Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • alvaro

    senior tag

    válasz Eagl3 #46084 üzenetére

    Teljesen aszfaltra van, igen. Arra is szánták.

    Arról viszont olvastam már népítélet, hogy a GS miért nem volt jó Afrikában a sivatagban :D
    Röviden: kemény terepre túl nehéz.

    A fűzött felni jobban bírja a gyűrődést, mint a CS (vagy az R-ek) öntött alu kerekei.

  • shiNIN

    tag

    válasz Eagl3 #46084 üzenetére

    Szerintünk az :) Alvaro látszatendurónak nevezi. Teresa (Alvaro CS-e, ha még nem lennél képben) kb. annyira terepmotor, mint az én kis cruiserem (na jó, ez talán túlzás, de ahol Alvaro elmegy motorral, ott én is, s én még lelkesebben is), sőt, annak nem csesződött el a puha felnije, mint a bmw-nek, a magyar utakon... Nem tudom, egy gumi mennyit segítene az enduróságán, felnicsere már volt. De ehhez totál nem értek.

    Nekünk teljesen bejön, Alvaro boldog vele, s ha most vennem kéne egy másik motort, nekem is valszeg F650 lenne :) A CS-t már csak használtan lehet kapni.
    Alvaro általános célokra használja, munkába és ide-oda járkálás és kisebb-nagyobb túrák ezen a kontinensen :) Ehhez bőven elég, persze ki mit vár el egy motortól. Az elektronika letilt úgy 170-nél és ha finoman húzod, finoman megy, szerintem nagyon kellemes kezdőmotor, az izgalomra vágyók s a forrófejű ifjoncok valszeg nincsenek oda érte.
    A mienk nagyon megbízható, hazahozott minket bárhonnan.
    Az elején pár km után fájdult meg a hátsóm hátul, ez fokozatosan felment párszáz km-re, de azért 1-2 megállással. Utána kész, vége. Az üléspóz hátul teljesen jó, egyenes derékkal ülök, kapaszkodni csak érdekesebb kanyarokban jut eszembe, meg ha nem tudom hova tenni a kezem. S ha még a doboz is fent van... Csak a lábak vannak jobban összehajtogatva, mint ahogy a saját motoromon megszoktam, de az cruiser ;) De utasként lehet lógatni, csak néha a szélben nehéz visszarakni :)
    A szervizelésről nemrég írtam. 10 ezer km-enként kell szervízbe vinni, mi megbízható szakihoz visszük, ahogy az enyémet is. Felesleges eredeti alkatrészeket használni minden apróságra,
    Teresának a szíj és a szíjkerék járt le (lassan 90 ezer km van benne, ilyenkor már bejönnek ezek is), az eredeti és drága (máshoz asszem nem kell eredeti, a blokk és a váz nem romlik el csak úgy), a lábtartó gs-re utángyártott, a tükör a fene tudja milyen, a vízpumpa aprilia. No meg kapott kawa zr250-es felnit :P
    A cs-nek van pakolóhelye is ott, ahol mások a tankjukat tartják, egy kis hátizsák vagy egy sisak jól elfér ott.
    Egy amerikai nyugdíjas belenyomott 200 ezer mérföldet, majd elgondolkodott, hogy vajon túl öreg-e már az ilyen motorozáshoz... A motor még bírta.

  • alvaro

    senior tag

    válasz Eagl3 #46082 üzenetére

    Sőt, annyira véres-keményen ne is akarj vele tökön-babon menni szerintem. Nekem ugyan CS van, ami 17" elöl-hátul, terepgumi se való rá, a rugója is ölég kemény, szóval ne szóljak semmit tereppel kapcsolatban :)
    Hogy mennyire "kényelmes" hátul, azt majd shiNIN megmondja, abban szerintem egyformák.

    Azt mondja, megszokható :) több száz km-t lenyomott Ő is hátul, bélés kell a nadrágba, mert marha kemény az ülés is :D

    Érdekes, elöl semmi baj vele.

Aktív témák