- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Leesett a kamionról több millió eurónyi Z Fold7
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
hát az addig oké,amit irtál,de sztem egyszűbb valóban japánban gyártott japán motort venni,mint életem végéig szopni az alkatrésszel.ma a gyártók a modelljeik 70%át nem japánban gyártattják.lást hornet,cbf (vicc,de ducati feszszabályzóval,ami pont jobb,mint a CBReké volt), 600as ,1000es GSXR.
de mindig vannak originált made in japan gépek.750es GSXR, 600as CBRek,régi VFRek.
szerintem ezek is vannak olyan jók,mint a maguknak gyártottak. nem hiszem,h kijelölik,h 12:11perctől 12:30ig gyártott CBRekre vigyázzatok,mert hazai lesz! -
#25954560
törölt tag
ha en hatsoval lassitok, megindul a hatulja. szinte kivetel nelkul. elol ket harminccentis tarcsa hatdugos fekekkel es fem fekcsovel, hatul meg az a pici tarcsa. ha lassitom a harom mazsat, megy elore a tomeg szepen, csukodik az elso telo es van hatasa az elso feknek, max nyikorog az elso guma
en altalaban mindkettot hasznalom egyszerre, de csak a hatsoval nem nagyon lennek a fasorban sem. max kicsivel erosebb, mint a motorfek
pityu: a vfr az tenyleg legendasan tartos, talan egy cbf/cbr (de nem rr) is. bar a millas futasteljesitmeny nyilvan nem igaz.
-
Topiccsendőr
addikt
Most erre a" foglalkozzunk azzal, hogy ki a hibás, addig sem azon dolgozunk, hogy jobb legyen" dologra akkora nagy hsz-t meg észosztást írhatnék, de mivel nem akarom ráeröltetni a véleményem elolvasását a forumozókra, meg nem is itt lenne a helye a motoros topicban ezért inkább kihagyom.
-
ALI_G
veterán
nem akartam microsoft ellenesnek tűnni, de valószínűleg kartelezett az MS még az elején amikor az opengl csak 1.2-nél járt. a 2.1-nél már teljesen ott van a directx nyakában.
a half life 2 borzasztóan jól megírt játék és még plussz, hogy opengl. Ezért szaladgál el még a faterék laptopján is 800*600-ban, pedig csak radeon 7500 van benne.
az én 9800pro-mon meg huhhhh -
ALI_G
veterán
Ez az opengl előnye és a direct X hátránya.
Általánosan kijelenthető, hogy az opengl-ben megírt grafikus programok kevesebb memóriát és kevesebb számítási teljesítményt igényelnek a directx-nél.
-ezt a háromdimenziós grafika című könyvben olvastam.
Arra viszont csak fél választ ad, hogy miért a directx-et használják mégis jobban. Egyik, hogy később jött ki az opengl 2.0 mint kellett volna és szerintem szoftvergyártók kartelezéséről is szó lehet (lehetett), de ez már csak saját megjegyzés.
Ha belegondolsz, opengl rengeteg platformra meg van csinálva, míg directx-et csak win alatt tudsz rendesen futtatni (bár néha a wine csodákra képes).
-
Topiccsendőr
addikt
Háát, azért az "apply the engine oil to the entire surface of the filter" eléggé egyértelmű. A sprék inkább kényelmesek, mert nem kell öklömnyi méretűre összegyűrnöd a légszűrőszivacsot olajozásnál. Aztán persze az is oda van írva, hogy soha nem használd légszűrő nélkül a motorot
De ha egy service manualban le vannak írva a meghúzási nyomatékok, a kenési helyeknél fel van tűntetve a kenőanyag pontos fajtája, illetve még a csavarragasztó márkája is, nem hinném, hogy a hogyan-tisztítsd-a-légszűrőt fejezetnél lankadt volna a figyelmük a japóknak. -
jasszer
őstag
Pedig király. Első alkalommal egy nyári gumis C3-as Citroennel húztunk egy gyerekszánkót, nyitva volt a csomagtartó h tudjunk szólni ha gond van. Teljesen utcai ruhában voltam, szemüveget levettem h ne legyen baj vele. S-kanyarból 40-nel kifelé még vidám volt, aztán hatvannál elkezdtem üvölteni h elég lesz (a felcsapódó hólétól a sötétben csak két piros pontot láttam, a kocsi hátsó lámpáit, semmi mást), ezt a többiek úgy értették h még mehetünk jobban, vmi 78-at mutatott a digitális óra, amikor elkezdtek lassítani, mert vége volt az útszakasznak...
-
[lAyCsI]
addikt
az tuti,
viszont sztem fölösleges szenvedést okozni magadnak ha nem muszáj,
sztem az ember azért megy motorozni, mert jól akarja magát érezni...amúgy,
haver mondta aki több éve krosszmotorozik 125 2T-vel, hogy az szte bőven elég,
kipróbált 250-es 2T-t, és azt mondta hogy rettenetes, és ahhoz télleg csak gyakorlott
versenyzői kéz szükségeltetik, pedig hidd el eléggé bevállalós forma...szal én szóltam
-
Topiccsendőr
addikt
-
Stalker-2572
veterán
Persze, én sem szoktam szétbarmolni direkt (bár állítólag van aki egész életében nem használt a motorjain kuplungot felfelé váltáskor és sosem lett bajuk...
kissé szkeptikus vagyok) de verseny az más. Egyik barátom szerel, mondta, hogy 1 dugó CRF-be 3-4 versenyt bír ki, aztán kuka... akkor már váltónak nem mindegy?
-
Topiccsendőr
addikt
Na most kontrázzak?
milyen hangja lehet pfff -
Stalker-2572
veterán
Jobb a tiszta motor, mint a koszos. Ha nagyon tiszta, az csak annyit jelent, hogy nem volt használva és igényes a gazdája (jó jel). Mellesleg a hibákat is sokkal könnyebb tiszta motoron lehet észrevenni.
Olaj mindenképpen fekete lesz, szémreszeléket meg aligha látsz benne...
Ha a blokk meg volt bontva az semmi rosszat nem jelent, csak ha szét vannak menve a csavarok, mert akkor házi barmolás volt.
Érdemes megállni, és túráztatni, hogy kapcsol-e a termosztát, majd a hűtőventi.
Úgyis bekapcsolnálam még télen is bekapcsolt, normális, hogy álló helyzetben nincs hűtés.
Egyébként egyet értek veled Tüzi
Még egy tanács: mikor már meleg a motor állj meg, szállj le, sisak le... kis egyenletes gáz és hallgatod a motort. Ha nem egyenletes vagy furcsa hangokat hallasz ott gáz van. -
Topiccsendőr
addikt
hát megkapja amit egy sportmotornak meg kell kapnia...
Ettől függetlenül gondozom is. Pl törölgetem
Érdekes, azt olvastam a júzer manuálban, hogy soha ne használja a motorkerékpárt a piros tartományban
Jah, meg ilyeneket:
Mindig használja a kuplungot. A váltószerkezet nem arra lett kifejlesztve, hogy elbírja az erőltettet váltást.Nem a nagy l***szt. Ez egy sportmotor könyörgöm
Azért újdonság nekem ez, mert még soha nem volt motorom, amihez járt kézikönyv is. Azaz még ilyen új nem volt.
jajj olyan boldog vagyok -
bajnokpityu
félisten
swiftem 10ezer után tök fekete olajat enged le.mégsincs semmi baja.a CBR mondjuk tisztát,de hát hol van még a 43ezer km-jével a swift 160ezrétől képest?
a vezműlánccsörgés egyáltalán nem baj sztem.30rugóból kicserélik,és akkor garantáltan új van benne.
mondok erre szépet: előző F2esem svájci volt 31ezerrel órájában 15 évesen.én állitottam üzembe itthon,szal télleg garantált eredetű. és a vezműláncfeszitó alatt volt egy 6os csavar feje.onnan derült ki,h még igy is csörgött,és kicseréltettem a láncot a szerelővel.amikor hazahoztam,utána rögtön vittem szerelőhöz, csodálkozott milyen szép és jó példány,nem gondolta,h 13 évesen is lehet motor ilyen.
azért tiltásig pörgetni sztem felesleges.ott még az F4i is elpöffent 1-2 fekete pamacsot.
és rosszul mondtad. ha fordulatszám emelkedésével füstöl kéken,akkor lehúzó vagy hengerfal kopott, ha fordulat ejtésénél, akkor szelepszárszimmering.elvileg.egyik sem nagy öröm,de yamaha nagyobb eséllyel fog kékülni fordulaton,és ez tök normális 30-40ezer km környékén. -
Szal akkor:
Ellenőrizzem a csavarok kopttságát. A féktárcsákat. Ne legyen meleg a blokk mert az "előmelegítésre utal". Ne is induljon elsőre (karbis) mert akkor rosz a benzin levegő arány. Legyen egyenletes alapjárat. Hideg alapjáraton ne füstöljön. A leömlők egyszerre melegedjenek. A lánc ne legyen túl laza. Ne csörögjön. Olajat azt hogy ellenőrizzem, a leengedő csavart kicsavarjam és engedjek ki 1dl, vagy mi?
Kihagytam valamit?
-
Topiccsendőr
addikt
Érdekes módon ez a kék füst nem akar valahogy jönni a tizenpáréves sornégyekből, ha eszi az olajat, ha nem. Egy agyonkopott 1000 F tiltásig húzva fekete füstöt eregetett előttem (haveré) és az is csak azért volt, mert túl nagyok voltak a fúvókák és nagyon bedúsult. Miután kisebb fúvókát rakott bele, már a fekete füst sem volt.
Na, most ezek után találd ki, milyen állapotban van a blokk . -
bajnokpityu
félisten
igen,de fékje,futóműve,fénye zseniális sportos túrázásnál.irtam,h a váltás nem kéne nekem sem,ha ezt leszámitjuk akkor azért nem rossz gép.amugy nyélnél nem zavaró,inkább csak akkor lehetett érezni a váltást,ha finoman játszok,és keresem a hibát.meg hiába lett láncos a vezérlés,még mindig sokkal csöndesebb ez a blokk,mint a legujabb kawa,suzukiké.
valamint a honda sem tervez ujabban örök életre,nem élne meg a szerviz sem,meg az alkatrész is irtó nagy biznisz.
ezzel együtt nem cserélném el a CBR600FSt VFRre. sőt,én elgondolkodnék az RC36on is inkább.nekem a 46 már nagyon nagyon túrás volt.a szélvédelem,a túlpárnázott ülés tökre elvette az élményemet.. -
#25954560
törölt tag
-
#25954560
törölt tag
ehh... tegnap felultem szalonban egy zx-10-re. 4098km, 2 eves. itt all tobb, mint egy eve
kicsit bicikli filing, de azert jo. fent hozott ket kipu, rendben. vegul felult mogem Parom es el is dontottuk h nem kell. ennyi.
viffertol kicsit tartok. megiscsak 800 kobcenti
amiota irtak mailt is az egyik cegtol, ahol bent all egy yzf1000 thunder ace 28000km-rel, azota egyszeruen nem merek motort venniszerintem itthon lehetetlen hasznaltmotort vasarolni valosagos futott km-t mutato oraval. szervizkonyv nelkul amennyit akarsz
jaaaajjj.persu : csiki-begenel aszontak rsv mile-t ne. ok szervizelik, tudjak mit beszelnek. aszontak viszont tuono-val sosem volt gondjuk.
nem szeretnek v2-t, sornegybuzi vagyok. nekem visitson -
bajnokpityu
félisten
előző F2es CBRem 38ezer svájci km-el órájában b*szott indulni 5 fok alatt.MZ simán pöffent -10ben is,jó lebőgés volt első sárga vasamnak.aztán rájöttem miért. ki volt kopva a szivató karok mechanikája,meg sokan mondják,h az ehte made in japan gépek ilyenek és kész.és a motor amugy tök jó állapotú volt!
-
Topiccsendőr
addikt
Hát azé füllel az ember meghallaná, hogy mennyi van a néjgyes hengerben?
Ha meg hideg a leömlő azt nem kell megnézni mert ezt hallod alapjáraton, hogy ragragragrag. Nem nehéz kikövetkeztetni, hogy valamelyik potyázik
Kell az a kompressziómérő, mert szelepkorongozás drága, hengerdugógyűrű mégdrágább, és hogy eldöntsd, ott van a száraz meg olajos mérés. Úgyhogy világosan meg lehet tudni, melyik a ludas. -
#25954560
törölt tag
annyit azert elmond, hogy valszeg kolteni kell ra
nekem tegnapelott reggel poccre indult, szivatora emelkedik a fordulatszam, megy mind a negy henger es csupa mocsok az egesz motor
egyedul az alapjarat ingazik, de az sem mindig.
cserebe viszont a torka is veres. en hiszek a kompressziomeres hasznossagaban, sztem ugy a legjobb, ha az altalad leirtakon felul meg muszeres mericskeles is van.mod: bonyolult szo az a 'kompressziomeres'
-
#25954560
törölt tag
pityu, Tuzi:
koszi, nem hasznalom mar, es akkor is picit fujkaltam. kapott mind a negy karbi (neeesztek injektorosok
) egy-egy kis beontest es mar muzsikalt is.
fagypont folotti garazsban van, es nem csak fel percig jaratom. lehet persze atszokom a hetenkenti beizzitasra.
a kenes miatt nem annyira izgulok, nem forgatom, csak elpofekel 1500-2000 kozott, bar azt tudom h az inditas pillanataban (es olajtol fuggoen vmennyivel kesobb) nincs rendes kenes. azert ennyit el kell viselnie. foleg ilyen allapotban (nem sirvarohogos, hanem rohogvesiros szmajli sincs?)
-
bajnokpityu
félisten
az ilyen balfax utasok miatt kanyarodok eleinte erős ellenkormánnyal.ott nem kell dőlnie,kénytelen
hugom volt egyetlen akinél nem jött be ez elsőre,barma nemhogy nem tartotta az egyenes gerincet,de kifelé dőlt.lebasztam mint pengős malacot, két évig nem ült mögöttem.
aztán az egészről elfelejtkeztem,felengedtem az F4 hátsó ülésére.és meglepődtem. 180nál simán dőlt velem
párom volt még eleinte nehéz eset.valahogy ő sem érezte biztonságba magát.éreztem feszült a keze,kékzőld lett a hasfalam. aztán egyszercsak hasonló csapatás után eltünt a görcsösség. mondom mi van? azt mondja becsukta szemét -
ALI_G
veterán
az utas felkészültsége az első kanyarnál mindig kiderül
haverom csaja nagyon akarta, hogy elvigyem...persze semmi akadálya nem volt neki, úgyhogy uccu neki. Elvétettem, nem magyaráztam el neki mindent. Szerencsére első kanyarig rájöttem, szép lassan belementem, pontosan ellenkező irányba dölt mint kellett volna. Ha nem erre számítok akkor az szép lett volna. Megáltam, elmondtam neki, hogy nem, nem így!
hanem dőlj velem és minnél közelebb van, nekem annál jobb. Úgy is tett azután, csak el kellett mondani.
ja mondanom sem kell, nagyon élveztenagy vigyorral szállt le.
-
Stalker-2572
veterán
Szerintem megéri a téligumi az árát. 7fok, mert ez alatt nem tapad a nyári rendesen, a téli meg másiképp van kikeverve. És ha nem teszed föl, akkor igen, ezzel plusz kockázatot vállalsz és jelentesz is másokra. De, ahogy mondtad, vezetni is tudni kell, de ez nem minden... váratlan helyzetekben valszeg nem a tudás fog megmenteni, hanem a jó tapadás.
-
bajnokpityu
félisten
találgatni azért tudok,h miben jobb a téli télen.pl más a mintája. a nyári inkább vizelvezetésre van,a a téli meg megállásra,elindulásra.ilyen kicsi apró recék.a nyári puha gumi megkeményedik ilyen 0 fok körülre,olyan mint a műanyag.
120felett téli gumi túlmelegszik.hát ez megent nem igaz az összes tipusra. mivel a kocsi számomra inkább kényszer,ezért pl enyémre nincs is nyári vásárolva,ezért télivel nyomom egész évben.naszóval, 4en kocsiba autópályán,felmálházva 36fokban,égető aszfalton sem történt semmi.direkt para miatt megálltam, és épp csak kézmeleg volt. szerpentinen a fék ezerszer jobban felmelegiti a felnit,és gumit,mint a gyorshajtás nyáron autópályán..nyilván jobban kopik,de stiftre 7ezer egy közepes gumi,és 2ezerért tennék fel,nekem nem éri meg.mentem igy eddig ezzel a télivel kb 30-40ezer km-t,és még rengeteg profilom van.másik stiftünkön rendesen váltogatva van szezonálisan a gumi ( 3 év alatt 200ezer km),érzem,h jobban tapad,de nem ennyival rosszabb,mint nyárival télen.
-
GReddy
tag
Maxxxximálisan igaza van uram! Idén először engedtem a média agymosásának. Vettem téligumit. (Az autó 160 lovas hátsókerekes öt méteren felüli nagydarab dög) MIt mondjak... igen megbátorodtam. Kétségkívül jobban tapad. Viszont b..szhatom a blokkolás+kipörgésgátlómat, ha megindul (mert megindul!) SOKKAL aljasabban teszi, mint a nyári. Túl hirtelen.. nagyon hirtelen.
Maxx riszpekt: Tegnap a gyorsforgalmin láttam egy csávót egy lila busával! Vazz, kocsival csúszott ez a jeges ónos g..ci mint állat, nemhogy motoron!
Azért cseréltem volna vele.
Más: Autóba ülvén rájöttem, hogy miért van a sok motorbaleset. Ha combosabb kocsid van, és rugdosod a gázt, meg sem fordul a fejedben, hogy valaki leelőzzön. Márpedig egy igen ÖREG motornak sem feladvány egy ilyen művelet, mivel nekem kell 9.7 a 100-hoz. Egy nagyobb robogó.
Monnyuk én legalább figyelek a motrolókra (nagyjából) nem úgy mint a muzuki stiftes helyi menő csávók.
-
Stalker-2572
veterán
Az olyan baromállatokat bírom leginkább, akik balra kanyarodás előtt full lehúzódnak jobbra, hogy nagyobb ívük legyen, ja és közpen az indexet kitenni már luxus lenne
Meg minek kell biciklis kikerülésekor indexelni
ráadásul még fékeznek is, mintha le akarnának kanyarodni. OMG
-
Topiccsendőr
addikt
Nah, látom akkor neked is kijutott egy autó öleléséből
Szerencse, hogy viszonylag egyszerű matrica szetted van, azt fóliakivágásból meg lehet oldani, bár olyan fóliaszíneket direkt nem gyártanak, ami motorokon van. De egy kis trükkel meg lehet csinálni azt is. Hátsó gumira már most félreraktam én is -
Topiccsendőr
addikt
Egyetértünk, normálisat kell belerakni.
Nekem egy közeli ismerősöm (motorszerelő) mondta, hogy ha nagyon gyilkolom a gépet, akkor inkább ezt rakjam bele. Hát mitmonnyak... bőven jó lett volna egy normális olaj, mert amennyi pénzbe került egy szezonban az olaj, annyit el sem használódott a gép
Inkább vettem volna azon a pénzen páncél polírpasztát, hogy lepattanjon a Vivaróról -
Topiccsendőr
addikt
Valamelyik nap én sem bírtam ki, hogy ne indítsambe, meg az ilyenkor szokásos 103 fokig felmelegítés... Szépen szól az a Termignoni. Nekem nem volt bajom az indítással, de ne is legyen egy 2005-ös injektoros vasnál, még fél év állás után sem.
Az ilyen idős karbisnál az is jó, ha beindul ilyenkor
Mindenesetre eddig az összes birtokomban lévő karbist meg kellett rendesen forgatnom hidegben, mire beindult. -
bajnokpityu
félisten
őő,hella ,ott mi a nicked?
meg, nem járok ám a CBResekkel.3-4 srácot ismerek összesen onnét.cserébe a kiscibbereket bekötött szemmel szerelemidén mentem 4ezret össz vissz,mondjuk 5 nap alatt,de egyetlen Honda sem volt abban a csapatban.
majd visszaolvasgatok kinek milyen járgánya van,h képben legyek.
-
Topiccsendőr
addikt
Ezeket nem nagyon kell járatni már.
Yamaha Fz 1-es állítólag 150 lovas és csupasz, MV Agusta Brutale 154, Moto Morini valamelyik csupasz dögje is 145 körüli. Ez lesz a trend mostanság. Muscle Bike-ok ezek már, nem is Naked Bike-ok. Tuonót meg sem említem
A Honda nem méri annyira bőkezűen a lóerőket, ami nem feltétlenül baj.
Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Egyelőre nagy siker a Nintendo Switch 2
- Okos Otthon / Smart Home
- Elszívja a vezetőket a big tech, de ez nem tetszik az EU-nak
- Motoros topic
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- iKing.Hu - Samsung Galaxy Tab S8 Graphite Használt, karcmentes állapotban
- iKing.hu - RedMagic 10s Pro Gamer erőmű 3 hónap garanciával! 12 GB RAM / 256 GB tárhely -Nightfall
- iKing.Hu - Vivo X200 FE Blue Használt, újszerű állapotban 12 GB RAM / 256 GB tárhely Garancia!
- iKing.hu -Samsung Galaxy S25 Ultra Titanium Black Használt, karcmentes állapotban 12 GB RAM / 512 GB
- iKing.hu - Samsung Galaxy Z Flip 7 Blue Shadow Újszerű, karcmentes állapotban 512 GB
- AKCIÓ! MSI Z390 i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Corsair Carbide Series 200R 600W
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest