- Honor Magic V2 - origami
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Hatalmas kedvezménnyel nyit az Ulefone új csúcsmodellje
- Jól néz ki a világoskék iPhone 17 Air
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
Hirdetés
Aktív témák
-
válasz
bajnokpityu #9252 üzenetére
Ajánlott igen, csak 1.6milla nekem nagyon sok.
-
Nightmare
senior tag
válasz
bajnokpityu #9256 üzenetére
Persze ezt tudom, és értem is, van autóm, -10ben is járok dolgozni vele. Én nem belvárosról beszélek, hazáig max 3 lámpát kapok.
Rád hallgatok...azt csinálok, amit akarok -
Nightmare
senior tag
válasz
bajnokpityu #9115 üzenetére
Túlvagyok egy sikeres kresz vizsgán, így ezzel megvagyok.
Természetesen máshová is, de főként munkába menni akarom. Nem értek a motorokhoz, de nem hinném, hogy bármi baja lenne 15 km-es távtól.Nekem most ez minden vágyam,nagyonrégóta szeretem a motorokat, és most jött el a lehetőség, hogy meglegyen.
A csomagtér világos
, gumi úgyszintén
-
válasz
bajnokpityu #9176 üzenetére
Nekem is FG-14 van. Nagyon meg vagyok vele elégedve. Már esett le a motorról aszfaltra. Egy karc sem lett rajta.
-
válasz
bajnokpityu #9185 üzenetére
Még akkor is fényévekkel szebb, mint az új ezresek közül akármelyik is. Mármint japán ezresek közül. Eddig nálam a Honda mindent ütött a RCV dizájnal, de ezek az új néköd bájkok... háááááááát...
-
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #9176 üzenetére
és te hol olvastad, hogy beszámítanak bármilyen sisakot 5-ért? Mert 15-ért akkor már veszek egy zsír ujat asszonynak. 5 éveset hord szegény
ja és remélem nézted, hogy csak S-es méretben van az a sisak
-
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #9176 üzenetére
nyereményjáték érdekes. áprilisban sorsoltak utoljára. pedig szívesen nyernék egy 30000-es HJC kupont.
SPOOL Chris, S méret Orange bőrkabát 55 000 Ft helyett 20 000 Ft-ért!
SPOOL LT-22 Profi bőr-textil protektoros túrakesztyű (MÉRETHIÁNY!), HIPORA béléssel
8 900 Ft helyett 2000 Ft-ért!
ki is keresett kesztyűt?!?!hol van a webáruháza? nem találom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #9159 üzenetére
De ezhogyafenébe???
Egy zxr 750-es 12 liter alá nem adja -
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #9143 üzenetére
Az időjárást tekintve is lehet tolni kell mé mindíg, bár most hétvégén motoroztam szombaton is meg vasárnap is egy 150-200 km-t
-
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #9116 üzenetére
nekem sztem sima honád hátulja van, de a csomagom annyi, hogy van benne egy tartalék szemüveg, mivel szemüveges vagyok és nekem kötelező vinni (persze vagy 10 éve fel se vettem, rég rossz a dioptria
), mellé az EU csomag, tartalék izzó nuku, vagy nemtom hol lehet, "szerszámkészlet" (szigorúan idézőjelbe
) meg a tárcsafékzár.
nem is hiszem, hogy van hely másnak.feca81: nem álsz meg, lef*snak a rendőrök. Utánad tuti nem megy, rendszám vagy megállítás nélkül semmit nem ér, hogy bemértek.
-
Nightmare
senior tag
válasz
bajnokpityu #9067 üzenetére
Legalább télen nem fogok annyira fázni rajta...
Azért nem belváros ez, lehet haladni, nem hinném, hogy túlmelegedne ilyen rövid idő alatt. Igazából világéletemben tetszettek a cbr-ek, meg a hangjuk, így ha kisebbet vennék, állandóan fájna a szívem a nagy után. Megaztán lesz hétvégén motorozás is a haverokkal, nem csak 15 km-re fogom használni. -
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #9067 üzenetére
4e km?!?! ennyit bír csak? ha én 20k alatt lecserélem a pilor roadom akkor tökönszúrom magam.
-
szilchi
őstag
válasz
bajnokpityu #9052 üzenetére
Tudom.Ahogy néztem,ez is le volt zúzva egy keveset,mert bár RC 36-os,RC 24-es lámpa+fejidom van rajta.Meg van két fejidomtartó,ami lóg a levegőbe,de van bennük egy-egy csavar meg egy darab törött műanyag darab.Gondolom a gyári fejidom maradványai.
-
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #9029 üzenetére
igen, erre gondoltam.
És egy super sport motornak mennyi lehet ez az értéke?
egyébként a horneten érzem hogy iszonyatos,hogy mennyire lassul ha csak behúzom a kuplungot és gurulok. -
válasz
bajnokpityu #9010 üzenetére
Jajj, ez az igény már. Ember... Én, ha adnáak 50ért, egy két éve 200ezres sisakot, biztos hogy rámásznék az üzletre. ha tele van hajjal, meg korpával akkor nem, de a motorosok nagyobb része maszkal használja a bukót. Kimosom, és van egy 200ezres bukóm 50ezerért.
Aki meg nem veszi észre, hogy egy bukóban estek, az ne vegyen használt bukót.
5-10ezer difi esetén én sem vennék, de van, aki megveszi, megy benne 10 km-t, és eladja féláron. Nem hiszem, hogy abba belerohadt a feje a hőségben...mindegy, hagyjuk. ez már off.
ennyi erővel ne vegyél használt motort sem, mert valaki már ráfingott. -
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #9010 üzenetére
Barátnőmnek vettünk mot egy HJC sityakot 40-ért, és nekem marhára bejön, pedig én tavaly vettem magamnak egy caberg-et szintén 40-ért szinté (szerintem) középkategóriás, de írigykedem az övére. Sokkal komfortosabbnak tűnik, a csatt is job rajta.
Shoi, meg Suomy, meg Arai szerintem annyival tudhatnak töbett, hogy kisebb a súlya, meg kevesebb szélzajt enged be.
-
válasz
bajnokpityu #8997 üzenetére
Igen. Csak az a 80ezeres sisakok már alsó-közép kategória felett vannak szerintem. 2-3 éves fejlesztések azok a sisakok. Azaz 2-3 évvel ezelőtti alsó-közép kategóriát kapod meg. Akkor meg már inkább használtban vennék egy akkori csúcs sisakot.
Persze, lehet, hogy hülyén gondolkodom -
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #8997 üzenetére
nem rég én még 2 évet hallottam. Bár azt, hogy milyen fajta sisakra mondták, arra nem emlékszem.
-
válasz
bajnokpityu #8977 üzenetére
Nekem is kompozit van
8980: Persu. Mondom, hogy ezt írták. Én utánajárnék, mert 80ezerből már igen jó kompozit Soei, Arai, vagy Shark sisakot lehet kapni, amik azért pár fokkal a HJC felett állnak minőség szempontjából.
-
Mazka05
őstag
válasz
bajnokpityu #8991 üzenetére
Tudni tudja... Csak rendőr ne lássa ennyi...
-
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #8984 üzenetére
igen, vagy 4t150 200-ért lehet venni kétszemélye (asszonyt is el tudom vinni dolgozni) és elég nagy a tároló rekesze, de akár 10-15-ért egy dobozt is rá lehet pattintani.
-
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #8982 üzenetére
Én mindenképpem a CBR+robi kombót választanám, télleg meg fogod bánni a mindenes vasat, arról nem is beszélek, hogy ha ne adj isten bármelyiknek baja lenne akkor még mindíg tudsz közlekedni valamivel. Én az SV mellé beújítok hamarosan egy Aprilia leonardot.
-
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #8978 üzenetére
Sok cucc elfér benne kényelmesen, meg nem kell olyan sokat melegíteni, mega fentartása is olcsóbb, ezért marha jó dolgozni járni, de egyébként...
-
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #8978 üzenetére
robogoban nem vagyok jo,eletemben nem volt egy sem.sot,soha nem is ultem rajta.nem tudom,milye na kanyartulajdonsaga,es hogy mennyit esznek,ezert inkabb ne mnyilatkozom ebben az ugyben.
viszont lattam egy oszvert.asszem volt is mar szo itt rola.na azt kiprobalnam. sportmotor teste van,es robogo motorja.talan derbi,de nem vagom.az vaganyul nez kimod: ja es annak tuti jo a kanyarodasi tulajdonsaga,meg robog mivolta miatt nem is ehet sokat.
-
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #8967 üzenetére
Időnként nekem is eszembe szokott jutni, hogy a motorozás luxus dolog, még autóm sincs, mégis minden pénzem szinte a vasra költöm.
NEm a legjobb választás ezzel dolgozni járni, mert ugyan úgy pöfög a pirosnál, mint a pizzafutárok a robogóval, csak ez a városba megeszi a 8-at..
Szerintem vegyél a nagyvas mellé egy rotyeszt, és azzal menj dolgozni, jelenleg én is ezen ügyködöm. -
#25954560
törölt tag
válasz
bajnokpityu #8967 üzenetére
sztem sem leszel boldog egy kisebbel.
nincs koze a fejbenoveshez h milyen moci all a garazsban.
tenyleg draga, ha fellokik, de nem mindenki erre gondol motorozas kozbenes lassuk be: sokakat nem is loknek fel.
a fogyasztas mar lehet erv, ha sokat gurulsz, de ha _motort_ akarsz, az sem fog 3l korul fogyasztani, ahhoz mar tenyleg vmi sokkal kisebb kell.ez valami olyasmi, hogy egy dogos szexi csajod van nagy igenyekkel akivel boldog vagy es sokat is kapsz tole, de most azt gondolod h ugyis el fog hagyni, ezert lecsereled egy kevesbe szep, kevesebbet nyujto, kisebb igenyure, akivel hosszu tavon tervezel
vissza fogod neha sirni a dogos vasat. dehat az elet kemeny... -
zsoltee10
addikt
válasz
bajnokpityu #8964 üzenetére
Az miért retro-s?
Egyébként a CBF500 fasza kis gép. Nem egy erőgép, de jól fordul, és kényelmes. 2 személynek teljesen jó, és keveset eszik.
-
zsoltee10
addikt
válasz
bajnokpityu #8961 üzenetére
Azt nem mondanám, hogy retro-s, de klasszikus a Kawa ER-5, Honda CB500.
Vagy valami régebbi 500cm3 körüli 2 hengeres? Honda CX500? Örökélet V2, kis fogyi, ritka, különleges vas.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8956 üzenetére
TRXaz ugyanaz a blokk, mint a TDM, nem? Az SRX 600 ról sok panaszt nem hallottam, csak hogy nagyon ritka.
Csak van normális állapotú. Meg ha gyári előírt olajat raksz bele, akkor is zabálja? -
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #8944 üzenetére
ok,akkor azt is kap
legalabb is becsomagolom es ezt mondom neki
az orvosoktol felek,de majdcsak feltalalom magam vhogy -
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #8938 üzenetére
akkor tudok vele ertelmesen beszelni
-
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #8933 üzenetére
persze,meg ma kiprobalom,es meg lehet ma tudlak is ertesiteni.
-
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #8898 üzenetére
akkor elkezdek kutatni.melyik headset kellene? az utas-sofor, v a motoros-motoros? a motoros-motorosbol 2 kell,h kommunikalni tudjatok. az a 8000/db. en a 2500-ast vettem,utas-sofor koztit.
-
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #8895 üzenetére
nos ha raszanod magad,4-ig szolj,utana nem lesz netem
mod: tarcsafekzarat itt is mar kukaznom kellett,de egyet meg talaltam.viszont van egy masik liddl is szegeden,leht ott meg van.
-
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #8895 üzenetére
XV. kerben még tegnap volt
-
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #8893 üzenetére
lidl nincs,v cucc a lidlben?esetleg ha tenyleg erdekel vmi,meg tudo mvenni,es postan elkuldeni neked.
-
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #8865 üzenetére
Nekem is volt vezérműlánccal gondom egy 88-as CBR600F-el. De lehet házilag orvosolni, vagy egy erősebb feszítőrugót rakatnak bele (én is ezt szerettem volna, de rossz rugót csináltak neki) így maradt a gányolás, mert egy anya csavart raktak a rugó alá. Olya annyira jól sikerült, hogy 10.000 km után sem halottam csörögni, nekem bejött.
-
válasz
bajnokpityu #8865 üzenetére
Nekem ilyen műszakin szokott lenni. Elindulok, és nem megy az index. Nagynehezen átveretem műszakin, amint fordulok ki, hibátlan a cucc, és azóta is.
Anyádat -
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #8827 üzenetére
elvileg 11-kor találkoznánk, ha az tmondod, hogy délr emeglesz, akkor ennyit még lehetne rajta csúsztatni
-
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #8809 üzenetére
két óra a lánccserére? nem túl sok az?
Mondjuk nekem egy hete csinálják a fejidomom (műanyag forrasztás, fényezés szereléseel)
-
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #8773 üzenetére
igen, úgy mondta, hogy ő 600-as yamahával (nyilván supersport) szokott gyakorolni az euro vagy pannónia ringen, mert köridőben kb ugyanannyit mehet vele.
tüzi, az oké, hogy nekem egy lada niva jön be?
-
Nightmare
senior tag
válasz
bajnokpityu #8655 üzenetére
Attól kérdezem, aki ért hozzá
Max 1 millióm lesz rá, így csak 2000-2001-esben tudok gondolkozni, többet nem tudok áldozni rá, illetve nem is akarok. Tehát akkor jól olvastam, amit a szemeim láttak, én örülök neki, hogy lehet manuálisan hangolni.
Lassan kezdek nézegetni motort, nem tudom, kicsit fázok tőle, nem akarom elkapkodni, szeretnék egy jobb állapotút kifogni, aki vigyázott rá. De mindenképpen CBRF lesz a választás. Lehet elmegyek majd valami szalonba, ahol rá lehet ülni egy-egy használt cbr-re, hogy érezzem az üléspozíciót. Szeretném, ha így neten keresztül segítenétek a választásban, Ti jobban értetek hozzá, mint én... -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8773 üzenetére
nagyon vigyázzatok, valahogy kell találni egy gyári állapotút, amit nem fűrészeltek szanaszét, meg nincs rajta mindenféle sportkipuff. Jah az idomok hátsó felében kell keresni az évjáratpecsétet sajna, tehát lehetőleg bontani kell. De készüljetek fel, hogy kb 10 tulajból 9 át akar vágni robogóval, vagy tudatosan, vagy már őt is átvágták...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8763 üzenetére
Az élet kemény. B*zi pénztelenség. Meg hogy Fecát átejtette a tulaj, a motorszerelő. Hát úgy néz ki, sajnos ő kénytelen a következő tulajjal megtenni. Ez rossz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8760 üzenetére
4 200 000 forint egy "régi" gp 125 ös.. nem semmi. top speed 244 kéész. Kb mint egy négyütemű 600-as.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8711 üzenetére
b-type megmondta a frankót, karbisok...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8711 üzenetére
Btype biztos tudja, nah átmek a WSBK fórumba megkérdem...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8700 üzenetére
Én síktolattyús karbira emlékszem.
-
válasz
bajnokpityu #8684 üzenetére
Hát...
Én 2.5-3 hónap alatt mentem 12500at a 125össel, azóta a srác belerakott még kétszer ennyit, és teljesen hangtalan a blokk, olajat nem eszik, és meg vannak vele elégedveMásikkal egyetértek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8599 üzenetére
Idomokba bele van pecsételve, de a kerekek küllőiben is van két szám, vagy a fékcsőre is rá van nyomva. Ülés másik oldalát nem javaslom, mert sokszor cserélik az egészet. De netes hirdetések 80 százaléka hazudik évjáratnál, vigyázzatok. És aránytalanul drágák az Aeroxok. Sokszor MBK-t sóznak az emberre Aerox helyett Yamaha matricákkal. Vannak érdekességek. 10 ből 9-et úgy elhajtanék a ... ba hogy csak nyekken. A piac fele konténerből öszelapátolt olasz szemét
-
stargazer
senior tag
válasz
bajnokpityu #8570 üzenetére
például?
-
zsoltee10
addikt
válasz
bajnokpityu #8570 üzenetére
Szerintem az übergyors, és az überpraktikus üti egymást.
Minden motor kompromisszum. Azt kell eldönteni, hogy mi a legfontosabb.
Ha minden fontos, akkor valamelyik allrounder. Fazer, ER-6, CBF, Bandit, stb.
Ha übergyors, akkor nyilván valamelyik sportgép, de az üti a praktikusságot, az tuti.Szolnok?? Ne viccelj, az olyan közel van Pesthez, hogy oda látni, ha felállsz egy vakondtúrásra.
-
jasszer
őstag
válasz
bajnokpityu #8492 üzenetére
Oks, de sztem más vonalon keresünk, nálam a robogó az előző hszben foglaltak miatt, az enduro meg a szélvédelem hiánya miatt esik ki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8488 üzenetére
mint pl. Harley Davidson ?
-
DroneZ^
őstag
válasz
bajnokpityu #8477 üzenetére
nem az alapján, minél sok oldalúbb sportmoci kellene, lehetőleg valami nagyon kényelmes. és az CBR600F... Egyik nap gumisnál hallottam nemtudom ilyen dobos, uj 6R-t ninját talán, hú annak milyen szép hangja volt, mintha ezres lett volna...
Ninja 650R is kényelmes sportmotornak tűnik, hangja sem volt rossz, régen ER-6F volt a neve, nem? -
válasz
bajnokpityu #8477 üzenetére
Hát, nekem már csak vinnyogós motorom lesz. Ku.vára tetszik
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8439 üzenetére
hmmm.
akkor nemtom. Évente érdemes cserélni. De le nem cserélem az enyémet, van benne vagy 800 km, tavaly ősszel cseréltem le. Savasoggyon az annyába. -
válasz
bajnokpityu #8399 üzenetére
Azt mondta új ügyfelet nem vállal
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8414 üzenetére
Savasodás? Én megkérdeztem jópár szerelőt, de mindegyik azt mondta, hogy parasztvakítás. Aggódos, kényszeres tisztaságmániások, meg olajcserések egyből tonnaszám veszik az olajat... erre jó.
-
SzalaiG
addikt
válasz
bajnokpityu #8424 üzenetére
Nem. Milyen olaj az a hondás cucc. Olvass vissza!
-
SzalaiG
addikt
válasz
bajnokpityu #8421 üzenetére
Olaj?
-
SzalaiG
addikt
válasz
bajnokpityu #8414 üzenetére
Ez a prohonda olaj az amelyik fekete kanna - piros kupak?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8388 üzenetére
Elbuktad a JOG-omat, 2 hónapja adtam el 55 000-ért gyorsba, generál után
mod: Most a paraszt, akinek eladtam, árulja 79 000 ért a 18 éves robogót LOL. Hulljon darabokra alatta, bezzeg nekem meg elkezdett alkudozniNahát ez aztán a csóróország. Mindenki fogni akar mindenen. Pedig hogy helyeselt, amikor mondtam neki, hoyg azért adom el, mert utánfutót akarok venni, és azért ilyen olcsó, mert egy 18 éves robogóért többet nem lehet elkérni, ettől függetlenülő 95-ös évjáratként árulja.
-
Nightmare
senior tag
válasz
bajnokpityu #8389 üzenetére
Nem érted...tehát megvan az utolsó sikeres vizsgám, mennyi idő után kapom meg kézbe a jogsit? Vagy Te értelmeztél félre vmit, vagy én.
Ja, benzin...de ezt a rendőrnek magyarázd, nekem munkába menet kellene, teljesen legálisan.
-
Nightmare
senior tag
válasz
bajnokpityu #8383 üzenetére
Akkor még várhatok, bakker 1 hónap múlva meglesz a pénzem rá, és ápr 9-n vizsgázok kreszből...és hol van még a gyakorlás. Lesz az július is, mire jogsim lesz...
-
jasszer
őstag
válasz
bajnokpityu #8383 üzenetére
Köbö annyira emlékszem én is tavalyról. Bár már a gyakorlatokra is motorral mentem...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8353 üzenetére
Majd a következő akció alkalmával talán.
Az ETZ meg tudod milyen... Szép lassan állítódik el benne minden és érzed, hogy a gyújtás már nem a régi, stb. Egy mai motorban ilyesmi már nincs. Vagy működik, vagy nem. Digitális korszak: csak 0 meg 1 van... -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8339 üzenetére
semmi mással nincs probléma csak a viszkozitással. Arra van a hígítás. Nem tesz semmi kárt az autóban...
-
válasz
bajnokpityu #8339 üzenetére
Fél méteres hóba nehéz lesz felmenni pestre
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8258 üzenetére
Hát mindenki ezt mondja a kettőötven sor4re, hogy hirtelen jön meg az ereje, de nem. Folyamatosan a fordulatszám emelkedésével, gyönyörűen. Ezek inkábbb versenymotor kategóriák, nagyonjó fékkel, nagyonkicsi súllyal, upside down villával, még kormánygátlónak is van helye a vázon. A kétütemű az már más dimenzió. Az sem tartósságában, sem karakterisztikájában nem utcára való motor. Nem tudom mit kellene mellé állítani ellenfélnek, mivel ez a 250sport kategória. Drága hozzá minden és kicsi. Azok az ötszázasok ehhez képest igásló kategória.
-
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #8259 üzenetére
lehet hulye vagyok,de maradok az allianznal.nem mellekesen nekem meg a MAVnal is olcsobb az allianz.igaz az egesz csalad nala kot mindent.
-
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #8252 üzenetére
nem bantottal meg.mint mondtam ez egy velemeny,es arra mindig vevo vagyok,mert csak okulni lehet belole.a leszolas nem igy kezdodik
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8252 üzenetére
Héééj, nem bántottál senkit
ne csináld már.
Csak nem értem, hogy nem lehet szeretni ezt a kategóriát. Itthon nálunk szinte csak kotványokat kapsz, ez biztos.
Jah, japánban van a kategóriának létjogosultsága, a szabályok miatt, és még a kétütemű 250-eseket is 45 lóerőre fojtják le. Szerintem nálunk is lenne helye, nem baj, ha nem egyből hasszázzal kezd az ember. Szóval ezek akár 50-55 lóerősek is tudnak lenni, a kétüteműek meg 70-75 lovasak kinyitva. Az azért finom -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8245 üzenetére
én 85 kg vagyok, alattam ment mint az állat, miért nem húztad neki?
Az egyetlen baj ezekkel a madzsarisztáni türelmetlenség, pénztelenség. Mindenki baszik hozzá rendelni japán alktrészt - kivéve én. Két szezont nyűttem, kapott ez mindent, oldalán fekve üvegeléstől kezdve bármit és ezután még több tízezer kmert ment. Nem tudom honnan van ez a tévhit hogy szétthullanak egyik pillanatról a másikra, ezek többet is elmennek mint 60 000. Ha nem gondozzák akkor persze nem. De ami ide jön, ebbe az országba, Japánból konténerben, annak a 99 százaléka már 40-50 000 környékén jár, azt ne felejtsük el... -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8229 üzenetére
Az én zxr em 80-at ment 1 esbe... 18 500nál. az azért annyira nem homokozólapát.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8226 üzenetére
a sor négy 250-esek sajnos nagyon jó kis gépek. 45 lóerő 140 kilóra az azért megy. Pillanatok alatt fent volt 140-en az enyém, észre sem vette az ember. 180-at lazán tolta. Regulált az elektronika, tehát kraft még lett volna továbbra is. Az alkatrészek meg ahogy nézem a zxr hez szotyipénz. Mindent lehet kapni, csak egy hónap, mire behajózik. Én nagyon megértem aki ilyen gépet vesz, azt nem értem, aki nem gondozza. Egy kompresszoros Merci nem tudott beütni, csak végsebességre, szóval élvezet menni egy ilyen géppel.
-
válasz
bajnokpityu #8232 üzenetére
Egyébként amíg ki nem próbálod tényleg nem tudod meg mekkora élményt tud adni egy ilyen kis 250-es sor4 zsebrakéta..
-
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #8229 üzenetére
azert van ott meg 5 sebesseg is,nem robogo ez
-
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #8226 üzenetére
nekem megvolt a 125-os kategoria.es levaltottam 250-esre.tapasztalatbol mondom,van kulonbseg a ketto kozott.es itt ne ma hangra ertem
a 125-os atlag 160-at megy.a 250-es 170-180. ez meg nem is kulonbseg,de az elmeny,amit gyorsulas kozben nyujt, teljesen mas.azt,h melyik goyrsul jobban ne mtudom ravagni,mert a power nyit,es meglodulsz,mig a masik fokozatosan adja le.de megis mas erzes a 2. gyorsabbnak tunik a 250 4T.mod:ja es nem veszem szidasnak,inkabb velemenynek.es abbol mindig johet,sokat okultam mar beloluk...
-
válasz
bajnokpityu #8226 üzenetére
Meg ne lepődj majd a 400ason
-
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #8229 üzenetére
jóvammá, ne szidjad. és amikor még nem volt mocid csak csodáltad őket jogsi nélkül?
én ha fél karomat nem is (hogy még tudjam vezetni
), de egy-két lábujjamat odaadtam volna egy olyanért, amikor még 125-ös TZ-vel toltam...és jogsim se volt nagyobbra.
-
ferkoboy
senior tag
válasz
bajnokpityu #8226 üzenetére
Azért megy az a 250es sor4.
Szépen duruzsol egy pöpec állapotú ksi FZR. Anno egyszer próbáltam. 140-150 körül, hegynek (egy vár) felfelé még gyorsult...pedig azért nem akartam volna ott biciklivel felfelé tekerni...
250 sor4 vs 125 2t? 250es TZ-k sose fognak ugy menni mint az FZR. Az más kérdés, hogy sokkalta olcsóbb hozzá bármi, meg egyszerűbb is a konstrukció. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8211 üzenetére
húúú azé pesten is vannak kutyaűtő link emberek rendesen
ajjaj, mennyi ilyet ismerek
-
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #8207 üzenetére
eddig 3 szerelovel talalkoztam,mind3 atvert.ugy latszik itt lent delen mas a helyzet,mint ott pesten
mod: vagy en vagyok egy balf.sz, es engem mindenki at tud verni,v rettento peches vagyok,v naiv,v nem tom.megyek veszek egy polot magamnak 17.800Ft-ert
-
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #8121 üzenetére
ha a meretuk azonos,akkor miert ne?ugyanakkora terhelest kell kibirniuk,ugyanazon fordulatszamon.kikepzese se lehet sokban eltero,v ha megis,nem jelent semmit,hisz ez csak egy gyuru,nem egy szelepfedel.szoval ha a meret egyezik,akkor sztem minden tovabbi nelkul ki lehet scerelni.es ha a kawasaki feleannyiba kerul,a hulye veszi meg a yamahatol...
-
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #8115 üzenetére
nem furtuk,hanem ujraperselyeztuk. egy fokkal szebb megoldas.de uj gyuruket is akaurnk bele,h teljes legye na felujitas. hal' istennek a dugok megmaradtak. konkretan olajatereszto gyuru kellene,mert az nincs a wiseconal. most jutottunk oda,h az FZR 250-esem felujitsuk.es ha mar 250-es, elkepzelheto,h a tobbi 250-es gyuruje jo hozza.ezert kellene a merete. ha vki tudja a honda CBR 250-es gyurumeretet,az is megfelel
a yamaha ereeti nagyo ndraga,es itt vki azt mondta,h a kawasakie olcsobb.ebben remenykedek...
-
válasz
bajnokpityu #8097 üzenetére
Minden nap tanul az ember, btw a link rossz
ferko: bontót kérdezzél. pl: www.burmi.hu
-
válasz
bajnokpityu #8094 üzenetére
Gyárilag 600F repsolban? Bittos vagy benne? Én elhiszem, csak sose láttam még, se prospektusban, se szalonban. Csak 125öst, meg 1000-est.
-
Ghandi
aktív tag
válasz
bajnokpityu #8055 üzenetére
Most is CBRem van,igaz 125ös
Elötte egy 400as Banditom volt,azelött meg RGV 250es.Szóval azért valami gyakorlatom van.De azért 100paci az 100paci! Tisztelni kell az eröt egyébként hamar megmutatja ki az úr.Az tuti hogy elöször óvatos leszek vele,föleg mert ujjat akarok venni és azt járatni kellNa nem mintha ennyi pénzem lenne! Hiteles történet lesz.A Bandit óta teljesen elment a bizalmam a használt mociktól.Persze nem minden használt motor rossz,de ugylátszik én mindig kifogtam
Egyébként CBR fan? Hát igenA repsol a kedvenc szinem! A mostani is az.Tényleg egy kérdés. A 2008as CBR 600 palettában van Repsolos? Takoberék honlapján nincs sajna csak 1000ben
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #8017 üzenetére
háát az vagyok, nem tagadhatom
B csabáról már félkézzel jöttem haza, a másikkal a tankot támasztottam. Már lefele sem kuplungoltam
-
DroneZ^
őstag
válasz
bajnokpityu #7987 üzenetére
igen kb ezek, nemtom a méretet majd megnézem. légszűrő fuvoka hengerfurás ennyi amit tok és a szelepeket meg is égethetem ha nemjo légszűrőt rakok béé...
karbi csere porlaszto csere gyerta csere ilyenek vannak de persze ennyi erövel mindjart motort is cserélhetnék... turbot raktak CGbe többen is. a pontos leiras sehol se került fel netre, de tökéletes turbosakat csináltak és eleg sokat.... durva.. turbo nitro kompresszor lenne a nekem valo...
-
válasz
bajnokpityu #7928 üzenetére
Atomcsapás, világvége, armageddon...
Aki akar, úgy tervezi a programját, hogy eljön. Aki nem akar, úgysem fog
Én felmegyek.
-
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #7902 üzenetére
Ez 34 kW-os asszem az olyan 45 Le, törve nem volt, de persze látszik azért rajta, hogy nem mai sárkány, az viszont biztos hogy megbízható.
akkor a lista eddig:
-Flasback
-Qpak
-[lAyCsI]
-Tüzi
-&rew -
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #7894 üzenetére
jahh a lényeg, eredeti elképzelése 470, de szerintem ebből lehet sokat alkudozni, de azt már csak személyesen (szerintem akár 50-et is elengedne)
-
tildy
nagyúr
válasz
bajnokpityu #7894 üzenetére
Nemcsak tanulóknak ?
Hát nem tudom. Párom elmondása alapján ritka instabil kanyarban (neki halálfélelme volt tőle kakucson).
Viszont ma próbált egy vstromot
g*ci jo az a 650-es VStrom, noies, konnyen terelgetheto, lehellet finoman veszi a sebessegeket, finoman jar alacsony fordulaton, ha odahuzod neki ello rendesen, sokkal noiesebb mint a husang -
stargazer
senior tag
válasz
bajnokpityu #7859 üzenetére
hát egy kétütemű 180-as runner sokmindenről híres de nem éppen arról hogy irtó keveset eszik...
illetve hát kinek mi a kevés...
megbízhatónak megbízható, meg megy is, bár ez a srác aki ma kipróbálta azt mondta az övé sokkal jobban megy, aztán lehet hogy csak azért mondta.
-
válasz
bajnokpityu #7804 üzenetére
Nekem is köll majd valami izzót vennem majd, mert nem sok mindent látok este...
-
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #7799 üzenetére
Már nem tudom pontosan hogy szólt a beszélgetés de vmi ilyesmi volt a lényeg, hogy a régebbi foncsorokkal baj lehet (az amit írtam).
MAMI-nál végzős haverom mondta. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #7745 üzenetére
Talán a fogaskerekes vezérműre gondolt... nem a hengerelrendezésre.
-
Hold
őstag
válasz
bajnokpityu #7707 üzenetére
minden akksit a folymatos használat tartja karban
Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG OLED55C27LA
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450M R5 3500X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman N5 Zalmann 600W
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B360-Pro i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 8GB ZALMAN S3 TG Zalman 500W
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest