- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
alvaro
senior tag
-
shiNIN
tag
Szerintünk az
Alvaro látszatendurónak nevezi. Teresa (Alvaro CS-e, ha még nem lennél képben) kb. annyira terepmotor, mint az én kis cruiserem (na jó, ez talán túlzás, de ahol Alvaro elmegy motorral, ott én is, s én még lelkesebben is), sőt, annak nem csesződött el a puha felnije, mint a bmw-nek, a magyar utakon... Nem tudom, egy gumi mennyit segítene az enduróságán, felnicsere már volt. De ehhez totál nem értek.
Nekünk teljesen bejön, Alvaro boldog vele, s ha most vennem kéne egy másik motort, nekem is valszeg F650 lenne
A CS-t már csak használtan lehet kapni.
Alvaro általános célokra használja, munkába és ide-oda járkálás és kisebb-nagyobb túrák ezen a kontinensenEhhez bőven elég, persze ki mit vár el egy motortól. Az elektronika letilt úgy 170-nél és ha finoman húzod, finoman megy, szerintem nagyon kellemes kezdőmotor, az izgalomra vágyók s a forrófejű ifjoncok valszeg nincsenek oda érte.
A mienk nagyon megbízható, hazahozott minket bárhonnan.
Az elején pár km után fájdult meg a hátsóm hátul, ez fokozatosan felment párszáz km-re, de azért 1-2 megállással. Utána kész, vége. Az üléspóz hátul teljesen jó, egyenes derékkal ülök, kapaszkodni csak érdekesebb kanyarokban jut eszembe, meg ha nem tudom hova tenni a kezem. S ha még a doboz is fent van... Csak a lábak vannak jobban összehajtogatva, mint ahogy a saját motoromon megszoktam, de az cruiserDe utasként lehet lógatni, csak néha a szélben nehéz visszarakni
A szervizelésről nemrég írtam. 10 ezer km-enként kell szervízbe vinni, mi megbízható szakihoz visszük, ahogy az enyémet is. Felesleges eredeti alkatrészeket használni minden apróságra,
Teresának a szíj és a szíjkerék járt le (lassan 90 ezer km van benne, ilyenkor már bejönnek ezek is), az eredeti és drága (máshoz asszem nem kell eredeti, a blokk és a váz nem romlik el csak úgy), a lábtartó gs-re utángyártott, a tükör a fene tudja milyen, a vízpumpa aprilia. No meg kapott kawa zr250-es felnit
A cs-nek van pakolóhelye is ott, ahol mások a tankjukat tartják, egy kis hátizsák vagy egy sisak jól elfér ott.
Egy amerikai nyugdíjas belenyomott 200 ezer mérföldet, majd elgondolkodott, hogy vajon túl öreg-e már az ilyen motorozáshoz... A motor még bírta. -
alvaro
senior tag
Sőt, annyira véres-keményen ne is akarj vele tökön-babon menni szerintem. Nekem ugyan CS van, ami 17" elöl-hátul, terepgumi se való rá, a rugója is ölég kemény, szóval ne szóljak semmit tereppel kapcsolatban
Hogy mennyire "kényelmes" hátul, azt majd shiNIN megmondja, abban szerintem egyformák.Azt mondja, megszokható
több száz km-t lenyomott Ő is hátul, bélés kell a nadrágba, mert marha kemény az ülés is
Érdekes, elöl semmi baj vele.
Aktív témák
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- 16 GB RTX 4080 HP OMEN - garanciával
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- Samsung LH46EDDPLGC 46" FullHD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest