivsz onnan kintrol magyar szamot (ez persze kikerulheto egy megcsorgetessel, es majd visszahivnak).
-
asdf_
veterán
válasz Geller72 #33389 üzenetére
Szerintem Telenor online webes belepes vagy ugyfelszolgalat felhivasa es ugyfeljelszo bemondasan kivul tul sok nincs a tarsolyodban. Nem tudom, meghatalmazassal lehet-e maganszemelykent SIM-et csereltetni, esetleg meg az, es az itthoni segitod kipostazza.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Geller72 #33389 üzenetére
Eléggé veszett ügy.
- A 1220 segíthet, ha tudod a személyi igazolvány számodat, bár előfordulhat, hogy PIN-kódot nem adnak ki, csak jelszó ismeretében.
- Meghatalmazással csak kártyapótlás kérhető (5100 Ft a díja), és az itthoni megbízottad kiküldi, mint azt asdf_ is javasolta.Samsung Galaxy A54
-
zoli62
addikt
válasz Viktor0610 #33394 üzenetére
Még itthon is gáz lenne az ügy, ebből a szempontból telefonon intézve talán nincs is különbség a tartózkodási hely miatt. Esetleg annyiban, hogy személyesen intézve elég a saját adatok megadása.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
Hát ez egyre jobb.
Nem mozdulok, ülök egyhelyben:
-4G 1csík
-H+ 2csík
-H 2csík
-E 2-4csíkRendben ne legyen 4G, mert alig van térerő, dehogy szép sorba megyek lejjebb a hálózatokon.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
josik
aktív tag
És ma visszahívtak! Kétszer is, mert elsőre nem tudtunk megegyezni.. Másodjára már jobban ment. A két elöfizetésünk kb 600ft- al emelkedett vona havonta. Az egyik hűsége szeptemberben, a másik jövő áprilisban jár le. Az emelésböl nem lett semmi. Smart2- böl áttesz SmartExtra2- be, változatlan áron jövő áprilisig mindkét elöfizetésre. Ez kicsit több adatot ad, +deezer(ez a gyereknek "fontos"). Amit még hozzátennék: Emberi hangon beszélni!!! Határozottan, de nem követelőzve, és lehetőleg tudni miért mikor mire hivatkozunk... Egyből máshogy intézkednek. Én ennyit tudtam kihozni az emelésböl, nem vagyok elégedetlen. Az értékelés kérő sms még nem jött, pedig most biztos jó értékelést adok az ügyintézőnek.
Te is fiam Bluetooth...
-
Ateszpapa
addikt
Beindult a hipernet
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...