- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #1589 üzenetére
ez egy 88-as CBR600F Hurricane, amcsi piacra szánták, 94-be hozták be svájcból azóta én vagyok a 11. tulajdonosa, talán a 3. aki foglalkozik is vel, nem csak leírja.
Karbiállítás, tisztítás nem volt, viszon szelepállítás igen. Szelepállítás elött a kompresszió 9-8-7-4,5 volt. elég rendesen le volt/van térdelve.
Bajban vagyok ezzel a motorfelújítással, lehte egy csomó lóvét kell beleölnim és egy 20 éves motorba...hát nem is tudom. Lehet jobb lenne egy újabbat törleszteni. Ez az első nagymotrom, sajnos kicsit elkapkodtam a vételét. -
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #1590 üzenetére
ha 1x szeretnek kerekezni ez van...
de még sok biztatás és hagyom az egészet a francba...
[Szerkesztve] -
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #1582 üzenetére
Azt esetleg megtudod mondani, hogy ha az alapjárat ingadozik azt okozhatja az egyik hengerben lévő kompresszor hiány?
11-13-11-6,5 a kompresszió, a 4. hengerrel valami tré van. városban megállok egy lámpánál a fordulat mondjuk stabilan 1200, indulás, másik lámpánál megáll fordulat 1800, induláss megint megáll 1000, van amikor többet állok mondjuk 1 percet és akkr a fordulat visszaeseik 1000-re ami általában üzemi hőmérsékleten szokott lenni.
Illetve hallottam egy olyan módszert, hogy grafitos zsírral lecsiszolják a szelepeket, úgy tudom nem kell hozzá levenni a hengerfejet? Ismered azt a fajta ''módszert''? -
raver
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #1582 üzenetére
Vegyen 2T-t. Ott nincs ilyen gond.
-
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #1579 üzenetére
á dehogy. lehet alkatreszt cserelni a gépezetben, meglehet oldani
ismerösnek, aki KTM hivő, neki is ilyen problémája volt, jópénzért vett valamit a motorba.
[Szerkesztve] -
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #1573 üzenetére
nem csak ducati, általaban az olasz motorok szervizigényesek, pl szelephézag stb... (inkább ducati - motoguzzi az örökélet ). De nem is az, összetörsz valamit rajta, vagy elromlik, sok idö mire hozzájutsz 1 alkatrészhez. Ismerösnek pl aprilia tounoval kellett 3 honapot varnia idomra... mig honda vagy suzuki vagy ktm esetében ez hamarabb megy... legalabbis ezt mondtak a szervizesek, meg a boltban is kérdeztem a kollégákat.. ezt mondtak...
marmint a kényelmetlen ülés a ducatira nem vonatkozik, csak hülyén irtam, bocsi!
[Szerkesztve] -
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #1533 üzenetére
nem is érvnek szántam inkább csak egy szintén buta feltételezésnek, csak a kifejezés nem volt valami egyértelmű.
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #1519 üzenetére
szimpatikusab nekem is a V2-es, a szervíz szerint egy tökéletes választás, mert fele annyi a hibalehetőség. És a hangja...
-
válasz
Topiccsendőr #1477 üzenetére
Nem szűnik meg :S Azért akadtam meg én is már, és gondoltam hátha van ötleted. Amúgy amikor megvettem nem csinálta, csak miután beletettem azt a kurva Castrol R4-et
Azóta csiripel....
Mindegy. Ősszel felviszem a Takobertbe, aztán meglátom mit mondanak -
válasz
Topiccsendőr #1474 üzenetére
Neked hátha van ötleted.
Hidegen, szinuszhullám-szerűen ciripel valami a motoromban. Elhalkul, felerősödik, elhalkul, felerősödik, és amikor üzemmeleg lesz, akkor valami halk cicergés jön a blokkból. Szelepek tutik, állítva lettek tavasszal szakszervízben, cseréltek 6 lapkát, és azt mondta a szervizes, hogy mintaszerű a belseje, pedig jó sok tízezernyi km belepörgött már.
Belpiacos 400RR, fogaskerék alapú vezérmű hajtással, szal lánc sem csöröghet benne.
Csapágyra gondolok, de lehet annak ilyen hangja? esetleg egy rugó tört el valamelyik fogaskerékben?
Hátha van valami tipped
Köszi:
Tüzi -
válasz
Topiccsendőr #1467 üzenetére
Kösz xDDD
Beköpte a szelepet alatt azt értem, hogy fogta magát a szelep, és olyan 11ezres fordulat környékén (mondjuk) bevándorol az égéstérbe, átszakítja a dugattyút, lecsúszik a hajtókar mellett, és az olajban landolva leül az olajteknő aljára. Haverom polcán azóta ott figyel a lukas dugattyú, meg a meghajlott szelep
Rosszabb esetben a váltó kap a szelep darabjaiból
Amúgy nem tudom mit lehet szétbarmolni egy motorban.
Olajcsere, meghatározozz időnként szelepnézés, a vezérműláncos motoroknál meg feszítő+lánccsere 45-50ezrenként. hidegen nem húzom tiltásig, és néha átfújkálom kontaktsprével. Ezenkívűl mivel lehet szévágni egy blokkot, nem tudom... -
válasz
Topiccsendőr #1421 üzenetére
Ez hülyeség, már bocs... Megvettem a 11 éves CBR-emet, egy gumicsere, és azóta csak olajat cseréltem benne. Meg egy fesszabályzót. Ha szar motort veszel, ami köpi a füstöt, meg csörögzörög, akkor arra tényleg lehet pénzt költeni... De azt miért veszed meg? Márnemazért...
Ha egy motornak szép a hangja, stabil, jó az alapjárat, normálisnak néz ki az eladója, nincsenek szétbarmolva a csavarok rajta, és a blokk koszos, akkor nagy baja nem lesz annak... szvsz.
Kérdés: melyik a drágább?
Használt jó motort venni drágábban, amire utána nem kell költeni, és csak motorozni kell vele.
Vagy 10-20%al olcsóbban hulladékot venni, amire utána kétszer ráköltöd a vételárát.
[Szerkesztve] -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #1378 üzenetére
jah,
kéne egy olyan motor amin van flight üzemmód sűrűben való városi közlekedés végett -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #1374 üzenetére
az jó. Nekem ált akkor vannak ilyen idegbetegek, ha kocsival megyek.
múltkor Orosházán kanyarban rámelőz egy barom de gyök2-vel megy gyorsabban mint én és jönnek szemből. Persze mondom rohadj el, a felezőtől nem megyek beljebb, ha megcsináltad edd is meg alapon. Hát rám rántotta a kormányt miközben a szembejövőnek már látszott az arckifejezése. 5cm ha volt a motorháztetőm és a segge közt, félre rántottam, mert neki ment volna.
Dudáltam villogtam anyáztam, kinyúltam az ablakon, ő meg csak kirakta a kezét, és két utcával később lefordult. Akkor még1et dudáltam.
sok a kötsög, meg rossz a biztonság -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #1378 üzenetére
ne fürgyéé le
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #1374 üzenetére
na, én pont az ilyenek miatt nem forszírozom a városban való közlekedést a motorral
inkább autó+dugó, zene berak, chill üzemmód ON -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #1350 üzenetére
klassz...
ja, azt nem is meséltem:
asszem kedden, rongyolok lefelé az Árpád-hídról, kanyarodnék a Pacsirtamező felé,
pirosat kapok, jobbról pont begurol mellém a yard, kinéz a zsernyák, asszongya a lámpa után álljak félre, mondom ok, kéri a papírokat, de előtte rákérdez a műszakira, mondom sztem jó még, hát természetesen lejárt májusban... kiszúrta a matricáról azannya7szencségit!
végül ugye kilyukadtunk a sarkallatos ponthoz, mire mondta hogy akkor amennyit gondolok
ugye 2-en voltak, mondtam jó egy 5-ös? asszongya megen amennyit gondolok...
na mivel csak 10 ezres volt nálam, meg pár ezres, mondom magamnak az azér kicsit sok lenne, úgyhogy 2 és fél ropit becsúsztattam a személyibe, szépen beült a kocsiba, elrakta, személyi vissza és elköszönt
szal egész olcsón megúsztam a dolgot... anno a XJ-vel uezen sztori végett sajna nem sikerült megalkudni, azonnal letépte a forgalmi tetejét... na szal még szerencse hogy vannak ilyen tisztességes zsernyákok is -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #1336 üzenetére
ezek szerint neked nem lett komolyabb bajod, szerencsére...
astra vagy szutyuki volt? -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #1336 üzenetére
visszatekerik neked gyári beállításokra ha betolod egy szervízbe
legalábbis tudtommal ez megoldható -
sowi
őstag
válasz
Topiccsendőr #1286 üzenetére
termignoni my friend, termignoni...
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #1285 üzenetére
nem 50-esre gondoltam, hanem kis gyári 125-ösre.
egyébként nem tudni milyen van a gyereknek aki autópályán megy a robival. -
sowi
őstag
válasz
Topiccsendőr #1278 üzenetére
benne vagyok, marmesszirol hallani fogjak ha jovunk, ugy fog csörögni mind2
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #968 üzenetére
bar mar nem vagyok joban a redbaron-nal, ott is az volt a tapasztalat h a hondakkal volt a legkevesebb gond. havernak egy vfr-je van es mar volt vele angliaban es spanyolorszagban is, szoval azert hasznalgatja, de hibaja meg nem volt. a '95-os cb400-am viszont rengeteg hibat tudott produkalni, persze azt ki tudja mibol raktak ossze
masik haver cb600f-je megintcsak hibatlanul tenykedik. szoval altalanossagban en is ugy gondolom h a hondak megbizhatobbak kicsivel a tobbi japonal. mondom ezt ugy h yamaham van. es a kovetkezo sem hondanak tunik
-
válasz
Topiccsendőr #965 üzenetére
Eddig 2/2 beköpte a szelepet, átszakadt a dugattyú, és megállt a blokk. Egy 400-asról, és egy 750-esről beszélek. Statisztikailag pedig a Hondákkal van a legkevesebb zűr. Ezt pedig saját tapasztalatom is megerősíti
Érdekes, hogy felhoztad, mert én eddig blokkhibás Hondáról csak egyről tudok, és elég sokat ismerek, holott a két (ja nem, három bocsi) kawából kettő megdöglött.
Persze, lehet, hogy a sors különös, és kegyetlen fintora ez velem szemben, de a tapasztalataim ezek.
Márpedig ha X km alatt szétdől egy japán (rendesen szervízelve) akkor egy kevésbé jobb blokk X/3 km alatt szét fog dőlni. Ezért mondom a kedves hölgynek, hogy fontolja meg. -
válasz
Topiccsendőr #954 üzenetére
Ja, és ha ügyesen tudsz vásárolni, akkor lealkudsz annyit, amennyibe az általad említett alap dolgok (olaj-gyertya-gumi-lánc) kerülnek
Ha meg nem enged, akkor van másik motor is
Nem tudom milyen motort vettél, hogy ennyire negatívak a tapasztalataid, bár az kétségtelen, hogy kawát én sem vennék használtan...
No, de mindegy is, befogom a pofám, mindenki azt vesz amit akar -
válasz
Topiccsendőr #954 üzenetére
Hát nem tudom... Nekem a 13éves 400-asommal 3 év alatt egy baj volt. Meghalt a gyári fesszabályzó. Meg egyszer a szar benzin miatt elkoszolódtak a fúvókák. Ennyi. Beletekertem 2x.000 km-t, és annyi a titka az egésznek, hogy olajcsere, meg tavasszal átfúj mindent kontaktsprével.
Elárulok egy titkot. Hülye az, aki itthon vásárol alkatrészt a motorjához. Példaként a fenti fesszabira mondtak nekem itthon 56ezret, ebay-ről megrendeltem a jobb fajtát 15ezerért postával. Szerinted?
Amúgy meg ha a japán gépet ennyire szét tudják emberek barmolni, akkor egy kevésbé jobb anyagokból összerakott vasat mennyire?
Használtmotor vásárlás mindig egy lutri marad. Vagy nyersz, vagy buksz. Véleményem szerint pedig egy japánnal kevesebb a rizikó... Bár olaj nélkül mindegyik meghal hamar, de amúgy többet bírnak.
Ez csak a szerény véleményem. Meg az ír postás tapasztalata, akinek két évvel ezelőtt volt a VFR-jében 770.000 (!) mérföld (!!), és még mindig vidáman megy vele. -
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #907 üzenetére
neked mit jelent ha azt mondom turpisság van a kymco-kkal? nekem csak annyit hogy valszeg nem éri meg az árát.
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #903 üzenetére
most nemtom mi a gondod...
tehát ez hülyeség szted
-
válasz
Topiccsendőr #891 üzenetére
nem az hogy nem teccik csak na,,,
Csak ne lenne olyan porszivó cső alakja
Hát nemtudom. Ahogy nézem a zxr-t olcsobban megtudnám venni mint a gs-t vagy a banditot, viszont hosszutávon többe lenne akkor elmondásod szerint, és hát ugye nem is mai darab és mint olvasom nehéz hozzá cuccokat szerezni, míg a másik 2 mocihoz még van alkatrész utánpótlás.
A zxr-nek van valami tipushibája? (mint pl sok banditnál az hogy takony idöben sokszor leáll ha nem huzod neki a gázt, meg a teloi gyengék) -
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #890 üzenetére
-
válasz
Topiccsendőr #842 üzenetére
de ha mondjuk levenném az eredményezne valami teljesítmény veszteséget?
Illetve eddig úgy volt, hogy 400-as bandit, vagy gs500-as suzuki-val szemezek.
Mindenki a gs-t ajánlotta. Arról nem nagyon hallottam rosszat, viszont a banditokrol elég sokat, főleg azokról, amik még nem a válltozó szelepvezérlésüek voltak.
Véletlenül nem tudod hogy mondjuk egy gs500 vs. zxr 400 as közül melyik lenne a nyerő választás hosszútávra?
(figyelembevéve a fentartási költségeket, menettulajdonságokat, stb) -
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #879 üzenetére
A dugó akkor nem volt drága. De az más sokkal gázabb, hogy 4*9000 volt össz. nem?
[Szerkesztve] -
golyani
őstag
válasz
Topiccsendőr #873 üzenetére
azt tom h nincs mert megvette a BP. de castrol hungária néven fut és forglamaz BP-t Castrolt és Aralt.
viszont furi h az Aral oldala 2005-ös -
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #871 üzenetére
Ejj, kerülget a sírás.
-
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #872 üzenetére
Az újakból tényleg sok van, de a trapéz lámpásokból kevés.
-
golyani
őstag
válasz
Topiccsendőr #867 üzenetére
tuti? mert egyik netes olajboltban láttam még.
kapta megy tippet helyi boltra hátha mákom van -
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #863 üzenetére
Hát nem tudom. Szerintem a ZXR-hez könnyebben találni alkatrészeket itt magyarországi bontókban is, mint belpiacos 50esekhez. Jó ha van az enyémen és haverom volt TZR-jén kívűl ilyen fajta 10 db az országban. Nekem szerencsére még nem kellett alkatrészt vennem (tárcsaféket kell majd vennem, de az nem ide tartozik), de haverom kapott utángyártott, új cuccokat nem vészes áron. 250eshez biztos drágább még az utángyártott új is, de ahhoz szerintem simán találni bontóban.
-
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #846 üzenetére
Nem tudom mi bajod a belpiacos motorokkal. Az enyém is az, és jobb is mint jó pár külpiacos.
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #849 üzenetére
Jogos, elfelejtettem említeni h
a) nem értek hozzá
b) nincsenek szerszámaim sem
c) 4T-ben gondolkozom mindenképpen. -
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #846 üzenetére
Azt honnan lehet tudni h melyik modell csak belpiacos? Más használhatónak tűnő motort nem nagyon találtam ebben a kategóriában, de ha van vmi jó 5lésed...
Tkp bmi érdekel, amivel a fenti feltételek teljesítésével el tudok jutni A-ból B-be.
[Szerkesztve] -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #842 üzenetére
jaja
ram air van a zx12-nel is (csak maskepp es ott komolyan szamit) szoval arra inkabb buszkenek kell lenni
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #831 üzenetére
sot, kb harom eve nekem a szerelok mondtak h a vadi uj r1-ek szepen iszogattak az olajat, es ez nem bug, hanem feature
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #802 üzenetére
fuss!
[Szerkesztve] -
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #802 üzenetére
Én tavaly akartam átmenni horvátba mocival. A magyar határon átengedtek (de nem ám szóltak volna pedig tudták), de a horváton nem. És azért mert 50esen itt Mo-n nincs rendszám, nem úgy mint ott. Aztán haverral fogdulhattunk vissza.
Ha valaki 50-essel akart volna kimenni most már tudja, hogy nem érdemes. -
válasz
Topiccsendőr #788 üzenetére
Erre annyit mondok, hogy se az Igolból, se a Selenia-ból 4500 alatt nem evett meg fél decit sem. (Pedig miután mentem 40-50km-t nem nagyon pörög 10ezer alatt.) Amúgy ezt onnan tudom, hogy visszatöltöttem abba a falsekba, amiből kivettem, és mondhatjuk, hogy ugyanott állt a szint, mint a bontatlan doboznál.
Ebből a suxból meg 7decit evett meg. 2000 alatt. Miközben csörgött-zörgött a motor tőle. Ha gondolod, a Q8-at megmérem neked, mennyit eszik belőle 4000 alatt -
válasz
Topiccsendőr #783 üzenetére
Akkor passzolok
Nekem (sem) nagyon nem jött be.
-
válasz
Topiccsendőr #777 üzenetére
Milyen motorba raktad?
-
válasz
Topiccsendőr #777 üzenetére
Hát, nekem 400RRben volt. 2000kmig. Mielőtt beletettem, mentem már a motorral 18-20ezer km-t. Igol, selenia-val. Jött a Castrol, szép piros. Beleteszem eltelik 1-200 km, és elkezdett hidegen ciripelni a motor. Aztán már melegen is. 2000km alatt megevett 7dl (!) olajat a motorom, haverom FZR-je is kb hasonló km/dl aránnyal fogyasztotta, sőt, egy VFR is. Szóval lecseréléskor egy sötét fekete vizet láttam kifolyni a leengedő luknál... és tényleg víz volt. Sűrűsége szinte 0. Utána beletettem egy ismerősömtől vett Q8 olajat, 15km alatt drasztikusan visszaesett a blokkból jövő csörgés-zörgés.
A Valvoline pedig megellett a blokkban, olyan szinten felhígult, hogy elment az olajnyomás 170nél.
ami eddig bevált nekem:
Igol (ez a legjobb) Selenia, Q8, és Motul (igaz ez sose volt, de rosszat nem hallottam rá senkitől) -
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #726 üzenetére
Majd ilyet szeretnék venni: [link]
420e, annyi mint egy 250es, és erősebb, megbízhatóbb(na jó a 250 se rossz az alapján amit írtál). De szép így zöld-kék-fehérben.
[Szerkesztve] -
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #726 üzenetére
Nézd csak mit találtam:
[link]
-
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #724 üzenetére
Ami benne volt anyaghibás az gyári volt? Úgy értve, hogy ez volt benneaz első dugó amit a gyárban raktak bele?
[Szerkesztve] -
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #719 üzenetére
Mi történt vele? Mert ha jól látom egy dugattyú az utolsú kép és egy szép nagy lyuk van benne.
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #719 üzenetére
gyonyoru motor,mennyiert valtal meg tole? erdemes lett volna felujitani?
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #716 üzenetére
ugy ertettem 4 vagy 5 az olajlehuzokkal egyutt
mod: mellesleg o az enyem
[link]
[Szerkesztve] -
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #709 üzenetére
alairom,tenyleg 140 korul gyengul el, es valoban kevesebb a ''szervizigenye'' a 2T-nek. en azt hittem a 2T-vel sok baj van,ezert adtam el a Cagivat.hat nem. valoban ki kell par E km-kent takaritani a powert,de azt otthon is megcsinalod,ennel meg ha szelepallitas van,akkor az 10en ezrek. sokkal olcsobb a 2T fenntartasa.
viszonyitaskent egy dugo a 2T-be 25E Ft (2x)
4T-be 26E (4x)
gyuruszett 2T-be 8E Ft (2x) 2 db-os
4Tbe 16E Ft (4x) azert dragabb,mert van olajlehuzo is, osszesen ha jol lattam 4 vagy 5 db gyuru
szelepek darabjai 9E Ft 16x!!!!
vezermulanc 16E Ft volt
stb stb stb stb -
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #709 üzenetére
Pályázásra tökéletes a 2 ütemű 250es, de utcára nem vennék az biztos. Nem tudok pontos adatokat, de 50-eshez és 125-höz mérten, sztem 8-10 litert megeszik vegyesben. Ami nem kevés. Sztem pedig 4 üteművel közel sincs annyi gond(ha nem ilyen pörgőst veszel). Ismerőseim közül alig volt gond 4 üteművel 400ccm-től felfele.
-
sowi
őstag
válasz
Topiccsendőr #644 üzenetére
haggyad...engem mar privatban lebunkozott es lenagyarcozott, nem erdemes vele vitatkozni
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #642 üzenetére
És te honnan tudod, hogy az ellenkezője igaz? Ez viszont tényleg érdekelne...
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #643 üzenetére
Kinn voltam supermoto versenyen, elég sok versenyzővel elbeszélgettem és eléggé ez jött le belőle. Érdekes, azt mondod, hogy olyan motor, ami nem volt tulajdonodban évekig nem lehet véleményt alkotni?
Hagyjuk!
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #628 üzenetére
Hondám és Suzukim van. Amit rendelek megjön elég hamar. Van itthon egy közel 30 éves Suzuki motor és a legutolsó csavarig mindent meg lehet rendelni hozzá. Azért ez mond valamit.
Ha az internet meg nem arra van, hogy az emberek tapasztalatokat cseréljenek, akkor nem tudom mire -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #585 üzenetére
klassz birnga és a legklasszabb színben! nagyon gratulálok, vigyázz rá, és ő is rád!!
sok baleset mentes km-t!! -
SzalaiG
addikt
válasz
Topiccsendőr #609 üzenetére
Bárhol.
Gyorsulásban, manőverezhetőségben, kihasználhatóságban.
Persze sport moci nem való rendőrmotornak, de pl. CBF1000 v Fazer1000 inkább. -
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #585 üzenetére
Szép a mocid! Grat hozzá!
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #588 üzenetére
Hogy sikerült összezúzni?
más: most intézem a motor papírjait:
1. bizotsítás 35k/év
2. eredet vizsgálat: 15k
3. műszaki: 10k
4. átírás: 16k -
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #585 üzenetére
Szép, de miért cserélted le?
-
golyani
őstag
válasz
Topiccsendőr #585 üzenetére
igen gyönyörűséges
-
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #563 üzenetére
hát akkor nemtom mi legyen a jó megoldás, de 70-es hengerrel jobb lenne, akkor szettet kellene venni amiben ezek bennevanak, ugytudom van ilyen!
-
golyani
őstag
válasz
Topiccsendőr #546 üzenetére
jóvanna csak van még aki elhiszi.
pl vmelyik nap állok atesco előtt jön egy házapárh ez ugye a rox merhogy uilyet akarnak asszonynak etcetc és h ez 7Le? mondom eztcsak nme a használtmotor.hu-ról szedték, mer mondom az egy nagy kamu olyan 4,5-nek elmegy
[Szerkesztve] -
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #546 üzenetére
már hogyne, tábori tunning, simson 160 km/h
-
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #531 üzenetére
kb utso 3 év... tesztben olvastam hogy nagyon vad... le is voltak tőle kezelhetöségben néhány pontot
-
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #526 üzenetére
nagyszerű, köszönöm a választ
-
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #524 üzenetére
igazábol azt szerettem volna megtudni hogy mi ér le legelöször az F! oldalánnagy dőléskor.. gumi nemszámit, valszeg lecserélem ha nem jo. Csak hogy lehessen vele még pályán is jól dőlni... stabilan..
[Szerkesztve] -
Uher
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #508 üzenetére
6000:2
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #447 üzenetére
en csak azt modnom,amit a boltban mondtak,abszolute laikus vagyok e tekintetben sry.
-
Diego!
senior tag
válasz
Topiccsendőr #435 üzenetére
Ez b@szott jól néz ki!!
-
golyani
őstag
válasz
Topiccsendőr #427 üzenetére
vagy a BW's.
de ő mondta is robis topicba h ő olyat keres amin nincs idom.
[Szerkesztve] -
válasz
Topiccsendőr #407 üzenetére
Mé?
Nekem egy 400RR fejidomra benyögtek 260ezret.
Azt még festeni, matricázni, stb...
A motort meg 680ért vettem. Hol itt a ráció? -
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #404 üzenetére
sajna igen,mert a yamaha japanbo lhozat mindent,es a szallitasi koltseget is radveri.mondom azt a kis vacak idomot tobb,mint 10E Ft-ert akartak adni
most vettem meg angliabol 2000-ert+ postakoltseg,es meg igy is olcsobb,mintha itthonrol szerzem
mod: res a rohej az,h a kawa meg jobban is megy,mint a yama.bar a ZXR ara tobb,mint egy FZR-e. lehet lecserelem?SOHA, a szerelem,az szerelem
[Szerkesztve] -
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #402 üzenetére
nem takarta volna be. 26.500 egy dugo, es 17.500 egy gyuruszett. ez 4x
ezert ez a megoldas. ezzel vesztek par LE-t a gyarihoz kepest,viszont nyerek joparat a mostanihoz kepest
-
sowi
őstag
válasz
Topiccsendőr #371 üzenetére
egyik cimbi atkuldott a multkor egy onboard videot errol az mz kuparol, nagggyon kiraly
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #369 üzenetére
uhh. Akkor ahhoz képest alig lett baja a motornak. GP motor már széthullott volna darabokra
Egyébként akkor tényleg nagy por lehetett ha csak kucsúszott alólad kogyorsítás alatt, mert pont ilyenkor szokott lenni az átesés (magas oldali átesés vagy hogy is hívják ezt). Mert mikor ugye megcsúszik kigyorsításnál és észreveszed, akkor elengeded egy kicsit a gázt, ilyenkor betapad és kidob a gép, át a picsába, szinte katapultál. Ezek mindig látványosak és sajnos veszélyesek is. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #367 üzenetére
veled mi volt? kicsúszott alólad, vagy átesés?
-
tildy
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #358 üzenetére
Igen, tudom, hogy még építik, mi szerencsére nem szeles időben voltunk, és még sosem volt eddig nekünk gond . Büszke is vagyok a kedvesre, hogy pár hónapos jogsival még nem perecelt. koppkoppkopp
Mondjuk ezek szerint szombaton voltál. (Mint írtam, akkora szél volt aznap, hogy nemhogy a ringre, de még egyáltalán az utcára sem merészkedtünk ki a mockánnyal. )
[Szerkesztve] -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #363 üzenetére
az király, nem ''drága'', biztos élvezetes.
és mivel mész el pályára? trailer, vagy a lábán?
125-ös MZ-mel (már csak volt) már jól tudtam menniA 250-es hornetes haveromnál rövidebb féktávokat vettem mindig, de kanyarban eltudott menni, azt én nem mertem úgy lefektetni mint most a hornetet, bár így utólag biztos bírta volna, csak a gumi nem volt vmi biztató.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #361 üzenetére
jójó, de már múltkor amit írtál, abból azt vettem ki, hogy ez nem egyedi alkalom volt, h versenyeztél. Hogy kerültél te oda? Gondoltad jó lenne versenyezni?
Meg mennyibe kerül futamonként ha nem számoljuk a gépet. Ez milyen kategória?
hol és hogyan tanultál meg úgy motorozni, h leverj nagyobb gépeket? (ezt is írtad múltkor, h vmi gixxereket aláztál be, amit el is hiszek, mert a sok kis suhanc csak egyenesben tudja húzni a gázt, nekem meg attól borsódzik a hátam, h a múltkori kamerás eset mikor történik meg megint...csak esetleg kamera nélkül) -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #358 üzenetére
kakucs ring? Te ott versenyeztél MZ-vel?
-
tildy
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #355 üzenetére
Nemár, komolyan? Ez nem jó.
Pedig még arra is szoktak figyelni, nehogy akár egy csavar vagy kavics vagy valami legyen a pályán .
Sajnálom , hogy ez történt , mert eddig ilyen még ott nem volt , mióta kijárunk.
Szombaton mi sem emrtünk elindulni semerre sem, a nagy szél miatt.
[Szerkesztve] -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #305 üzenetére
ok.
mondjátok már meg a véleményeteket az új hortentről. Jó, nyilván nem vezettétek, csak h ilyet vártatok, vagy amúgy nem is érdekel annyira?
integra írta még, h megkapták volna 1-2 napra. akkor biztos többet tudtak volna mondani, meg ők tapasztaltabbak ilyen téren. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #279 üzenetére
jááj, az a csont biztos jó ott?! vetesd ki, csináltass másikat, biztosítóval meg kifizetteted a nagygenerált a testeden
de örülök, h jól vagy.
-
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #297 üzenetére
sztem meg hülye nemvagyok... és nem háboru előtti, hanem 1 friss ducati moci volt, amit versenyre összedobott a gyár és valameik versenyen egyetlen 1x volt.. nem motogp-n meg nem ezeken az ismertebbeken sztem, hanem 1 akármilyen másikon, vagy a kommentátor nézte be.. de hogy fél orán keresztül 2ütemű ezres ducatiról zengte az ódákat az biztos!
( vagy lehet hogy 3 ütemü 3 hengeres vóth várjá..)
[Szerkesztve] -
válasz
Topiccsendőr #296 üzenetére
Volt, a huszas evekben alapitottak, de akkor se gyartottak ilyen gepeket.
A kethengeres, ezres Ducatti Superbike-favoritok voltak, de egy ezres ketutemut (ami eleve teljesen kezelhetetlen lett volna, arrol nem is szolva, hogy honnan a fenebol vett volna a Ducatti hirtelen egy ilyen motort, amikor az elmult par evtizedben szinte kizarolag a kethengeres negyutemujuket csinositgattak) nem is lett volna hova benevezni, mert annak max. a 2000-es negyutemuek lettek volna az ellenfelei, olyan meg szinten nincs tul sok
Felrehallas lesz ez, akarki meglassa.
[Szerkesztve] -
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #294 üzenetére
viszont mostmár nincs az az 1000-res 2ütemü, csak akkor láttam egyszer.
-
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #292 üzenetére
tuti, mondom, láttam asszem valamilyen king kategoriaban (de nembiztos) mondta a kommentátor hogy az pont elsö is lett abban a versenyben a 2ütemü ezres ducatival a ''fasser'' akarom mondani fószer!
[Szerkesztve] -
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #288 üzenetére
az van az 1000res versenyben, Eurosporton láttam
hehehehe! nem széria motor!
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #288 üzenetére
kethengerest akart mondani
-
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #248 üzenetére
ezt hogy érted? a hang alapjáraton is van, mindig és egyfolytában, mintha a henger hangja lenne, csak a többi 125ös 4ütemünek nincs ilyen hangja, és pörgethetöbbek voltak, ez nem tetszik nekem hogy igy ketyeg, csak a ''köszörülés'' hang jön elö 2/3-ad fordulaton, ami sztem gáz, mert föleg ilyen kis motornak, kikell valamennyire pörgetni hogy menjen rendesen, föleg h alig lépem át a félfordulatot (ami zöldnek számit), elkezd ilyen hangot adni..:S koszos olaj lehetséges?
[Szerkesztve] -
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #243 üzenetére
Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Windows 10
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- További aktív témák...
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2192, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest