- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
Laraxior #27890 üzenetére
Tudok róla.
Nekem is ő lehet a megmentőm. 930-asom elvileg 60k-ért már elkelt, azért vagyok ideges, mert péntekre ígértem. Alaplapom meg majd szépen elmegy...
Most már csak az hiányzik, hogy kiderüljön, a visszahívások miatt nem kapom meg az Asrock lapot.
Akkor megint gáz van.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
Laraxior #27682 üzenetére
Na igen, ha nem lenne autó, már EVGA SR-2-vel nyomnám...
Kíváncsi leszek, várom a fejleményeket. Rem gyorsan megjön a lapocska.
Új BIOS-al még nem láttam eredményeket, pedig az lesz a mérvadó. Ahogy ismerlek, tuti kisajtolod belőle a maximumot. Bár ez elvárható is, Wolfodat is kimaxoltad elég szépen anno.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Laraxior #27679 üzenetére
Befizettél egy Gulfira? LOL, erre kíváncsi leszek.
Ejj, én ha követlek csak abban az esetben, ha nem lesz túl költséges a váltás. Bár a mostani autó szervizelés árából tuti kijönne egy Gulfi, és nem aprós áron.
Kíváncsi leszek mit lép a lapban. Így a moddolással sem kell vacakolni, 200-as BCLK-t lazán tud a lap anélkül is. -
MPowerPH
félisten
válasz
Laraxior #27675 üzenetére
Szerintem lazán, nem a lap lenne a szűk keresztmetszet.
Már van rá rendes BIOS is, P11-el szépen szalad. Meg talán Gombcomp használta 980X-el a Bloodrage -et, igaz kompival, de nem volt vele nagy probléma. Igaz, akkor még nem volt hivatalos BIOS Gulfira, csak beta, ami nem volt tökéletes. Ha még lejjebb megy a 980X-ek ára, lehet befizetek egyre.
Qru: Igaz is, most hogy mondod. Az elv ugyan az.
-
Andrew Greg
tag
válasz
Laraxior #27525 üzenetére
Köszönöm mindenkinek aki hozzászólt..
187blck * 21 szorzóval HT ON...
Gyorsabb a rendszer így, stabilabbnak is tűnik, játékkal is eljutottam mostmár 30percig, mondjuk nem egy gépigényessel, lejebb vettem a feszeket...
Minden alap, de a QPI/VTT 1.300v CPU voltage: 1,288v-ot kap, de a biosba 1.300v van állítva..
A memória 1500Mhz CL9-be megy, 1,64v-on, a Uncore 3000Mhz a QPI 66xxA LinX továbbra se működik, start gombot nyomok és nem csinál semmit, az időt pedig méri....
Csak akkor működik nekem, ha teljesen auto-n van minden...
-
TomiLi
addikt
válasz
Laraxior #27472 üzenetére
Akkor Te vettél még egy modult a dualchannel-höz? Vagy külön-külön vetted meg a három modult?
Azt hittem, hogy úgy érted, kisebb frekvencián fog menni ugyanazon beállítással trichannel-ben, mint dual-ban.
Én egy külön álló tri channel kit-et szeretnék venni. Remélem nem fogok ilyen problémákba ütközni....(#27475) AzŐsgén: én eddig G.Skill-t (ezt az asus régebbi lapjai nagyon szerették, most nem tudom hogy áll ez a dolog), Mushkin-t, meg Corsair trichannel kit-eket próbáltam. 1600,2000MHz-eseket, és rengeteg lapban! Eddig szerencsére nem találkoztam olyan problémával, hogy nem tudta volna a gyári specifikációkat teljesíteni.
-
TomiLi
addikt
válasz
Laraxior #27459 üzenetére
Nekem nagyon bejött!
Tulajdonképpen azért nem tudok róla teljes képet adni, mert ez volt az a lap, ami által sikerült (még folyamatban van) mélyre hatóbban megismerkednem az X58-cal. (pedig volt már egy pár lapom)Elég jól lehet tuningolni is, de azért van profibb lap is, aminek részletesebb a bios-a, és több finomhangolásra ad módot.
Ebben a lapban született a vantage eredményem is, ahol a 950-es ~4450MHz-en futott le 1,4V-tal
Nekem a színe és az ára miatt esett erre a választás...Eddig azt a beállítást sikerült stabillá tennem, amit fentebb linkeltem. Lehet, hogy a feszültségen lehetne finomítani, még megpróbálom!
Azért van egy nagy gyengesége a lapnak, amit nem hiszem el, hogy nem direkt csináltak Asus-ék! A pci-e kiosztása elég béna lett! 3 pci-e16-os foglalata van, amiből a felső kettő 16x és az alsó (másik színű) az 4x... B@sszák meg! Így egy sli kiépítésekor két ref. vga közvetlenül egymás mellett van.
Viszont az jó, hogy az északi híd bordája nem magas, és az első csatoló a lapon az egy pci-e1x csati, majd a következő az első vga slot. Így nem fűtik egymást a vga és az északi híd!
A lap processzor foglalata is jó helyre került, nem a megszokott módon a lap felső széléhez (nem lóg le a cpu hűtő - noctua u12 - elfér az FT01-ben)Meg van még egy turpisság benne: fogalmam sincs milyen hőmérséklet párosul az északi hídhoz, ugyanis nem monitorozható!
(#27460) OldJohnny66 Ram kezelés: nagyon jó (szerintem)
Még csak két modulom van, így dual channel-ben mennek benne a ramok, szerintem szépen 20000MB/s feletti írás, olvasás, másolás... -
HSM
félisten
válasz
Laraxior #27354 üzenetére
Nem a hűtés hiányától olvad meg a foglalat, hanem a túl nagy áramerősségtől. (Igaz, hűtéssel csökken a proci áramfelvétele, ergó tovább bírja a foglalat, de ezzel se nyersz sokat, lásd a méréseket, amiket linkeltem nemrég. A tápvezetékeken való hűtés is segít picit, de az se menti meg a foglalatot, ha túladagoltad neki az órajelet....)
-
jones965
Modder
-
MPowerPH
félisten
válasz
Laraxior #27312 üzenetére
Ebből nem volt nehéz kitalálni, hogy dime lapjáról van szó.
Ő már nagyon jó áron adja, érdekes, hogy még nem ment el. Azt hittem ennyiért max. pár nap. Hülye SB miatt, 1 hónapja ennyiért úgy vitték volna, mint a cukrot.
mod: Nekem mondod?!Imádom. És ami még jó, hogy megy is mint a vaddisznó.
Holnap veszem át a Cosmos S -em, remélhetőleg nemsokára megy rá a piros fekete design. Meglesz az összkép.
jones965: Hát, lehet nem fért rá több.
Nagyon kíváncsi leszek, hogy szaladnak benne a Corsair ramok. Azt már láttam, mit csinálnak R3E-ben.
-
Cybertrone
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz
Laraxior #27248 üzenetére
A támogatási lista fent van a revo drive honlapján. Külön fel van tüntetve, melyik bios -al megy csak, ugyanis azok közül is csak egy-egy támogatja. Lap könyvében szerintem nincs leírva, mivel tényleg bios függő. Support -ot kell csak megkérdezni, ők megmondják támogatja e, ha nem vagy benne biztos.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Laraxior #27227 üzenetére
izé, azt ugye tudod, hogy hirtelen terhelésváltás hatására a loadline annyit jelent, hogy a fenetudja mennyit fog kapni a proci. LLC nélkül biztos és semmilyen körülmények között nem fog kapni tüskét ami a beállított érték fölé egy, de egyébként semmi garancia.
kentisfield topikban volt rá példa, hogy lehalt a prime, aztán a proci már csak jól ment, de soha többé kivállóan, tehát érezhetően degradálódott.
mondjuk vízen nagyobb a mozgástér, ez is igaz.
más: szerintem fog az a 135 is még lejjebb menni. apróban lévő cuccok egy része meg lett feszelve (ld még 9450esek), másrészt retail példányok sose mentek annyira jól, mint az ESek. harmadrészt meg újonnan, garival 80k körül van a 2600x, ami azért annyival nem lassabb...
-
AirBooms
addikt
válasz
Laraxior #27223 üzenetére
Hmm, minden rossz indulat nélkül: rengeteg 980X-et lehet kapni kiskerben is OEM-ként. Igaz azokra van gari. Az enyémre ugyan nincs, de ennek ellenére tudom, honnan származik, s tudom, hogy vadiújan vettem. S azt is tudom, hogy nem lett brutálisan meghajtva. Nekem még egy ilyen procinál sem érne meg 100+ ezer forintot, hogy legyen dobozom, meg körülményesen érvényesíthatő garim.
-
Cybertrone
veterán
válasz
Laraxior #27155 üzenetére
Milyen lap lett volna? Én direk HT-s eredményeket nézek anélkül zavarna hogy nincs kihasználva a proci, bár tudom hogy lényegében felesleges, de tudja és akkor bekapcsolom!
Mellesleg 210-es BCLK-t csodálkoznék ha nemtudná a te lapod, ez nem nagy tuning a 220-230-as BCLK-hoz képest!
-
-
Cybertrone
veterán
válasz
Laraxior #27149 üzenetére
Hát igen mondjuk lehet kicsit bátor 3db 12-es ventit bevetni a radin
Jelenleg 25 fokos a víz, nah ez tegnap 1 híján 30 volt
mondjuk azóta lejjeb csíptem a feszből jelenleg 1.358v-on megy mióta hazaértem (kb fél 3 ), és gameltem egész délután nem állt meg
(kopp-kopp-kopp)
Ennyi nekem bőven elég is, ezzel már lehet postolni vantaget is, és ennél több, sőt még ennyi sem kell!
-
Cybertrone
veterán
válasz
Laraxior #27051 üzenetére
Nincsen azzal a 20-as szorzóval semmi baj... 20*210-en megy a cucc erőlködés nélkül!
1680mhz-es ramokkal 7-7-7-21-es időzítéssel1T-ben!A 21*210 az 4410mhz lenne nálam 24/7 amit szerintem fesszel nemtudnék tartani a mindennapokra, bár víz van rajta, és ha olyan 1.4v-on vagy afelett kicsivel tartaná akkor talán, de egyenlőre ez is jó sőt
-
MPowerPH
félisten
válasz
Laraxior #27049 üzenetére
Igen, de nem felejtsed el, hogy Gombcomp kompival tolta.
Extrém hideg hatására pedig ez is emelkedik kicsit.
Igen, ha meg akarod nézni, akkor vedd vissza a szorzót. Bár akkor már a VALID -ot is megnézheted, és akkor még arra sem lesz szükség.tom_tol: Igen, igazad lehet, én is 7-9-8-24-en néztem, de amint látom sokkal több van benne. Meglesz a procim, és én is nekiállok. Többi értékhez hozzányúltál?
-
MPowerPH
félisten
válasz
Laraxior #27015 üzenetére
Most már biztosan nem.
Olcsóbban biztosan nem adtam volna, a másik egy sima Bloodrage. Az enyém a moddolásnak köszönhetően azért elég szépen megyeget, nem áll meg 212 körül, mint a gyári.
Van jó kis Tri ch ramom, úgy néz ki subtimingekkel meg tudnám oldani a 2000@7-8-7-24-et. Szóval ráérek a cserével. Várom a procimat.szacsee: Én alapból emelt IOH -val tolom, mert elviekben a magasabb QPI/VTT mellett stabilabb lehet vele a rendszer. 1.16v-on van 24/7. Még nem próbáltam alapon.
-
AirBooms
addikt
válasz
Laraxior #27025 üzenetére
Bevallom, nem elsősorban a takarékosság miatt tuningolnám a kis Mercit, hanem mert iszonyú hosszú a váltó áttételezése, városban emiatt szinte használhatatlan, 70 alatt nem lehet kapcsolni ötödikbe, mert 1000-1200 körül van a fordulatszám, ott pedig még erőtlen. Autópályán meg eleve kevés ez a teljesítmény, a nagy homlokfelület miatt (A-osztály) állandóan lenyomnak a "nagyok". Pedig van ennek a motornak egy gyárilag 95 lovas, közel 200 Nm-es változata, amivel azért már kellemesen lehet mindenhol közlekedni. Na csak pont ennyit szeretnék. A hangja, más egyebe nem fog változni, s a párom is könnyebben vezeti majd (úgyis főleg ő jár vele). Kinőttem már a dizsis verdákból, meg a csomgtartónyi mélyládákból (sőt, ez a korszak nálam ki is maradt). S egy Subaru Impreza WRX STi sem tudna a mindennapokra örömet okozni, pedig volt idő, amikor egy 320 lóerős verziót szívesen kergettem (4,6 alatt gyorsult százra), de 20 liter alatt nem evett. Egy tankkal ritkán tettem meg 200 kilométernél többet...
-
AirBooms
addikt
válasz
Laraxior #27022 üzenetére
Én meg pont fordítva vagyok: nekem a procim árából könnyű lenne áttérni SB-re, s még rengeteg lé maradna (ha mindent beleszámolok), amiből szintén élvezeteset lehetne tuningolni, mégpedig az autómat. A chiptuningja, ami 20-30 lóerőt simán garantál (75 LE-s common rail turbódízel), megvolna megmaradt pénzből... Szóval én még azért nem nyugodtam teljesen le... De ma olyan szépen hasított a 980X, hogy kár lenne érte.
Cybertrone: nálam a motortuning nem csak teljesítménynövelést hozna, hanem kis terhelésen (tehát nem állandó padlógázon) fogyasztáscsökkentést is - többszörös egyéni tapasztalat. Talán emiatt még szebb is, mint a PC-tuning!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Csevegésre használjátok a friss, ropogós OFFtopicot!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- M0ng00se: Hardvert áruhitelre?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest