- Yettel topik
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beri78
őstag
Reggel én is benéztem egy telenorba. Közöltem, hogy nem tetszik az emelési szándék, és bizony én nem szeretnék többet fizetni. Az ügyintéző mondta, hogy ezt telefonon intézzem, de mondtam neki, hogy ha már itt vagyok személyesen, akkor nem telefonálgatnék.
Leírta, hogy nem értek egyet a díjemeléssel, meg még blablabla.....azt viszlát.
Annyit még mondott, hogy valószínű fel fognak majd ajánlani egy másik csomagot.
Teljesen megértő és segítőkész volt, nem akart rám erőltetni semmit."...a valósággal az a gáz hogy nincsen hozzá háttérzene..."
-
apaszka
veterán
Felhívtam őket újra ,hogy ígéretük szerint vissza hívnak,de nem történt meg!
Kedvesen mondta az ügyfeles,hogy 8 napon belül fognak,mert tényleg sokan vannak kik várják!
És ezt el is fogadtam,és még elmagyaráztattam,hogy miként tudom átváltani feltöltősre egyszerűen,vagy mi a módja a számok elvitelének más szolgáltatóhoz!
Kapott fullus pontot utána tőlem.
De csak ő,nem maga a telenor.https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
-
gboszi
senior tag
Saját tapasztalt:
Bementem a Telenor üzletbe, ahol természetesen fogalmuk sem volt, hogy miről van, szó, hogy mi van az ÁSZF-ben és társai. Elsőre mondta az értékesítő, hogy ha nem fogadom el, akkor meg kell szüntetnem, ő nem tud más utat. (Gondolom nem lehetett volna megszüntetni, mert hűség, meg telefon stb. Ez csak akkor derült volna ki, ha már mondok konkrétumokat.)
Mondtam, hogy melyik pontra hivatkozok, hogy mit és miért nem fogadok el . Hát telefonált, kérdezősködött, megkereste az Ászf azon pontját amit mondtam neki, nézte, nézte, azt írtunk egy panasz bejelentő lapot.Ügyfelünk nem fogadja el a tarifacsomagjára vonatkozó 2015.07.01 hatályos kétoldalú szerződésmódosítást az ÁSZF 9.2.1.5. pontjára hivatkozva.
A poén, hogy ezt én diktáltam neki. 30 nap. Várok.
"If you're good at something, never do it for free!"
-
Prien
addikt
Ha valaki most ír alá 2 évet a jelen árakon és lábjegyzetbe odabiggyesztődne az előfizető feltétele, hogy 2 évig változatlan formában/áron óhajtja a szolgáltatást igénybe venni, na akkor mi van?
Gondolom, akkor a Telenor emelne kifogást, hogy: ne csináld má', jövőre is emelni akarunk...A kevés is több a semminél.
-
Varszegig
veterán
Hasonló pl. egy életbiztosítás: Írsz egy sajtcetlit, "Biztosítási ajánlat" címmel, ráírod, fizetek 1 Ft-ot, ha 1 év múlva életben vagyok, akkor a biztosító fizet nekem 1M Ft-ot. Dátum aláírás. Postára adod. 15 napjuk van elutasítani. Ha nem teszik, akkor ráb*tak, mert hatályba lép. (Ez valós történet, a biztosító a 14. napon utasította el, akkor vette észre valaki, mit is hozott a posta.)
Ha a szolgáltató aláírná a feltételedet, akkor érvényes, de nem írja alá[ Szerkesztve ]
-
khorvat
senior tag
Telenor viszonteladó üzlet azt a tájékoztatást adta náluk nem lehet nyilatkozni, hívjam a telefonos ügyfélszolgálatot, ha gondom van az új ÁSZF-el.
Mondanom se kell végig úgy néztek rám, mint borjú az új kapura gőzük se volt miről beszélek, miről szeretnék nyilatkozni. Annyit tudtak csak, hogy lépjek át MyTarif-ba mert ott ugyanez változatlan áron van, persze és a net lassítás kontra kikapcsolással mondom mi a helyzet? Köszönöm szépen nem
Telefonon visszahívást ígértek.[ Szerkesztve ]
-
TeebyKay
őstag
Akkor itt folytatom, köszönöm Somatom-nak az átirányítást, sziasztok.
Évek óta t-mobileos vagyok, de már a hócipőm tele azzal amit ez a szolgáltató művelni bír, ezért gondolkozom a telenorra váltásra. Ennek az előnyeiről, hátrányairól érdeklődnék, illetve, hogy mik az egyéb szolgáltató lehetőségek (vodafonnak nem nagyon van lefedettsége), hogy ne csak a szívás legyen végre.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz khorvat #32811 üzenetére
Telenor viszonteladó üzlet azt a tájékoztatást adta náluk nem lehet nyilatkozni, hívjam a telefonos ügyfélszolgálatot, ha gondom van az új ÁSZF-el.
Mondanom se kell végig úgy néztek rám, mint borjú az új kapura gőzük se volt miről beszélek...Ez B+! kész röhej! Meg az egész szájba.....tt HAZUG cég, ha ezt lehet egyáltalán cég nevezni! Inkább egy "törvényesen működő" rablóbanda Magyarországon! Az a röhej, hogy egy ügyfélszolgálati kirendeltségen egyáltalán ilyet kimond,... hát
-
TeebyKay
őstag
válasz n@p@lm #32814 üzenetére
Hát az elsődleges problémám még anno volt velük, hogy majdnem féltucat telefonomat tették tönkre szerviz címén. Lehet ez csak a helyi kaposvári szervizükre igaz, de ez már nem tetszett. Az utóbbi hónapokban viszont rendszeresen tartozásokat jelenítenek meg a számláimon, miközben az összeset befizetem és igazából nincs is használva a telefon semmire se, ráadásul ha ezt az apró betűs részben nem szúrom ki akkor következő hónapban már a dupláját akarják befizettetni. Az ügyintézésük se volt soha elégséges, lehet szintén csak a helyi dolgozók hibája, de mikor ilyen problémákkal fordultam hozzájuk, eszük ágában se volt segíteni, én meg lusta ember vagyok inkább kifizettem azt a 10ezret mint hogy fogyasztóvédelemhez rohangáljak, vagy mit tudom én. Sokszor a díjcsomagok is teljesen eltűnnek a kínálatukból amiket használok, nem tudok utána nézni mennyi adatforgalmam van, vagy épp szó nélkül átváltanak nekem egy másikra. Hirtelen ezek jutnak eszembe.
[ Szerkesztve ]
-
Rusi
senior tag
Na, néhány napja én is írtam a MyTelenor felületről, hogy nem épp szimpi ez az áremeléses sztori, meg már másodjára emelnek egy éven belül és a hűségidőből csak kb. az első 6 hónapban fizettem az eredeti havidíjat és a többi, és a többi...
Ma felhívtak és adtak egy egyedi, kedvezményes havidíjú MyTariff ajánlatot (netbővítést is kértem hozzá), mindemellé elengedik a még hátralévő hűségemet (és nem kell újat kötnöm!), így a havidíjam gyakorlatilag nem változik, a hűségem megszűnik (laza 200 ezres kötbért engedtek el, ami novemberben járt volna le), a számlám meg nem emelkedik, később meg azt csinálhatok, amit akarok. Elfogadtam, mert már a hűség megszűnésével önmagában jól járok, ha bármi történik a jövőben, szabadon módosíthatok, a kedvezmény pedig 1 évig él. A váltás számlazárással lép majd életbe, természetesen ingyen.
Mobilaréna (2010-2017)
-
DaveBishop
csendes tag
A beígért visszahívás a mai napon megtörtént, először tájékoztatott hogy ő mit tud az ügyemmel kapcsolatban. Meg akarom szüntetni az előfizetést. Hát mondom azt nem, de az áremeléssel nem értenék egyet. ÁFSZ, blablabla...
Aszongya, ja az más, áremelés mindenképpen lesz, ÁFSZ ide, ÁFSZ oda, de viszont felajánlotta, hogy nézzük át a 3 számra milyen lehetőségeim is vannak.Pl.:
Mivel Smarttarifa 3-am van ott 50-50%ban osztódik meg a 180 perc és ő úgy látja, hogy ezt nem használom ki sokszor a többi hálózaton és ha szeretném akkor a 2 x 90 percet összevonja, így csökkentve a számlám összegét Mondom oké, ha ilyet is lehet.
Mivel 500Huf-fal emelkedik a havidíj, ezt jóváírja a szerződés végéig, ergo marad az előfizetési díjam. Na és ebben a formában végigmentünk 3 telefonszámon, 45 perc beszélgetési idővel.Komolyan mondom, nagyon kellemeset csalódtam, a végére nem hogy nőtt, hanem csökkent az előfizu díja összesen mindegyik számra.
Nem jött SMS hogy értékeljem, kár... 10-es ugrott volna.
-
TeebyKay
őstag
válasz DaveBishop #32823 üzenetére
Egyre másra érkeznek a pozitív visszajelzések, lehet, hogy mégse a telenor a legrosszabb választás a szolgáltatók között?
-
Beri78
őstag
válasz DaveBishop #32823 üzenetére
"Pl.:
Mivel Smarttarifa 3-am van ott 50-50%ban osztódik meg a 180 perc és ő úgy látja, hogy ezt nem használom ki sokszor a többi hálózaton és ha szeretném akkor a 2 x 90 percet összevonja, így csökkentve a számlám összegét Mondom oké, ha ilyet is lehet."És ez milyen csomag? Azaz a 180 percedet lebeszélheted bárhol?
"...a valósággal az a gáz hogy nincsen hozzá háttérzene..."
-
apaszka
veterán
Engem ma hívtak vissza egyedi ajánlattal. Majd fele lenne a csomagom díja egy évig. Mivel simán el ís mehetnék, így még nem fogadtam el, holnap reggelig gondolkodom. Megnézem az upc ajánlatát is. Mivel itt nem igen lesz lte, és a 3g is csak néhol elérhető, így nem hat meg a mytarif vackuk. Smart extra jó nekem, de lehet jobb lenne váltani?
Holnapig gondolkodom...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
Stunts666
őstag
Telenor Online:
1. Számlázási észrevétel - Tarifacsomaggal kapcsolatban
Az alábbi űrlap a tarifacsomag-váltásból eredő panaszok bejelentésére használható (pl. a számlázás nem a megrendelt tarifacsomag szerint történt).
Jó helyre akarom irni a panaszom az árnövekedés miatt??? Talán ez áll legközelebb...
-
dptrsk
addikt
válasz DaveBishop #32823 üzenetére
Nehogy MyTariffba kerüljön, s úgy összevonva a perc...
-
apaszka
veterán
válasz csernak75 #32828 üzenetére
Mivel minimum két számról lenne szó, így valami családi kedvezmény is jól jönne. A feleségem combo csomagja is kezd nem tetszeni. Hűség nélküli dolgokról lenne szó. Holnap körbejárom a témát, és döntök.
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
#79335424
törölt tag
-
5423r
tag
Sziasztok.
Az utolsó oldalon bogarásztam, de a keresőben nem tudom mire keressek rá, hogy pontos információt kapjak.
Szóval.
Ez ahogy olvastam, kétoldali szerződésmódosítás, és akkor nekem nem kötelességem elfogadni?
Van valakinek tippe, hogy ezt hogyan tudom megtenni, ha jelenleg, és még 2 hétig külföldön tartózkodom?
Emailben, facebook-on?
Milyen azonosítók szükségesek hozzá? Nekem telefonos ügyintézésnél 6 jegyű jelszót szoktak kérni, az elegendő, ha a telefonszámokkal, nevemmel és a hozzátartozó jelszóval írok, hogy nem fogadom el?Előre is köszi a válaszokat.
Ádám -
Rusi
senior tag
válasz Stunts666 #32829 üzenetére
Úgyis írtál privátot, akkor válaszolok itt:
Ha jól emlékszem, akkor én az "Információkérés -> Általános információk" lapon küldtem be a dolgot. Egyszerűen (és kulturáltan!) leírtam, hogy nagyon inkorrektnek érzem az emelést, egy éven belül másodjára emelnek, az eddig eltelt kb. 1,5 évnyi hűségből már 1 éve eleve emelt havidíjat fizetek, amelynek a további emelését nem tudom elfogadni és szeretném, ha lenne valamilyen megoldás ennek rendezésére. Továbbá leírtam, hogy a hűségem lejártával alaposan megfontolom, hogy az (egyébként idehordozott) előfizetésem átvigyem máshova, valamint a család és a telenoros ismerősöket is hasonlóra buzdítsam. Nem káromkodtam, meg semmi, elküldtem 1-jén, ma felhívtak, elmondták az ajánlatot (amit fentebb is írtam) és virtuálisan "kezet fogtunk", elfogadtam és jól jártam.
Azért annyit még megjegyeznék, hogy részemről is korrekt volt eddig is a hozzáállásom a Telenorhoz. A számlákat mindig időben és pontosan fizettem, illetve az eltelt 1,5 év alatt (a tavalyi emelést leszámítva) semmilyen problémánk nem volt egymással.
[ Szerkesztve ]
Mobilaréna (2010-2017)
-
Stunts666
őstag
Amit emlitettél és amit emlitettem... panaszbejelentőn irtam levelet. Egyikhez bemásoltam Zooliegsm levelét. Most várok mi lesz. Max még beugrok holnap a helyi boltba.
Szerk.:
Saját nevemen még "csak" 2 év pár hónapja ven előfizetés... De majd meglátjuk... HTC-ük úgy sincs[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Stunts666 #32835 üzenetére
Szükségtelen bemenned a boltba.
Érdemben nem tudnának segíteni, még egy panaszbejelentőt vehetnének fel. De no para, a korábban elküldött miatt mindenképp' megkeresnek. A 15 nap már nem érdekes, mert ugye neked kell ezen időn belül megtenned a bejelentést, ami megtörtént.Samsung Galaxy A54
-
DaveBishop
csendes tag
válasz Beri78 #32826 üzenetére
Igen, pontosan így van, eddig 90 perc volt hálón belül és 90 hálón kívül.
Kövi számlaidőszakban 180 lesz bármerre: 20, 30, 70, vonalas.
Az egyik legjobb csomag volt anno
cca 5900HUF
+ 500 MB net, (ingyen navi, facebook, email, böngészés)Még jó hogy nem cserélem le
[ Szerkesztve ]
-
Varszegig
veterán
válasz DaveBishop #32823 üzenetére
Na azért ezt a beszélgetést meghallgattatnám a felügyeleti szervvel, azt a részt különösen, hogy áremelés mindenképp lest ÁSZF ide vagy oda. Ez már nem a 250M-s bírság kategória. Ez a vonatkozó törvények egyszerű szembeköpése. Olyan, mint amikor a kigyúrt faszi leparkol a tilosban, mert ő megteheti. Írunk egy ÁSZF-et, aztán jól lesz*juk?
-
MODERÁTOR
válasz Varszegig #32840 üzenetére
Gondolom, a rendszer nincs felkészítve a kétoldalú szerződésmódosítás el nem fogadására, így úgy oldja meg a szolgáltató, hogy emel (mert nem mindenkinél emelni nem tud), viszont cserében ad havidíjkedvezményt.
Nem mindegy, hogy nem emel vagy emel, de ugyanannyi vagy több havidíj-kedvezményt felrak?Samsung Galaxy A54
-
Sayuar
őstag
válasz Viktor0610 #32841 üzenetére
Tanultam programozást, fél óra alatt, de max. 2 órán belül megírom a parancssort... Viktor, te sem gondolhatod komolyan, hogy ez akkora sw igényt jelentene. Inkább arról van szó, hogy a kedvezményt (ami által marad a régi állapot) max 1 évre kapod, utána meg mégis átáll az emelt díjakra a havi díj/percdíj, míg ha maradna a régi, alacsonyabb tarifa, úgy azt addig használhatnád, míg te (előfizető) vagy a szolgáltató bontja a szerződést.
-
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #32841 üzenetére
Nem, mivel a kedvezmény csak egy ideig szól, viszont ha nem fogadod el, akkor az "örök érvényű", amíg nem (tud) módosít(ani) egyoldalúan.
-
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #32841 üzenetére
Ha valaki a percdíjakat tudja módosítani, akkor az se bonyolult, hogy létrehoz egy xy régi megnevezésű csomagot, s átpakolja abba akik nem fogadják el.
-
asdf_
veterán
válasz Viktor0610 #32841 üzenetére
Igen, programozasilag rendkivul bonyolult, Van a mostani emelendo tarifacsomag, ennek letre kell hozni a klonjat, tarifacsomag-NFE belso neven (Nem Fogadta El ), az elsobe beleboritjak az aremelest julius elsejen, a masodikba nem, es ebbe leptetik at a juzert most (anelkul, hogy mindenfele husegido, keszulekvasarlasi meg tarifacsomagvaltasi cuccok valtoznanak husegido vegevel pedig az ugyfel atkerul az emelt csomagba). Merhetetlen bonyolult lehet
5423r: Szerintem Telenor Online-on keresztul belepve elkuldott uzenetnek jonak kell lennie es az egyszeruen megy kulfoldrol is (ott ugye azonositva vagy, ugy megy el az uzenet, a fax lenne a masodik otletem, de ott jo kerdes, hogy elhasalnal-e az ugyfelazonositason, vagy sem, bar elvileg lefenymasoltak a szemelyid, ossze tudjak vetni az alairast, nev, lakcim, meg ugyfelszammal egyutt valoszinuleg jonak kene lennie annak is, de nem eskudnek meg ra azert, kene egy ^F-et nyomni pl. az irasbeli szora az ASZF-ben hozza, hogy kideruljon).
[ Szerkesztve ]
-
DaveBishop
csendes tag
válasz Varszegig #32840 üzenetére
Ezt a részét én sem értettem, egyértelműen le van írva az ÁSZF-ben, de többszöri rákérdezés után sem volt hajlandó azt mondani, hogy ok akkor neked nem emelünk. Viszont megoldotta azzal hogy bekompenzált ugyanannyi kedvezménnyel, ezért nem is firtattam tovább. Én úgy éreztem hogy ez így volt megálmodva. Emelik a díjat és aki problémázik az kap kedvezményt.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz DaveBishop #32846 üzenetére
No, nekem eddig ez a teória tűnik a legreálisabbnak. Sztem elhanyagolható százalék az össz előfizetőkhöz képest. Kár lenne ezért egyetlen sort is módosítani bármilyen programban. Egyébként gyanítom, hogy nem az a bonyolult, hogy Kovács no.x Béla programozó átírjon egy sort, hanem az, hogy Kovács no.x Béla programozó átírhasson egy sort.
-
Sayuar
őstag
nem írom le melyik szolgáltató, de nekem is akartak emelni 2013-ban (flottás csomag).
Akkor ezen buktam volna havi 1600 Ft-ot, úgy, hogy alig kezdődött el a hűség.
Az is kétoldalúnak volt meghirdetve.
Aztán küldtem nyilatkozatot, hogy nem fogadom el a "kétoldalú" szerződésmódosítást.
Mondanom sem kell, minden hónapban (hogy a 15 napos közzétételi időből ne csússzak ki) 2x is megnéztem a honlapjukon az ÁSZF módosításokat.
Rettentő kényelmetlen és idegesítő volt.
Akkor döntöttem úgy, hogy visszaváltok kártyásra + VoIP.
Ennyit arról, mi szerint valaki azt írta itt a fórumon, hogy a kártyás előfizetés feltöltése/az egyenleg kimerülésének figyelése egy nyűg. Nekem meg havi díjas előfizetőként a hűség alatti folyamatos ÁSZF módosítások figyelése volt egy nyűg.Hol vannak azok az idők/az a társadalom, amikor elég volt az adott szó, és egy kézrázás mindkét fél részéről...ma már az írásba foglalt megállapodás sem elegendő...